@Happymom2010 en meisje1986. Welkom bij de club hier, wel gezellig om zo te kletsen over waar iedereen mee bezig is. @minnie1979. je mag alleen maar paracetamol slikken tijdens de zwangerschap. Geen ibu's. Als je zo'n last hebt kun je dit gewoon (wel met mate) doen. Zelf heb ik echt enorm veel pijn gehad tijdens mijn menstruatie en toen heb ik aleve geslikt, maar anders beperk ik het zoveel mogelijk en dan alleen paracetamol. Voor wat betreft NOD, je kunt hem gewoon kopieren en aanvullen: Beertje1985: 13 juni (Cyclus 28? derde kindje) Kawaii: 1 juli (gokje!cyclus 24-27??? 1e kindje) Lilipower: 5 juli (Cyclus 33, 1e kindje) 1steXmom: 6 juli (Cyclus 24, 1e kindje) minnie1979: 7 juli (Cyclus 25, 2e kindje?) Sabrine1984: 14 juli (cyclus 34, 1 kindje)
Ehhh ik heb vanmorgen nog niet getest, maar ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik niet zwanger ben. Anders was ik wel moe of misselijk en had de test van gisteren al wel iets opgelicht denk ik. Maar morgenvroeg gooi ik er nog 1 keer een testje tegenaan en mocht hij positief zijn dan meld ik het meteen!! Verder nog nieuws onder de meiden? Ik slik gewoon paracetamollen tijden de zwangerschap hoor! Dat mag gewoon.
Hahaha jij hebt genoeg testen in huis begrijp ik wel. Niet waarschijnlijk misschien maar ik hoop toch dat je goed nieuws hebt van de week!
Wat spannend voor diegene die nu ongeveer kunnen gaan testen.. als t goed is heb ik net mn eisprong gehad maar weet ik eigenlijk niet zeker.. Heb de afgelopen tijd eigenlijk niet zo opgelet hoe lang mn cyclus is.. We wachten t maar ff af.. In ieder geval nog bijna 2 weken wachten.. Succes allemaal hopelijk hebben we allemaal snel een positieve test in ons hand..
Ben toch even benieuwd of er nog meer meiden zijn die migraine hebben? Zat net even de bijsluiter te lezen van de medicijnen die ik daarvoor heb, maar die mag ik dus niet als ik zwanger ben.. Had gehoopt dat het minder zou worden ook zodra ik gestopt was met de pil, maar helaas lijkt het er op dat het allemaal erger is geworden Vorige week en nou gisteraaf weer een! Gelukkig niet heel heftig, maar wel vervelend. @ lilipower: Hoe ging je tentamen gisteren? Werk en leer je tegelijk of full time naar school? @ allemaal: Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen voor werk doen en waar jullie wonen. Ik woon in Utrecht, en ik werk op de crediteurenadministratie als teamleidster. Ik had totaal nooit gedacht dat ik hier terecht zou komen, want ben opgeleid secretaresse en heb eigenlijk niks met cijfers haha! @ Kawaii: Ik drink zelf eigenlijk nooit, gelukkig mijn vriend ook niet. Af en toe eens een biertje als er visite is ofzo. Ik heb wel met mijn vriend afgesproken dat hij niks drinkt als ik in mijn ongeveer mijn ei heb, voor je het weet zwemmen 'ze' de verkeerde kant op, haha! En daarbij hebben we hier samen voor gekozen, mag hij ook wel een beetje zijn best doen toch?
