Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik ben er ook nog hoor! Hier een zieke Rens en ook Milan is niet helemaal fit. Verder gaat het goed. Rens is alweer bijna 6 maanden. Hij heeft een paar keer fruit gehad. Hij was toen al een beetje aan kwakkelen (ik had geen idee wat er was), maar werd dus uiteindelijk ziek. Niet van het fruit, maar even niet het moment om het door te zetten deze dagen. Bv gaat (weer) goed.

Hebben jullie leuke plannen voor Kerst? Voelt als een paar maanden geleden dat ik dit ook vroeg en opschreef naar jullie... Kort: kerstavond bij mijn zus gourmetten en spelletjes (kids lekker op bed). Eerste Kerst schoonfamilie en tweede eigen familie. Mijn pa verzorgt zoals altijd weer een dag vol doe-spellen. Leuk hoor!
    Kopen jullie ook altijd iets leuks voor de kids qua kleding? Ik vind dat altijd leuk om te doen :D Milan in pantalon, overhemd en gilet met (nep) All Stars. Rens zwarte broek, romper met kraagje en strik en giletje. Nog opzoek naar kleine All Stars, haha. Vooral de grootouders vinden dat altijd zo leuk :) Bennieuwd naar jullie outfits en daarna foto's natuurlijk!

Ik ben altijd heel laat met kaarten of gewoon niet... Ik kijk even of het er nog van komt. Mario is helaas het hele weekend, vanaf vandaag tot maandag, weg. Iig al bedankt voor het kaartje Jojo!

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    #942 Mutzie, 13 dec 2013
    Laatst bewerkt: 13 dec 2013
    Lijkt me behoorlijk vermoeiend Super, combi werken en dus ook nachtdiensten en de gebroken nachten. Ik heb ook nog steeds gebroken nachten en na een paar stuks achtereen breekt het me wel op hoor! Wel weer lekker om te werken dus. Hoe gaat t met Nick? Weer een beetje zichzelf?

Loes ook weer aan het werk. Ben je gewoon hetzelfde werk blijven doen? Met Sam oom alles goed? Is ze een lieve grote zus? Were een beetje in haar doen nu je ook weer aan het werk bent?
    Hoe gaat jphet met Jurre zijn hoofdje?

Sab, wat bijzonder om te horen dat Mirza zo vooruit gaat door alleen maar jezelf te werken. Top! Hoe gaat het met een KDV? ;) Nog goed te doen zo'n dag vol met oppas?

Manon: hoe gaat het met jouw meiden? Drinkt Jorinde nog steeds zo goed? Tessa nog aan boeven of ook weer wat meer haarzelf nu je weer aan het werk bent?

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hier ook druk, druk, druk....

krisje...weet je zeker dat je aan een tweede wilt;) pfff druk druk druk haha...hoe zit het met de huizenjacht?

uh...net zoveel bijgelezen dat ik het even niet meer weet, ga het proberen. wel nog ff snel want ga zo naar bedje...

Loestig...Sam is een klein meisje voor haar leeftijd of niet? ik denk een beetje hetzelfde als Tessa, tenger en klein?
    Tijn is een grote stoere bink haha net als Sem en Jorinde.
    Jorinde was vorige week bij het CB 6200gram en 62 cm. Wat liggen ze leuk op een lijn haha...
    Wat goed dat Tijn al gaat brabbelen!
    Tessa wastrouwens weer opgeknapt en gaat nu weer verder met keelpijn en hoesten*zucht*. Ziek of onderweg....

Mutz...Ja Jorinde drinkt nog steeds zo goed. Grote flessen. Heet CB was niet blij dat ze soms over de liter komt maar dan hebben ze mooi pech daar haha...zoveel komt ze er niet bovenuit en ook niet elke dag.
    jammer dat ze bij jou ook ziekjes zijn, je hoort het echt overal. Fruitje komt vast nog wel!
    De kerst is naar mijn ouders en tweede dag naar de schoonouders. ja hier ook kerstoutfits gekocht! Leukkk!
    Oh ja..Tessa is kwa gedrag helemaal bijgetrokken. Het zelluf doen verhaal is net meer zo gelukkig en ze is nu veel vaker een blij meisje weer. Ook mama is weer lief gelukkig. Achteraf heeft ze een heel moeilijke tijd achter de rug. Toen Jorinde werd geboren zat zij net in een moeilijke periode kwa leeftijd en waarschijnlijk net in een sprongetje, mentaal en ook kwa groei. ook zijn er in diezelfde tijd kiezen doorgekomen waar wij niets van wisten...arm kind. Maar gelukkig weer de oude nu...

