Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #881 manon31, 6 nov 2013
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
    Loestig...4 of 5 flessen maakt niet uit als ze maar de juiste hoeveelheid binnen krijgen en dat is zo'n 150 ml per kilo lichaamsgewicht. Het ligt er natuurlijk ook aan of je kind niet veel te zwaar is natuurlijk maar dat is bij ons niet aan de orde toch? Jorinde was nu 5800 en zit mooi op de 1+ lijn, dus zij zou ruim 850 binnen moeten krijgen. Nu krijgt ze meestal 800ml binnen en dat is ietsje te weinig maar ze doet het er wel goed op en dat is ook belangrijk. We hoeven niet aan te dringen iig. Het moet niet nog minder worden natuurlijk maar meestal gaan baby's vanzelf meer drinken naarmate ze zwaarder worden. Dus gewoon iets meer in de fles doen zodat ze de mogelijkheid hebben om meer te gaan drinken. Gisteren had Jorinde zelfs maar 3,5 fles hmmm....vandaag heb ik haar daarom wel vroeger wakker gemaakt om te zien of we er vandaag toch wat meer in kunnen krijgen. De eerste fles dronk ze zoals verwacht niet leeg doordat ze erg moe was nog, dus dat begint goed haha...
    Voorbeeld: Als Tijn 6 kilo is dan moet hij 900ml binnen krijgen. Als hij 4 x per dag wil drinken moet je dus 4X225=900 maken. Ik zou dan 210 water en 7 schepjes doen en als die flessen heel makkelijk leeg gaan kun je nog ietsje meer maken, hij wordt ook zwaarder dus zal hij de flessen snel helemaal leegdrinken en meer willen per fles.
    Zo drinkt Jorinde alleen op bepaalde tijden meer dan op andere tijden dus maak ik die flessen meer. Dat is meestal als ze lang heeft geslapen.
    Ik weet nog van Tessa dat ze de ene week heel slecht kon drinken en de week erop haalde ze het ruimschoots in....het zijn net mensen:)...ik heb ook niet altijd evenveel trek...
    Hopelijk heb je hier wat aan.

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bedankt Manon. Ik merk vooral dat ik er 's avonds nog een paar flessen in wil proppen, omdat hij anders voor mijn gevoel te weinig heeft gehad, maar hij drinkt ze dan toch niet leeg. Meestal is het ritme nu 9.00 (200ml), 13.30 (200 ml) 17.30 (200ml) en dan dus nog 2 flessen, zodat hij om 23.00 uur uiterlijk de laatste fles heeft, maar die gaan er dus niet helemaal in, wat natuurlijk wel begrijpelijk is. Meestal drinkt hij dan nog zo'n 300 in totaal over die 2 flessen. Dus hij krijgt echt wel voldoende binnen. Wat is Jorinde haar ritme (ongeveer)? Ik merk ook dat ik Tijn vaak voor die fles van 13.30 wakker moet maken, anders loopt het nog meer uit het ritme. Vanavond krijgen we kraamvisite dus hou ik even vast aan dit ritme, maar morgen ga ik hem eens gewoon zijn gang laten gaan. Kijken wat er gebeurd.

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...ik las net nog in het boekje van het CB dat je bij de ml alleen het water moet tellen. dat betekent dat Tes 720 binnen krijgt en dat is wel wat te weinig maar ze vond het niet erg zolang ze goed groeit erop.
    Ze drinkt nu op ongeveer om 9:30/14:00/18:00/23:00 de tijden kunnen ook zomaar een uur eerder of later zijn...
    vandaag ben ik begonnen met 8:00/12:00/15:30 dus afwachten wat ze vandaag verder gaat doen.....de laatste keer dat ik dit probeerde viel ze na de 4e fles in slaap en moesten we haar wakker maken voor de laatste. Die wilde ze niet en toen werd ze dus half 5 's ochtends ervoor wakker. Heel haar ritme in de war...hopelijk gaat het deze keer beter. Ze is ouder nu dus hopelijk wil ze nu wel die laatste fles.

En ze is niet 5800 maar 5580 haha...

