Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nee hoor sab... ik was er met ing en bir.. omdat het niet lukte een datum te plannen met allemaal hebben wij al een mini date gehad in mt ;)

ben even kwijt wat er allemaal is gezegd... gelukkig niet al te veel..

manon.. hoe ist met jullie meisie? al verder opgeknapt?

super.. hoe is het nu met je? nieuws zal er wel ingehakt hebben bij jou/je werk..

verder volgens mij weinig gemist.. anders sorry!!

hier zin aan het krijgen om in te pakken.. merk dat ik s avonds als roos naar bed ga gewoon te moe ben of weinig zin heb om jn te pakken. . en overdag wanneer roos slaapt is zo kort... dusss we moeten nog flink aam de slag! ;)
    verder weinig nieuws vanuit hier..
    werkse allemaal deze week!

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Het is hier wel erg stil de laatste tijd. Is iedereen forummoe of gewoon heel druk met allerlei andere zaken? Ik merk zelf ook dat het er gewoon niet van komt om een uitgebreid verhaal te posten (en er is ook weinig te melden heb ik het idee).

Maar voor degene die nog af en toe lezen hier een korte update.
    Tijn probeert af en toe te kruipen. Het lukt hem nog niet echt goed, maar dat zal vast niet lang meer duren. Vorige week is zijn hoofdje opnieuw gemeten en het gaat langzaam voorruit. Hij heeft nu een oddi van 107,1 (voor degene die weten wat het is) en volgens de fysio moet het zo vanzelf goed komen. We houden hoop. HIj is vorige week ook gedoopt, dus was het een klein feestje hier.

Sam Heeft sinds vorige week een pleister op haar oog, omdat haar luie oog niet is afgenomen, maar juist is verergerd. Dus dat wordt een tijdje afplakken. Ze heeft er gelukkig geen last van.

Verder weinig te melden. Hoe gaat het bij jullie?
    Manon alles goed met Tessa na de operatie en hoe doet Jorinde het?
    Super hoe gaat het met Sem zijn ontwikkeling?
    Krisje al gestart met inpakken? Wanneer krijgen jullie de sleutel van het huis?
    Anderen nog nieuws?

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Leuk om weer wat te lezen hier Loestig! Het is idd stil. Soms lees ik wat dingen op facebook maar dat is op een of andere manier alleen van Sab, Jojo en Kristel.

Fijn dat het goed gaat met Tijn zijn hoofdje. Anders is er altijd nog het helmpje. Het is geen leuk gezicht natuurlijk maar ik ken iemand die het heeft gehad en de kinderen zelf hebben er geen last van. Maar hopen dat het niet nodig is natuurlijk! Tessa is trouwens toen ontslagen van de fysio toen ze een oddi van 101,6 had en een cpi van 90,55. Ze begon toen met oddi 105,1 en cpi 87,5. Maar zij was wel een stuk jonger...2 maanden nog maar.

Sam toch afgeplakt. Fijn dat ze er zelf geen last van heeft, het komt vast goed. Ik weet nog goed dat mijn neefje vroeger ook zo rondliep. Op de pleister stond toen donald duck...met hem is het helemaal goed gekomen om je even een hart onder de riem te steken...
    Hoe doet ze het verder? Samen met Tijn enzo?

Tessa doet het goed na de operatie. Ze is nog wel verkouden geworden maar dit is niet verder uitgegroeid tot weer een keelontsteking. ook heeft ze veel meer energie dan eerst! Echt super!
    Jorinde gaat heel snel. Ze tijgert de hele kamer door en speelt heerlijk alleen of met Tessa. Altijd een goed humeur. De hapjes gaat nog niet geweldig. Maar we houden vol. Soms eet ze een potje leeg maar soms hoeft ze hem helemaal niet. Broodkorstjes stikt ze bijna in dus geven we kleine stukjes eierkoek. Dat sopt beter:).

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik dacht er gisteren nog aan: nog even en ze sluiten onze topic. Maar gelukkig, Loes heeft hem gaande gehouden ;) Goede reden om weer eens te reageren.

Sab: we hadden idd een verkleinde date gepland, omdat een grote niet echt vlotte. We hadden dat natuurlijk wel even kunnen laten weten... Ik ga eens kijken of er nieuwe data toegevoegd kunnen worden. Een date moet toch lukken in 2014? Ik vond Monkey Town wel erg overzichtelijk (deze vestiging, weet niet hoe de anderen zijn).

@Loes: fijn dat het beter gaat met Tijn zijn hoofdje. Ze hebben er zelf idd weinig last van waarschijnlijk. Fijn dat Sam de pleister ook oké vindt. Vind het altijd zo gek dat dat maar zo kort per dag hoeft en dan toch helpt... Als het maat helpt, dan zullen de dokters het wel weten.

@Manon: fijn dat het met Tess beter gaat na de operatie. Jorinde dus nog niet echt van het eten? Ach, geen haast, is nog altijd een oefenfase tot 8 maanden.