Super...fijn dat jij je weg hebt gevonden met werk en gezin. Knap hoor, want jij werkt aardig wat toch? Zeker met die onregelmatigheden! Ik werk maar twee daagjes en vind het al pittig, wij zijn op zoek naar wat hulp in de huishouding, vinden jullie dat raar eigenlijk? Het lijkt me zo heerlijk en ik ben ok wel wat lui hoor haha...
    Ik werk trouwens ook onregelmatig maar niet die nachtdiensten meer gelukkig! heb wel dag, ochtend en avond.
    I love MP too! Ik heb net Tessa's volgende garderobe op MP gekocht. Allemaal merkkleding die ik straks weer voor een leuk prijsje weg kan doen of misschien ook wel voor hetzelfde prijsje net als jij ;).
    Heb je op het kinderdagverblijf nog wat gedaan aan het slaanverhaal?

Smits..hoe gaat het in jouw mannenhuishouden?

Sab...lijkt me heel leuk wat jij doet met dat spiegelverhaal maar zag ook dat de kosten best hoog zijn(in deze regio dan) en dat de zorgverzekering niets vergoed helaas. Het leek mij ook wel wat want Tessa is echt een papegaai en ik zoveel (ook verkeerde) dingen van ons terug in haar, maar dat gaat dus helaas niet lukken...

Hier is Tessa zindelijk aan het worden. het gaat echt al heel goed. Ze loopt dan in een jogging of pyjamabroekje en onderbroek. Dat kan ze snel en makkelijk zelf uittrekken. En als ze is geweest dan wijst ze ernaar en roept: kijk, kijk, kijk, kom kijke...goeoeoeoeod!! en dan rent ze een rondje rond de kamer met haar broek op haar enkels haha.
    Ik geef haar een wcpapiertje en dan veegt ze zelf af en brengt het potje nar de wc. Dan gaan we samen weggooien, trekt ze door en zwaait haar plasje of poepje uit.
    poepjes doet ze er ook al op en 's nachts draagt ze nog wel een luier maar 's ochtends is die vaak nog droog. Thuis en bij opa en oma gaat het heel goed maar op de opvang nog niet en buiten durven we ook nog niet aan...
    Ze schrok trouwens wel van haar eerste poepje toen ze dat zag liggen..ze was er een beetje bang van en wilde het potje ook niet dragen. Ze vond hem ook maar: bah vies, bah vies, bah vies!

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik moet eerlijk bekennen dat wij al heel lang hulp in huis hebben. De stap is voor mij misschien ook wel wat makkelijker gezien ons bedrijf, maar ben er echt heel blij mee. Scheelt mij veel tijd en zij is super goed. Doet in twee uur ons hele huis incl. ramen binnezijde, hoge kasten, oven enz. Heel blij mee dus. Schaam me er niet voor en moet je ook niet doen Manon. Als je het kunt veroorloven en er zelf geen zin in hebt, zou ik zeggen DOEN!