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou het vierde flesje was geen succes...het kwam er net zo hard weer uit. Het gaat gewoon te snel achter elkaar voor d'r. Straks nog extra laat dan de vijfde maar proberen en morgen weer gewoon op haar eigen ritme...

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wow, wat een grote flessen kunnen die van jullie al drinken zeg. Ik zit op 6 soms 5 x 150. Nu heeft hij twee nachten geslapen tot half 6 jeeh!! Jammer dat Nick er ook elke dag om 6 uur is. Ga toch maar een slaaptrainer proberen bij hem.
    Verder gaat het hier lekker. We gaan morgen lekker een weekend naar Overijssel. Heerlijk genieten met zijn vieren!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #886 manon31, 7 nov 2013
    Laatst bewerkt: 7 nov 2013
    Super...leuk ff er tussenuit. Ga je in een huisje? iets met zwembad ofzo? Wat houdt een slaaptrainer in?

Loestig...hoe gaat het nu met de 4 flessen? Is hij er meer tevreden mee? Ik ga weer naar de 4 flessen want gisteren had totaal geen nut. Ik was een keer extra bezig met voeden en uiteindelijk zit er hetzelfde qua ml in bij haar;). Ze drinkt ze of niet helemaal leeg of hij komt er weer uit....De laatste dronk ze wel weer in 1 teug leeg gelukkig.

Sab...ik heb het even opgezocht wat het allemaal inhoud. Goed zeg! Ik vind het idd wel kloppen dat je een spiegel bent. ik zie veel van ons terug in Tessa. Maar sommig gedrag van haar snappen we niet en dat zal idd toch wel door ons komen. Het lijkt mij ook wel wat maar ik vind het wel duur...en ik denk dat Bart het helemaal niets vind. Die is daar veel te nuchter voor en zegt vast dat ze er wel overheen groeit. Ikzelf denk echter dat het haar ook op latere leeftijd zal helpen.

Kris...leuk om te zoeken naar een huis. Je hebt ze nu voor het uitzoeken. je hebt een goede tijd uitgekozen om te kopen wat dat betreft hoor. Mensen hebben er veel voor over om hun huis kwijt te raken, onthoud dat goed tijdens je zoektocht!

Mutz...nog gefeliciteerd met Milan. Beetje laat:)...Fijn dat je nog steeds zo goed borstvoeding kan geven. Geniet er maar van zolang het nog kan. Ik mis wat dat betreft dat speciale moment wel.
    Hoe is het verder met Rens nu hij alweer 4 maanden is. Ik ben benieuwd wat hij allemaal al kan. Zo leuk om ze van hulpeloos baby'tje naar een klein mensje te zien veranderen.

Smits...hoe is het met jou en je mannen?

Jojo..hoe is het nu met Dean? Heb je al wat uitslagen of was je nog niet in dat andere ziekenhuis geweest?

Tessa heeft hier vee last van haar doorkomende kiezen. Ze had zo'n pijn dat we haar vannacht een zetpil hebben gegeven(ze zit natuurlijk ook aan de dentinox) en dat ze bij ons tussenin heeft geslapen. Ze was helemaal overstuur omdat ze ook nog eens een natte pyjama had. Haar luier had gelekt...Nu is ze weer helemaal vrolijk, maar kwam net wel zelf om dentinox vragen...mama auw mond...ach zo zielig die kiesjes...
    Jorinde had gister haar eerste inentingen. Ook weer zo zielig om te zien:(. Ze heeft er verder geen last van gehad. Geen koorts, niet vervelend, helemaal niks. Dat was wel fijn. Ze was trouwens 5580 en 59cm.

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Vandaag pas ben ik voor het eerst ongi geworden, hoe zit dat met jullie Super en Loestig? En weet de rest nog of het ook zo laat was?

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Nou Manon, voor mij je vroeg. Hier nog steeds niet.

Jeetje ben verbaasd over het drink gedrag van jullie kleintjes Manon en Loestig. 3,5 a 4 flessen. Men in eerste instantie zou ik zeggen"wat weinig". Haha ik redt het zelf al niet met maar 4 momenten eten op een dag.

