Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    De 1000ste bedoel je?

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Zoooo eindelijk even de rust en tijd om even op het gemak te plaatsen..

Mutz klopt idd de 1000ste.. waar die laatste 0 is gebleven ;)

Man.. heb weer een lijstje nodig zoals vroeger om goed op iedereen te kunnen reageren.. hopelijk weet ik het allemaal nog en ga ik niets vergeten of door elkaar halen..

Alle fruitjes en groenten mama's hier vond roos ook niet alles gelijk lekker maar ben het zoals mutz wel blijven aanbieden.. 10 x proeven is het toch voordat de kids de smaak zouden kunnen gaan waarderen.. dus na 1 x zegt het nog niets.. en roos kreeg het al vanaf 4 maanden. Papfles heeft roos nooit echt gehad tot ik helemaal was gestopt met de bv.. dus met 14 maanden.. en dan is het een pyjama papje... tja die mag er nu wel af eigenlijk maar vind het heerlijk als ze zo nog even tegen me aankrijgt net voor het slapen.. dus sab ben ook een watjes mama hoor ;)

Manon... zooo wat was dat schrikken.. gelukkig nog nooit zoiets mee gemaakt en hoop het ook eigenlijk over te kunnen slaan.. verwacht hier roos een x echt kwijt te zijn.. loopt nu, nouja rent meer, alle kanten op en zou zo meelopen met andere mensen.. jij bent nu toch weer meer thuis he? 1 dag nog werken of die juist tijdelijk opgenomen?

Mutz... heerlijk die makkelijke kereltjes thuis.. die wil ik ook wel .. waar kan ik die bestellen ;) wat jammer dat je bv aan een kant zoveel minder is geworden. . Maar wat ook voor bir geldt in dit geval.. jullie mannen gaven zelf aan hoe ze het willen hebben en is het gewoon naar behoefte gedaan. .. en logisch met 2 kids thuis is het moeilijker, lijkt mij dan, om bijv een jaar bv te geven..

Bir.. hoe ist het allemaal bij jullie? Is tim ook steeds meer aan de basisschool toe? Merk dat aan mijn oudste Oppas kindje. . En die moet nog 3 worden.. maar hij is zo groot voor zijn leeftijd en vind oudere jongetjes helemaal top.. dus op school plein (brede school) gaat hij op zoek naar de kleuters ;)
    Gaat het bij jou inmiddels al beter met fruit en groenten en heb je nu een goede balans gevonden met de kv? (Bv toch helemaal gestopt toch?)
    Maar net zoals ik het druk druk van de week te merken...

Sab... vind het zo stoer dat je aan jezelf werkt en toch gaaf dan dat mirza erdoor zo verandert.. dus spelen op de psz :) waren de leidsters ook zo enthousiast over de veranderingen? En maja is zooo lekker ding he.. herken veel van jouw verhalen over maja in roos.. maar zoveel schelen onze meiden ook niet..
    oja nog even een respectje richting jou!! Van de week weer voor het eerst opgepast op mijn 2 oppaskindjes en roos.. een van bijna 3 roos van 1.5. En 1 van 0.5 jaar.. zoo wat een drukte dan.. lijkt wel stereo te gaan dan.. om de beurt poepen , slapen, aandacht vragen haha.. maar wel leuk hoor ;) dus respect voor jouw day care bedrijfje :p op het werk ook alles zijn gangetje? Wel leuk voor de kids dat ze in de krant kwamen door hun teken wedstrijd (toch?)

Even posten en da de rest.. post 1002 ;)

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Super.. goed dat je ons een schop onder onze kant gaf. ;) we reageren allemaal gelijk haha.. zooo jullie nick heeft serge gehad :eek: en dat met een vinger?? Is serge zijn oog heel blauw? En moet hij lang verband dragen zo?
    En jij ook respect voor de nachtdiensten.. vraag me dan ook af net als sab waar blijven jouw kids dan? Hier heeft ivo vannacht gewerkt maar ik met dan thuis 9 van de 10 keer waardoor roos dan gewoon thuis blijft.. al moest ik van de week dus oppassen omdat de man daar in huis dus nachtdienst had en die ging slapen terwijl ik er was..

