Ok..merk dat ik nog niet op iedereen heb gereageerd.. ga ik morgen proberen te doen.. dan hebben we hopelijk ook goed nieuws te melden (hypotheek man komt langs en kan ons dan vertellen of een hypotheek mogelijk is)
Doe maar tijdens je werk sab.. 14.00 komt tie langs.. volgens het belletje van vanmiddag over bevestiging afspraak zag het er goed uit.. ben benieuwd. .. Sab.. roos vind kleuren (nou ja krassen ) ook al leuk.. roos is trouwens voor het laatst geweest met 14 mndn en toen was ze net 10.1 (of 2) kg.. en hoeft pas met 2 jaar terug te komen..
Ook ik ga duimen Kris! Is toch knap van die kleine aap van me!!!!! Ik kon dat echt nog niet op die leeftijd hoor! (denk ik lol) Grappig he Sab en dan is het ook een groot verschil tussen jongen en meisje natuurlijk!
Hihi ik moet eind deze maand met Dean naar het cb en ben bang dat hij rond de 8700gr zit. Denk 75cm lang. Magere henkie!
Jojo: leuk die tekening!! Balen dat Dean steeds zo ziek is. Snel richting het voorjaar. Goed dat je bent begonnen met bewegen. Goed om hè hoofd leeg te maken. Werkt bij mij als een trein om mijn frustraties en boosheid te temperen. Je Puck wordt trouwens wel wat slechter. Heb de rits alweer vast genaaid maar durf hem niet zo goed meer te gebruiken. Als Sem de nachten weer wat beter slaapt (is momenteel een rommeltje) ga ik een gewone slaapzak proberen. Wat een verschil in gewicht hè bij de kids. Nick woog pas 7 kilo met 7 mnd. KMA doet veel met zo'n mini lijf. Kris: suc6 met je gesprek! Zou toch leuk zijn als het lukt.
Aaargh kreeg ik weer geen meldingen meer, wat is dat toch? Maar ik kwam zo ff tussendoor melden dat ik zo trots ben op mijn kleine meisje! Ze pakt ineens haar teentjes goed vast en rolt daarbij om! snik..wat gaat het hard...
Tjonge anders laat de pagina tot 2 x toe al je reacties op jullie niet...grrrrr nogmaals! Smits... wat lekker he zwemmen met de kids.. roos vind/vond het ook altijd heerlijk maar kreeg altijd oorontsteking een week naar een zwempartij.. maar de laatste x niet.. dus hopelijk is ze daar overheen gegroeid ofzo of is haar weerstand groter geworden. .. Super.. wat een verhaal zeg.. en wat een nasleep geeft een prik met een vinger.. logisch wel dat het zo'n pijn doet want een oog is super gevoelig... roos maar preventief met haar vingers bij onze ogen uit de buurt gaan houden denk ik haha Mutzie geen idee wat jij hebt gepost (sorry) maar moet wel zeggen dat je een fantastisch foto had van de week op fb.. hoe leuk zo de voorlezende opa (vond hem al leuk en een geweldige opa die keer live gezien in vlissingen natuurlijk) Sab ook al gereageerd.. Jojo.. (en voor sab en super ook) wat goed dat jullie zo sporten... ik ben natuurlijk ook wel 4x per week met sport bezig maar niet intensief als jullie.. nu moet ik ook wel zeggen dat ik best tevreden ben over mijn gewicht nu.. niet te licht (zoals in tijd leon) en niet zoals voor de zwangerschap roos.. was natuurlijk al 11 kg kwijt door de zwangerschap en die zijn er niet meer aangekomen (ja 1 kg dan ) maar goed dat je de motivatie hebt gevonden.. sporten zorgt wel voor positieve vibe vind ik altijd.. En medicatie bedoel je dan je ad? Nou nogmaals proberen te posten anders word ik gek!
Jeahhhh gelukt... zo eerst even op bed joppen (ja helft van de week doet roos nog 2 slaapje per dag (dan is ze rond 7.30 uur wakker en red ze 12/13.00 niet) andere helft van de week slaapt ze uit tot 9 uur
Nou gistermiddag dus gesprek gehad met adviseur.. Na alle berekeningen kunnen we (mits banken happen natuurlijk) het bedrag lenen en extra voor verbouwing keuken (muur eruit zodat het een open keuken wordt) en vloeren. Tevens krijgen we nog maand huur terug en als we goed aanbiedingen etc in de gaten houden kunnen we misschien wc en hal ook aanpakken... dan zouden we alleen even moeten sparen en dan de badkamer later aan kunnen pakken. .. Huis is dus van de woningstichting en is altijd netjes onderhouden alleen niet onze smaak.zo zijn de muren strak gestuct en is het verfwerk buiten verder prima.... badkamer is dus netjes maar tja een standaard wit tegel met lelijke voeg.. maar de illusie dat we dat ook kunnen aanpakken hebben we niet .. maar als je nu het huis zou zien zouden jullie denken die zijn echt helemaal gek geworden concreet betekent het dat als er een bank akkoord gaat met het plaatje we bijna 400 euro minder gaan betalen aan hypotheek dan nu de huur en het eigenlijk zelfs op 1 salaris te behappen is (waw hoe lekker is dat!!) Huis is qua inhoud zelf iets minder groot dan hier (kleinere badkamer en iets kleinere hal en kamer) maarrrr we krijgen dan wel een tuin van 21 meter diep terug (op westen) Op advies adviseur 2e bezichtiging gepland bij (bevriende) makelaar.. bleek al een 2e kandidaat te zijn waar ze al wat terughoudend naar had gereageerd omdat ze wist dat wij het (ook) graag wilde. We hebben het huis nu in optie. Volgende week do nogmaals kijken en dan gaat alles pas echt draaien. De 6 wkn voor passeren en rondbrengen financiering. . Dus eigenlijk wel erg spannend maar als het lukt kunnen we eindelijk heeeeel veel gaan doorsparen..