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz...wat heerlijk dat je zo'n goede hulp hebt! Hier moet eerst orde in de chaos geschept worden voor ze het normaal kan gaan bijhouden haha. Het is wel opgeruimd hoor maar niet heel schoon...ahum...zeker waar ik niet zonder ergens op te moeten staan bij kan zit denk ik een cm onder het stof:)...Daar schaam ik me wel voor. Toen Tessa kwam werd het bijhouden al lastiger vond ik maar nu lukt het me helemaal niet meer, als ik even tijd heb, heb ik er de puf gewoon niet voor....Dus het moet maar eens einde verhaal zijn. Ik heb op een paar advertenties gereageerd en er hebben er drie terug gemaild. Ik wil hen alle drie ontmoeten en een proefdagje laten draaien, daarna kies ik er 1 uit. Ben benieuwd...hoeveel betaal jij per uur als ik vragen mag..als je het niet kwijt wilt snap ik dat hoor! je mag het anders ook aan me prive vertellen als je dat fijner vind. Hier vraagt 1 €10p/u en die werkt alleen vanaf 3 uurtjes per week of 4 uurtjes per 2 weken. En 1 vraagt €12,50p/u(en dat is te bespreken zei ze erbij, dus kan omlaag onder bepaalde voorwaarden denk ik) en 1 van €12p/u. Ik wil iemand voor 2 uurtjes per week komt ze bij jou ook elke week? Ik wacht met spanning af en zou heel blij zijn met weer een schoon huis.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Klinkt idd als achterstallig onderhoud. Je kunt er ook voor kiezen dat zij dit ook eerst voor jou doet, je hoeft natuurlijk geen schoon huis te hebben voor een huishoudelijke hul. Je zou dan bijv kunnen afspreken dat zij de eerste keren 3 uur per week komt, bijv een maand lang en dat je daarna naar 2 uur per week gaat. Ik vind €12,50 per uur een goede prijs (als ze naar je tevredenheid werkt natuurlijk). Je moet vooraf wel even duidelijk voor jezelf (en haar) op papier hebben wat je van haar verwacht. Je heb namelijk werzaamheden die je wekelijks wil gedaan hebben en maandelijks (of periodiek) zoals oven, ramen en eventueel andere werzaamheden die je graag gedaan wilt hebben.
    Ik betaal haar via de zaak, dus kan je geen uurprijs geven, maar als wij adviseren onze medewerksters wel wanneer zij zwart willen werken bij iemand thuis.
    Hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben. Mocht je nog meer willen weten, hoor ik het wel. Succes!

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz...super bedankt, nu weet ik een beetje hoe ik erin moet stappen. Ik had idd ook al laten weten aan ze dat ik ze eerst de boel wil laten schoonmaken en dat dat iets meer uurtjes zullen zijn dan het bijhouden later. Ik denk idd dat ze aan een maand genoeg hebben dan. Bovendien laat ik ze alle drie een proefdagje van 3 uurtjes draaien dus dan is er al veel schoon als het goed is. Het is idd wel zwart werk hier...
    Ja een lijstje is idd ook handig want mijn was en bedden afhalen wil ik gewoon zelf blijven doen. We hebben ook 3 katten en als we de kattenbakken gewoon zelf blijven doen(het grote schoonmaken ervan en het zijn er 3) scheelt dat een hoop tijd voor haar die ze ergens anders aan kan besteden.
    Als ik nog vragen heb dan hoor je het maar zo kan ik voorlopig wel verder, thanx.
    Alles goed met de mannen?

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #948 manon31, 15 dec 2013
    Laatst bewerkt: 15 dec 2013
    Voor degenen die iets over hongerige baby's weten of er 1 (gehad) hebben of iemand kennen met 1. Eerst maakte me het niet uit dat ze veel dronk en af en toe over de liter zat maar nu ze weer iets verder is gaat het ineens heel hard en eet ze nu elke dag haar 5 flessen ineens leeg waardoor ze dus nu elke dag over de liter komt. En straks wil ze natuurlijks zelfs meer dan wat er in de fles zit want nu probeert ze soms al door te drinken terwijl hij leeg is... Wij zijn dus nu toch aan het kijken of we kunnen gaan overstappen op voeding voor hongerige baby's. Die 5e fles zou er trouwens in principe aan de ene kant best af kunnen want ze slaapt al diep na haar ena laatste fles. Maar als we die niet geven dan eet ze weer te weinig. Eigenlijk zou er een halve in moeten, dat zou ideaal zijn, maar als we haar dus wakker maken voor die laatste fles dan wil ze hem ook helemaal en neemt geen genoegen met een halve. Maken we haar niet wakker dan slaapt ze wel tot de volgende ochtend netjes door maar wordt wel vroeger wakker dan normaal en drinkt dan te weinig omdat ze nog te moe is met als gevolg dat ze de rest van de dag van slag is. Dus wil ik graag over op voeding voor hongerige baby's of het in ieder geval graag gaan proberen. Mijn vraag nu eigenlijk, mag je dit zelf beslissen of moet dat in overleg met het CB of je HA ofzo? Ik denk zelf dat het voor Jorinde haar voedings en slaappatroon super zal zijn en veel beter bij haar behoeften van nu komt. Ze zat ook al een tijdje op hetzelfde terwijl ze wel groeit dus het was eigenlijk een kwestie van tijd dat ze echt te veel zou gaan drinken...nu is het moment daar....
    Ik weet dat het haar eetpatroon ook helemaal in de war kan gooien en dat we zelfs weer op de 6 (kleinere)flesjes terecht kunnen komen. Maargoed, zoals het nu gaat komt ze straks steeds verder boven de liter uit. Ze mag nog niet naar voeding 2 natuurlijk dus het is maar even ter overbrugging. Hopelijk dat ze bij 2 voller zit en anders daar ook maar over op de hongerige baby's....

