Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh ja, de osteopaat, mijn vriend weer sinds gisteren. Erg last van mijn liezen. Heeft zeker nog te maken met mijn zwangerschap/bevalling. Volgens hem heeft het te maken met het hormoon relaxine, bepaalde bv sites spreken dit weer tegen... Hoe dan ook, vervelend is het, maar niet ondragelijk. Hopelijk helpen zijn behandelingen.
    Fijn dat het bij Tijn zo goed aanslaat Loes!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi Meiden,

Hier alles oké en inmiddels alweer drie sessies verder. Met Mirza gaat het super, wat een sprongen maakt dat mannetje van ons. Super trots zijn we op hem.

Sinterklaas is hij wel mee bezig, maar hij vindt het ook heel erg spannend. Ben benieuwd hoe hij reageert als hij hem in het echt ziet.

Met Maja gaat het super Mutzie. Een lekker fel meisje van 1,5 waar we onze handen vol aan hebben. En ze ontwikkelt zich als een malle.

Wat fijn dat Mutz en Smits weinig last hebben met wegbrengen. Ik vind het nog steeds niets hoor en ik heb echt volledig het vertrouwen in degene waar ze heen gaan.

Was alles wel goed gegaan op het kdv Super? Vervelend dat Nick niet lekker in zijn vel zit. Kan hij ook benoemen wat hem boos maakt? En nu we het toch over spiegelen hebben, hoe zitten jij en Serge in jullie vel? ;)

Loestig, de osteopaat heeft hier ook wonderen verricht bij Maja. Die zat ook vast aan een kant en had ook een afplatting. Gelukkig kon ze snel draaien en lag ze voornamelijk op haar buik. Hopelijk gaat het voor Tijn ook werken.

Jojo, klaar met de voorbereiding voor t feest van Dean?

Manon, wat een prachtig meisje is Tessa. Die ogen, geweldig.
    Al verlost van je tupperware? Je hebt ook van die ruilhoeken op facebook. Misschien kun je daar ook wat plaatsen.

Verder weet ik het even niet meer.

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat goed Sab, dat het zo goed gaat met Mirza! En leuk hoor, jullie pittige dame. Knapjes heb je!

Je hebt gelijk hoor, neem aan dat geen moeder haar kind wegbrengt als ze de verzorgers niet vertrouwd. Maar dat was mijn houvast ofzo, "hij wordt daar goed verzorgd, met liefde vertoeteld en geniet daar van en ik kan even mijn eigen ding doen" :) En wat Bir ook zegt: het is mijn eigen keus.

Voel jij je ook beter?

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Is het ook hoor. En ik moet gewoon werken, niet alleen voor het geld, maar ook dat ik het nodig heb.

Met mij gaat het een stuk beter weer hoor. Zeker als ik het met een jaar geleden vergelijk.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ff snel 1 reactie:

Sab: heerlijk dat het beter gaat met je. Echt super om te lezen!

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Idd heel goed om te lezen dat het beter met je gaat Sab! Vind het knap dat je de stap hebt genomen!

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    tnx meiden ben er zelf ook blij mee. Balen is alleen dat dit onder de alternatieve geneeskunde valt en dus niet vergoed wordt door mijn verzekering. Duur grapje die angststoornis van mij.

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel even snel want ben mega drukkkk en ga zo naar mijn bedje!

Sab dit lees ik dus pas hier he... Tssss hahah nee hoor suuuuper goed van je!!! Je leest de positiviteit in je post!

Super, Arme Nick... Echt sneu en ook herkenbaar. Charlie zit ook niet zo lekker in haar vel en is vreselijk dwars. Als ik vraag waar ze last van heeft roept ze dramatisch 'van mezelf!!!' Bij haar heeft het echt met Sinterklaas te maken en met Dean zijn verjaardag.

Manon leuk dat je op fb bent!

Mutz au dat is niet lekker, maar wel fijn dat je baat hebt bij de osteopaat!! Wat een geweldige foto's op fb van je mannen zooo lief die kleine Rens met zijn zwarte smoeltje en muts!!!!
    En ja ik ben fb verslaafd en post graag hahaha valt het op??? lol

Ik ga later op de rest reageren!

Hier gaat het GOED!!! Dean is door zijn koemelkvrije dieet een ander kind. Na slechts 5 dagen koemelkvrij te zijn ging hij zelf zitten, kruipen en staan! Geen diarree meer te zien en hij krijgt echt spekjes. Wat heeft hij zich al die maanden ellendig gevoeld! Het is echt genieten nu van de kleine directeur met zijn wijzende vingertje!
    Bijna 1 jaar alweer!!!!

