He jojo, nee hoor geen echo vandaag hoor. Lief dat je er over nadenkt nu met alle ellende met Dean. Dikke knuffel voor jullie
Manon hoe voel je je nu? Is de pijn al een beetje weggezakt? Jojo dikke knuffel! Super wanneer heb jij ook alweer je eerste echo?
Vandaag loes ienimini maakt het goed! 1 dag terug gezet en de 19 de weer heen voor de nekplooi. Ik kan lekker slapen vannacht!
Super wat een gave echo foto. Echt heel erg duidelijk. Jouw uitgerekende datum is nu dus 5 september. Ben benieuwd wat die van mij wordt a.s. donderdag. Misschien hebben we wel dezelfde datum. Dat zou grappig zijn. Ben je nog erg misselijk of valt dat mee?
7 sept loes. Dus vandaag precies 10 wk. Misselijkheiid lijkt nu echt minder te worden. Gelukkig! Straks mn papa vertellen. Jojo: bedankt merk je al iets van de neo?
Wauw Super die echo is echt zo gaaf. Gefeliciteerd met je mooie echo en veel plezier met vertellen aan je paps.
Super...wat een mooie echo zeg! hier ook weer een echo gehad afgelopen donderdag maar helaas lag hij er niet goed voor en zijn de echo's niet zo duidelijk als die van jou. Vandaar dat ik er geen heb ingescand...Wel hebben we hem weer zien zwaaien en bouncen haha...zo leuk om te zien he...Was hij bij jullie ook lekker druk of juist aan het slapen? We hebben naar het nubje laten kijken maar ook daar lag hij niet goed voor. We hebben het nubje wel gezien maar het was echt 50/50 zei ze....Over anderhalve week hebben wij de nekplooi dus hopelijk ligt hij daar beter voor de nub....Gaan jullie daar ook nog naar laten kijken bij een volgende echo? En hoe is het met je misselijkheid nu? Jojo..gaat het al wat beter bij jullie?? *knuf* Loestig...jij nog steeds weeinig kwaaltjes? Ik ben nog steeds ziek maar het gaat wel een stuk beter al. Ik heb wel een paracetamol weer moeten nemen vandaag, maar dit was weer de eerste na twee dagen zonder. Maandag ga ik weer werken en kijken hoe dat gaat. Met Tes gaat alles gelukkig helemaal goed. het gaat zo hard nu ineens meerk ik. Ze zegt zoveel na nu, althans..dat probeert ze hihi. En ze ruimt op, maakt schoon, helpt goed met aan en uitkleden en luistert ook heel goed. Echt een voorbeeldig kind tot nu toe. Wel merken we dat de peuterpubertijd eraan zit te komen, als nu iets niet mag trekt ze wel veel eerderr een huilgezicht of gaatgillend op de grond liggen, hier trekken we ons niets van aan en dan houd het zo op whaha...wel grappig om te zien dat ze het nu zo aan het proberen is om haar zin te krijgen. Ik neem aan dat bij jullie dit stadium erg bekend in de oren klinkt??
Fijn manon dat je weer een goeie echo had. Ik heb begrepen dat nub pas vanaf 12 wk betrouwbaar is. 2de echo is met 11.4 dus te vroeg denk ik. Wacht wel gewoon tot 16 wk.
Super..ja dat klopt idd, over anderhalve week ben ik 12.5 dus wel goede hoop op het zien van een goede nub! En het is sowieso maar 85% dus we zullen op het antwoord straks ook zeker nog geen geboorte kaartje uitzoeken haha. Jammer dat het voor jullie iets te vroeg zal zijn, maar je weet het nooit 11,4 is bijna 12...ga je er wel naar vragen of ze er naar wil kijken of laat je het gaan?