Loestig.. hoe is het met je baan? Je ouderschapsverlof nu helemaal geregeld op je werk? En ben wel heel benieuwd naar jouw kids ;) de rest zie ik vaak nog wel op smoelenboek voorbij komen...

En even zwaaien naar jojo :) misschien dat ze hem ziet ;)

Uhhh nu hier de nieuwtjes..

Hier erg druk... werk nu weer normaal en rustiger. . Maar met de kerst was het gekkenhuis.. 1e kerstdag en nieuwjaarsdag open en man wat hebben we gekke mensen in nl.. 1e kerstdag kwamen sommige nog gewoon kerstinkopen doen en waren dan lichtelijk verbaasd al niet alles er was wat ze wilden hebben.. sorry mev/meneer maar we doen wat we kunnen met een glimlach :)

Maar de drukte zit nu weer bij de majorette ;) (gelukkig allemaal betaald anders was het niet te doen zo der salaris zoveel uur) normaal de helft van de 1p onderdelen een nieuwe show.. dit jaar dus allemaal.. en daar gaat gemid toch wel 10 uur voorbereidingstijd per show in zitten verdeeld over een 2 a 3 tal maanden.. en ben daar in dec mee begonnen en hoop alle shows in maart af te hebben.. gelukkig is het erg leuk werk om te doen :)

Verder is ivo zijn laatste weken op zijn tijdelijke baan aan het werk.. dan mag hij na zijn 3 maanden rust weer terug naar zijn oude werkgever (de neef van zijn tijdelijke en al eerder gewerkte baan ;)) en daarna gast hij alleen zijn vrije donderdagen missen.. daar had hij nu papa dag op namelijk. . Maar omdat ik zoveel overuren en vakantiedagen over had van vorig jaar (190 ofzo) ga ik dan donderdagen vrij hebben tot de zomer.. en dan roos waarschijnlijk of kdv of gastouder voor 1 dag.. we zijn er nog niet aan uit maar wel aan het oriënteren. .

Hier ook een pienter meisje.. goh wat verbaas ik me soms er over hoe snel het gaat.. echt een peuter geworden zei iemand van de week.. en toen had ik zoiets van neeeee nog niet.. gaat al zo snel.. brabbelt hele dagen onverstaanbare verhalen en er komen steeds meer verstaanbare woorden uit.. en ze snapt al zooo veel..

Van de week ook een ongeluk gehad met de auto.. gelukkig reed ik alleen en stapvoets op parkeerterrein op hrt werk.. maar had een botsing met mijn baas.. de directe van de slagerij.. pppff natuurlijk allemaal niet expres van beide kanten maar wel vervelend en een hoop geregel.. gelukkig beide goed verzekert..

Na de huizenjacht even op een laag pitje te hebben moeten zetten (ivo kreeg geen intentie verklaring van zijn baas omdat daar weer pas eind jan in dienst treedt en er was eerder misbruik van gemaakt door andere werknemers dus uit principe doen ze dat niet meer.. wat ook wel te snappen was..) maar inmiddels nu 3 huisjes gezien waarvan de laatste wel erg leuk was. Was een oud huurhuis van de woningstichting, wawr ik normaal gesproken geen fan van ben, maar dit huis was erg mooi geprijsd en er zat veel toekomst wat er met het huis gedaan kan worden.. dakkapel of uitbouw (tuin is daar 21 mtr diep dus dat kan makkelijk) terwijl de basis er goed uitzag.. strakke muren, kozijnen in goede staat en cv net vernieuwd.. ok badkamer, wc en keuken niet helemaal onze smaak maar ook die zijn nog wel in prima staat. Dus van de week gesprek met de hypotheekman over wat we kunnen lenen en extra krijgen voor verbouwing (zouden het liefst namelijk muur keuken naar kamer verwijderen, nieuwe keuken, wc en badkamer plaatsen zodat je dat allemaal niet hoeft te doen de komende jaren met roos (en later een broertje of zusje misschien)

Verder weinig nieuws maar dit is wel genoeg toch ;) fijne zondag nog meiden

4. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Zo en toen was er ineens weer veel te lezen. Goed gedaan Super!!

