Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    En ook 2 van Sam

_DSC0017.jpg

DSC00551.jpg

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loes, leuke kids! Wat een binkie. Brilletje bij Sam staat leuk. Wat voor sterkte zit erin?

Sab: Kris heeft onwijs gelijk. Knap dat je het zo openbaar bespreekt en er wat aan doet. Blijft heel bijzonder dat spiegelen. En betere motivatie kan je niet hebben nu je ziet dat de kids en vooral Mirza er beter van gaat functioneren.
    Pittig gesprek dus bij het cb. Nou meid jij weet wat erin gaat en hoeveel ze beweegt op een dag. Dat gezeur over dikke kinderen.( Okay sommige maken er ook een potje van)Laten ze ook eens opletten bij kinderen die te mager zijn. Twee cb's van vrienden hebben totaal geen aandacht gegeven aan het gewicht van hun dochter. Kleine is vorig jaar met ondervoeding opgenomen in het ziekenhuis. En dat is niet dat ze geen eten krijgt, maar gewoon weigert te eten.

Kris: klinkt goed zeg met het huis. Zoals je het beschrijft moet het toch geen probleem zijn met de hypotheek. In dit dorp helpt de gemeente tegenwoordig ook de starters, misschien bij jullie ook?

Jojo: he hallo, leuk om jou ook weer heet te zien (moet ik nodig zeggen). Ook dus zo'n drukke kleuter in huis. Tim vind die kindertijdschriften waar allemaal opdrachtjes in staan super leuk, visschien iets voor Charlie mocht je die nog niet hebben.
    Goed bezig met sporten! Lekker he. Ik vind het altijd lastig om hard te lopen in deze periode van het jaar. Loop niet graag in mijn eentje in het donker. En met een ander lopen vind ook niet fijn. Houd nu maar even op de poweryoga en over twee maandjes gaan de loopschoenen weer aan.

Tijd voor koffie

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Oja Loes, koemelk stond al vast. Diƫtist kon ons niet echt verder helpen. Uitslag is ook verdwenen. Hoop maar op een eenmalige actie.
    Hij ontwikkeld zich super goed. Zit los, zit klaar in de starthouding voor te kruipen, staat met ondersteuning, heeft 5 tanden en lacht heel de dag.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ah Loestig wat een schatjes en wat lijkt Tijn op Sam van vroeger zeg.

Smits fijn dat de uitslag weg is. Je bent er alert op dus het zal wel goed komen. Wat gaat het hard met onze oudsten he. Gewoon alweer bijna naar de basisschool. We moeten snel weer een datum met zijn allen prikken. Het is alweer veel te lang geleden dat we er allemaal waren. Laatste keer was bij jou volgens mij.

En Murz hoe is het vandaag met Milan en hoe was de nacht? Onze bikkel Maja lijkt nergens last van te hebben meer. Er is een hoop rotzooi uit gekomen dus hopelijk klaar nu. We gaan straks gezellig met Bianca en Mark en de kinderen naar Ouwehands. Fijn weekend allemaal. :)

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Basisschool, vind het dubbel hoor. Leuk omdat Tim er aan toe is. Maar het gevoel dat hun kleine vertrouwde veilige wereld weg is, bha. Vorige week introductie gehad op school. Klas gezien waar hij in komt. Alles staat al klaar voor hem. Vond het allemaal zo apart om te zien. Hij komt gelukkig wel met vriendjes in deklas.
    Komt Mirza bij jou op school Sab?

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat is wel fijn dat alles al klaar staat en dat hij samen met vriendjes komt.
    Nee Mirza gaat naar een school hier in Wormer. Lijkt me alles behalve goed om hem bij mij te doen. De psz waar hij nu op zit zit in de school waar hij heen gaat. Gelukkig pas nĆ” de zomervakantie, haha.
    Gaat Tim nog wennen?

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mag 5 ochtenden/middagen. Vind het nog al veel. 2 of 3 lijkt mij wel genoeg. Moet het ook allemaal maar ff regelen en om eerlijk te zijn, wil ik hem helemaal niet 5 ochtenden missen (nu al) op mijn vrije dagen. Gewoon nog even relaxed en of zwemmen nu het nog kan. Of denkt de juf daar anders over?

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wat dit betreft is de juf in mij er niet, haha. Je moet doen wat goed voor jullie voelt. Als Tim twee, drie keer prima vindt is het goed toch? Voor Mirza zou 5 keer wel weer beter zijn. Ieder kind is anders.

