Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    En Mutz hebben je jongens het gered op het kdv vandaag? Gelukkig gaat het beter!

Sab hoe gaat t met Maja? Merk je al verbetering?

Loes hoe gaat t nu met Sam? Ben je nog bij de ha geweest?

Kris wat een uitzoekwerk zeg. Hopelijk gaat het op zeer jorte termijn lukken.

De 30 uur zijn idd veel, maar prima te doen. Op maandag is Ro vrij, donderdag naar mijn schoonmoeder en vrijdag naar het kdv en nso en dan haalt mijn zus ze om 17uur op en eet met ze.
    Dan kan ik bij thuiskomst lekker knuffelen en ze naar bedje brengen!

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ach wat ellendig al die zieke kids! Schrikken sab de longontsteking, bah. Gaat het al beter?

Jojo wat spannend dat je op gesprek mag! Duimen!!!!!

Maagzuurbinders doen hun werk. Brandend maagzuur en reflux is weg. Maagpijn is er nog. Maar dat heeft ook tijd nodig. Als het goed is kan het nu helen zonder het zuur wat er steeds inbrand.
    Ga nu snel naar bed. Ben kapot en moet morgen nogmaals al mijn toetsen doen voor het werk dus hopelijk een goede nacht.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jeetje Kris wat een geregel zeg en wat is Nederland daar weer lekker bekrompen in met al die regeltjes. Hopelijk is het allemaal snel afgerond.

Mutz, hoe is het gegaan met je mannetjes?

Jojo, spannend hoor allemaal. Ga voor je duimen dat het goed gaat komen.

Super, fijn dat de medicijnen zijn werk al doen. Nu op naar herstel. Succes morgen met je toetsen.

Loestig, hoe is het nu met Sam? Is ze alweer koortsvrij?

Manon, wat ben je stilletjes. Alles oké daar?

Hier gaat het alweer een klein beetje beter. De koorts is weg en ze is ook minder verkouden, maar nog wel kort ademig . Dat t een bikkel is heeft ze vandaag weer bewezen. Ze viel bij mijn moeder met haar gezicht op de zijkant van een stoeltje. Bloedneus als gevolg en dan geen kik geven..pfffff als die ooit voor Pampus op de bank,ligt dan koeten we ons echt heeeel veel zorgen maken.

4. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo ik dacht dat het voor 10 uur was, maar 30 is inderdaad meer dan genoeg.

Super rijn dat de medicijnen helpen. Nu hopen dat die magazijn snel over is.

Sab wat een bikkel zeg. Inderdaad als ze ooit heel hard huilt of niet reageert moet je je echt zorgen maken. Fijn dat ze al aan het herstellen is.

Mutz ging het goed op kdv met de kids?

Sam had gisterenavond geen koorts meer maar klaagde wel over pijn. Hoop dat gisteren de piekdag was. Ze staat echt helemaal onder inmiddels.

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    De jongens hebben het goed gedaan op het KDV. Rens is weer de gezelligste, alleen Milan is de kan zomaar een half uur lopen huilen. Geen idee wat er dan is, niks helpt ook (ja, vast wel om een half uur met hem op de bank te gaan zitten tv te kijken, maar daar heb ik natuurlijk geen tijd voor 's ochtends voor het werk en KDV, haha). Denk dat hij gewoon nog niet helemaal lekker is, hoop dat dit heel snel over is! ;)

Heeft Sam geen last van de waterpooken Loes?

Bikkel is die kleine meid van jullie toch ook hè Sab?

Fijn dat het al wat beter gaat Super. Ik hoop ook dat de magazijn snel over is, haha. Fijn hè Loes, die voorspelling. Waarschijnlijk bedoel je maagpijn.
    Succes met je toetsen vandaag!

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Haha ik zie nu pas dat ik inderdaad magazijn in mijn bericht had staan. Ik bedoel natuurlijk maagpijn hè super, maar dat had je al wel verwacht.

Fijn dat de kindjes het goed op het kdv. Milan zal vast ook wel weer goed in zijn velletje zitten. MIsschien krijgt hij ook wel waterpokken, of heeft hij die al gehad? Sam was de laatste dagen ook af en toe niet te genieten, waarom wist ik niet, maar nu lijkt met dat wel duidelijk.

Sam heeft een beetje last van de pokken. Af en toe praat ze over pijn, vooral bij haar billen en buik. Maar ze krabt er niet aan en de koorts is ook weer over.

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hoe is het met alle zieke kindjes?

Super: moet je de testen weer doen omdat je van verlof terug bent of is het een jaarlijkse test? Gelukkig dat geen last meer heb van het maagzuur, nu snel herstellen.

Jojo: heel veel succes morgen. Weet je hoeveel kandidaten er in totaal zijn?
    Is Robin trouwens van baan veranderd? Of is het restaurant een andere weg ingeslagen?
    En hoe was het op school?

Loes: hoe was de meting vandaag?

Sab: stoere meid die Maja hoor, die kan duidelijk tegen een stootje.
    Hoe gaat het nu met Mirza op de peuterspeelzaal. Speelt hij al wat meer met de andere kinderen.