Dan begin ook maar meteen met jou. Ik moest wel lachen om je post dat je gewoon meteen de papfles volledig vulde met wat er op de verpakking staat. Haha dat zou Tijn hier echt niet geaccepteerd hebben. En nog steeds zijn die papflessen hier niet altijd succes, maar ik merk ook dat hij zonder goed slaapt dus ik laat het misschien gewoon varen. Ik las in de post van Krisje iets over NIck en Serge en een blauw oog? Heb ik even gemist, wat is er gebeurd? En het zindelijk worden komt echt vanzelf. Dat klinkt cliché en dat dacht ik ook. Sam was echt zo erg aan haar luier gehecht, ik dacht die wordt nooit zindelijk. Maar ik heb op 23 december die luier gewoon uit gedaan en sindsdien is ze overdag helemaal zindelijk. Zowel poepen en plassen. Dus komt echt goed. Wanneer moet jij weer naar het CB? En heeft Sem heel veel last van het sprongetje?

Manon jeetje dat is schrikken als je je kind zo naar adem ziet snakken. Ik hoop het nooit mee te maken. Ik zou die snoepjes voorlopig ook niet durven geven. En Jorinde nog niet toe aan hapjes, komt vanzelf. Het ene kind is er eerder aan toe dan het andere. Ben je met fruit of met groente gestart? Kan misschien ook nog verschil inzitten voor Jorinde. Ik moet maandag weer naar het cb, dus dan kan ik de cijfers vergelijken met die van Jorinde. Ik laat het weten. Wel leuk dat ze tot nu toe heel gelijk op gaan.

Mutzie jij zit zo te lezen volop in de hapjes. Leuk hoor! En ook fijn dat hij alles zo lekker vindt. Dat maakt het wel makkelijk. Was Milan ook zo'n goede eter? En die nachten, tja ik kan er (gelukkig) niet over meepraten. Respect hoor, ook voor al die andere moeders die er nog vaak 's nachts uit moesten. Ik ben gezegend met 2 doorslapers :D. Ik kan me niet meer herinneren hoe dat bij Milan was. Sliep hij sneller door, of was dat ook pas rond het jaar of zo?

Krisje jij bent ook altijd druk, druk druk. Haha. Maar wel fijn dat het zo goed gaat met je. Huisjes speuren is leuk. Ik hoop voor je dat je een hypotheek kunt krijgen, waarin al je wensen zitten. Zo'n verbouwing kost veel geld en tijd. Kun je voorlopig nog goed blijven waar jullie nu zitten? Dat is toch een huurhuis? Moet je daar voor een bepaalde datum uit of heb je daar nog niets mee gedaan? LIjkt me wel lekker als je in een kant en klaar huis kunt stappen, zonder dat je hoeft te verbouwen als je er al woont. Dat hadden wij niet. We hadden maar 10 dagen overstaptijd van ons vorige appartement naar dit huis. Dus dat was heel snel schilderen en erin trekken. Daarna hebben we pas de badkamer kunnen verbouwen. En nu wil mijn man dit jaar de aanbouw verbouwen. Ik heb daar echt geen zin in om midden in de rommel te zitten met 2 kindjes. Dus nog maar even aankijken. En ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Roos. Ik ben gewoon niet zo'n goede op facebook om het allemaal bij te houden. Dus post maar eens een recente foto.

