Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loestig: allereerst nog van harte gefeliciteerd. Heeft ze toch nog genoten van haar verjaardag? Misschien is ze ook anders omdat ze niet goed weet wat haar allemaal te wachten staat/stond?
    Tim heeft geen last gehad van mijn lange verlof. Maar hij ging ook nog gewoon 2 dgn naar de opvang en oma kwam hem ook regelmatig halen. Veel anders was het dus niet voor hem.

Manon: beterschap voor Tessa. Sneu zeg.

Jojo: zo erg kwijlen heeft Tim nooit gedaan en Jurre tot nu toe ook niet.
    Zie in mijn omgeving wel van die grote kwijlers hoor. Wel lastig altijd die natte shirtjes. Leuke dag gehad zondag?
    Ben je er al uit qua opleiding?

Super: lullig zeg 4 dgn eerder beginnen.maar ook wel weer lekker. Ff wat voor jezelf.

Wat een heerlijke tijd is dit zeg. Zo genieten met al die Sint dingen. Onze haas was zijn angst vergeten en ging zomaar naar Sinterklaas en heeft gedanst met Piet.
    Ik stom verbaasd natuurlijk. Zo zal wat foto's posten.
    Aankomend weekend nog een theater voorstelling, 5 dec pakjesavond en dan snel door naar kerst.

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Op de foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,7 KB
      Weergaven:
      4
  3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kleine piet

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,1 KB
      Weergaven:
      2
  4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat een leuke foto's smits! Echt stoer van Tim. Kan me voorstellen dat je verbaasd was, onze haas zou dat ook niet doen haha!!

Ik vind deze tijd ook erg leuk. Genieten van mijn mannen. Lekker hoor. En idd ik ben er wel klaar voor om weer te gaan werken!

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hoe is het met iedereen? En met alle kindjes? Hier alles goed. Paar vermoeiende nachten met een spokende Nick en Sem die weer om 5 uur komt om vervolgens om half zes weer te gaanslapen en dan is Nick er weer vroeg. Gaaaaapppp.....denk dat Sem in een sprongetje zit ofzo. Groeispurt kan ik mij haast niet voorstellen wat het is al zo'n beul haha. Woensdag weer naar het cb! Zal mij benieuwen zeg. Kleine Boeddha :)

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nick is bang voor een kindje op het kdv. Dat jongetje schijnt veel te slaan. Nou is Nick veel aan het dromen 's nachts en hoor ik de naam van dat jongetje voorbij komen. Ik wil niet dat hij bang is of zich onveilig voelt. Wat zouden jullie doen?

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...hier ook weinig tijd voor FB en ZP eventjes...vandaag werken en morgen Sint vieren thuis met familie en veel cadeautjes.
    Maar om even op jou te reageren....ik zou dit toch opnemen met het kinderdagverblijf. De opvang hoort een veilige thuishaven te zijn voor je kinderen en ze horen er niet bang te zijn of zich geïntimideerd te voelen. Dan moet de opvang maar een oplossing bedenken in de trant van het betreffende jongetje straffen als hij dit doet of het met de ouders van het jongetje opnemen. Tessa heeft ook de sla en duw fase gehad en heeft waarschijnlijk ook menig kind daar bang mee gemaakt op het kdv. Tegen ons werd het gezegd wanneer ze gemeen was geweest en dat ze haar dan gestraft hadden. wij hebben er thuis ook wat extra aandacht aan gegeven door het met haar erover te hebben en door haar ook thuis ervoor te straffen. Nu is het over.
    Bedenk je iig dat het voor dit kindje waarschijnlijk ook een fase is en dat het over zal gaan...maarja daar koopt Nick nu niets voor natuurlijk....

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Van mij mag hij hem op zijn neus stompen ;) haha nee hoor snap de fases wel hoor. Nick heeft mij ook een tijd geslagen. Alleen dit jochie heeft er al langer dan een jaar last van. Heel irritant. Kdv zegt er extra op te letten. Lastig hoor om tegen Nick netjes te blijven en te zeggen dat hij moet zeggen dat hij het niet leuk vindt of naar juf moet gaan. Zou liever zeggen dat hij terug moet meppen ahummm.....

