Super...ja ik zag het bij je op het NUB forum..alleen die andere twee waren van meiden die volgens mij zomaar wilde reageren want ik zag dat ze nog nooit eerder en ook niet later nog hebben gereageerd dan op dit handjevol mensen. Wat ik wel erg leuk vond is dat Loezzz bij mij erg zeker van haar zaak is en het ook nog heeft uitgetekend...heb je die ook nog gezien?? Gaaf he. Ja mij echoscopiste wilde hem niet zien zeg maar...ik vroeg ernaar en ze zei dat zij dat niet kon maar dat sommige van haar collega's denken dat ze het wel kunnen...dussss....dan ben je uitgepraat...helaas.Gelukkig dat Loezzzz er is. Leuk dat jij een weekje weggaat maar ook wel weer lang hoor zonder je gezin...goed dat je tussendoor eventjes naar huis gaat. Zijn er meer die dat gaan doen?
Nee manon ik ben het enige watje haha!! 16 maart heb ik de geslachtsbepaling dus dan zullen we het zien. Spannend!!
Haha Super..nou ik vind je geen watje hoor, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan Loestig...handig dat jullie datzelfde meegroeibedje hebben want nu kan ik daar een vraag over stellen. Hebben jullie ook de meegroeimatras van Ikea...zo ja, welke hebben jullie genomen en ligt dat wel comfortabel denk je? Dat ding bestaat dan uiteindelijk uit 3 delen...ligt dat wel lekker?? Ik bedoel, zakt het niet door op die punten of hebben jullie hier zo'n dekmatrasje overheen gedaan ofzo zodat je niet voelt dat je op een naad ligt?
Manon wij hebben het duurste matrasje genomen, omdat ze er toch wel een aantal jaren op moet liggen. Het matras ligt heerlijk (heb er zelf ook een op gelegen om bij haar te liggen toen ze verdriet had). Wij hebben nu dus op de kleinste stand staan en dan heb je maar 1 deel nodig. Dus weet nog niet zo goed hoe het met de naden gaat zijn, maar we leggen straks 1 klein deel bij de voeten als het een maat groter wordt. Dan heb je er denk ik het minste last van. We hebben wel een dekmatrasje erbij, maar dat is ook meer ter bescherming van het matras. En als de bed op de grootste stand gaat, dan kijken we of die 3 delen nog praktisch zijn. Zo niet dan kunnen we altijd nog kijken naar een ander matrasje, maar volgens mij moet dat geen problemen geven als je dan het laatste deel bij het hoofdeind legt. Dan ligt het grootste gewicht steeds op een groot stuk en heb je er denk ik geen last van. Het voordeel van dit bedje is dat als het op de kleinste stand staat dat ze al een beetje beschermd worden aan de zijkant. Ze vallen er dan niet zo snel uit dus je hoeft geen hekje ofzo te plaatsen. In het begin heb ik nog even het matrasje van het ledikantje naast het bed gelegd voor het geval dat, maar ze is er nog nooit uitgevallen.
Loestig..bedankt voor je uitgebreide reactie...Zo te lezen denken we helemaal hetzelfde over het bedje en de voordelen en de matras en dekmatras. Het ziet ernaar uit dat Tes straks op excact hetzelfde bed komt te slapen en om alle dezelfde redenen hihi .Ik vind het alleen nog moelijk om te kiezen wanneer we het precies gaan proberen. Het is nu nog zo lekker dat ze haar ledikant nog niet uit kan hihi...Ik denk dat we het tegen haar tweede verjaardag gaan doen(in juli) zodat ze nog tijd genoeg heeft om te wennen eraan voor de tweede komt. De een went in 1 dag en de ander doet er een stuk langer over dus maar het zekere voor het onzekere
Haha Manon ja dat is inderdaad grappig. Wij hebben Sam een maand voor haar tweede verjaardag in het bedje gelegd. Na een kleine week was ze eraan gewend. En ze is nog nooit 's nachts uit bed geklommen (even afkloppen). 's Ochtends blijft ze ook liggen tot wij ze eruit halen. Vannacht heeft ze voor het eerst onder dekentjes geslapen, tot nu toe nog altijd de slaapzak aangehad omdat ze zo snel bloot lag bij de dekentjes. En dat ging ook helemaal goed. Ze voelt zich nu helemaal trots.