Sab wat een leuke kinderen heb je toch. MIrza is al echt een grote vent. En wat gaat het ook hard met Maja. Het verbaasd me iedere keer weer. En wat super dat die spiegel zo goed werkt bij Mirza. Het klinkt ook eigenlijk heel logisch, maar toch. Knap dat je zo doorzet. Dat maakt het leven van Mirza ook zoveel makkelijker. Ben je er eigenlijk achter gekomen waarom het bij MIrza zoveel impact heeft en dat Maja daar geen "last" van had?

De rest moet nog reageren, dus we wachten netjes af. Dus Jojo en Smits ga je gang....

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Nog even snel een post over hoe het hier gaat, want Tijn is wakker aan het worden (ja sinds gisterenavond). Wat dat betreft is het echt een slaapkop. Hij is nu een beetje aan het stoeien met zijn ritme overdag. De ene dag zit hij op iets andere tijden, dan de andere dag. En ook de hoeveelheid voeding wisselt wel eens. Maar over het algemeen zit hij nu op de volgende tijden (10-14-18-21.30). En dan ergens tussendoor nog groentehapje. Vaak gecombineerd met het flesje van 18 uur. Hij eet echt netjes valt mij op. Hij eet de groente al echt goed van het lepeltje en knoeit heel weinig. Bij Sam was het vooral afstrijken aan het gehemelte en dan kwam de helft toch weer naar buiten. Dat valt me zo op. Hij vindt het ook allemaal erg lekker. Vorige week vond hij bloemkool uit een potje niet zo lekker. Maar gisteren had ik verse bloemkool gemaakt. Nou dat ging er erg goed in. Als het zo doorgaat dan ga ik volgende week starten met fruit.
    Maandag moet hij nog naar het cb dus ben benieuwd hoeveel hij weer gegroeid is. Zeker omdat hij tijdens zijn zieke dagen niet zoveel heeft gegeten, maar daar is hij nu wel weer goed van herstelt.
    Afgelopen donderdag was de fysio nog aan huis en hij heeft geen voorkeurshouding meer. Over een maand meten ze zijn hoofdje nog eens om te zien hoe het met de afplatting is, maar ik heb het gevoel dat het al erg goed aan het bijtrekken is. Gelukkig. Verder is hij een erg vrolijk mannetje dat constant door de kamer rolt en vanuit zijn wipstoel al zijn hoofdje naar voren beweegt, alsof hij wil gaan zitten. Hij is echt sterk en veel sneller dan zijn zus. Ook begint hij heerlijk te brabbelen. Erg gezellig!

Met Sam gaat het ook goed. Ze is inmiddels zindelijk geworden, dat scheelt een hoop. Toen we afgelopen vrijdag in de stad waren, wilde ze ook overal naar de wc. Dat is wat lastig en dan duurt het winkelen wel erg lang ;), maar ik ben wel heel blij dat ze het zo goed doet. Op de peuterspeelzaal gaat ze ook goed naar de wc en daar krijgt ze morgen een plasdiploma. Met haar brilletje gaat het ook goed. Ze houdt het goed op, al heb ik soms het idee dat het nog niet zoveel doet met haar oog. De ene dag lijkt het goed te helpen en de andere dag draait ze het weer veel weg. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen bij de controle in maart. Hoop wel dat het iets doet, anders moet ze alsnog gaan afplakken en dat vind ik zielig voor haar. Niet dat ik me ervoor schaam of zo, maar ze draagt haar bril zo goed, dat ik hoop dat ze voor haar gevoel beloont wordt en niet alsnog ook nog moet afplakken.
    Ik zal snel een foto zoeken van de kinderen en hier posten, maar ik moet er nu echt één uit bed halen.

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Tadaaaa... als het goed is staat er een foto van roos in een album (fotootjes).. deze foto is van afgelopen vrijdag...

