Mutz: geregistreerd partnerschap hebben we Mutz. Toen bewust mijn eigen naam gehouden. Zo van als we het om laten zetten in een huwelijk dan verander ik mijn achternaam. Geloof alleen niet Edwin ooit een aanzoek zal doen. Waarom zou hij ook? Alles is geregeld met het partnerschap en we weten zo ook wel dat we bijelkaar horen. Dus besloten om zijn achternaam aan te nemen zodat dit gezin hetzelfde heet. Gelukkig: hoe is het met je meid. Hopelijk lig je met je meisje en anders hoop ik dat je heerlijk heb geslapen. Gaat 1 van jullie nog naar de 9 mnd beurs. Ik twijfel enorm. Eigenlijk hebben we alles wel, maar het is ook wel leuk om even in zo'n babywereld te zijn, aangezien we weinig bezig zijn met deze zwangerschap.
Idd Smits, waarom trouwen al het zo al is geregeld. Mooi dat jullie nu allemaal dezelfde achternaam dragen. Ik heb ook getwijfeld over de 9 maandenbeurs. Is waarschijnlijk de laatste keer dat ik zwanger ben, maar zoals ik me nu lichamelijk voel denk ik niet dat ik hele dag kan slenteren. Ben wel benieuwd naar de meningen van de meiden die al wel een keer zijn geweest. Gelukkig, ik was ook benieuwd, maar nog geen nieuws. Hoop dat alles goed gaat! Oh ja, die foto. Die moet ik nog een maken, hihi.
nog geen nieuws van Gelukkig! Hopelijk ligt ze met haar meisje te genieten. Mutz: al contact gehad met de osteopaat? Hopelijk wordt het niet erger. Smits: leuk allemaal dezelfde achternaam. Voelt toch als een echt eenheid dan denk ik. Wie weet hier ooit nog eens.....Ik ga naar de 9 maanden beurs. Donderdagavond. Niet eens omdat ik het zo leuk vond maar meer omdat het de laatste keer is waarschijnlijk. Manon: hoe was de combi echo? Ik ben vooruitgezet naar 11+6 dus de foto op het NUB topic geplaatst.... Vanmiddag dus voor de echo voor de combitest. Wat een gedoe zeg. Haha die uberrelaxte baby van ons lag weer te tukken. Hier een por daar een por....nee hoor gewoon stug blijven liggen. Na 20 minuten moest ik even gaan lopen om het daarna inwendig te proberen. Hahaha had hij zich weer zo gedraaid dat ze er niks van kon maken......Na 3 kwartier gaf ze het op....moest veel drinken en een uur later weer terug. Toen was hij gelukkig wakker een kon ze wat goeie foto's maken. Nekplooi zag er prima uit en zou nu 11+6 wk zwanger zijn. Dus uitgerekende datum is nu 4 sept..wat wel een heel bijzondere datum is voor mij. Vier jaar geleden had ik mijn miskraam op 4 sept. Vanmiddag werd ik gebeld dat alle uitslagen helemaal goed waren. Dus morgen 12 weken!! Zo nu weer even kijken wat de nub"experts" ervan maken.
Wauw super, wat heerlijk dat alles goed is met jullie luie beeb. En wat een bijzondere datum (4 jaar geleden alweer!). Jammer nog niks van Gelukkig.... Ik ben helaas beetje ziek. Pak blijkbaar alles op nu ik zwanger ben. Wil donderdag even naar dok voor mn rug. Weer verder wachten op nieuws....
Gefeliciteerd gelukkig! Nu heerlijk gaan genieten. Super dan ben je nu zelfs een dag eerder dan ik. Bijzondere datum voor jou. Hier niet naar de 9 maanden beurs. Voor diegene die wel gaan, veel plezier.
Jippie, hier nog maar eens: gefeliciteerd Gelukkig. Gave naam en een mooi gewicht. Geniet van jullie meisje. Ik ben vorig jaar met Bietje geweest. Was toen zwanger van Maja en zijn toen ook Nathalie tegengekomen. Was wel te doen hoor, gewapend met trolley weer veel te veel meegenomen, haha. De huishoudbeurs zijn we niet op geweest, daar was t echt gekkenhuis. Ik zou overigens wel zonder man en kind(eren) gaan. Mutz beterschap voor jou. Super heerlijk dat de combitest goed was. Smits hier ook de achternaam van Jas. Niet getouwd ook, maar geregistreerd partnerschap. Verder gaat alles hier zijn gangetje. Mirza slaapt sinds vandaag in zijn nieuwe eenperoonsbed. Ben heel benieuwd hoe het gaat aangezien hij ook ziek is. Maja ontwikkelt zich super en heeft nu het staan ontdekt. Hopelijk ontdekt ze ook snel hoe ze weer terug moet, haha. Verder is ze bezig met tand 3t/m8 dus dat is ook genieten, haha.