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab, mooi moment om over te stappen van verzekering. Kan voor jou al snel lonend zijn. Jammer dat het veel kost, maar je knapt ervan op en dan is het het dubbel en dwars waard.

Jojo: eindelijk knapt Dean op, pfffff was een hele weg. Gelukkig gaat snel ontwikkeling nu in sneltreinvaart en maakt hij de achterstand goed.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loes: en hoe vond Sam de intocht?

Alle andere moeders: ook zulke drukke kindjes in deze tijd van net jaar? Tim is heel veel met Sinterklaas bezig. We lachen ons echt rot. Zondagochtend was het eerste wat hij vroeg "heeft het paard zijn wortel op", gevolgd door " ik heb hem gehoord vannacht, was een knal". Vind het zo leuk. Heerlijk een kind die er helemaal in zit.
    Jurre blijft een heel vrolijk mannetje. Heeft voor iedereen een glimlach en hij ligt regelmatig dubbel van net lachen. Zijn eerste twee tandjes zijn ook doorgebroken. Groenten vind hij vreselijk. Die bakkies die hij dan trekt zijn een show opzich. Fruit gaat er wel in, maar ook niet echt van harte. Dit is echt een groot verschil met Tim. Die at alles en snel ook.

Hebben jullie zondag nog gehoord van die monsterfile naar de Efteling. Daar stonden wij ook in. 3 uur over gedaan. We hebben wel een hele leuke dag gehad. Tim vond het geweldig. Zo mooi he om een blij koppie te zien (die steeds je hand pakt en er kusjes op geeft).

Veel Sint plezier allemaal!!

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits hier ook een sinterklaas stuiterbal! Ze vindt het niet eerlijk dat ze niet elke dag haar schoen mag zetten en als ze stout is geweest roept ze bij de deur "sorry luisterpiet dat was ff (ja echt effe) een foutje!"
    De schoenen worden gezet en daarbij appels, kom water voor t paard, en water voor Klaas en Piet haha zoooo lief! Maar helaas ook onrustig slapen en meer slaapwandelen... Verjaardag van Dean komt er ook aan en dat vindt ze mega spannend, want we hebben een zaaltje gehuuurd.

Maar wat een schat die Tim! Zingt hij ook zo hard bij zijn schoen? Leuke leeftijd he. Ze snappen zoveel al! Wat geniet ik van jouw verhalen over Jurre. Ik blijf erbij dat jullie dit zoooooo verdient hebben na alle huiluren met Tim! Heerlijk!

Vraagje, hebben jullie kinderen ook zo vreselijk gekwijld? Dean moet echt een slab om en kwijlt er met gemak 4 helemaal vol per dag... Op de grond laat hij een spoor na... Nu zie ik wel 4 bobbels in zijn mond zitten, maar kan niet zeggen dat ze al doorkomen. Hij is nog steeds een 2 tandig monster! Charlie had altijd een paar dagen voordat ze doorkwamen wat kwijl, maar verder niet dus ga me wel een beetje afvragen of dit normaal is!

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Smits Sam vond de intocht hier in Acht leuk. Ze heeft even met Sint en met Piet op de foto gemogen, dus dat vond ze wel heel erg leuk. Op tv hebben we het niet gezien, maar ik merk ook dat ze het Sinterklaasjournaal ook niet echt wil kijken. We waren op de zaterdag van de intocht een dagje weg, omdat mijn ouders 40 jaar waren getrouwd.

Sam is heel anders de laatste dagen dan anders. Het zal wel aan alle drukte liggen. Natuurlijk veel kraamvisite gehad de afgelopen tijd en dan nu weer die Sint drukte en de voorbereidingen voor haar verjaardagsfeestje morgen. Vandaag zei ze zelfs, ik wil niet jarig zijn en ik wil geen cadeautjes. Best sneu. Volgens mij is het allemaal teveel voor haar. Vorige week barstte ze ook in huilen uit tijdens de zwemles en ze gaat al een aantal weken huilend naar school. Hoop dat dit snel veranderd. Herken haar helemaal niet op zo'n momenten. Misschien is het ook maar goed dat ik volgende week weer begin met werken. Dan is het voor haar ook weer eens wat anders, dan de hele dag mama om haar heen. Hadden jullie kindjes dat ook na zo'n lange periode zwangerschapsverlof?

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Loes, nog gefeliciteerd!