Krisje wat een goed nieuws! Is te hopen dat de banken ook happen, maar dat zal wel als ik je verhaal hoor. Als je het zelfs met 1 salaris kunt behappen zullen ze het wel doen. En nu maar een leuke vloer, keuken en toilet gaan uitzoeken. Super auwie dat doet inderdaad pijn. Fijn dat Serge er weer bovenop is. Grappig dat Sem ook gelijk op gaat met Tijn. Sam zat rond deze tijd ongeveer op hetzelfde gewicht (iets van 6960 gram en 65 cm), toen ze een jaar was woog ze maar 8800 gram. Dus dan zie je hoeveel ze in het begin groeien tov later. En nu is Sam ook nog steeds een spriet. Hoe meer die kinderen bewegen hoe minder ze aankomen. Grappig is dat. Jojo leuk dat je er ook weer bent. Heb je nu ingesteld dat je de berichten ontvangt? Wat heerlijk dat het nu weer zo goed gaat met jullie. Charlie is zo te lezen echt toe aan school. Nog even en dan is het zover. En wat knap dat ze haar naam al schrijft! En binnenkort loopt Dean ook weer door het huis. FIjn dat het steeds beter met hem gaat. Hij heeft echt een moeilijk jaar gehad. En jullie daardoor ook. Goed te lezen dat je overal weer zo positief instaat. Sab wat raar dat zo'n cb moeilijk doet. Als ze naar de waardes kijken hebben ze opmerkingen, maar naar mijn mening moeten ze naar het kind kijken. Terecht dat je vroeg of ze naar Maja wilden kijken en dan zeggen of ze te dik is. Nou niet dus. Lekker niets aantrekken, je merkt zelf wel of ze goed in haar vel zit. Smits wat balen dat je zo met Jurre zijn eten zit te stoeien. Is het nou echt koemelkallergie, of is dat nog niet duidelijk? Ik ben even kwijt of je dat al hebt gezegd.
Spannend Kris, goed nieuws iig! Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's. Kunnen we het niet bekijken of Funda ofzo? Wat ik nog wilde zeggen is dat ik het erg Leif vond wat je tegen Sab zei. Je hebt helemaal gelijk. Super knap Sab (maar ja dat komt nu niet heel origineel over, maar het is niet minder gemeend). wat bijzonder dat Mirza zo op jou reageert! Ik reageer later verder. Nu op iPad en ook nog een doodop na een dag een erg zieke Milan (petje af voor Jojo die veel vaker een zieke Dean heeft).
Oh Kris dat klinkt zeker super positief en helemaal mooi als je het op 1 salaris zou redden. Het gaat helemaal goed komen dus. Mutz dank je wel hoor. Komt niet niet gemeend over dus helemaal goed. We zijn er nog niet maar we gaan vooruit. Ben zelfs vd week weer naar de tandarts geweest en de afspraak voor mijn tattoo staat ook vast. Oh bah zieke kinderen is niet leuk. Daar krijg ik echt nog steeds buikpijn van. Wat heeft Milan? Maja is vanaf 1 uur vannacht wakker geweest tot 13.00 vanmiddag. Toch maar even langs de huisarts geweest en wat we al dachten. Een oorontsteking, maar gelukkig wel gesprongen dus nu paracetamol en neusspray. Hopen dat ze de nacht lekker slaapt, want 1,5 uur slaap is zelfs voor deze ervaren nachtouder niet vol te houden. Beterschap voor je mannetje.
Milan heeft vooralsnog "alleen" koorts, dan wel 41 graden. Erg zielig, veel huilen, weet niet wat hij met zichzelf aan moet. Gelukkig lijkt Rens het te "begrijpen" en laat zich niet horen vandaag. Pff dat is we heel lang wakker zeg! Ook huilen dan? Zo zielig oorontsteking. Ben ook bang dat Milan het weer heeft, vorig jaar begon het ook rond deze tijd. Komende dagen maar even afwachten. Trouwens, mooie kids heb je toch. Leuke foto's! En top weer naar tandarts geweest en tattoo? Waar? Wat?
Oh koorts, ja daar ben ik helemaal allergisch voor geworden sinds vorig jaar. Hopelijk is Milan snel weer opgeknapt. Fijn dat Rens zich dan aanpast, hihi. 9 van de 10 keer zijn ze dan allebei niet te genieten. Vannacht heeft ze wel de hele nacht gehuild ja. Zielig tot op het bot. En overdag gewoon t vrouwtje alleen bij verschonen weer mopperen Tattoo komt op mijn onderarm. Symbool van moederschap en dan de voorletters van de kinderen erbij.
Zieke kindjes zijn zo zielig. Zeker omdar ze het zelfs niet goed begrijpen. Hoop dat Milan lekker doorslaapt vannacht. Zal m goed doen. Mooie gedachten achter je tattoo, benieuwd naar t resultaat.
Mutzie en Sab veel beterschap met de kindjes. Altijd zo zielig als ze ziek zijn! Ik zal nog even een paar foto's posten. Dat had ik nog steeds niet gedaan.