Sab, bijzonder dat spiegelen. Goed dat je er wat meedoet. Ben heel benieuwd naar het resultaat.
    Dus geen vakantie meer zonder compleet gezin. kan het mee voorstellen hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik wel heb genoten vorig jaar van het weekje weg samen met manlief. Ik ga alleen nooit meer vliegen zonder kids.

Kris, en weet je al wat betreffende de huizenjacht/hypotheek?

Super, met al dat gesport komt je figuur vast weer snel terug. Knap hoor van je. Wanneer moet je weer beginnen met werken?
    Nick is wel een vroege vogel he. Zou wel heeeeeel fijn zijn als de slaaptraining werkt.

Loes: ouderschapsverlof inmiddels geregeld? Heb je zin om aan de slag te gaan?

Hier alles heerlijk zijn gangetje. Net als Mutz vind ik de drukte heel erg meevallen met 2 kids. Jurre krijgt inmiddels alweer een fruithapje en de bv wegens verminderende productie aan met fv. Hij vind het allemaal prima. Het is een klein en fijn mannetje, 65 cm en net 6 kilo.
    En Tim begint steeds meer over Sinterklaas. Zo leuk. Heb er ook helemaal zin in.

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon hier ook nog geen ongi hoor. Dus je bent echt niet laat, volgens mij mooi volgens het boekje. Ik dacht dat zo'n 7 weken na de bevalling vaak op zijn vroegst is. Dus je bent heel netjes vroeg.
    Tijn zit toch nog steeds op 5 flessen, maar dan drinkt hij ze niet allemaal leeg. Als ik kijk naar de hoeveelheid die hij drinkt zou hij aan 4 flessen genoeg hebben, maar hij wil gewoon iets meer zuigmomenten op een dag denk ik. Ach we spreiden het zo nog een beetje. Heb je voor Jorinde inmiddels een nieuw ritme, of hou je het voorlopig zo? Fijnste als ze het zelf aangeven, dan zijn ze het beste te genieten, toch?

Sab wanneer heb jij je eerste sessie als spiegel voor Mirza? Hoe gaat zo iets in z'n werk?

Smits wat lekker hè dat die sinterklaastijd weer komt, ik vind het ook altijd erg gezellig. Het is hier alleen altijd zo'n drukke tijd, met eerst nog de verjaardagen van Ruben en Sam en in december zitten we nog met verjaardagen van oma en een zwager. Ach is ook wel weer gezellig. En wat goed dat je tot nu toe nog steeds (gedeeltelijk) bv kunt geven. Fijn, heb je dat bij Tim ook zo gedaan, of was je toen al eerder gestopt? Ik weet het niet meer. En die eerste fruithapjes zijn altijd weer zo'n fijne fotomomenten.

Krisje hoe gaat het met de huizenjacht? Waar zoeken jullie? In Ettenleur, of ga je ook ergens anders zoeken?

Jojo ik zag op facebook dat ze eindelijk hebben ontdekt wat Dean heeft. Wat een opluchting. Nu lekker genieten van jullie mannetje.

Super heerlijk aan het genieten van je uitje.

Euhm de rest ben ik een beetje kwijt.
    Hier gaat alles nog steeds goed. Nog even genieten en dan weer werken. Mijn ouderschapsverlof heb ik nog niets van gehoord, maar denk dat het wel goed komt. Ze zijn sowieso nog aan het uitzoeken hoe de uren verdeeld gaan worden vanaf 1 januari, omdat dan de organisatie start als nieuwe organisatie na de reorganisatie. Dus dan gaan de roosters en functies wijzigen. Vanaf die datum zou ik ook ouderschapsverlof willen, komt denk ik wel goed. Heb al gehoord van een collega dat haar is gevraagd om mijn vrije uren in te vullen. Dus het is nog maar een formaliteit.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...haha wat hebben die twee van ons toch veel gemeen. Jorinde is nadat ik zei dat ik weer naar het oude ging zelf op de 5 flessen gebleven haha...Ze doet het erg goed nu met nog maar weinig spugen. Soms geeft ze alleen iets terug. Sommige flessen drinkt ze tot de laatste druppel en sommige heeft ze iets over. Maar geen halve flessen meer over. ik kan goed merken dat ze meer trek krijgt weer. Ze zit dus nu op 5 flessen van 180+6melk.
    Fijn dat je ouderschapverlof geregeld wordt, heb je echt weer iets leuks om naar uit te kijken toch.