En huis kunnen we hier aanhouden maar zitten eraan te denken om tijdelijk bij mijn moeder in te trekken (die woont nu alleen natuurlijk) die stelde het voor aan ons en dan zouden we geen dubbele lasten hebben en het even makkelijk houden dan... eten staat klaar en was wordt gedaan etc.. en het gaat natuurlijk niet om jaren... daarnaast kunnen we spullen opslaan bij kennissen (die hebben in de tijd van leon ook de spullen opgeslagen tot we die verkocht hadden)

Maar dat is nu allemaal nog speculatie haha

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jaaaaaaaaaaaaa hoor Loestig half elf wakker en dat vanaf de vorige avond??? Wat stop je in die laatste fles van Tijn? Hahahaha. Hier is 7.00 nog steeds uitslapen voor ons hoor, haha.
    Wat goed dat Sam ook zindelijk is. Het is inderdaad heerlijk. Kan niet wachten totdat Maja ook zover is. Ben wel een beetje klaar met die luiers eigenlijk, hihi.
    Fijn dat het zo goed gaat met de bril van Sam, ga met je mee hopen dat dit voldoende is. Maar afplakken is dan meestal een paar uurtjes per dag toch? Tenminste bij de kinderen bij mij op school wel.

Kris, hahahaha ik open jouw profiel en zie bij het foto album als voorkant een foto van een test. Mijn hart maakte er een sprongetje van, totdat ik de datum zag, hahaha.
    Heerlijk groetjes is Roos toch ook hè. Wel een fijn poppetje toch als je het met onze begin vergelijkt? Moet dinsdag naar t cb, maar zal wel op mijn donder krijgen. Ze zullen haar wel te zwaar vinden. Ach ja ze lust en eet alles, haha.

Wat spannend weer de huizenjacht. Heb je niet een link naar dat huisje? :). En bij je moeder inwonen is een goede optie toch? Volgens mij hebben jullie en goede klik en is Roos gek op haar. Wat dat betreft alleen al zou ik zeggen doen. Eerst het gesprek bi de hypotheekadviseur maar afwachten. En heerlijk dat je van je hobby ook een beetje je werk kan maken, want waarschijnlijk stop je er nog meer uren in dan dat je betaald krijgt.

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wahaha.. nee hoor sab... geen test gedaan hoor ;)

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Vanmorgen met Tijn naar het CB geweest en hij weegt nu 7050 gram en is 66,5 cm groot.

Sab Maja wordt vast ook snel zindelijk. Meisjes zijn vaak eerder zeggen ze, hoewel dat bij Sam wel meevalt, en ze heeft natuurlijk een groot voorbeeld bij Mirza. Als Sam het oog moet afplakken is dat inderdaad maar voor een paar uur per dag, dus dat valt wel mee. We zullen afwachten.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ff snel, ban aan het koken. Reageer later echt waar.

Maare tijn 7050gram!!! Stond van de week met Jurre op de Weegschaal en die gaf 6900 aan. Nu is het wel een klein en fijn mannetje maar men wel bijna dubbel zo oud.

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    OK daar gaan we:

Super: wat is er in hemelsnaam gebeurt met Serge zijn oog. Een vinger das duidelijk, maar auw toch niet heel ernstig? Nachtdiensten lijkt mij echt waardeloos. Bevalt je functie nog trouwens of stiekem al verder aan het kijken..
    Hoe gaat het met je moeder? Kan je nog iedere week bij haar eten?

Loes: niet normaal hoor zolang doorslapen! Hoeveel slaapt Tijn overdags?
    Hij ontwikkeld zich iig geval lekker zo te lezen. Mooi om te zien he.
    Moest wel lachen dat je zo aar ineens geen luier om heb gedaan bij Sam. En hoe bijzonder dat ze gewoon in jouw plan is meegegaan!

Kris: spannend met het huis. Zou leuk zijn een eigen huis, maar mocht het niet lukken, jullie hebben nu ook een erg leuk huis.
    En je baas aanrijden is wel een hele botsing. Jouw schuld of die van hem? Zijn je nekklachten trouwens helemaal verdwenen van de vorige keer?
    Ja en nee met de weg gevonden met het eten van Jurre. Overigens sinds twee wkn geen bv meer. Jammer maar het is goed zo. Leg het onderaan het bericht wel uit.