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Potverdrie nu heb ik die meldingen ingesteld, maar krijg ik geen meldingen meer!!!! Belachelijk!

Mutz wat eng 41graden koorts! Hoe is het nu met hem? Ben je nog bij de huisarts geweest?? En je moet het niet bagatelliseren omdat ik bijna altijd een ziek kind heb hoor! Het is voor elk kind en elke ouder altijd zo naar!!! Hopelijk gaat het nu wat beter.

Kris dat klinkt super zeg! Hoe gaaf als het gewoon allemaal gaat lukken!!! Ook gaaf om het dan helemaal naar je eigen smaak te kunnen verbouwen! Spannend hoor!!!

Loestig wat een heeeeeerlijke spekjes heeft Tijn! Echt zoooo lief! Dat mis ik wel bij onze magere harry hoor!!! Sam haar bril staat ook echt erg leuk! Lekker pienter!

Sab wat zielig voor Maja! Hoe houdt ze het vol om ook gewoon niet in slaap te vallen van uitputting dan he! Sterke meid. Gelukkig is de prut er nu uit! Hoe was het in de dierentuin? Ik wil ook zo graag met de kids naar de dierentuin, maar de financiƫn laten het even niet toe!

Smits gelukkig dat de uitslag nu weg is. Heeft hij niks gekregen wat sporen van koemelk kan bevatten? Je zou ook nog kippenei in de gaten kunnen houden. Dean is niet allergisch voor kippenei maar wel overgevoelig en daar moet je maar net achter komen!
    En over het wennen... Ja ik denk ook dat je naar Tim moet kijken. Als jij denkt dat dat goed gaat prima toch!!! Hij moet uiteindelijk toch dus soms maar beter om gelijk vol te gaan!
    Charlie begint 3 maart op school (krijg zenuwkriebels in mijn buik als ik er aan denk) en mag gelijk hele dagen komen. Ze doen niet echt aan wennen. Je krijgt gewoon de vrijheid om dit zelf in te vullen. Ik bekijk het dan ook op dat moment pas. (klein voordeel van werkloos zijn) Nu moeten we nog opzoek naar een broodtrommel en 2 drinkbekers. Ik laat haar wel overblijven straks op dinsdag en donderdag. Anders wordt het zo een heen en weer gerace en Dean slaapt dan ook. Op maandag is Ro thuis dus dan kan ze gewoon thuis een broodje eten en woe en vrij middag zijn ze vrij.
    Ik vind het super spannend allemaal!!!! Charlie heeft er gewoon veel zin in, maar denk dat ze het op de dag zelf ook erg spannend zal vinden. Die boekjes heb ik trouwens ook ja! Ik heb ze alleen bij Hema gekocht. Ze vindt het helemaal geweldig en maakt nu boekjes vanaf 5 jaar! Met schrijfopdrachtjes enzo! Ook mini Loco is hier een hit!

Manon zie je nou! Komt vanzelf en dat rollen is nog snel ook!

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super is dat van die witte puck? Hij is ook al flink gebruikt idd. Ik heb bij jouw groene ook her en der wat vastgenaaid, maar dat zal je wel gezien hebben! Als het echt niks meer is dan gooi je hem maar weg. Die rode wil ik wel graag terug als je er klaar mee bent :)
    Zou wel heel super zijn als het lukt om Sem in een gewone slaapzak te laten slapen!!!
    Wat een verschil in gewicht tussen jouw mannetjes! Idd koemelkallergie doet heel veel met zo'n lijfje... Gelukkig doet het niks met hun persoonlijkheid en zijn het kanjers toch?

Hier vrij weinig te melden. Dean gaat lekker maar is nog wel snotterig en ook Charlie is nu verkouden, maar wie niet! We willen morgen heel graag gaan zwemmen met ze, maar ben ook wel bang wat Dean dan weer zal gaan oplopen...

De weegschaal gaf vanmorgen -3.2kg aan in 3wk tijd dus helemaal blij! En ik ben idd de antidepressiva aan het afbouwen!