zo, weer even bijgelezen! Vriendlief zit nu op zn dancefeest. benieuwd in wat voor toestand hij thuiskomt straks Bedankt voor dat stukje info over alcoholgebruik van mannen.. hmm dat wist ik niet. Maar heb toch al geen zin in klussen, als hij zo zat is en ik nuchter, haha. We hebben vrijdag al even goed ons best gedaan, en volgens de verschillene berekeningen is de meest vruchtbare dag tussen maandag en woensdag ergens. Dus geen ramp. Ik gun hem zn lolletje ook wel natuurlijk! Hij drinkt normaal gesproken ook vrij weinig, dus hij mag best 's de band uitspringen. Alleen jammer dat dit feest nu precies voor mn vruchtbare dagen valt. Dat weet hij overigens, dus hoop dat ie zich alsnog een beetje inhoudt. Laat het wel weten haha! Overigens, een paar nichtjes van ons zijn waarschijnlijk zwanger geworden terwijl hun vriend op dat moment ladderzat was. Ze hebben allemaal een gezonde baby gekregen. Ben zo benieuwd wanneer 1 van ons hier de eerste positieve test in zn handen heeft! @ Sabrine, ik woon in Tilburg, en werk in de grafische wereld. Werk bij een bedrijf wat kopieerwerk doet, maar ook visitekaartjes, uitnodigingen ed ontwerpt, en we bedrukken veel kadoartikelen zoals t-shirts, mokken enzovoorts. Leuk werk met leuke collega's. Heb ook een grafische opleiding, dus zit wel in mn staatje. Zou wel ooit nog eens een baan willen zoeken waarin in nog meer mn ontwerp-ding kwijt kan, maar voorlopig zit ik hier prima.
Nou dames vriendlief is thuis. En ze moeten een nieuw woord uitvinden voor hoe zat hij is, geloof ik. jeetje! Kon amper nog praten, bleef te lang op het toilet en hoorde allerlei (kots) geluiden daar vandaan komen. Zei vervolgens "ik ga naar bed". Ja dat is je geraden, en leg aub mijn kussen op het logeerbed. No way dat ik in jouw walm ga liggen nu!! grrrr sukkel dat ie is. grrrrrrr ben beetje pissig. Je mag best lol hebben, maar als je belooft om je in te houden, doe het dan ook. Morgen heeft ie het een en ander goed te maken!:x
@ kawaii, dat meen je niet! Die zal morgen wel een flinke kater hebben. (verdiende loon) Snap goed dat je pissig bent. Mijn vriend drinkt niet vaak, maar als hij drinkt heeft hij totaal geen rem. Zo irritant!
Ow jee Kawaii: Toch erger geworden dan je eigenlijk had gehoopt!! Begrijp t wel hoor dat je t erg vind! Waarschijnlijk hij zelf ook wel vandaag!!
@ Kawaii: dat herken ik wel hoor. Mannen vinden zichzelf volgens mij niet zo stoer als ze na een paar biertjes ermee ophouden haha. Hier nog steeds een negatieve test, maar ook nog geen bloed. en geen bloed is goed!
Hallo! Ik ben 2 mei gestopt met de pil. Ten minste, die datum houdt ik aan omdat ik toen eigenlijk met een nieuwe strip zou moeten beginnen. Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, maar dat kan dus nog wel even duren. Wat heb ik er tot nu toe van gemerkt? In eerste instantie niets, behalve een kleine bloeding op 9 mei, maar één dagje. Maar toen, ongeveer drie weken geleden, kwam ik er ineens achter dat mijn D-cup was verandert in een kleine B! Ook ben ik ineens 2 kilo afgevallen. Ik had een beetje gehoopt dat ik iets minder sentimenteel zou zijn, maar ik ben nog steeds net zo weepy als ik iets zieligs zie op tv. Helaas Daarnaast ben ik af en toe misselijk; ik hoef niet over te geven, gelukkig. We proberen trouwens nog niet zwanger te worden; daar gaan we na de vakantie aan beginnen. Ook heb ik vaak een branderig gevoel rechts onderin mijn buik. Dat had ik twee jaar geleden ook al, toen ben ik (na veel pijn en moeite (grrr, huisartsen!) door de medische molen gegaan (urinetest, bloedtest, echo) maar daar bleek niks uit. De gynaecologe zei dat het een cyste kón zijn geweest, maar dat die toen weer verdwenen is. Ik was alleen maar opgelucht dat alles er prima uitzag. Ik ben echt heel ongerust geweest. Sindsdien heb ik af en toe weer die pijn ervaren, maar steeds gedacht: 't is niks; het was toen niks, dus dat zal nou ook wel meevallen. Nu heb ik het sinds een paar weken bijna aan één stuk door, dus ik ga morgen toch maar naar de huisarts. Ik hoop echt niet dat ze moeilijk gaat doen; mijn vorige huisarts zei zelfs dat ik me niet moest aanstellen!! Hoe kun je zoiets zeggen tegen een vrouw over zo'n gevoelig onderwerp? Ik hoop daarom op een check-up; gewoon even kijken of alles in orde is daar, want dat brandende gevoel is toch niet erg geruststellend... Ondertussen wacht ik vurig op m'n ongesteldheid, en zodra we voor een baby gaan proberen hoop ik juist het tegengestelde...the irony... Iemand die zich hierin kan herkennen?