Super wat ben jij vroeg? Aan het werk zo? Hier een meisje met een biologische klok op 6 uur. Best vroeg in de vakantie.
gelukkig: ook hier. Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter. Heerlijk deze bijzondere tijd, geniet ervan! Sab: Mirza in een eenpersoonsbed??? Haha dacht die blijft voor altijd in zijn ledikant. Is het goed gegaan vannacht? Beterschap voor hem. En die Maja gaat toch ook ineens heel snel. Zonder man naar de beurs???? Nee joh die van mij begon er juist over. Is mijn persoonlijke trolley. Mutz: beterschap meid. balen dat je zo vatbaar bent.
Mama Gelukkig van harte gefeliciteerd!!! Ik heb geen FB dus weet verder niets maar ik neem aan dat je een mooi gezond meisje hebt! Ik hoop dat je hier nog komt vertellen hoe ze heet, afmetingen enzo en hoe je bevalling was, maar eerst lekker genieten met je gezinnetje hoor!! Smits, handig als je man mee wilt naar zo'n beurs. Met boodschappen doen noem ik hem altijd mijn pakezeltje...zo zie ik jouw mannetje ook op die beurs hihi. Mutz...ik ga niet naar de beurs. Ben toen wel geweest en heb het eigenlijk wel gezien. Als het wat meer in de buurt was had ik misschien nog wel gegaan...ik heb ook eigenlijk nauwelijks meer iets nodig. We hebben gisteren een wiegje en een wipstoeltje gehaald en verder zijn we voorzien van al het nodige Sab...leuk dat Maja nu staat, voor je weet dartelt ze door het huis en heb je twee ongeleide projectielen. Knap dat Mirza in een groot bed slaapt nu. Wij willen Tes van de zomer een groot bed geven nog voor de geboorte zodat ze niet het idee krijgt dat de baby haar plaats in komt nemen. De baby krijgt namelijk 3 a 4 maanden na het wiegje haar ledikantje... Super...fijn dat je uitslag goed was van de combi test. Hier ook goede uitslagen! Beeb was bij ons juist te druk haha...later werd hij rustiger en ging het beter. Onze beeb oopt al vanaf het begin 3 dagen voor met de groei dus eigenlijk zou ik teruggezet moeten worden naar 26 augustus ipv de 29e. Maar bij ons laten ze het zo vanwege de zekerheid van de eisprong. De nub kon deze vrouw niet vinden dus geen goede echo hiervan helaas. Ook ligt mijn placenta voor dus lastig voor de echo's. met Tes waren de echo's een stuk beter... 18 maart moet ik weer naar de verloskundige, Misschien kan ik die dan eens lief aankijjken of ze voor me wil kijken voor het geslacht, ik ben dan bijjna 18 weken dus...Misschien zet ik deze laatste echo foto's toch wel even erop voor de NUB experts... Ben benieuwd wat ze bij jou denken! @ hier...ik ben ziek, ziek ,ziek. Ik blijf ziek. Ik pak alles op. Als het 1 dag iets beter gaat heb ik het volgende weer te pakken. Bijholteonsteking bijna weg, krijg ik een buikgriep van Tes. Is de buikgriep bijna weg pak ik weer een mega verkoudheid op waar ik me echt belabberd van voel. Neus vol, hoofdpijn, geen trek in eten. Ik val dan ook flink af ipv dat ik aankom....ik loop nu al vanaf 28 januari te tobben. Geukkig is er nu bloed geprikt want ze denken toch aan ijzertekort en daarvan een verminderde weerstand...even op de uitslag wachten dus...
Jaaaaaaa gefeliciteerd gelukkig!! Met jullie mooie Lizzy. Geniet ervan. Sab: idd cursus vandaag! Nick slaapt in een peuterbed sinds een week, gaat goed! Wel staat zijn ledikant er nog voor als hij toch nog daarin wil. Deze gaar van het weekend ook weg. Hup nieuw bed en onder een dekbed! Oh cursus begint weer....later meer
Haha Smits ja ik dacht dan sla ik het peuter bed maar meteen over. Loopt hij weer een beetje gelijk met de rest, haha. Wat heerlijk trouwens dat je mannetje meegaat naar de beurs. Denk dat als Jas mee zou gaan wij het dubbele kwijt zouden zijn aan uitgaven, haha. Super wat grappig dat Nick ook over is gegaan. Wij hebben het ledikant op onze kamer staan, maar die gaat van het weekend ook uit elkaar. Nu alleen nog een groot dekbed halen, want dat kleine dekbedje is natuurlijk geen gezicht. Leuke reacties heb je trouwens gekregen op Facebook. Was je cursus nog interessant? Manon oh balen dat he alles oppikt zeg. Wanneer krijg je de uitslag vh bloedprikken?