Hier gaat alles goed. Rens is onze rustige, die gaat lang niet zo hard als zijn broer. Milan liep al rond langs kasten op deze leeftijd, Rens kruipt nog niet eens! Die rolt door de kamer en draait op zijn buik om zijn as. Gisteren kwam hij iets vooruit, haha. Eten gaat prima, daarin lijkt hij wel op Milan. Hij lust alles.
    Milan is al een heel mannetje. Hij kletst volop, is lief voor Rens en is nog steeds erg makkelijk. Hij heeft nu wel ontdekt dat hij ondeugend kan zijn, best grappig, maar ook wel vervelend als hij me gewoon negeert ;)
    Ik zal eens een foto plaatsen van de jongens, op deze foto zijn ze even oud (9 maanden).

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    broertjes 3.jpg

Het verschil nu is dat Rens (links) grotere ogen heeft, boller is en hij heeft rood haar :D

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Leuke foto's Mutz. Wat een lief ventje!
    Leuk dat rode haar! Jammer dat het door de pet niet te zien is. Jorinde is rossig, beetje tussen blond en rood in dus...Ben benieuwd of dat blijvend is, ik had dat ook en ben het altijd gebleven. Vind kindjes met rood haar zo schattig! Alleen wel goed uitkijken met de zon, ze hebben een heel gevoelige huid meestal.(spreek uit ervaring...)

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ja ik ben er ook nog hoor! Ik kijk zo nu en dan of er nog wat gepost is. En vandaag werd ik blij verrast. Nu tijdens mijn nachtdienst maar even wat posten.

loes: goed nieuws dat Tijn zijn hoofdje langzaam bijtrekt. Bij nick ging dat ook heeeeeeel traag, maar uiteindelijk kwam het goed. Sam een plakkertje voor haar oog. Heeft ze er last van? Leuk dat Tijn begint met kruipen! Sem doet het rollend.

Mutz: wat schattig die foto! Gaaf om te zien zeg. Rens doet alles rustig aan! Ach ook prima toch? Nick was ook zo snel met alles, Sem is ook wat rustiger. Als hij maar eten krijgt hahaha....heftig verhaal trouwens van de collega van je man! Moet zeggen dat het er flink ingehakt heeft bij me. Crematie en alle officiële dingen erbij. Maar we zijn er weer.

manon: fijn dat tessa het goed doet na het ziekenhuisavontuur. En eten komt vast wel. Grappig eierkoek! Ik geef ook geen korstjes maar gewoon het brood met wat boter.

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hier gaat verder alles zijn gangetje! Sem altijd vrolijk en Nick gaat ook lekker. Ik heb mijn draai weer gevonden en geniet volop van mijn mannen. Ook zo mooi om te zien hoe trots Nick is op zijjn broertje. En hoe Sem kan schaterlachen om elke actie van zijn broer Heerlijk!

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    :D lekkere ventjes

Bijgevoegde bestanden:

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon fijn dat Tessa haar operatie goed is gelukt. Meer adem, en minder verkouden dat moet heerlijk voor haar zijn. Een operatie is altijd even eng, maar helemaal top dat het zo heeft geholpen. Leuk dat Jorinde ook zo'n vlugge vogel is. Tijn gaat ook veel sneller als Sam. Hoewel Sam al wel heel goed zelf haar flesjes vast hield tijdens het drinken en daarin is Tijn weer veel makkelijker uitgevallen. Hij zit nu wel altijd gezellig bij ons aan tafel tijdens het eten en eergisteren heb ik eens een broodkorstje geprobeerd. Maar veel verder dan kneden kwam dat niet ;).

Super wat een heerlijke foto. Zal er ook eens een van Sam en TIjn zoeken. Zo leuk hè dat Nick met zijn broertje speelt. Dat vind ik ook altijd zo schattig. Sam kan ooit helemaal opgaan in het spel samen met Tijn. En Tijn vind het allemaal wel prima. Hij bestudeerd zijn grote zus dan met van die grote ogen. Heel erg lief. Ik ben blij te horen dat het bij Nick ook allemaal wat trager ging met het hoofdje. Ik ging namelijk wel weer een beetje twijfelen of het wel goed komt. De fysio zegt van wel, maar altijd fijn om het van iemand te horen die het ook heeft meegemaakt. Jij wist niet meer hoeveel de ODDI bij Nick was, toch?

Mutzie wat lijken ze veel op elkaar zeg. Heel erg leuk met die grote politiepet. En boefjes dat zijn ze vast ook. Jullie hebben zeker al veel genoten op het strand met de kindjes. Het is ook al zo'n lekker weer geweest. Rens is inderdaad niet zo vlug als ik dat zo lees, maar ach dan kun je ook lekker lang van het babyzijn genieten. Ze worden toch al zo snel groot. Voor je het weet moet je achter hem aan rennen. Laat maar lekker rondjes draaien, komt vanzelf goed.