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oei super...een jaar..ja je hebt er pittige kindjes bij....je weet ook niet hoe hij opgevoed wordt... Iig ligt de schuld nooit bij het kind, zeker als het zo jong is maar ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent, arme Nick. Aan de ene kant zou een mep/duw terug(van een ander kindje en niet van een volwassenen natuurlijk, voor het geval ik verkeerd begrepen wordt) hem misschien eens flink afschrikken aan de andere kant ziet hij het misschien als een bevestiging dat zijn gedrag goed is en dat slaan dus mag. Moeilijk....
    Hebben jullie groepen of is het 1 grote groep? Misschien kan je vragen of Nick in een andere groep mag? In dat geval komt hij hem alleen nog tegen als de groepen samen spelen.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Mee eens hoor Super. Ik vind ook dat een kind zich veilig hoort te voelen op het kdv. Als de leiding aangeeft er extra alert op te zijn, wat houdt dat dan in en wat zijn de consequenties. Vind een jaar namelijk wel erg lang om iets extra in de gaten te houden. Vraag me af wat dat precies inhoudt dan en hoe lang ze het nog aan kijken. Zoals ik hou begrijp is er geen verbetering dus tijd voor een andere actie.

Oh dat slaap tekort, poeh kan erover mee praten. Hier beginnen de dagen ook om 5.30 uur. Op werkdagen is dat niet zo erg, maar op vrije dagen mag dat best ander half uur later zijn hoor, hahaha.

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Geweldig die foto's Smits. Zo super stoer van Tim. En wat een heerlijk mannetje is Jurre.

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oef....elke dag half 6 is ook niet fijn! Ik had mazzel vandaag 6:30!! Jeehhhh. Hoe gaat het met Mirza? Nog bezig met de peuterschool?

Het is trouwens niet zo dat Nick elke dag klappen krijgt hoor. Ik denk dat hij twee keer een klap heeft gehad. Alleen is hij erg gevoelig voor dit soort dingen en blijft er lang last van houden. Van de week haalde Serge hem op. Eerste wat hij zei: " papa, ..... was er niet vandaag"
    Het is een kleine opvang met een peutergroep en een babygroep. Vanaf volgende week zal Nick weer op andere dagen naar het kdv gaan dus ziet hij hem denk ik minder. Verder praat ik maar steeds met Nick dat slaan niet lief is enzo

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Met Mirza gaat het super. Sinds ik aan mezelf werk gaat hij met grote sprongen vooruit. :)

Ik zou dat slaan toch nog wel een keer aankaarten bij het kdv. Ook al os het niet altijd, vind het een jaar aankijken veel te lang.

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mooi om te horen sab, dat Mirza goed reageert op jouw behandeling ;) interessant hè dat ze zo reageren op hoe ouders in hun vel zitten. Ik merk dat aan Nick ook heel erg. Het gaat nu gelukkig wel weer aardig met Nick. Hij is vrolijker maar heeft echt pittige buien af en toe.

Heb mijn wieg op mp gezet. Had er 40 voor betaald (ook mp) en nu bied iemand 36. Top dus! I love mp haha

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, hoe is het gegaan op je werk? Viel het je mee of wil je liever gelijk vrij nemen?

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mogge Smits: het ging goed hoor. Eigenlijk alsof je niet weggeweest bent. Was een rustig opstart dagje (had slechts 897 mailtjes) Maar ik vond het wel weer lekker even wat anders. Nu heb ik het weekend dienst dus dan is Serge lekker bij de mannen. Gister bij het cb was Sem 6.1kilo en 62cm! Groeit als kool dus.
    Hoe gaat het met jouw mannen? Lekker druk voor het sinterklaasfeest? Wij vieren het hier met de schoonfam dus ik moet zo echt wat gaan voorbereiden. Eerst maar koffie!

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo daar ben ik ook weer eens. Het was de afgelopen weken zo druk dat ik geen tijd had om even te reageren. Maar gelukkig zie ik dat jullie in datzelfde schuitje zitten. Dat heb je met die sinterklaastijd.

Super weer aan het werk. En ook zo weinig mail :$. Haha erg is dat hè? Ach gelukkig kan er ook heel veel direct verwijderd worden, omdat het toch niet meer actueel is. Tenminste dat was bij mij op het werk wel. Grappig dat Sem 6,1 kilo weegt en 62 cm is. Tijn was dat vorige week donderdag op het cb precies hetzelfde. En nu nog druk met de Sint. Snapt Nick het een beetje, of is het toch nog een ver van zijn bed show? Heb je het trouwens nog aangekaart op het kinderdagverblijf. Ik zou er ook niets van moeten hebben als ze zo slaan. Ook al is het dan maar af en toe een klap. Het is toch gedrag wat niet wenselijk is.