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon ik herken dat wel van die hongerige baby. Sam was namelijk ook zo. Ze nam weinig genoegen met een volle fles en dronk ze ook in een heel snel tempo leeg. Ik ben toen overgestapt op de voeding voor hongerige baby's (Forte). Ik begreep dat die eruit gaat, omdat het officieel niet is aangetoond dat het werkt, maar ik vond het bij Sam dus wel werken. In het begin mix je de 2 voedingen. Dus bijvoorbeeld op een een fles van 7 schepjes begin je met 5 gewoon en 2 forte. Langzaamaan bouw je de forte op tot je volledig over bent op forte. Dat duurt alles bij elkaar ongeveer 2 weken. Zo kan ze goed wennen aan de andere voeding. Wat je ook kunt doen is 's avonds een beetje rijstebloem erbij doen. Ze is toch bijna vier maanden, dus ik zou dat wel aandurven. Dan heb je kans dat ze die laatste fles niet helemaal leeg drinkt. En misschien is ze al bijna toe aan bijvoeden. Dat mag vanaf 4 maanden, maar aangezien Jorinde te laat is geboren zou ik uitgaan van haar uitgerekende datum. Dat doen ze bij alle ontwikkelingen en misschien is ze in haar ontwikkeling gewoon echt toe aan bijvoeden. Ik hoop dat je er iets aan hebt. En anders gewoon advies vragen bij het cb. Mijn ervaring is wel dat ze daar voorzichtiger zijn met voedingen. Ze schrokken ook al van je verhaal dat ze af en toe boven de liter kwam. Ik zou je eigen gevoel volgen. Zo overdreven snel gaat ze nou ook weer niet als ik haar gewicht en lengte vergelijk met Sem en Tijn, dus ik zou me niet teveel zorgen maken.

Mutzie is Rens weer opgeknapt? Leuk als je weer wat anders mag doen dan alleen melk laten drinken. Die eerste hapjes zijn zo leuk. Ik kan niet wachten tot Tijn er ook aan toe is. Met zijn hoofdje gaat het al een stuk beter. Hij kijkt veel meer naar links dus heb wel het idee dat de oefeningen en de osteopaat goed helpen. Wat mijn werk betreft begin ik op 1 januari in een nieuwe functie. Dat wil zeggen dat ik niet meer bezig ben met de uitleendiensten bij de bieb, maar alleen achter de schermen. Vind ik niet erg. Ik krijg nu meer verantwoordelijkheden en kan me helemaal storten op inrichtingsprocessen en collectie. Erg leuk!

Super druk aan het werk, knap dat je het zo goed kunt combineren met je nachtdiensten en korte nachten met de kinderen. Fijn dat je zo goed in je vel zit.

Krisje druk bezig. Goed om te lezen dat het met Roos allemaal goed gaat.