Ja Super...grote flessen he...ik vraag me ook weleens af waar ze dat laten met zo'n klein maagje...Maar hetzelfde met Tessa. Als ze iets echt heel erg lekker vind kan ze bijna hetzelfde op als ik:$ en ik ben echt geen kleine eter...

Smits..oh haha ja ik vond mezelf laat haha..ik dacht dat het zo rond de 6 weken moest zijn. Met Tessa zou ik het echt niet meer weten wanneer het was. Iig heb ik met aan de pil gaan gewacht tot mijn eerste ongi en dat heb ik toen ook gedaan. ik wil toch ff weten of alles weer vanzelf werkt.

Kris...al een leuk optrekje op het oog? Ja..ik ben ook wel benieuwd of je in Etten blijft of ook nog in andere plaatsen gaat kijken, Breda, Sprundel ofzo..zijn dat ook nog opties voor jullie?

Jojo...Ik lees net bij Loestig dat het gevonden is wat Dean mankeert. Ik ben benieuwd wat het is. En of er meteen iets tegen gedaan kan worden en of dat al meteen werkt enzo..??
    Wel goed zeg dat ze het daar zo snel gevonden hebben!

Hier niet veel te melden na de laatste keer. Tessa is een schatje en een spookje en Jorinde een schatje en het spookje in haar komt vast ook nog:D

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou..ik ook eindelijk aan de facebook. Snap er nog niet heel veel van, vooral niet hoe en wat ik beter kan uitzetten. Ik kom er vanzelf nog wel achter. Maar Jojo. ik heb gelezen van Dean...jeetje wat fijn dat het nu zo goed gaat! En wat super dat het zo snel gaat nu allemaal ineens! Heeft hij dit nu voor de rest van zijn leven of is het iets waar een kind overheen groeit? En wel raar dat een gewoon ziekenhuis of een HA hier niet op komt...?? Het komt toch veel vaker voor en hij had er toch ook alle symptomen van? Nou ja, hoe dan ook, blij dat het eindelijk goed gaat met hem en daarmee ook met jullie, eindelijk rust!

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Nou nou manon ook aan fb.. dan is het niet zo heel erg dat ik nog geen foto heb gepost van roos.. kan iedereen die checken op fb..

zijn voor huisjes aan hrt zoeken in etten-leur... nouja zoeken.. meer orienteren.. eerst kijken of het wel redbasr is zonder vaste aanstellingen.. nu hebben we a.s donderdag een afspraak bij de hypotheek boer.. dus even afwachten. .

verder weinig (lees: geen) nieuws verder vanuit hier..

fijne avond meiden

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Oja ik was na 4 weken alweer ongi.. en gewoon weer cyclus gehouden ondanks mijn bv periode

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Yeah, Manon ook op fb. Die lijntjes zijn toch wel korter. Komt waarschijnlijk ook omdat ik fb verslaafd ben, hahah.

Ik was trouwens bij allebei pas met drie maanden weer ongesteld en misschien bij Mirza nog wel langer.

Hier verder geen nieuws, ben lekker met mezelf aan t werk. :)

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Daar zit ik dan, helemaal alleen :$:$:(:( Allebei mijn mannetje op het kdv...Nick de hele dag en Sem wennen tot 12 uur. (heb volgende week een cursus in mijn verlof) Dacht dat een tweede minder moeilijk zou zijn om "achter te laten" op het kdv. Maar niets is minder waar :)

Net maar even flink los gegaan bij de H&M. Heb me voor nu maar even neer gelegd bij mijn lijf en ga proberen rustig weer terug te komen op mijn oude gewicht.