Smits leuk die foto's van Tim. Sam gaf ook haar tekening aan Sinterklaas. Ik was helemaal verbaasd. En ook op de foto met zwarte Piet. Maar toen we thuis waren vroeg ze waar haar tekening was, want die was nog niet klaar en mocht sinterklaas eigenlijk nog niet hebben. Grappig.

Jojo heb je al eens van die honni's geprobeerd bij Dean. Dan heb je in ieder geval niet al het kwijl in de kleding zitten, maar ziet het er nog een beetje droog uit. Of is het inmiddels weer wat minder? Misschien kreeg hij wel een paar tanden tegelijk. En hoe gaat het verder met hem en Charlie (en dan natuurlijk ook met jou)?

Sab wat fijn dat Mirza zo goed reageert op je behandeling. En hoe gaat het nu met de peuterspeelzaal. Huilt hij nog steeds zo erg als je hem wegbrengt, of gaat dat nu ook beter.

Manon Jorinde is goed bezig met die flessen. Dat gaat echt hard. Tijn had nu een periode wat minder en nu begint het weer aan te trekken. Maar het blijft hier toch bij overdag 3 flessen van 200 en 's avonds nog eens 2 flesjes die niet helemaal op gaan (vaak 300 over die 2 verdeeld). Ach hij groeit goed. Hoe groot/zwaar is Jorinde nu? Ben jij ook alweer begonnen met werken (heb ik even gemist). Is Tessa alweer opgeknapt?

Mutzie bij jou ook alles goed?
    En Krisje alles goed?

Hier gaat alles goed, al was het wel wat druk. Sam heeft haar verjaardag toch wel als heel leuk beleefd, maar nu is de Sint natuurlijk weer een beetje spannend. Moet zeggen dat ze er goed op reageert. We doen er vanavond niet zoveel aan. Een paar cadeautjes, want ze heeft met haar verjaardag al zoveel gekregen, en ze snapt het toch nog niet echt. Dadelijk mag ze naar de psz. Daar komt de Sint en morgen zwaaien we hem hier ook uit. Dat is wel leuk, dan mogen alle kinderen bij de Sint op het paard en krijgen ze nog een snoepzak. Intussen heeft Sam ook een brilletje aangemeten gekregen. Die ligt nu klaar en gaan we misschien vandaag (even kijken hoe het gaat met de storm) en anders morgen ophalen. Ben benieuwd of ze het gaat dragen. Vorige week bij het CB ook haar gecontroleerd en ze is nu 94cm en weegt ruim 13 kilo.
    Tijn is nog steeds onder behandeling bij de fysio en osteopaat. Dat gaat de laatste tijd goed vooruit. Dus ben benieuwd of het bij de meting als hij 5 maanden is weer wat beter is met zijn hoofdje. Heb het idee dat het allemaal wel goed komt, maar het is nog best wel afgeplat. Verder begint hij al echt gezellig terug te brabbelen. Erg leuk. Alleen als je het wilt vastleggen met de camera staat hij heel verbaasd te kijken en komt er geen kik meer uit. Wachten op een momentje dat hij het niet in de gaten heeft dat erg gefilmd wordt.
    Verder ben ik weer begonnen met werken en dat bevalt me toch wel goed. Was het thuiszitten eerlijk gezegd wel een beetje beu. Dat had misschien ook een uitwerking op Sam, want ze gaat weer heel gewillig naar de psz. Geen gehuil mee gelukkig. Vanaf januari begint dan mijn ouderschapsverlof (dus ene week 3 dagen, andere week 2 dagen werken). Heel erg prettig.

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Het is wel rustig hier. Hoe gaat het met iedereen?

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Meiden, ik wens jullie allemaal gezellige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar! Dat 2014 maar een mooi jaar mag worden. Met veel gezondheid en plezier voor de kindjes!

Loes: hier alles lekker. Beetje moe van de onregelmatige diensten en gebroken nachten. Maar werken gaat goed, opvang gaat goed. Dus ik draai weer lekker mee. Hoest bij jou? Sem doet het goed! Groeit als kool, ontwikkelt lekker en nog steeds een makkelijk mannetje. Fijn hoor.

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ben er ook nog.. maar december maand is ook bij ons heel druk op het werk dus werk meer en ben dan blij thuis te zijn soms haha..

Verder roos alles ok en verder weinig nieuwtjes..

Sorry maar weet ook echt niet allemaal meer wat jullie hebben gepost.. :s te lang geleden denk ik om alles goed te onthouden ;) en daarnaast zit ik niet in de baby tijd op het moment dus zorgt het ervoor dat je info over babies minder goed opslaat ofzo :D

Fijne dagen meiden

Deel Deze Pagina