Manon: Jeetje mina das schrikken met Tessa, gelukkig wist je te handelen en ben je niet versteend net als je smoeder. Volgens mij heb je heel wat gepost, maar dit is mij alleen blijven hangen.
    Je was trouwens snel van je Tupperware af. Fijn hoor. Waarom ben je ermee gestopt?
    Onze vakantie is al geboekt. Toscane dit jaar. Zo zin in, heerlijk weer naar italie.

Sab: leuke foto's! Mooie kindjes. Bijzonder dat spiegelen. Goed dat je het heb opgepakt. Kan je er iets meer over vertellen?
    Hoe was het bij het cb Sab? Boven lijn aangetikt?

Mutz: voor de vorm jouw ook maar meenemen tijdens de reactie. Ook zo wat als ik je over sla:p maarja je weet alles al, dus kan hier een heel verhaal neerzetten, maar das. ook weer nutteloos.

Vandaag weer heerlijk wezen zwemmen. Eerst een les en daarna tot halverwege de middag nog veel plezier gemaakt in het bad. Wat gaat hij hard. Eerst altijd angstig en nu mag ik hem niet meer vasthouden tijdens het zwemmen ev hij springt er zo in.
    En Jurre zat te stralen in zijn zwemband. Echt zo'n blik van "zie mij nou, ik ben ook gewoon aan het zwemmen".
    Met Jurre zijn voeding gaat het op en neer. De ene week eet hij ontzettend veel om vervolgens weer het minimale te eten. Zo ook vorige week, maar daar kwam koorts bij en zondag op heel zijn romp rode pikkels. Wij overtuigd van de waterpokken, wegens gordelroos bij iemand waar hij heeft gelogeerd. Echter was dit maandag veranderd in rode vlekken en heeft hij de hele nacht heel veel verdriet gehad. Volgens de arts is het een reactie op voeding. Donderdag moeten naar de diëtist, zullen zien hoe of wat.
    Het is mij ook opgevallen dat wanneer ik Jurre stukjes eten geven (brood, banaan) hij daarna moet overgeven. Beetje vreemd en het weinige eten zit mij/ons niet echt lekker.
    Edwin komt binnen na een belangrijke vergadering. Sorry gaat voor..... Later meer

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Smits, jeetje wat vervelend dat het zo op en neer gaat en dat je ook niet precies kan zeggen waar het nou van komt. Ik hoop dat er iets uitkomt bij de diëtist. Wat betreft het spugen: Mirza kan wel gaan kokhalzen van bepaalde structuren van voeding, maar ik denk dat jij echt bedoeld dat Jurre gaat spugen als t al in zijn maagje zit toch?

En yep de boven lijn is aangetikt en daarboven ook. Jeetje zeg wat gaan ze dan zeuren. Wat eet ze op een dag wat drinkt ze, bla bla bla. Ik snap dat het protocol is, maar als ik toch aangeef dat ze echt geen gekke dingen eet hou er dan over op, hahaha. Ik vroeg op een gegeven moment ook aan die mevrouw maar als u naar haar kijkt vindt u haar dan dik? Nee, zegt ze. Nou ik zeg dan is t toch goed? Jas en ik zijn ook allebei niet echt heel skinny zeg maar, hahaha.
    Maar goed Maja is dus 86 cm en 14,1 kilo.