ik wil naar huis!!!! Nou oke zo erg is het ook niet. Het is gezellig en relaxed maar toch.....ik mis Nick. Morgenavond even een knuffel halen.
Hmmm ik praat wel tegen mezelf. Nog 1 nachtje,kan wederom niet slapen, en dan naar huis. Dan is week 1 voorbij. Pittig weekje maar heel veel geleerd. Loes: nog wakker??
Hé Super, ik was inderdaad nog wakker, maar ben meteen na het checken hier gaan slapen. Dus zag niet dat je online was. Lijkt me moeilijk als je Nick zolang moet missen. Gelukkig heb je hem woensdag ook nog even gezien.
He Loes, vandaag weer lekker thuis hoor. Heerlijk veel geknuffeld. Nog 1 weekje hierna. Het vervelende is dat ik zo slecht kan slapen daar. Lig te draaien tot diep in de nacht en dan na een paar uurtjes slaap moet je de hele dag in de schoolbanken hangen. Pfoei even afzien....maar we zijn op de helft!! Nu lekker mijn EIGEN bedje opzoeken. Hoe voel jij je? en je buik(je)? De mijne is echt niet normaal. Lijk wel 20 weken zwanger........Nou ja 16 weken dan...
Mutz: jouw zus had toch de Hoppediz Bondolino? Heeft ze hem nog of is hij al verkocht? Ik heb er wel interesse in. Wat voor kleur was het ook alweer en weet je wat ze er voor wil hebben?
Zal de monoloog tussen Super en Super even doorbreken, hihi. Oh nee, Loes deed ook mee, toch een dialoog Mijn zus had inderdaad Bondolino (ik heb m ook), maar die van haar is ondertussen verkocht.... Heeft alleen nog een draagdoek (nooit gebruikt) te koop. Ik zou sowieso voor de genoemde draagzak gaan als je twijfelt tussen draagzakken, is echt een heel fijn ding en een van de beste als het gaat om de houding (heupjes) van je baby. Als je thuis (of buiten) in een doek wilt gaan dragen, dan moet je het laten weten, dan vraag ik even welke mijn zus precies heeft. Als ik vanavond nog even op mn laptop zit, dan reageer ik weer eens wat uitgebreider!
Mutz jammer dat hij al verkocht is. Ik wil idd echt de bondolino. Lijkt mij een hele fijne! Heb de filmpjes bekeken en dat kan ik wel haha.....ga zoeken op marktplaats.
