Gestopt met de pil in mei 2009 deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jojo83, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    En ik maar zoeken naar de vind ik leuk knop, pffff. Verder zot ik nooit op facebook ,hoor, hahaha

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ook benieuwd mutz! ;)

en ing.. geef mij ook maar lijstjes (al geconcludeerd dat we deels op elkaar lijken :p) maar idd goed om op te ruimen!

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Vink, vink, vink, vink! Heerlijk, afvinken of alles mee is! :D

Nee Sab, jij bent niet zo FB hè? ;)

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje 2 pagina's erbij!! Gaat goed zo.

oh kris verschrikkelijk verhuizen! I love lijstjes!! Helemaal nu ik nog steeds last heb van mijn geheugen.

Sab: leuke fot van je boefjes zeg! Zijn ook echt broer en zus. Je bent goed bezig met lopen zeg! Knap hoor. Ik heb door het 30 day gebeuren een onsteking aan mijn kuitspier opgelopen. Even alleen aan het spinnen geweest. Maar gister weer 3 km hardgelopen en het ging goed! Geen pijn. Wanneer is de loop waar je je voorhebt opgegeven?

Loes: zal eens zoeken naar nick zijn score van de metingen. Ik weet dat de fysio ons met zijn score een helmpje aanraadde. Ik heb dat toen heel eigenwijs niet gedaan. Ik wist dat het wel goed zou komen en dat klopte gelukkig! Pas rond zijn eerste verjaardag was het bijna weg. Nu zie je er niks meer van.

hoe gaat het met slapen bij de kindjes? Nick hier geen probleem. Sem heeft de gewoonte om om 4 uur zijn dag te willen beginnen. Pfffff waterval aan gebrabbel uit zin kamer om na een uur weer in slaap te vallen en om 6 uur echt tr starten.

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ja, we zijn weer goed bezig!!

Hoeveel dagen heb jij 30 days shred gedaan Super? Balen dat je last van je kuit kreeg. Merkte je verder iets van verschil? Conditie, spieren, strakker?

Slapen....Milan is een goede slaper: half 8 erin, gemiddeld rond 8 uur wakker.
    Rens gaat nu eindelijk goed. Pas met 8 maanden sliep hij door, maar hij krijgt nu nog steeds om 23 uur de fles. Anders wordt hij rond 1 uur weer wakker. Ik vind het prima zolang hij doorslaapt. 7 uur op bed, 23 uur een fles (slaapt hij soms nog) en om half 8 weer wakker.
    Erg vermoeiend dat Sem zo vroeg wakker is.... Er valt denk ik weinig aan te doen of wordt hij wakker van de honger?

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Klinkt goed mutz je slapende kids! Maar dat heb je ook wel verdiend na 8 mnd. Geen idee waar hij wakker van wordt. Honger kan ik me haast niet voorstellen. Hij eet zo veel. Vandaag ging het goed tot half 6! Wel vermoeiend idd, helemaal als ik probeer bij te komen van wat nachtdiensten. Maar gelukkig huilt hij niet. Meer kletsen babbelen en gillen hihi :cool:

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Trouwens 10 dg 30 ds gedaan. Merkte al verschil 2 cm omvang en 2 kilo kwijt. Jammer dat mijn kuit het niet trok. Ach nu lekker spinnen en langzaamaan hardlopen. Nog 4 kilo te gaan.

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Super ik hoor graag van je wat de waardes waren bij Nick. IK vind vooral dat bij TIjn zijn oren ten opzichte van elkaar zo scheef staan. Zijn rechteroor staat veel verder naar voren. Had Nick dat ook. Tijn heeft trouwens ook wel eens van die dagen dat hij gaat brabbelen. Vaak rond een uur of 6, maar dan valt hij ook weer in slaap. Gelukkig is dat niet dagelijks en ook geen huilen. Maar kan me voorstellen dat het voor jou, in combinatie met de nachtdiensten, geen pretje is.
    En wat een heerlijke mannen heb je toch. Ik moet ook nog op zoek naar een foto.

Sab weet jij nog of bij Maja haar oren erg schuin stonden? Dus zeg maar het ene oor meer naar voren dan het andere? En is het bij haar weer helemaal goed gekomen? En wat een boefjes heb jij zeg. Maja is echt een meid, tenminste zo ziet het eruit op de foto. Echt een boefjesmeid. Leuk!

Krisje hoe gaat het met inpakken. Weet je wat zo leuk is aan verhuizen, ook al heb je er een hekel aan, het uitpakken van je spullen in je nieuwe huis. :D

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jojo, wilde nog even zeggen dat de foto's van je kids echt prachtig zijn! Zo lief. Top fotograaf, maar vooral mooie kids!

Sab, wanneer mag jij met je boeven?