Wat betreft het spiegelen gaat het als volgt: Mirza vergroot mijn angsten uit om me te laten zien dat ik ze aan moet gaan pakken. Daar ben ik nu bezig dus verdwijnen ze bij hem, omdat ik ze oppak. Hij is op de psz nog steeds een heel ander kind dan thuis, maar goed ook kleine stapjes kunnen vooruit gaan. We zijn in ieder geval super trots op hem. Maja is ook af en toe een spiegeltje voor me. Die kan namelijk heel boos zijn, maar dan echt heeeeeeeeel boos en wat denk je tadaaaaaaa, hey dat kan ik ook. Ben nu aan het kijken hoe mijn stemming verloopt tijdens de cyclus, want er is wel een vermoeden dat ik heel erg op hormonen reageer. Verder ben ik wel vriendelijk hoor, hahah. Maar serieus het gaat erg goed met me.. Ben nu ook er bezig met direct dingen uit te spreken of aan te geven als ze over mijn grens gaan. Voorheen deed ik dat niet en dan ontplofte ik op een gegeven moment en dan natuurlijk net bij de verkeerde mensen.

Zo weer even genoeg egoïstisch gezwets van mijn kant.

13. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Haha loes hier vanmorgen 7030 gram bij 66 cm. Wat een welvaart kindjes hebben wij! Heerlijk die reserves. Nick was altijd zo inimini. En half 11?? Belachelijk ;)

Dat oog.......tja tijdens het stoeien prikte nick Serge in zijn oog per ongeluk. Daarvan had hij zoveel pijn (ik dacht nog, aansteller).....s nachts zoveel pijn en in de morgen dik rood en niks meer zien. Maar nee niet de hap bellen hoor. Ja daaaag......hem heen geschopt. Bleek een scheur in zijn netvlies te zitten....alles afgeplakt pijnstilling en rust. Sinds gister gast het weer goed. Hij ziet weer goed sn de pijn is weg! Pas dus op voor prikgrage vingertjes. ......

SMITS: lastig de voeding van jurre! Weet dat nick ook altijd veel kokhalste van stukjes voeding. Heeft hij lang gedaan. Hoe weinig eet hij, of heb ik daar overheen gelezen? Het werken gaat wel goed nu trouwens. Blijf voorlopig nog waar ik zit hoor.

Kris: spannend een nieuw huis! Wat wordt Roos toch groot joh! Als je denkt het uit te houden bij je mams zou ik het ook zeker doen.

Sab: lekker bezig zo met spiegelen! En weer aan het lopen begonnen! Goed zeg. Ik ben ook weer met lopen begonnen. Heerlijk om weer fit te worden. Zit nu op 3 a 4 keer in de week. Raak haast verslaafd. Maar ik heb ook nog 9 kilo te gaan!

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh en waar mijn kids zijn na een nachtdienst? Op het kdv tenzij het weekend is dan zijn ze thuis bij serge en lig ik met oordoppen in.

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er ook nog hoor, maar ik heb nooit begrepen hoe je een melding ontvangt als er gepost wordt, dus ik moet er altijd zelf aan denken om te kijken!

Super auwie toevallig heeft de man van mijn ex collega dat ook gehad en dat schijnt echt verrot zeer te doen! Stoer hoor hoe je het doet met je werk. Hoe voel jij je verder?

Krisje wat een druk leventje heb je toch! Wat is Roos een plaatje. Ook ik smolt van de foto op fb. Ik zou je ook zeker groot gelijk geven als jullie tijdelijk bij je moeder intrekken! Hopelijk is de intentie verklaring snel rond en kunnen jullie concreet gaan kijken en plannen!

Loestig wat goed dat Sam zindelijk is! Charlie was "pas" met 3 jaar en 1 maand denk ik zindelijk. Die vond het niet erg om in haar broek te plassen dus het oefenen schoot niet op.
    Zielig dat Tijn ziek geweest is. Maak je je toch altijd zorgen als ze zo klein zijn!

Manon jeetje wat een schrik!!!! Krijg er kippenvel van als ik er aan denk. Wat zullen jullie bang geweest zijn!
    Je zegt dat Jorinde nog niet veel doet, maar meid dat hoeft toch ook helemaal nog niet op deze leeftijd? Ze doet wat ze moet doen en dat is hartstikke mooi!!!