Hierbij wens ik jullie ook alvast fijne feestdagen en een goed 2014. Ik ga niet heel veel kaarten schrijven. Ben net een beetje uit al de babypost dus vind het wel welletjes. Dus doe ik het maar via deze weg. Hier gaat alles goed. Tijn is volop aan het grijpen naar de speeltjes van zijn speelboog. Hij ontwikkelt zich echt snel. Sam is al ruim een week erg verkouden. Het is net alsof ze meer onder de leden heeft, maar het zet niet echt door. Ik kan er niet echt een vinger op leggen, maar hoop dat ze snel weer opknapt.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...bedankt voor je bijdrage. ik heb vanmiddag idd het CB maar gebeld en had nu weer iemand die het helemaal niet erg vond als ze nu op die 5X210+7 bleef :(. Ze werken langs elkaar heen of er zit er af en toe nog 1 van de oude stempel tussen ofzo. Maargoed, ik vind het zelf nu ook gewoon teveel en dan te bedenken dat ze alleen maar meer gaat willen. Ze raadde idd aan om Forte te gaan halen en deze op te gaan bouwen zoals jij zei. De laatste fles eraf vond ze haar nog iets te jong voor en zou ze graag mee willen wachten tot ze ook aan haar fruit gaat. Maar aan de andere kant had ze aan het eind van het gesprek toch iets van, ach als ze eraan toe is en ze slaapt die hele nacht lekker op de forte dan kan dat misschien ook wel. Ja...als ik eerst die forte opbouw dan ben ik twee weken verder en dan is ze bijna 4 maanden....dus dan kan die laatste fles er best af, ze slaapt gewoon al zo lekker dat het gewoon zielig is om haar wakker te maken en we doen haar er ook duidelijk geen plezier mee als wee het wel doen. Ze zit dan als het goed is met forte op 4X210 met 4 uur ertussen 8-12-16-20 of 5 x 180 met 3 uur ertussen? dan wordt het 8-11-14-17-20 in het laatste geval en dat zou het beste voor haar zijn omdat ze dan ook meteen minder last heeft van de reflux. Of dat ook zo gaat lukken is een tweede haha...ik ga het morgen halen als ze het nog hebben....

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon fijn dat die vrouw van CB een beetje mee denkt. Hier zitten we ook op 5 flessen, hoewel Tijn ze niet allemaal leeg drinkt. Meestal zit hij nu op 900 in totaal. 9.30-13.30-16.30-19.30-22.30 uur. 's Ochtends slaapt hij altijd nog veel, dus vandaar dat daar 4 uur tussen zit.

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Haha Loestig..zo grappig dat die tweede kindjes van die eetzakjes en slaapkopjes zijn he:D. Jorinde slaapt hier ook regelmatig een gat in de dag. Die van 8 uur is echt, wakker worden, eten en meteen weer slapen. Vaak tot een uur of 10/ half 11 er zijn ook weleens uitschieters naar 11 uur.
    Ik hoop echt dat ze nog even niet stoppen met de Forte. Misschien stopt niet ieder merk ermee? Ik heb kruidvat eigen merk..
    Fijn dat Tijn die grens nog niet (dagelijks) overschrijdt. Misschien haalt hij het net tot de voeding 2 zo.

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou de eerste is geweest. Aardig mens maar het schoonmaken wilde ze te snel. Wat ze heeft schoongemaakt is goed schoon maar jammer dat ze dingen oversloeg. Wat mij betreft op naar de volgende...die komt volgende week pas....

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Vind het wel grappig dat je ze vraagt te laten werken als proef. Betaal je ze dan ook en blijf je erbij?

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Mutz...ja ze krijgen natuurlijk gewoon betaald:), ik heb haar boven laten schoonmaken maar ze was erg snel beneden, ik ben er boven niet bij gebleven maar heb wel van tevoren verteld wat ik wilde. Ook moest ik af en toe naar boven voor spulletjes voor Tessa, zo kon ik het stiekum een beetje in de gaten houden. Ze heeft wel hard gewerkt hoor, dat wel.
    Ja proefwerken..haha...leuk dat je dat grappig vind. met een bedrijf kom je dat natuurlijk niet tegen. Ja ik had iets van, het moet wel klikken en ik moet wel zeker weten dat ze het kan in een normaal tempo enzo. Dus dan maar op proef en als ze dat niet wil dan komt er wel een ander;)
    Op deze manier is het ook al een beetje schoon als degene die ik kies echt begint...

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ach, een bedrijf kent het natuurlijk ook, alleen duurt deze proeftijd 2 maanden. Het is altijd lastig om het precies op jouw manier schoon te krijgen door iemand anders. Dat merken wij ook bij onze opdrachtgevers. Je betaalt ervoor, dus je wilt het beste. Ik hoor dat er iemand bij zit naar tevredenheid!