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Smits het is hetzelfde restaurant maar dan met nieuwe eigenaren! De zaak is compleet gestript en weer opnieuw opgebouwd. Echt zoooo gaaf geworden. Google maar eens op 'vrienden van marktzicht'

Ook ik ben benieuwd hoe het met de zieke kindjes is!

Ben zenuwachtig joh voor de kennismaking morgen! Hoop zo dat het klikt!

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hier helaas nog niet veel beter met Milan. Vanmorgen ging het goed, at lekker zijn boterhammen en fruit, maar toen ik hem uit bed haalde gooide hij helaas weer alles eruit.... Daarna ook helemaal uit zijn doen (logisch). Ook Rens had weinig zin in zijn eten en spuugde ook twee keer een heel klein beetje. Is verder wel vrolijk.
    Heb al heel vriendelijk gevraagd of de ziektekiemen weg willen gaan. Hoop dat t geholpen heeft!

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    #1150 Mutzie, 8 feb 2014
    Laatst bewerkt: 8 feb 2014
    We blijven een beetje hangen wat betreft onze date. Stuur mij anders even jullie mailadressen in een pbtje/appje dan ga ik aan de slag met afspreken.nl Super, jij ook, kijken we nog even wat het definitief gaat worden.
    Maand? April?

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier inmiddels ook een ziek meisie thuis (net nu papa voor 10 dagen in buitenland is.. zoals altijd is z le dan ziek ;)) koorts en alleen maar hangen bij mama.. nu slaapt ze.. maar al wel 3 x wakker geweest.. drijfnat natuurlijk maar wel drinkt ze genoeg gelukkig..

loes ook wel nieuwsgierig naar de meting..

ahh mutz wat zijn ze allang ziek zo met zijn 2en.. en zielig dat spugen.. maar flink vertroetelen..

en sab mirza begon nu ook ziek te worden toch? en goede vraag smits.. hoe gaat het op de psz..?

smits.. jouw mannen nog ok.. aangezien bijna alle forum 'babies' ziek zijn.. verder nieuws. .

super.. buik alweer verder opgeknapt?

alle papieren liggen bij de bank voor de hypotheek. . hopelijk is het deze week rond.. evenals de erfenis.. hopelijk worden beloften waargemaakt en krijg ik deze week inzicht in rekeningen ppfff..
    verder weinig nieuws. . ja ivo die dan 10 dgn weg is :( maar meneer vond het weer heerlijk en dan is het goed..

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier ben ik weer eens..druk, druk, druk met van alles en nog wat en denk al drie dagen, he al een tijdje geen meldingen gehad van ZP dat kan niet goed zijn, ik moet eens kijken. Maar helaas kwam het er telkens gewoon niet van.
    Ik moet dus ook nog bijlezen maar dat gaat hem vandaag niet meer worden. Gisteren naar Alcazar 80's party geweest en was pas 4 uur thuis. Vanmorgen was ik weer redelijk vroeg op dus ben kapot en ga zo mijn bedje opzoeken.

Maar wel even een update alvast wat betreft Tessa en Jorinde.
    Met Jorinde alles prima. Ze heeft een eczeemplakje achter haar oor wat we weg proberen te krijgen maar in plaats daarvan lijkt het nu ook op haar ooglid te beginnen, even een aandachtspuntje dus! Misschien onschuldig maar ik ken jullie koemelkverhalen dus ik houd het scherp in de gaten.

Tessa is naar de KNO-arts geweest nadat ze is doorgestuurd door de HA. Het puffen werkte voor geen meter wat dus op zich goed is want dan is het geen astma. Hij vond haar amandelen wel heel erg groot, ze raken elkaar bijna aan en dat terwijl ze niet eens ontstoken zijn. De KNO vond gelukkig hetzelfde en nu worden ze 6 maart verwijdert. Hij doet ook meteen haar neusamandelen hier haar benauwdheid vandaan komt en prikt haar oren door omdat hier vocht achter zat. hopelijk dus straks een vrolijker meisje wat minder benauwd is, minder ziek en beter luistert(wij geloven wel dat haar buien van deze 'aandoeningen' komen doordat ze moe is van de benauwdheid en het vele ziek zijn)
    Verder heb ik het boek van Sab niet meer aangeschaft door iets wat er in het voorwoord stond. Ik had gelijk iets van, nee dit is toch niets voor mij...gedeeltelijk wel maar het andere gedeelte niet. Een deel vond ik te 'zweverig'(weet even geen ander woord ervoor)
    Maargoed, ik snap het concept van het spiegelen natuurlijk wel dus tel gewoon vaker tot 10,20,30 haha...en zie idd al resultaat, wat logisch is. Mama niet meer boos, Tessa niet meer boos... hopelijk na het knippen minder tellen nodig;).

morgen ga ik bijlezen en zal ik ff reageren.Truste!