Manon: ongi ja dat ben ik nu hahaha. Maar ik ben na 3 weken weer begonnen met de pil. Dus bij mij is het niet natuurlijk. Bij Nick heb ik dit ook gedaan en toen ging het probleemloos. Nu heb ik steeds tussentijdse bloedingen. Hoop dat het na deze stopweek weer gewoon wordt allemaal.
    Oh en een slaap trainer is zo'n wekker met een beestje/poppetje wat slaapt of wakker is. Als hij slaapt moet de peuter ook nog slapen en als hij wakker is dan mag hij eruit.

Sab: goed van je dat je zo met jezelf aan de gang gaat. Is toch best een hele stap lijkt mij.

Kris: hoe is het gesprek gegaan vandaag bij de hypoboer?

Loes: nog lekker aan het genieten? Wij hebben een lekker weekendje gehad. Beetje jammer dat we allemaal verkouden waren en hele nachten elkaar wakker lagen te hoesten. De enog die sliep was Sem haha. Sem komt nu meestal tussen 5 en 6 dus dat gaat heel erg goed.

Smits: ik begin officieel weer met werken op 7 december. Ik heb de mazzel dat ik (bijna) alle feestdagen vrij ben alleen ben ik gezegend met de meest gehate dienst van het jaar. Ochtenddienst op 1 januari haha. Nou ja ben nu toch wel gewend aan weinig slaap.

Ik heb de slaaptrainer even gelaten voor wat het is. Nick is een beetje van slag. Hij is erg dwars/boos (vooral op mij) plukt weer aan zijn haar, eet slecht. Ik was er al een beetje bang voor dat dit zou gaan gebeuren. Hij is altijd al erg gevoelig voor veranderingen. Hoop dat hij snel wat beter in zijn velletje gaat zitten want echt gezellig is het niet. Gelukkig slaapt hij de laatste dagen wel weer tot half 7 ongeveer.

Zo nog 50 minuten en dan race ik naar het kdv.

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ojee super, dat haar gepluk is niet leuk. Komt het door de komst van zijn Sem af Nick niet lekker in zijn vel zit. Of zijn het de spanningen van Sinterklaas. Had net de kinderopvang aan de lijn en hun viel het op hoe druk de kids nu al zijn en dat ze het er onderling veel over hebben.
    Is het goed gegaan op het kdv? Ik heb er nooit moeite meegehad om mijn kids weg te brengen, Sta achter mijn keuze en waarom dan verdrietig zijn, denk ik voor mijzelf. Snap wel heel goed dat andere mama's het lastig vinden hoor. Ben een koele kikker hierin.
    Nog even genieten dus van je vrije tijd/verlof. 1 januari lijkt mij idd niet fijn om te werken met jouw beroep

Manon, jij heb duidelijk uitgevonden hoe Facebook werkt:p. Mijn tijdlijn staat vol met berichten van jou en de winkelvansinkel. Al wat verkocht?.

Sab: heb je de afspraak inmiddels gehad met de spiegelmevrouw (noem het maar ff zo)? Zoja hoe was het?

Jojo: al kmv kruidnootjes aan het bakken voor de kleine man?
    Goed opleidings initiatief heb je. Knap om je om te laten scholen, ik zou de puf niet hebben.

Ga weer snel aan net werk......

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super fijn uitje gehad, alleen jammer dat jullie allemaal verkouden waren. Fijn dat Sem ook al zo fijn slaapt. Alleen jammer dat Nick er zo van overstuur is. Of is het niet door de komst van Sem? Sam heeft de laatste keren bij de psz flink staan huilen als we weg gingen. Voorheen deed ze dat nooit. Zal ook wel iets met de komst van Tijn te maken hebben.

Manon flink aan het verkopen? Opruimdrift?

Smits kijkt TIm ook naar het sinterklaasjournaal? Sam wel, al snapt ze er nog niet veel van. Maar het paard wat opeens zwart was, gaf wel een heleboel reactie van haar kant.