Zo er is ondertussen al behoorlijk bijgekletst hier, even kijken of ik alles in kan halen... weet niet meer precies wie wat zei maar we gaan het proberen. @minnie1979: Wat betreft de paracetamol, je mag tijdens de zwangerschap wel zetpillen paracetamol mag gebruiken en vooral als je misselijk bent vind ik die ideaal (niet te veel nadenken bij het woord zetpil) kan ze gewoon kopen bij de kruidvat. @Sabrine1984: ik kom uit Nijmegen en welk 4 dagen in de week als assistent controller (ook financieel dus) en daarnaast ga ik twee avonden en zaterdagochtend naar school, HBO accountancy... vorig jaar diploma gehaald en zie wel hoever ik nog kom, moet eigenlijk nog een jaartje... deze maand zwanger worden betekent mooi afstudeeropdracht in zwangerschapsverlof! Tentamen ging overigens erg goed, nu afwachten wat de uitslag wordt! @Fion: ik heb dat branderige gevoel terhoogte van mijn eileiders ook altijd als mij ei eraan komt ongeveer vanaf een week voor mijn eisprong, hopelijk is dit bij jou ook en heeft het gewoon even geduurd voordat je ei komt... er zijn vrouwen die dit erger voelen dan andere maar het blijft een erg vervelend gevoel! als je ongesteld wordt geeft wel een goed gevoel want dan weet je in ieder geval dat het werkt zeg maar.... @ Kawaii: wat vervelend zeg, je kan die mannen ook niet loslaten moet ie vandaag maar eens helemaal goed maken! hopelijk nog wel goed geslapen Hopelijk heb ik alles goed bijgehouden! Hier komt zo de trouwambtenaar langs om de ceremonie door te spreken... spannend !!! nog maar 11 dagen tot we gaan trouwen !!!! Mijn vriend vraagt nu elke dag... is het ei er al of is het nog steeds feestweek?? die is er nog helemaal niet maar ik laat hem maar in die waan vind wel grappig zo
Hallo Meiden. Ik ben 13 mei gestopt met de pil. Ik werd de 16de ong en tot nu toe is het er nog niet weer geweest. Ben benieuwd wanneer mijn cyclus weer een beetje op gang komt ! groetjes
hey meiden, zijn er al positieve testen in omloop?? ik ben ook zo benieuwd,donderdag zou ik (als ik aan de pil zou zijn) ongesteld moeten worden,ik heb de laatste dagen last van wit waterig afscheiding(het is niet plakkerig ofzo)sorry voor details maar weet iemand wat dat kan zijn?. vanaf mijn eisprong erge steken in mijn liezen gehad en sindsdien buikkrampen,rommelige darmen en beetje stemmingschommelingen....ben zo benieuwd jullie ook sterkte allemaal
@Lilipower: bedankt voor je antwoord! Ik hoop maar dat dat het is... maar het zou niet verklaren waarom ik het ook regelmatig had toen ik nog aan de pil was, en ook niet waarom het nu al zo'n twee weken duurt.... En ik weet ook niet of het m'n eileiders zijn; ik voel de pijn alsof het vlak onder de huid is, en je eileiders liggen toch best diep? Maarja, morgen naar de huisarts dan maar :/ Wat leuk dat je gaat trouwen, btw! Gefeliciteerd! @meisje1986: waar zaten die steken van je ongeveer? Echt in dat gedeelte waar je bovenbenen overgaan in je lichaam, of echt helemaal onderin je buik, links (en/of) rechts? Ben benieuwd omdat het lijkt op wat ik heb... Ik heb trouwens ook rommelige darmen de laatste tijd...ze maken soms echt lawaai! @chiickaa: ja, erg hè, dat wachten? Maar ik vind het zo fijn dat ik niet de enige op de wereld ben die dit meemaakt op dit moment. De ene dag ben ik er meer mee bezig dan de andere...ik denk ook: hoe meer relaxed je er mee omgaat, hoe sneller je lichaam weer normaal doet