Manon jij hebt er dus een druk schoppertje bij als ik dat zo lees. Nu al lekker eigenwijs om niet goed voor het beeld te gaan liggen. Haha. DIe peuterpuberteit is hier niet echt heel erg aanwezig geweest. Even een periode waarop ze wel eens emotioneler reageerde door een lipje te trekken en te huilen, maar dat heeft ze ook wel eens als ze niet lekker in haar vel zit. Dus of dat met peuterpuberteit te maken heeft weet ik niet. Hier geen woedeaanvallen gehad. Maar dat kan altijd nog komen. Peuterpuberteit kan zich voordoen tot 3 jaar en bij sommige nog later, ik wacht geduldig af . Even ego. Hier toch wel heel erg misselijk de afgelopen 2 dagen. Eigenlijk al een week of 3 dat het af en toe de kop opsteekt, maar de afgelopen 2 dagen is het echt niet om te hebben. Merk dat mijn hele lijf eronder lijdt. Misschien heb iknog wel iets anders onder de leden waardoor ik me zo voel. Maar ik hoop toch wel dat het snel weer beter wordt. Vanavond lag ik al vroeg in bed, maar ik kreeg nu even honger dus toch maar iets gaan eten. Dit lijkt goed te vallen. Jullie (Manon en Super) hebben hier al veel langer last van, dus eigenlijk mag ik nog van geluk spreken. Ik heb het wel veel erger als bij Sam en merk ook dat ik daarom wat minder op zp ben de laatste tijd. We wilden een dezer dagen aan de ouders vertellen van de zwangerschap, maar zoals ik me nu voel blijf ik liever thuis op bed liggen. Dus misschien eind van de week het bericht vertellen.
Oh loes wat balen!! Ik voel met je mee hoor. Gister had ik ook weer zo'n dag. Bleeggghhhhh.....kleine beetjes eten ( de heeeeeeele dag door) hielp bij mij wel een beetje. Maar het is gewoon ellendig! Hopelijk van korte duur bij je. Ik ben het ook wel zat. Rustig aan doen!!!!
Loes: hoe gaat het nu? Was het een "griepje" of toch echt het hgc wat je zo missrlijk maakt(e) Hier gelukkig steeds minder misselijk!!
Super tot gisteren eigenlijk steeds misselijk geweest. Vandaag de eerste dag sinds vrijdag dat ik er geen last van had. Denk toch dat het de hcg was/is. Fijn dat jij er nu ook minder last van hebt.
Even een update... Gister weer voor controle naar de gyn. geweest. Heb wat vage klachten, ben soms licht misselijk, hoofdpijn, sterretjes zien en houd iets vocht vast. Kreeg weer bloed en urineonderzoek en ctg. Alles gelukkig goed, al hadden ze een plusje eiwit in me urine gevonden werd ik opgenomen. Wel een heel klein spoortje eiwit dus moest toch thuis weer 24 uur me urine opvangen. Morgen weer naar de gyn. en dan krijg ik de uitslag van dat onderzoek. Hoe het er nu voor staat wordt ik met 37 weken ingeleid i.v.m de te hoge blieddruk. Erg spannend dus...
Loes: nog steeds aan de beterende hand??? Gelukkig dat je maar kort last hebt gehad van de hevige misselijkheid. Ben jij ook nog zo moe? Ik wel pfffffffffff gister mijn oude werkgroep het nieuws verteld (had eindelijk mijn afscheidsetentje) en vandaag mijn nieuwe werk. Erg leuke reacties....heerlijk. Hoe was de termijnecho? Manon: jij had toch ook vandaag weer een echo? Mutz: jij had toch ook last van jeuk? ikke ook, bahhhh al een paar weken op mijn buik en benen. Nog tips?? Gelukkig: jeetje dat is al over een week!! Spannend..... Iedereen druk??
Gelukkig dan begint het al aardig te korten. Hoe voel je je vandaag. Hopelijk een goede uitslag vandaag bij de gyn. Super wat leuk om het nu tegen iedereen te vertellen hè? Mijn collega's zijn ook op de hoogte evenals de ouders. Ze vinden het allemaal erg leuk. Gisteren weer een echo gehad. Wat een verschil met 3 weken geleden. Het ukkie was lekker wakker. Mijn datum is gelijk gebleven dus 5 september uitgerekend.
Wat goed Loes dat je uitgerekede datum gewoon klopt! Ik was wel even nerveus om het mijn "nieuwe" collega's te vertellen omdat ik daar nog maar net ben. Maar zij reageerde eigenlijk nog het leukst van iedereen haha. Mijn paps is ook weer zo trots. Heerlijk hoor. Ik heb dindsdag weer een echo voor de combinatietest. Vorig x werd er al bloed geprikt zodat de uitslag snel bekend is. Pfff vandaag weer niet zo fit en dan ook nog 3 avonddiensten. Nou ja gelukkig is het niet meer iedere dag zo.