Mutzie Jammer dat de nachten nog niet gaan zoals je graag zou willen! Hopelijk komt het wanneer de bijvoeding geen bijvoeding meer is, maar gewoon de hoofdvoeding en de fles bijvoeding. Snap je me nog? Heerlijk te lezen dat je zo geniet van je mannen! Je bent ook zo'n heerlijk relaxte moeder! Kan ik wat van leren hoor!

Mutz wat lekker naar Toscane!!!
    Toch nog tobben met Jurre zijn voeding. Hopelijk worden jullie snel wat wijzer.

Even posten

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Sab.. even voor jou nog een reactie... ben lekker egoïstisch. . Vind het super stoer dat je open en eerlijk vertelt hoe en wat.. en dat je durft te zeggen dat het gedrag van mirza veroorzaakt wordt door jou.. hoeveel mensen zouden hun kop daar niet voor in het zand steken..
    Vind het gaaf om te lezen hoe het in het werk gaat.. vaak verbaas ik me er ook van hoe kids reageren op jou en anderen..

Jeahhh daar is jojo weer.. hoe is het met je jongste zieke prul??

Uhhh verder redelijk bij met reageren toch??

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Dank je wel Kris. Doet me goed. X

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sab jij weet ook alles al van mij... En dat maja de bovenlijn heeft aangetikt met haar hielen XD zou ik me idd niet druk om maken. Ze heeft een paar heerlijke pootjes maar het is geen dik kind!!! Wanneer ga je deze week nog lopen???

Hier alles zijn gangetje. Natuurlijk werd Dean ziek nieuwjaarsdag en had een dubbele oorontsteking en een beginnende longontsteking. Mannetje was echt heel ziek. Was bang dat hij weer in het zh zou belanden. Gelukkig niet gebeurd!

Hij ontwikkeld zich hartstikke goed nog steeds. Hij wil steeds zelf opstaan zonder zich ergens aan vast te houden en oefent dit echt heel veel haha geen gezicht. Hij staat los en het wachten is op de eerste losse stappen!
    Hij gaat ook steeds meer woordjes zeggen zo leuk! Papa zei hij als eerste en nu ook mama en "kijkus" en Charlie noemt hij "zus" en hij is dol op zijn neef Thijs, dus ook zijn naam kan hij goed zeggen. Verder bal, vis, eten en klaar. Zo lief!

Charlie gaat hartstikke goed. Ze verveelt zich wel heel erg en ik moet haar echt uitdagen thuis, maar dat gaat prima en ze vindt het leuk om te doen! Vanavond bracht ik Dean naar bed en toen ik terug kwam had ze een tekening gemaakt voor me. Ik gloei van trots dus zal hem even posten! Wat wordt ze groot!

Met mij gaat het ook goed. Ben de medicatie aan het afbouwen en dat is wel pittig, want je moet letterlijk afkicken dus veel nachtmerries en soms uit het niets heel duizelig. Hopelijk over een maand helemaal van de med af.
    Ben hard met mezelf aan het werk. Ik beweeg veel en eet gezond. Een jaar lang geen kracht gehad om dit te doen, wat ik zelf ook logisch vindt, maar nu is het tijd dat ik me weer lekker ga voelen. Ik hoef niet slank, maar ik wil wel gezond zijn.

Dus dat!! haha als iemand me nou wil vertellen hoe ik die berichten instel dan doe ik dat en kan ik het ook beter bijhouden hier!

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Bovenaan t topic Jojo staat onderwerp tools. Die aanklikken en dan abonneren op dit onderwerp.

Verder was ik al aardig op de hoogte. Ik ga morgen weer lopen en zaterdag. 3 keer in de week.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier de tekening. In het midden staat een aap en het kindje rechts is heeeel bang (uitleg van charlie) Verder veel kusjes, een bloem en haar naam! 20140115_190846.jpg

Deel Deze Pagina