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: lekker hoor hulp in de huishouding! Ik heb liever geen vreemde mensen in mijn huis. En ik kan het nog aardig bijbenen zelf dus ik vind het wel prima. En tips over hongerlapjes? Nee helaas hier ook zo'n veelvraat. Ik wacht puzzel nog even door tot de bijvoeding en hoop dan dat het goed komt. Durf niet van de ha af nu het zo goed gaat! Ik werk trouwens de ene week 27 uur en de andere 18. Vannacht weer mijn eerste nachtdienst. Gaaaaaapppp ben nu al moe haha!

Hmm Sem wordt wakker. Reageer vannacht verder!

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...ik hoop dat jij het redt tot de bijvoeding, hier is de tweede dag met het begin van Forte een feit. Gisteren heeft ze 4 flessen leeg van 210 en de laatste om 10:30 (konden wij ook eens vroeg naar bed;)). Ze heeft er de hele nacht op geslapen tot haar normale tijd 's ochtends. Ze begon wel laat doordat ze lang had geslapen dus de 4 voedingen had ze die dag zonder de Forte ook gehad. We zitten nu nog op 3 schepjes Forte en gaan morgen naar 4 schepjes Forte. Ze laat nu ineens in bijna iedere fles een bodempje staan, wat eerst niet meer voorkwam. Ik ben heel benieuwd wat haar schema gaat worden als ze helemaal over is op de Forte...

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: hoe gaat het met de zieke mannetjes? Hopelijk allemaal weer hersteld? 6 mnd alweer! Jeetje ik vind het allemaal zo snel gaan. Vond hij het fruit lekker? Met Nick begon ik ook met zes maanden. Sem denk ik wel wat eerder, klein vreetzakje! Ik voed nog volledig op verzoek. Bevalt goed. Hij krijgt nu vijf of zes flessen en de max van 1 liter. Is steeds weer puzzelen en tellen maar hij is goed tevreden. Hoe gaan de nachten bij jou? Hier komt Sem tussen 5 en 6 ongeveer. Af en toe een uitschieter naar half 7.

Manon: ze hebben nu trouwens elke dag het thema slaan op het kdv. Met spelenderwijs wat ze moeten doen of war de consequenties zijn. Gaat wel goed. Jammer dat Nick de nachten nu steeds aan het dromen is. Veel huilen.....pfff slaapt de 1 door begint de ander!

We hebben twee weken terug mijn moeder over moeten plaatsen naar een nieuwe afdeling (voor slechtere gevallen) kwam weer even hard binnen bij me. Mis haar weer veel de laatste tijd. Ik geniet wel elke minuut van mijn mannen. Want jeetje wat ben ik trots op mijn binkies!

Oh ja mutz: kerstavond bij mijn broer en schoonzus eten en kado's ook met mijn vader en moeder. Eerste kerstdag gourmetten met schoonouders. Tweede kerstdag heerlijk niks!!

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Pff heftig Super van je moeder. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. Sterkte!
    Geniet maar extra je mannen op zo'n moment!
    Wat een veelvraatjes hebben jullie! Ik ben nu twee voedingen aan het vervangen voor FV omdat de productie behoorlijk dipte en ik het idee had dat Rens niet meer genoeg had aan mijn bv. Hij drinkt alleen nog niet heel veel uit de fles, zeker niet de aanbevolen hoeveelheid (175 cc). Meestal maar 100 tot 150 cc. Nu hij weer beter is ga ik ook weer beginnen met dagelijks fruit. Hij vond de eerste hapjes iig heerlijk.
    De nachten gaan helaas niet zo niet heel goed. Hij komt soms om 1 uur alweer, soms 3 uur, maar veel later niet helaas. Ben soms erg toe aan een nachtje doorslapen.... Hoop stiekem dat hij wat beter gaat slapen op de bijvoeding.
    Vind je het niet vermoeiender dat Sem tussen 5 en 6 komt ipv een keer 's nachts? Ik heb zoiets van: als hij dan toch nog een keer wilt drinken, dan liever rond 3en zodat ik nog even kan slapen. Rond 6 is het meestal bijna tijd om op te staan of wordt die andere man wakker, dus weinig slaaptijd nog. Liefst natuurlijk pas tegen 7 uur :D
    Nachtdienst beetje meegevallen? Heb je er nu nog één?

Deel Deze Pagina