Het is wel erg stil in onze topic... Vraag me stiekem een beetje af of we het nog wel leuk vinden om elkaar op de hoogte te houden. je zou toch zeggen dat we genoeg te vertellen hebben? Zwanger, net bevallen, zieke kids, moeilijke start, ziekehuisbezoekjes enz... Toch wordt er maar weinig gepost (ook door mij hoor). Zou toch jammer zijn als het stop zo na 4 jaar. Ik zal sowieso weer een start maken, misschien dat er dames volgen.... Hier weer een klein mannetje wat net beter is. Milan heeft voor de derde keer deze zomer een oorontsteking gehad. Hij mag er nu ook geen meer krijgen, dan moet hij aan buisjes. Hij is behoorlijk ziek geweest, maar nu gelukkig weer het vrolijke ventje als altijd. Hij gaat nu ook erg sne. Is ook echt al aan het 'kletsen'. Zegt al veel woordjes en als hij in auto zit blijft het niet stil achterin. Erg gezellig (vind ik misschien nu nog, hoop straks van dat het ook nog een keer stil wordt ) Het andere kleine mannetje is een kleine druktemaker. Erg gezellig in mijn buikje. Ja, ik vind het nog steeds een buikje. Zeker in mijn winterjas (wat niet eens een zwangerschaps hoeft te zijn) zie je niet dat ik zwanger ben. Best praktisch een wat kleinere buik. We zijn druk met zijn kamertje (lees: Mario). Het bahng zit erop, de gordijnen hangen en het kamertje staat nog in dozen (na vandaag vast niet alles meer, want Mario is thuis). We kunnen maar klaar zijn dachten we. Met mij gaat alles redelijk. Ben vorige week naar de fysio geweest en een deel van mijn bekken staat inderdaad schreef. Nu recht gezet, maar dat kan nu weer anders zijn. Morgen weer langs en dan een week een bekkenband op proef. Zal wel schelen als ik langere stukken wandel. Milan probeer ik zo min mogelijk te tillen; zelf de trap op en via een krukje op de commode. Hij is echt dol op klimmen, dus dat is wel aan hem besteed. Zo, ik heb jullie weer een beetje meer op de hoogte beracht hoe het hier is. Ben blij als de zon weer gaat schijnen, want als dat gesnotter ben ik wel beu. Vertel, hoe is het bij jullie allemaal? Zag op FB dat er gisteren een date was tussen de dames van de het Noorden (er ontstaat toch geen scheiding tussen ons? ). Was vast gezellig. Ik ga weer eens hard aan het werk, moet ook gebeuren! Benieuwd of er binnenkort weer eens wat te lezen is!
Door het zonnetje heb ik zeker de zomer in mijn bol, maar natuurlijk heeft Milan voor de derde keer een oorontsteking deze WINTER, haha.
Mutzie wat toevallig dat jij dacht wat is het hier rustig. Ik dacht het ook en ben daar zelf ook schuldig aan. Ben afgelopen week eigenlijk geen een avond thuis geweest en op de tel is het moeilijk om een lang verhaal te typen. Zit nu even op de laptop dus probeer nog even snel iets te schrijven voor ik ga werken. Maar allereerst even op jou reageren. 3 oorontstekingen lijken me geen pretje. Niet voor Milan, maar ook niet voor jullie. Hopelijk is hij er nu echt vanaf, maar waarschijnlijk heeft hij er gewoon aanleg voor en dan kun je beter buisjes krijgen. Dan ben je er in ieder geval voor een groot deel vanaf. Het kamertje al aan het behangen/inrichten. Leuk! Post maar een foto als hij klaar is. Hier gaat alles goed, alleen is het een beetje druk geweest de laatste weken. Overdag krijg ik ook niet veel mogelijkheid meer om iets te posten, want Sam slaapt niet meer iedere middag. We leggen haar wel in bed, maar slapen doet ze niet. En als ze dan 's middags wel slaapt dan maak ik ze met een uurtje wakker. Eigenlijk is dat al te lang voor haar, want 's avonds ligt ze dan regelmatig tot half 10 te kletsen in bed. Ze is nog net te klein om zonder slaapje te kunnen, maar een uurtje per dag lijkt soms ook weer teveel. Lastige periode. Ze ligt nu in ieder geval wel onder de dekentjes te slapen en dat gaat verder wel goed. Ze voelt zich echt een grote meid. Wij zijn ook druk bezig op zolder om daar een kamertje te maken voor Sam, zodat straks het andere kindje op haar kamertje kan. Met de zwangerschap gaat het ook goed, al is er nog niets te zien. Ja als ik ga zwemmen dan zie je wel een klein beetje buikje, maar dat is niet echt noemenswaardig. Als ik flink gegeten heb zie je ook een buikje, dus zo groot is het nog niet. In mijn omgeving is er niemand die het spontaan ziet en als ik het vertel zijn ze verbaasd dat ze nog niets kunnen zien. Acht is wel handig, zoals Mutz ook al zegt. Hoewel ik wel mijn zwangerschapsbroeken soms al aan heb. Die zitten even net iets fijner. Nou de volgende is aan de beurt. Gelukkig ben ook erg benieuwd naar jouw bevallingsverhaal en hoe de eerste weken zijn verlopen.