Haha!..gaaaaaf bed Sab! Daar is hij natuurlijk helemaal trots op! Heeft hij hem zelf uitgezocht? Als het ijzer te laag is wordt ik zo snel mogelijk gebeld, dat zal iets van volgende week zijn. Is alles goed dan hoor ik alle waarden pas met de volgende afspraak op 18 maart. Groot gelijk trouwens hoor meteen een groot bed. Ik ben er ook groot mee geworden haha. Voor Tes wilden we dat ook maar nu wordt het door practische redenen toch eerst een kleiner bedje. Dan is er simpelweg meer ruimte in het kamertje waar straks twee bedjes in moeten. Wel is het een meegroeibedje. Je kunt het uitschuiven tot een groot bed. Die witte ijzeren van Ikea. Echt een meisjesbedje hihi...
Manon dat bedje hebben wij ook. Erg fijn bedje, alleen Sam kruipt nog steeds helemaal bovenin, terwijl het op de kleinste stand staat. Dus is maar goed dat ze een meegroeibed heeft. Anders moet ik ze 's nachts echt gaan zoeken denk ik. Niet fijn dat je steeds zo ziek bent. Hoop voor jou dat het snel voorjaar wordt en dat daarmee je snotter en ontstekingen voorbij zijn. Mutzie jij ook al niet zo lekker, hopelijk jij ook snel weer beter. Sab stoer bed. Hoe heeft hij er de eerste 2 nachten in geslapen?
Loestig..wat grappig hetzelfde bedje en ze slapen dus ook hetzelfde...ik vind Tessa ookk altijd bovenin haar bedje. Als wij naar bed gaan, gaan we altijd even naar haar kijken en moeten haar dan altijd weer wat naar beneden trekken.
Wat zijn we gelukkig met Lizzy. Ik ben uiteindelijk ingeleid en met 36+3 weken zwangerschap is onze prematuur geboren. 3470 gr schoon aan de haak. Een flinke dame dus met een kop zwart haar. Zal snel heel het verhaal vertellen maar eerst genieten van me meisje.
Sab: haha wat een stoer bed. Welke jongen wil daar nou niet in slapen?! Mirza alweer opgeknapt. Super: jeeee goeie test uitslagen. Wordt je happy van. Hoe was de beurs? Wij zijn toch niet gegaan. Meer vanwege tijdgebrek. Nog leuke dingen gescoord en dingen gezien waarvan je denkt "handy". Mutz: al bij de fysio geweest? Jojo: fijn dat het nu de goede kant op gaat met Dean. Ben je deze week begonnen met werken? Donderdag weer bij de vk geweest. Alles goed. Moet met de poli gaan bellen voor afspraak met de Gyn om de bevalling te bespreken. Dit nav "vroeg geboorte" en de lastige pomp verlossing. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Zo en nu een poepluier verschonen, jeeeeeeeeeee
Zo daar ben ik weer eens in een poging om (uitgebreid) te reageren. Ben zo druk, moe en futloos geweest. Tja en nu even denken wat iedereen ook alweer bezig hield...... Sab: hahaha cool bed! Hoe slaapt Mirza erin? Nick doet het echt TOP. Ben zo blij...hij roept 's ochtends tussen half 7 en 7 mama of papa en pas als wij zeggen kom maar klimt hij uit zijn bedje. Haha braaf kind......Hoe gaat het met jou zelf? Smits: lijkt me best spannend om weer je bevalling te gaan bespreken. Zie je er tegen op? (de bevalling) Ik was op de beurs. Was eigenlijk veel hetzelfde als twee jaar....uh drie jaar terug alweer! Maar heerlijk even babysfeer gesnoven. Wat ik wel zag op de catwalk....een aparaatje om je maxi cosi op een winkelwagen te zetten. (ik durfde Nick nooit met maxi cosi op het zitje van de wagen te zetten) dus ik ga even googlen wat dat nou precies was. Lijkt me handig met boodschappen doen. Mutz: hoe gaat het met je bekken? Hier veel (lage) rugpijn. Hmmm balen dat dat nu al begint. Jojo: hoe gaat het met Charlie en Dean? Manon: heb jij nou 1 antwoord gehad in het NUB? Ikke drie twee meisje 1 jongen. Alleen heb het meeste vertrouwen in Loezzz die zei meisje. Wel gek dat jouw echoscopiste zei dat ze geen nub zag en een "leek" wel.....nou ja blijft leuk speculeren. Hoe voel je je? beetje opgeknapt? Kris: hoe gaat het bij jou? zag dat je een contract krijgt?? Goed zeg! Loes: hoe voel jij je? Ik ga komende maandag beginnen aan mijn twee weken opleiding in Apeldoorn. twee weken van maandag t/m vrijdag in een hotel.....we gaan met een groepje van 7 dus dat is wel leuk maar pfffff ik wil mijn mannetjes niet zo lang missen...Ik heb besloten om op woensdag terug te rijden. Kan ik net Nick een kus geven en dan donderdagochtend vroeg weer terug. Dus waarschijnlijk veel klaagzang van mijn kant komende weken....... Fijn weekend