Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hiepperdepiep hoeraaaaaaaaa voor Kris. Gefeliciteerd en een fijne dag vandaag. Xxx

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Kris! De Benjamin met haar 28jaar (toch??)

3. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sorry dat ik jullie heb verwaarloosd. Ik ga even kort reageren, later uitgebreid.

Jojo ik las iets over problemen met de buren. Altijd vervelend. Hopelijk snel een andere stek voor jullie, zodat je daar vanaf bent. En leuk om Nanny te zijn in de buurt. Hopelijk gaat het door. LAat je weten hoe het was bij het cb. Ben ook wel benieuwd naar lengte en gewicht van Dean en Charlie. En wat knap dat Dean alweer begint te stappen. Zo leuk dat hij zijn ontwikkelingen zo goed oppakt nou hij niet meer ziek is.

Krisje gefeliciteerd! Niet alleen met je verjaardag maar ook met je voorlopig koopcontract. Leuk hoor. Komt helemaal goed, lekker gaan shoppen voor een mooie badkamer enz.

Manon en Smits jullie waren toch ook jarig. Nog van harte gefeliciteerd.

Sorry meiden ben de rest een beetje kwijt. Maar volgens mij ging het vooral om jullie date, dus dan heb ik niet zoveel gemist.

Hier gaat alles nu wel weer goed. Sam was vorige week flink ziek. Ze had echt griep. Zo zielig. Nu wordt langzaam iedereen weer verkouden, dus van het een in het ander. Volgende week komen ze hier Tijn zijn hoofdje meten, maar ik heb nog wel het idee dat het erg scheef staat. Hoop dat het zo goed komt. Hij is zijn voorkeushouding al wel een hele tijd kwijt, maar heb niet het idee dat de afplatting beter wordt. Het kan tijd nodig hebben. Hoop dat het iets verbeterd is, zodat we kunnen hopen op een goed herstel van de vorm. Verder hier geen nieuws. Oh ja iemand maakte de opmerking dat Tijn zoveel op Sam lijkt en dat vind ik inderdaad ook. Soms moet ik echt heel goed kijken naar de foto's om te zien wie wie is.

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeeeh gefeliciteerd Kris! (1)

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Meiden ik zie af van een date bij monkeytown. Voor sem gewoon nog niet handig. Hij slaapt bijna alleen in bed en niet in decwagen of mijn armen. Dan ben ik waarschijnlijk alleen maar eeb ontevreden baby aan het sussen. Dan kan ik nog niet bijpraten. En om daar nou 1,5 uur voor te rijden zie ik niet zo zitten. Dus plan maar een date buiten mij dan kijk ik tzt wel hoe het er voor staat met Sem.

reageer vannacht even verder.

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jammer Super, maar begrijp je wel. Ik zit toevallig nu in en binnenspeeltuin en Rens valt net in slaap in zijn buggy. Wist ook niet of hij dat zou doen. Snap dat het voor jou niet relaxed is als Sem niet wil slapen. Voor jou zou het alleen een optie zijn als we bij iemand thuis zouden afspreken?

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Net gehoord dat het gezin me niet wil ontmoeten. .. ik woon te dichtbij :(

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat? Wat is dat voor gekke reden?

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Shit dat is balen jojo. Lijkt mij ideaal een nanny dichtbij. Blijkbaar willen ze afstand, maar waarom je dan voor een nanny kiest is mij een raadsel.
    Oh enne grapjas, altijd fris...... Maar bedankt voor het compliment.

Super: jammer maar begrijpelijk. Wel lastig dat Sem alleen in zijn bed wil slapen, beperkt je in je vrijheid. Jurre slaapt gelukkig overal. Iedere dinsdag slaapt hij in de maxicosi in het zwembad of ergens anders in kinderwagen.

Loes: niet ik maar Mutz was jarig.
    Sam helemaal opgeknapt. Een echte griep is niet niks.
    Ben wel heel benieuwd naar het resultaat van Tijn zijn metingen. Zou jammer zijn als hij echt een helmpje moet. Gelukkig zal hij daar zelf weinig last van hebben. Hoe staan jullie er zelf in?

Sab: jebent weer stil. Hup druk op die reageer knop.

Wie gaat voor een datum zorgen? Bi is het makkelijkste, die is in het bezit van al onze mailadressen. Maar geen idee of ze zelf ook wil komen.

Weer heerlijk weekend. Gaan jullie nog wat leuks doen?
    Ik morgen eerst sporten en dan zien we wel. Zondag lekker Indonesisch lunchen met de familie, heeeeeeerlijk.

Oja Jojo ik ben van de week nog naar een lezing geweest over gezonde voeding. Die dame veegde zo de groenteshakes van tafel (moest gelijk aan jou denken en aan mezelf;)). Waarom?: de spijsvertering start al in de mond bij het kauwen (stoffen voor de vertering worden al aangemaakt in de maag). Bij het drinken van groentenetc wordt dit proces overgeslagen. Daarnaast zou je met kauwen nooit zo'n hoeveelheid fruit/groente wegwerken in het tijdsbestek dat je wel deze hoeveelheid drinkt.
    Tja waar doe je nou gaat aan hè. Belangrijkste is dat je je er goed bij voelt, denk ik dan.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh sorry Smits, kijk daar ben ik weer. Heb het zoooooo druk op mijn werk. Werk op de kleine locatie weer sinds dit jaar, maar dat betekend dat ik groep 3,4,5 en 6 heb. Nu met de cito's en rapporten gekkenhuis.