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Even kort een update. Tijn zijn hoofd is opgemeten, maar de uitslag krijgen we pas morgen laat in de middag. Ik laat jullie dan weten wat de uitslag is en reageer dan ook weer op jullie.

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon wat balen dat Tessa zo verkouden blijft. Heel fijn dat ze de oorzaak gaan wegnemen. Amandelen knippen ze tegenwoordig niet meer zo snel, dus het zal bij haar wel heel erg in de weg zitten. Arm meisje. Hoop dat ze daarna weer een beetje beter in haar vel zit. Doorprikken van de oren is wel pijnlijk. Heb het zelf als kind een paar keer meegemaakt, maar daarna is ze wel van die druk af. En als ze niet goed horen is zo frustrerend. Hopelijk straks weer een vrolijke Tessa.

Mutzie bij jou de kindjes nog steeds ziekjes?

Krisje ook jij moet er aan geloven lees ik. Een zieke Roos. Heel veel beterschap. Wel balen dat je er nu alleen voor staat. Een ziek kind vergt altijd al veel van je, maar als Ivo er niet is, dan is het des te zwaarder. Hoop dat je hypotheek snel rond is, maar dat zal toch geen probleem zijn, toch?

Hier de uitslag van de meting ontvangen. Er zit een kleine vooruitgang in, dus ik ben heel blij. Het is nog niet optimaal maar we zijn binnen 3 maanden (waarvan hij 1 maand nog bijna volledig op zijn voorkeurskant lag) van 108,5 naar 107,5 gegaan. Zodra hij onder de 104 zit is het niet meer zichtbaar. Dus nu hij meer op zijn buik ligt en dus minder op zijn hoofd en steeds meer naar zijn niet-voorkeurskant kijkt moet het wel goed komen. Ben heel blij. Als we willen krijgen we over 2 maanden nog een nieuwe meting. Maar dat mogen we zelf bepalen. We laten het even afhangen van hoe het zich nu lijkt te herstellen.

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mooi Loes dat het vooruit gaat! Komt vast goed hoor. Hou gaat steeds minder liggen vanaf nu dus zal het nog sneller wegtrekken.

Hoe gaat het met de zieke kindjes?

Sab: bij jou bleef het ook maar rommelen met virussen las ik!! Snel hopen op beterschap.

Hier eindelijk wat rust in de maag. Zondag nog een flinke pijnaanval gehad maar derest van de week niet. Hopen dat het aan het herstellen is!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    loestig...Fijn dat de meting zo goed was! Ik ben benieuwd of jullie straks voor nog een meting gaan. Wij hebben het toen wel gedaan, ik zou moeten opzoeken wat de uitslag precies was toen maar het was in ieder geval goed gelukkig.
    Hoe gaat het nu met Sam?

Super...gelukkig voor jou een diagnose gesteld en nu al wat minder pijn. Hopelijk blijft dat zo en hersteld je maag snel. Hoe lang staat er eigenlijk voor?

even posten straks verder

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje...nog 1 nachtje slapen en Ivo is weer thuis! Is hij nu weer langer thuis of staat de volgende lange rit alweer snel op de planning? Hoe is het met Roos?

Sab...Maja alweer ziekjes..bah zo zielig voor die kleintjes! Tessa was ook van het ene in de andere ziek zijn gerold maar is nu weer aan de beterende hand gelukkig. hopelijk Maja ook weer snel. Het voorjaar kan niet snel genoeg komen dan he...

Jojo...hoe was het bij de familie?

Mutz...ook voor jouw kleintjes beterschap en mocht het netjes vragen niet gelukt zijn zou ik het wat bozer ook nog eens proberen ;).

Smits...hoe is het met jouw kroost?

Tessa is hier een paar nachtjes heel benauwd geweest(ze sliep bij ons, wel in eigen bed begonnen...). Het leek eigenlijk wel heel erg op Pseudokroep. Het duurde maar een paar uurtjes en toen was het weg. Ze heeft het 2 nachtjes gehad en gisternacht gelukkig weer gewoon geslapen. Ze is heel erg verkouden en heeft geen koorts, soms ietsje verhoging.
    Vandaag ineens een flinke vooruitgang, minder verkouden en dreinerig en het hoesten is nu heel los en bijna weg.
    Jorinde doet gezellig mee met hoesten en proesten en daar gaat het vandaag ook gelukkig weer een stuk beter mee.
    Morgen is het aardig weer dus gaan we lekker met opa en oma erbij wandelen in de bossen van Chaam. Kris..dat is vlakbij jou:)

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik mis nog een mailadres van Jojo...

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat is het hier opeens weer stil! Ik ga morgen achter de laptop zitten om te reageren en afspraak planner aan te maken. Nu slapen, veel slaap heb ik nl niet met onze kleine niet-doorslaper...grr. Truste!

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Idd stil hier! Ik ga morgen ook via de laptop reageren. Dean zit hier bij me op de bank. Hij is weer zo onrustig 's avonds em 's nachts. Ik vermoed door kiezen die allemaal tegelijk door willen komen... :(

Deel Deze Pagina