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Zucht als ik dat zo lees jojo denk ik.. oooowwww dat duurt nog lang.. maar roos mag natuurlijk over een jaar ook al naar de psz.. gaat allemaal veel te snel zeg!
    Maar leuk dat ze er zo aan toe is! Heb toen ik bij de kleuters stond regelmatig gehad dat de jongste kleuters die net er waren de middag thuis bleven vanwege moeheid. Zelfs een aantal x gehad dat ouders tussen de middag belden dat pietje thuis in de bank sliep omdat hij zo moe was.. ok dan heb ik het dus wel over de 4 jarige... kijk het aan.. wel stoer trouwens dat je Charlie gelijk 2 dagen laat over blijven ook al is het praktischer...
    Staat jullie app nou eigenlijk nog te koop dacht ik laatst aan.. of vinden jullie het wel ok zo? En hoe bevalt het ro met zijn werk? Hij had toch een opening gehad?? Nieuw werk of gewoon zaak verbouwd ofzo?

Loestig.. hoe lief zijn de kids.. en wat een pittig stoer brilletje heeft ze :) staat haar erg goed.. en efteling op de achtergrond.. vind ik leuk (vooral omdat roos het super leuk vind.. volgend jaar maar eens kijken voor een abbo op de efteling.. das wel de moeite waard denk ik)

Sab en mutz hoe gaat het met de zieke?

Sab zag wel dat de kids het super naar hun zin hadden (al in de auto haha)

Smits nog op jiu.. bij ons waren er twee wenmiddagen waar ouders een uitnodiging voor kregen.. niet iedereen deed dat omdat vaak ook nog psz tijd in de week erbij zat.. maar meeste kindjes kwamen wel.. vaak scheelt dat de ergste zenuwen voor de echte 1e schooldag. Maar 5 vind ik ook wel bizar veel hoor. Zoals je zegt lekker genieten die laatste tijd ;)

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Jojo.. wat goed dat je afbouwt!! En ik ben zelfs met roos die niet heel vatbaar is voor alles altijd erg bang met zwemmen.. maar de laatste x ging het goed dus misschien proberen...

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Kris ik laat haar de eerste week nog niet overblijven hoor hahaha! Ik weet ook niet of ze 5 dagen gaat, maar ze mag wel en ik kijk gewoon wat ze redt. Ze zal de eerste dagen wel een hele dag willen en dan zal ze ws te moe zijn. Het overblijven doe ik ook, omdat ik bang ben dat ze niet meer terug naar school wil na het broodje. Nu is dat nog niet zo erg maar straks natuurlijk wel. De meeste kindjes eten op school een broodje dus dat maakt het ook makkelijker.

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh en een abbo op de Efteling. Dat lijkt me geweldiggg Ik houuuu van de Efteling! We gaan nu steeds 1keer per jaar. Vorig jaar zonder Dean gegaan, maar dit jaar gaat hij zeker mee. Denk dat hij het ook prachtig vind. In de auto heb ik een cd van de Efteling met daarop ook het muziekje van droomvlucht en de Carnaval en Monsieur Canibale hahah Charlie wil niets anders horen!

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Roos is nu al fan van carnaval festival en daar is ze pas 2 x in geweest (1 x was niet genoeg..madame liep zelf weer terug naar binnen :D)

Super goed dat we weer actiever zijn he!

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Och jojo.. nog een vraag voor jou.. dat haken wat je doet.. is dat nu duur eigenlijk? En wat heb je er voor nodig aan materiaal en 'gereedschap'?

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah schattig!!!

Ja leuk!! Ook nu de storm over alle flesjes en dingen een beetje is gaan liggen en de blik weer wat breder wordt! Wat overigens helemaal logisch is hoor, want met een pas geboren uk is dat hetgeen waar je over praat en je twijfels en onzekerheden over deelt! Lag bij mij alleen wat verder weg al!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt! Koop je je spullen bij hoooked dan is het duur (dat is dat zpagetti spul) maar je kunt ook gewoon bij Zeeman Lycra wol halen of een soort zpagetti bij Action. Daar hebben ze ook haaknaalden. Boekjes en patronen kun je aan mij vragen, die app ik je zo door of je googled en vindt daar genoeg inspiratie! Het is zo leuk om te doen! Zo jammer dat ik er zo weinig tijd voor heb met die 2 aapies van me!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Wilde weer wat nieuwe dingen in huis.. en zag van allerlei leuke dingen voorbij komen op welke.nl... en moest gelijk aan jouw flesjes denken die je had versierd met haakwerk..

Eerst maar eens jarig zijn eind van de maand.. huisje afwachten en dan eens verder kijken ervoor :) tnx voor je tips

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Die Olvarit potjes bedoel je? Grappig he en die Hak potjes. Ik vind dat echt leuk en is zo makkelijk om te doen en heeeel snel klaar! Als je haaktips nodig hebt hoor ik het wel!

Deel Deze Pagina