Hier alles onder controle.

Wat betreft de date, mag ook bij iemand thuis ook prima, slapen heb ik geen last meer van. Dan slaapt Maja maar een keertje niet, hihi.

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat is dichtbij Jojo? Ik zie mijn buren niet eens dagelijks, laat staan de mensen die de rij voor ons wonen. Ach, je komt echt wel aan een leuk gezin hoor, als het bureau zo enthousiast is!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief Mutz! Ik weet niet eens waar ze wonen... Heb net de site van het nanny bureau bekeken en zag ook een onwijs leuk gezin in Voorschoten met 4 kinderen is wel een half uur rijden, maar dat heb ik er wel voor over. Zou dan voor 18 uur zijn.
    Hopelijk hoor ik maandag of die plek al vergeven is! Heb er koppijn van bah ga maar lekker naar bed.

Charlie is erg aan het dromen. Gisteren rende ze gillend door haar kamertje op zoek naar papa... Net zat ze heel boos aan haar matras te trekken dat iets niet los ging ofzo.... Moest er wel een beetje om lachen al vind ik het ook zielig!

Prikken gingen niet door trouwens Was lekkage in het cb. Het plafond was naar beneden gekomen. Nu moeten ze volgende week woensdag.

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Jojo balen zeg. Hopelijk is dat gezin in voorschoten wel geïnteresseerd. En dromen van Charlie is zeker wel raar. Ik hoop altijd maar dat ze niet gaan slaapwandelen. Dat lijkt me zo eng.

Smits jij dus niet jarig. Foutje :D Wanneer doe je het nu eigenlijk goed met gezond eten? Tegenwoordig is overal wel iets voor of tegen te zeggen. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. En Tijn zijn meting vind ik ook spannend. Mocht het een filmpje worden dan doen we dat uiteraard. Hoewel ik het zelf wel even slikken vind. Maar zoals je al zegt, zullen wij er waarschijnlijk meer last van hebben dan hij.

Mutz sorry ik begreep dat jij jarig was. Nog van harte! Heb je een fijne dag gehad? Heb geloof ik even wat gemist, vandaar.

Hier net met Sam bij de hap geweest. Ze huilde erg en had het maar steeds over oorpijn. Ze heeft een middenoorontsteking. Hopelijk slaapt ze de rest van de nacht goed.

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: bij iemand thuis zou ik wel aandurven hoor, maar wil jullie pleziertje naar monkey town niet bederven. Anders kom ik de volgende keer weer hoor.

Jojo: wat balen dat je het niet bent geworden! Maar goed dat je hoog op het lijstje staat.

Smits': wat lekker dat jurre overal slaapt. Nick deed dat vaak ook wel maar Sem hoort en ziet dan van alles en weigert te tukken.

Loes: het bijtrekken van Nick zijn scheve hoofd duurde ook erg lang. Hij was zo scheef dat ze ons een helmpje adviseerde dat hebben wij afgeslagen. Met 6 mnd ging hij o zijn buik slapen en met een jaar was het bijna weg. Sneu dat Sam zo ziek was. Bah altijd een beetje eng

Sab: hoe gaat het met lopen? Zag runkeeper voorbij komen. Daar loop ik ook mee.

Jeetje slecht geheugen!!! Weet het verder niet meer. Zit op mijn telefoon dus lees ook niet makkelijk terug. Straks nog maar proberen in de rustige uren.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super hebben ze het hoofd van Nick ook gemeten? Ik ben benieuwd hoeveel de afplatting was (Als je dat nog weet). Tijn had bij de vorige meting 108.5 dat was echt op de grens. Hij ligt overdag wel heel veel op zijn buik en kijkt als hij op zijn rug ligt vooral naar links (de afplatting zit recht, dus dat is goed). Toch lijkt het of het niet echt betert. We zullen het volgende week wel horen.

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja ik liep bij de fysio met Nick. Daar diverse keren gemeten. Ik weet niet meer wat daar uit kwam. Weet wel dat ons toen een helm werd aangeraden wat wij hebben afgewezen. Duurde ook heel lang voordat wij verbetering zagen hoor. Maar als je ziet dat de voorkeur minder wordt denk ik dat het wel goed gaat komen.

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Loestig, Maja is ook gemeten toen. Twee keer zelfs. Die had vooral een afplatting en geen scheefgroei. Ik ga het even voor je opzoeken.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Gevonden. Maja had deze resultaten: ODDI van 101,5 % en een CPI van 91,2 %

Beterschap voor Sam ook. Vreselijk die oortjes toch. Ze hebben daar zo'n pijn aan. Hier ook sinds vanmiddag een ziek meisje. Een hoopje ellende met 39,5.

Super, het lopen is alweer een week terug. Ik ben vorige week op t schoolplein bij Mirza gestruikeld oever een kleuter en mijn knie wil maar niet overgaan. Ik loop met het schema van Evy en runkeeper heb ik aan voor de rest, hahaha.

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Sab dank je wel voor de meting. Hoewel het een andere soort afplatting is kan ik er misschien wel wat mee. Veel beterschap voor Maja.

Super dan heb jij waarschijnlijk op de grens gezeten die Tijn bij de vorige meting ook had. Wel fijn dat het bij hem vanzelf weer is goed gekomen. Daar hoop ik ook op.

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    En ja hoor, de ziekenboeg gaat hier gewoon door. Nu heeft Sam weer waterpokken. Het is echt niet de beste start van het jaar.

Deel Deze Pagina