NEXT dat ben ik dan. Heb niet veel te melden, maar kan niet achterblijven na Mutz haar post. Mutz: Manlief het kamertje in elkaar gezet? Ben wel benieuwd. Behang is iig leuk!! En oorontstekingen bannen we het land uit, net als sneeuw en lage temperaturen. Loes: pittig tantetje die Sam. Nu al niet meer willen slapen. Gelukkig is Tim een slaapkopje. Vooral nu errug fijn om dan zelf ook even plat te gaan. Super: arme jij weer een week van huis. Lijkt mij ook echt waardeloos. Sterkte nog even deze daagjes. Hier: voel me een plofkip. Buik heeft de weg naar voren gevonden zeg maar. En verder...niets bijzonders.......
Hoi meiden... Al die zwangeren die zwanger aan het zijn zijn..have fun... Misachien voor een aantal de laatste x wel...?? Gelukkig hopelijk heerlijk genieten van jullie meisie... Mutz..wat zielig voor milan...gaat het ibmiddels wat beter? Hier alles weer ok...roos beter mama beter..en mama sinds deze week een slagerij vrouwtje..nhaha hoezo iets anders maar fijn meer uren en leuk werk tot nu toe... Verder druk voor de bruiloft..vanavond de bruidsfotograaf gevonden voor een leuke prijs... En ringen op het oog.. Hoppa goed bezig... Tja en verder... Oost west hier is het het best
Goeie oproep muts, want ook hier een reactie van mij. Oei oorontstekingen zijn echt niet grappig. Mirza is ook al twee keer aan de beurt geweest. Hopelijk is Milan er nu vanaf en ach deze zomer of winter wat maakt t uit, hahaha. Ben trouwens wel benieuwd naar wat buikfoto's van onze zwangere meiden. Hahahaha Smits' een plof kip, ik zie het helemaal voor me en dan met een zwaar geïrriteerd hoofd van jou erbij.. Ja hoor Loestig, nu al t slaapje skippen die Sam van jullie. Dat zal ook wel even balen zijn, helemaal nu je zelf zwanger bent. Ik hoop dat Mirza het nog even volhoudt, haha. Kris, yeaaaahhhhh meer uren. Super toch, pas je wel op met dat snij apparaat, ik heb ooit een plakje van mijn vinger gehaald ermee. Mag het ietsje meer zijn??? Hahaha. Lekker bezig met de bruiloft dus. Ben even kwijt wanneer het nou ook alweer was. Wel een spannende tijd lijkt mij. Super hoe gaat het daar in Gelderland. Ben je al aan het aftellen? Morgen weer even lekker naar je kleine en grote man Hier alles weer oké. Ook twee zieken gehad, met natuurlijk weer boven de 40 koorts, daar zal ik echt nooit aan wennen. Mirza doet het super goed in zijn nieuwe bed, zonder slaapzak en jaja ook zonder speen. Nu alleen nog een groot dekbed, maar daar wil hij nog even niets van weten. Met Maja ook alles goed. Slaapt nog steeds beroerd, maar hey zelfs dat went. Zaterdag komen hier twee mensen om te kijken of er misschien meer is op het kamertje. Ben benieuwd. Zo weer even een update.
Yessssssss eindelijk weer wat te lezen! Was ook al bang dat het een.beetje klaar was. Zou ik ook jammer vinden. Hier weer in apeldoorn dus een kort bericht. Vanmiddag race ik naar huis voor een knuffel. Moet zeggen dat week 2 beter gaat dan week 1. Einde is in zicht!!! Snel meer. Leuk jullie weer te lezen!