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    en om zo op te vallen en een dag te laat te zijn... hieperdepiep hoera super!

inpakken gaat best goed.. alleen valt nu allemaalw at zwaarder.. ivo jn buitenland dus overdag roos entertainen en werken/lesgeven en nadat ze slaapt nog minimaal twee dozen per avond inpakken... en dan dit weekend zaterdag (ook nog) werken en de rest hopelijk nog wat klussen. boven nog 4 deurkozijnen en 1 raamkozijn wat af moet zijn voor d3 verhuis... alleen vertrekt ivo a.s. dinsdag wer tot vrijdag dusss kristel moet het dan helaas (weer) alleen doen.. hij krijgt nu geen vrij..
    positief is wel dat de balk als het goed is vrijdag binnen is en volgende week geplaatst wordt. laminaat in huis is en de deuren ook al binnen zijn. de keuken heeft maar 6 weken levertijd :) en komt dus in de week van 16 mei! dus hopelijk eind mei aan kant.. op 1 slaapkamer na wat roos grote meiden kamer gaat worden..
    loestig wat snap ik goed dat je onzeker wordt van alles rondom tijn.. hopelijk kunnen de anderen je wat geruststellen..

en super dat vervelend dat sem de dag zo vroeg wil beginnen.. roos gaven we (ok wel bv natuurlijk) nog tot ruim 11 maanden de laatste voeding (wakker maken voor de voeding) om 23 uur. zoals mutz. daardoor sliep ze tosn ruim tot half 9 als we geluk hadden.. misschien is dat een optie dus?

manon.. hoe iet met je meiden? is tessa al helemaal opgeknapt. plannen snel eend date.. al wordt dat denk ik wel mei hoor..

sab.. wat is jullie maja ook een stuntel.. had haar neusje goed pijn gedaan. zondag nu foto's maken toch?

jojo... jullie met jullie kleine man ook nog niet echt wat vooruitgang in het zhuis zag ik :( 2nd opion een optie?

bir... en tim al naar de kleuters geweest? en hoe vond hij het nu voor het echie?

mutz.. hallo!! weinig nieuwtjes vanuit jouw kant maar ben je niet vergeten ;)

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Loestig, Bij Maja was het echt haar achterhoofd wat plat was. Is nog steeds geen rond bolletje hoor, maar dat is ook genetisch bepaald. Je ziet er door haar haardos gelukkig helemaal niets van.
    Bij Mirza stonden zijn oren wel wat scheef, dat zag je vooral als je van bovenaf keek. Dat is nu helemaal weer goed gekomen.

Kris, jeetje zeg wat komt er veel op jouw schouders terecht zo. Kan me voorstellen dat je het zwaar vindt. Verveld dat Ivo geen vrij kan krijgen. Hopelijk kunnen jullie eind mei lekker jullie nieuwe huisje in en dan gewoon even helemaal nietssssss.
    Hoe gaat het met Roos? Al plannen voor de peuterspeelzaal?

@de fotoshoot is niets geworden. Er was geen klik met de fotograaf (die heeft alleen hallo gezegd) en daardoor werden de kinderen wat opstandig, hahahaha. Dat vrouwtje is nog niet zo heel lang bezig en ze zei dat ze een studio aan huis had. De studio was zeg maar een wit laken (incl vlek) gespannen in de woonkamer.
    We waren Mirza en Maja zeg maar dankbaar dat ze niet wilden, whahaha. Oh wat hebben Jas en ik gelachen dat we buiten stonden. Sabrina wint een keertje iets, hahaha

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Maandag lekker een weekje op vakantie.

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh haha Sab, ik kan me voorstellen dat je gelachen hebben! Wat erg! Ik zie t helemaal voor me! Hihi. Heb je de foto's ook al gezien?

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er ook nog hoor! Te veel aan de hand en dan vergeet ik te reageren, maar de meeste zijn op de hoogte via Facebook, mijn uitlaatklep haha!

Sab whahahaha had ze net zo goed met die kapotte neus kunnen gaan dus! Gaan jullie ook kamperen volgende week? Veel plezier!

Super wat heb je prachtige mannen zeg en wat lijkt Sem op jou! Is echt een kopietje!!! Pittig he die vroege ochtenden. Hopelijk gaat hij zijn ritme snel wat verschuiven!

Mutz ik vind die foto van je 2 agentjes zooo leuk! Grappig gedaan zo allebei! En wat leuk dat Rens rood haar heeft. Ik vind dat altijd zo pittig staan!
    Dank je voor de reactie op de foto's. Dit zijn gewoon de schoolfoto's! Gaaf he!!! ben er zo blij mee, want ze staan nooit samen op de foto!
    Loestig, als je denkt dat het niet goed is met de stand van zijn oren zou ik dit zeker voorleggen bij een fysio of arts. Hopelijk trekt het vanzelf bij en hoeft hij geen helmpje.

Kris heeeeeel veel succes met al het verhuiswerk. Pittig hoor!!! Wanneer gaan jullie over?

Manon hoe is het nu met Tessa?? Heb je het idee dat het nog steeds goed gaat???

Hier is t bal. Dean heeft zijn 4e oorontsteking in 5 weken tijd :( Woensdag naar de KNO arts en dan hopelijk buisjes en amandelen eruit. En is het geen oorontsteking, dan heeft hij wel diarree. Het is gewoon ontzettend zielig. Hij blijft ook ontzettend klein. Hij is 75.5 cm en 9.4kg

Charlie heeft het zoooo naar haar zin op school en komt goed mee! Ze is niet bang en het leukste op school vindt ze "werken". Leuk om te zien hoe groot ze dan ineens wordt!