Ik moet nu snel aankleden en gaan werken, maar zal later een foto posten.

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha, nee Rens is echt niet snel Loes. Als ik Jurre van Smits zag afgelopen keer! Dan heb ik echt nog een baby! Wat je zegt: ze hebben nog alle tijd om groot te worden (al ben ik het getil wel een beetje beu, het is zo makkelijk als je ze stevig neer kan zetten (staan/zitten) zeker als de kleine man 9 kg weegt :$)

Ik moest ook een beetje lachen om de eierkoek Manon, ik ben daar een beetje huiverig mee zeker na de berichten van o.a. de eierkoeken van de Agrimarkt. Daarnaast zit er erg veel suiker is. Waarom niet gewoon brood, soepstengel of een stukje beschuit? Lijkt het laatste wel hard, maar sopt heel goed. Ik deed het in het begin in thee of fruit dopen, dan hebben ze gelijk weer wat vocht binnen. Mmm, ongevraagd advies van mij, heel vervelend, sorry.....:)

Wat betreft Rens en zijn haar, tja ik wete niet of het zo blijft. Het is wel echt rood nu en niet eens zo zozeer rossig. We zullen zien. Veel heeft hij iig nog niet, nog steeds vrijwel kaal. En de zon, ja smeren, smeren, smeren want oh wat heb ik bleke kindjes!!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik ben er ook nog hoor, maar inderdaad meestal te moe om een lange reactie te geven. Leuk om te lezen hoe verschillend de kinderen zich ontwikkelen.mdat weet je natuurlijk wel, maar sommigen van hier zitten zo ontzettend dicht bij elkaar dat het wel leuk is om te vergelijken (zonder gepoch).

Oh Super wat lijken de mannen zo op elkaar zeg, heerlijk foto.

Mutz jouw foto's vind ik ook zooooo gaaf. Die heb je toch wel ingelijst in de kamer hangen he.

Manon, fijn dat de operatie goed gegaan is. Nu hopen dat de kwaaltjes lekker wegblijven of zoals jezelf zei, niet zo lang meer aanhouden.

Loestig, geen helmpje goor Tijn. Dat zal een opluchting geweest zijn. Bij Maja hing het er toen ook om en ja als t moet dan moet het, maar leuk is anders vind ik.

Smits, Tim al druk bezig met zijn verjaardag en de basisschool? Ik word van de week gebeld door Mirza zijn toekomstige juf. Ben benieuwd.

Hier gaat alles lekker zo'n gangetje. Nog een paar weekjes en dan gaan we lekker een weekje op vakantie. Hopen op mooi weer zodat de kinderen lekker naar buiten kunnen.

Ga ik nu ff een foto van mijn stel opzoeken.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jet en Juul. :)

image.jpg

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nog eentje dan.

image.jpg

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Bedankt voor je idee Sab! Ik zocht nog twee foto's voor in de deurtjes van de tv kast, nu weet ik welke het gaan worden! :D

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Heerlijke kids weer voorbij zien komen. Leuk de broertjes Nick en Sem! Lief zo samen!

Oh die twee van jou Sab zijn volgens mij echt boeven! Geweldig en ook zij lijken echt op elkaar en toch ook weer niet, haha!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    heerlijke kids en heerlijke foto's meiden. ..

1 ding... ik haat verhuizen en inpakken. . bah! vanavond weer 4 dozen ingepakt... ben er wel weer klaar mee.. dusssss meiden laat me nooit meer gaan verhuizen ;)

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hahaha, graag gedaan hoor Mutz. Breng graag andere mensen op goede ideeën.
    Die twee van ons zijn inderdaad echt boeven, vooral aan onze jonge dame hebben we de handen vol. Wat is dat een draak af en toe zeg, maar ook zo ontzettend bijdehand dat t weer grappig is (soms, hahah).

Oh Kris, ja verschrikkelijk verhuizen. Nu 6 keer gedaan en elke keer vind ik het weer erger. Ik verhuis nu alleen nog maar naar t bejaarden huis, hahaha.

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    herkenbaar hoor sab.. roos kan soms ook lekker mutsen. .. vooral als ze moe is gaat ze streken uithalen.. anders is het gewoon zoo grappig.. vandaag was licht aan en licht uit laten doen door mama (en als je dat niet doet..'mama mama mama doeeee' ;))

maar lekker toch 2 boeven die elkaar aanvullen :)

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh dat is ook niks voor mij, dat pas niet op mijn lijstjes. Ik maak namelijk graag lijstjes. Bjvoorbeeld als ik een weekend weg ga, daar heb ik een vaste lijst voor, dus hoe moet ik dan doen met verhuizen? Haha! Wel weer lekker opruimend of gooi je niet graag weg Kris?

Als het idee wat ik nu heb is gelukt Sab, zal ik t posten!

Deel Deze Pagina