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Leuk feestje gehad Loes? Ondanks de buien van Sam. Heel herkenbaar hoor. Er is ook zoveel drukte voor de kinderen nu. Broertje/sinterklaas/visite om gek van te worden haha! Nick gaat met vlagen weer wat beter. Zal ook wel alle veranderingen zijn.

Hier druk geweest en ziek. Nu gelukkig allemaal weer beter. Alleen Sem is niet ziek geweest (klopt af).
    Las net in de krant dat de mazelen hier vlakbij zijn uitgebroken op een basisschool. Ben ik niet zo blij mee!!

Jojo: veel plezier met je feestje vandaag! Bijna 1 jaar pffff wat gaat het snel.

Mutz/Smits':alweer helemaal in het werkritme? Ik mag 3 december weer (was 7 december, lang leve de roosterwijzigingen) Ik heb er wel weer zin in.

Sab: goed hoor dat je zo aan jezelf werkt! Gaat het goed of is het lastig? Nick kan best zijn buien van mij hebben gehad. Zat niet zo lekker in mijn vel door wat gedoe met mijn mams.

Manon: hoe gaat het bij jou?

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja jojo kwijl.....haha hier nooit veel kwijl gehad dus ik kan er niks nuttigs over zeggen. Wel heeft Nick tot 17 mnd maar 2 tandjes gehad. Daarna in 1x derest! Dus Dean is zo traag nog niet ;)

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik denk ineens goh al een tijdje niemand meer een berichtje op ZP gezet. Maar nu zie ik dat ik geen mails kreeg dat jullie hier actief waren zeg maar....ik moet dus ff flink terug lezen om te kunnen reageren op jullie.
    Hier iig een ziekte gevalletje. Tessa is al een week flink aan het hoesten en heeft nu al 5 dagen koorts dus morgen naar de HA. Na een hoestaanval geeft ze flink wat slijm op of ze geeft over. Lijkt wel een beetje op kinkhoest eigenlijk maar daar is ze voor ingeënt. Een keelontsteking zou ook kunnen. Ik hoor het morgen weel als we meteen terecht kunnen. Ik hoop iig dat ze Jorinde niet aansteekt. Ook heeft ze veel last van haar laatste doorkomende kies, ze heeft er pijn in haar kaak en oor van. Arm kind wordt al een week lang jammerend wakker en eindigt dan bij ons in bed. Jorinde slaapt gelukkig door dit alles heen en wordt 's ochtends rond 8 uur wakker. Als ze haar 5e fles ook drinkt dan wordt ze zelfs om half 10 pas wakker...
    Ze drinkt nu 4 a 5 flessen van 210 water+7 scheppen.
    Ik hoop morgen op jullie te kunnen reageren maar ik ga nu eerst slapen en morgen eerst alles teruglezen van jullie.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Vervelend manon zo'n hoestend meisje. Hopelijk heeft de huisarts er wat voor! Lekker dat jorinde zogoed slaapt. Wij zitten op 5 flessen soms zelfs 6. Maar 5 is echt mijn minimum 4 vind ik zo weinig voor zo'n hele dag. Sem slaapt nu door tot ergens tussen 5:15 uur en 6:30 uur. Ben trots op hem. Verder is het een heerlijk tevreden mannetje! Lekker hoor. Veel lachjes voor mama

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Net terug van de HA en mijn zieke meisje eerst op bedje gelegd. Ze heeft antibiotica gehad want ze zit tegen een longontsteking aan. Op zijn minst nu een flinke bronchitis. Hij hoorde de symptomen aan en denkt zelfs dat ze voor het weekend al een dagje of twee een lichte longontsteking heeft gehad. Nu hopen dat de medicatie snel aanslaat en die laatste kies snel door komt!

Supe...die 5 a 6 flessen zijn die ook 210+7?

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ah gos sneu voor Tessa zeg! Hopelijk snel verbetering hoor.
    Nee joh 180/6 zijn de flessen waar hij vaak 30 van laat staan. Kom nooit boven de liter. Beterschap voor Tessa!!

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Namens Tessa bedankt;).
    Hmm ja Jorinde is een vreetzakje:D en ze drinkt ze allemaal leeg;). Haar tijden zijn nu ongeveer 8-12-16-20-23 soms mist ze de laatste fles, 's avonds is ze heel moe. Vooral als ze besluit flink uit te slapen dan wordt die laatste fles ook later en dan ligt ons meisje al lang in een diepe coma. Vreetzakje en slaapkopje...lijkt nu al vreselijk veel op haar ouders:D

Deel Deze Pagina