Hier gaat alles nog goed. Nog 2 weken en dan heb ik mijn eerste werkdag er weer bijna opzitten. Wat gaat de tijd toch snel. Tijn is afgelopen week naar de osteopaat geweest. Hij kon toch niet zo heel goed met zijn hoofd draaien, ondanks de oefeningen van de fysio. We zien nu al een wereld van verschil. We blijven toch de oefeningen van de fysio doen, maar daarnaast gaan we volgende week weer naar de osteopaat. Hopelijk is hij met een paar behandelingen weer helemaal in balans en kan hij ook goed naar links kijken. Manon hoeveel was de afplatting bij Tessa? Tijn zat aan de bovenkant van de milde afplatting. Dus moet niet erger worden, anders krijgt hij een helmpje. MAar gelukkig lijken de oefeningen nu wel te werken dus denk dat het wel goed komt.

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Super: wat vervelend dat je grote man nu even niet lekker in zijn vel zit. De verandering van een broertje erbij is natuurlijk niet niks. Helaas dat hij jou waarschijnlijk het meest ziet en heel lief vindt, dan is boos zijn op jou helaas vaak ook veilig voor hem. Hoop dat het gauw goed komt!
    Ik ben net als Bir een koele kikker als het gaat om wegbrengen van mijn kleine naar het KDV. Mijn reden daarvoor is voornamelijk dat ik absoluut niet twijfel aan hun kunde, ze hebben ervoor geleerd en zijn ook heel lief voor Milan. Natuurlijk begrijp ik het ook dat het missen van je kleine mannetje lastig is. Was zeker ook de eerste keren heel snel weer bij het KDV :) Is het goed gegaan?
    Het wegbrengen van Rens naar mijn schoonmoeder vind ik dan weer wel wat moeilijk. Ik twijfel er niet aan dat ze niet goed voor hem is, maar toch.... Mijn vader (onze andere oppas) voelt toch anders. Voordeel daarvan is, is dat hij boven mijn werk woont, dus blij twijfel heel dichtbij :D
    Jij dus ook werken rond/na de jaarwisseling? Mario helaas tijdens de nacht...tja, ME hè? Vrijwel elk jaar de l*l met een nacht- of een middagdienst. Wel weer zin om te gaan werken?

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loes: osteopaten kunnen toch wonderen verrichten. Hoor altijd goede verhalen/resultaten.gelukkig is de kans op een helmpje afgenomen nu hij beter gaat draaien.
    Tim kijkt ook het Sinterklaasjournaal. Zo leuk. Heb je al een cadeautje laten inpakken op de site. Tim vind het geweldig. Met grote ogen knikt hij Ja bij de vraag of piet ook een cadeau voor hem moet inpakken.

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Even snel gepost, ik ken dat, net je verhaal klaar, valt de iPad uit....

@Manon: idd ook mijn pagina vol met jouw berichten. Heb twee moeders op mijn FB waar ik vrijwel dagelijks een post over de kids van op mijn pagina heb en dat ben jij en Jojo, hihi. Grappig hoor! Zo blijf je toch van wat dichterbij op de hoogte :)

@Loes: is je nieuwe plek op je werk al een beetje duidelijk? Heb je er wel weer zin in? Dat wat je over Sam vertelde, het huilen bij weggaan van het KDV was bij Milan ook het geval tijdens mijn verlof. Nu ook Rens op het KDV blijft is het goed. Hoop dat dat straks met Sam ook zo is.
    Ze is alweer bijna jarig! Is ze zich er een beetje bewust van? Vast wel, ze wordt alweer 3! Pff, time flies!

@Sab: vindt het knap dat je de stap hebt gezet om ook aan jezelf te werken. Hopen dat je het binnenkort terug ziet bij Mirza!
    Hoe gaat het met Maja?

Morgen de intocht hier. Milan er wel een beetje kennis mee laten maken via boekjes. Hij benoemd de Sint en de pieten vol enthousiasme. Benieuwd hoe dat morgen is, haha.
    Rens is trouwens een vroege vogel. Na de nachtvoeding van 3-4 uur vindt hij het om 6 uur mooi geweest en heeft hij de grootste lol met zichzelf. Helaas dat wij dat minder lollig vinden.... *gaap*. Zijn we niet gewend met Milan.... Helemaal jammer dat Mario de laatste tijd nachtdiensten heeft in zijn werkweekenden, dus ben ik degene die dan ook heel vroeg beneden zit met de twee jongens... Vanavond maar weer vroeg naar bed! ;)

Deel Deze Pagina