Met mij gaat het wel goed, maar ben erg moe. Dean slaapt al 17 maanden niet door dus best pittig. Sla soms wartaal uit van de vermoeidheid haha! Maar ja wat doe ik nog wakker vraag jeje dan af he? Tsja hahaha ik ga naar bed!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Even snel een reactie nu er nog niet veel te reageren is ;)

Sab.. zie jullie shoot al helemaal voor me.. haha... heeft ze uberhaupt wel foto's gemaakt?

Jojo... las alles al op fb.. wel fijn dat jullie zo snel terecht kunnen...

Hier dut weekend aan de verhuis... na vorig weekend boven ver op orde te hebben (lees alleen nog plintjes doen (heeft elke man daar een hekel aan ofzo ;) en tweede slaapkamer die nu als opslag dient afmaken)
    Gister heeft ivo met hulp de grote spullen verhuisd.. vandaag laatste dingen inpakken en ivo bedden etc uit elkaar halen..
    Nu dus tijdelijk bij mijn mama aangezien donderdag de balk wordt geplaatst en de muur gesloopt.. als het mee zit is alles op de keuken na klaar voor de keuken komt (week van 16 mei) dus nog even doorpoten maar de stomme verhuisdozen inpakken hoeft niet meer... uitpakken vind ik veel minder erg. En dan ga ik voorlopig heeeel lang niet meer verhuizen straks :p

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #1215 manon31, 27 apr 2014
    Laatst bewerkt: 27 apr 2014
    Sab...hahaha ik moest ook lachen om je verhaal. Raar om jezelf dan een fotostudio te noemen als het nog zo onprofessioneel is. Ik zou daar toch mee wachten tot alles in orde is en ik in ieder geval schone witte lakens heb haha. Uit je verhaal begreep ik dat er geeneens foto's zijn gemaakt whaha....ga je op zoek naar een ander?

Krisje...Lekker snel gaat alles bij jullie of lijkt dat maar zo? het klinkt alsof het al bijna af is;). Maar er moet natuurlijk nog heel veel gebeuren. Ikzelf vind het inpakken minder erg dan het uitpakken. hihi precies andersom.

loestig...Tessa haar oren stonden ook scheef maar de dan de een hoger dan de ander. Dit is helemaal goed gekomen. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt maar ik denk dat het bij Tijn ook helemaal goed komt hoor. Het heeft alles te maken met dat het hoofdje nog scheef is.

Jojo...ik houd de verhalen idd bij via facebook. Echt vreselijk wat jullie overkomt met Dean. Met Tessa hebben we het alleen deze winter zo erg gehad. En idd ook niet meer groeien enzo. Ik moet er niet aan denken dat je dan al 17 maanden zo loopt te tobben! En dan nog de koemelk erbij ook! Ik hoop dat er woensdag weer wat uitkomt en dat ze hem dan snel kunnen helpen.
    Tessa is helemaal opgeknapt ervan. Ze is nauwelijks meer ziek. Als ze verkouden is dan blijft het daarbij. Geen keelontstekingen en bronchitis meer en geen last meer van haar oren niet meer benauwd, slaapapneu weg! Ze heeft ook geen grote wallen meer onder haar ogen en ziet wat minder bleek.Ze is ook veeeeeel korter verkouden, gewoon een dag of twee, drie net als wij. En haar energie...pffff dat is echt zooooooooveel meer! Heerlijk maar ook vermoeiend haha. Maar ze is zo vrolijk geworden ook en speelt weer veel en heeft weer fantasie om te spelen. Ze slaapt weer door in haar eigen bed. Kortom een heel ander kind. Meer het kind wat we kennen van de zomers...want alleen dan ging het goed met haar....Ze kan nog wel wat verder vooruit maar dan heb ik het over haar bleke huidskleur, gewicht en lengte enzo. Maar dat komt nu vanzelf goed want ze eet ook weer stukken beter.

Met Jorinde gaat het super. Ze eet nu alles eigenlijk ook grotere stukjes brood nu en alle smaken avondeten vind ze tot nu toe lekker. Ze eet vaak gewoon met ons mee. Dn doe ik het even in de blender en voila, babymaaltijd:D.

Gisteren met de twee dames de lampionoptocht gedaan van een uur en daarna het vuurwerk gekeken. Pas om half 12 thuis maarja de twee sliepen heerlijk in de wandelwagen op de weg terug! Ik was al blij dat het droog was:D. (Het is vanaf het vuurwerk bijna een half uur lopen naar huis). Tessa was gewoon weer om half 8 wakker haha hoe doen ze dat toch? Voor haar amandelen hadden we dit niet kunnen doen trouwens, dan had ze meteen ziek geworden de dag erna en had ze minstens tot half 9 doorgeslapen.

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Joehoe! ! Tis weer stil!!! Alles goed meiden?

Deel Deze Pagina