Gestopt met de pil in mei 2011

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Mamaleonie, May 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladyblond

ladyblond Actief lid

May 23, 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lillipower,
    OOO Heerlijk bijna trouwen zal echt wel heel mooi zijn!! Wij gaan zelf niet trouwen maar partnerschap tekenen op 9 sept maar draag dan wel meteen zijn achternaam!!We gaan daarna ook gewoon nog trouwen maar wanneer hihihi!!

Vandaag een ego gehad voor de krampen er is niks gevonden, ook mijn eierstokken niet...... :( vrijdag naar de gynecoloog want 2 jaar geleden konden ze mijn linker eierstok ook niet gevonden. Moet eerlijk zeggen behoorlijk geschokken en hoop dat ze hem vrijdag wel gaan vinden!!!

2. ladyblond

ladyblond Actief lid

May 23, 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beertje1985: 13 juni (Cyclus 28? derde kindje)

Kawaii: 1 juli (gokje!cyclus 24-27??? 1e kindje)

Lilipower: 5 juli (Cyclus 33, 1e kindje)

1steXmom: 6 juli (Cyclus 24, 1e kindje)

minnie1979: 7 juli (Cyclus 25, 2e kindje?)

Sabrine1984: 14 juli (cyclus 34, 1 kindje)

Ladyblond: 8 Juni ( Cyclus ( gokje 29 dagen 1 kindje )

3. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

O jeetje Ladybond, wat vervelend! hoop dat ze je snel meer kunnen melden want zal je wel behoorlijk onzeker maken vooral nu jullie net begonnen zijn aan kindjes! ik duim voor jullie dat alles goed is!!!

Ik wil echt al jaren trouwen moest alleen die kerel nog van me overtuigen en toen ik de moed had opgegeven vorig jaar vroeg hij mij ineens om met hem te trouwen :D

Partnerschap is tegenwoordig toch het zelfde als trouwen zo ongeveer! maar dan zeker nog wel een keer een feestje geven of niet???

4. Lilipower

#224 Lilipower, Jun 15, 2011
    Last edited by a moderator: Jun 15, 2011
    Ik ben vol enthousiasme... net op toilet en dikke rekbare ei-wit-kleurige sliert (sorry voor de benoeming:)).... een week eerder dan verwacht! vorige maand voor eisprong had ik dit ook dus we moeten snel aan de slag :D wel een week eerder dan verwacht, Vind ik helemaal niet erg met dat wachten !!!!:D

5. ladyblond

ladyblond Actief lid

May 23, 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Partnerschap is inderdaad bijna het zelfde als trouwen, het alleen niet in alle landen geledig, en als ik zwanger ben moet mijn vriend het kind nog erkennen. We geven nu een feestje voor de familie klein en bescheiden. En als we gaan trouwen doen we het goed over hihi!!

Dus je mag nu beginnen met klussen hihi ( wel appart om er zo over te praten hihi )

Het is inderdaad erg vervelend om in deze onzekerheid te zitten. Ze wilde mij pas 1 juli naar de gyn laten gaan... Nou echt niet wil nu toch meer info hebben!!!
    Dus even 2 dagen afwachten en dan hopelijk meer info!

6. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    @Lilipower: Het jongetje mankeerde niks volgens mij. Ik had gehoord dat hij wel koorts had. Zijn tweelingzusje zit bij mijn dochter in de klas. De hele school+dorp zijn in rouw.

Ik ben trouwens vanmiddag ongesteld geworden dus ik zal mijn nod even aanpassen...
    Ik vind het niet eens erg. Ik kan toch niet blij zijn als je zoiets droevigs meemaakt..

7. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    NOD-lijstje

beertje1985: 15 juli (cyclus 30 3e kindje)

8. Lilipower

@beertje1985: Dat is zo onwerkelijk als je dat hoort... verschrikkelijk lijkt me dat! Wel mooi dat jullie in een kleine gemeenschap mee kunnen leven met de ouders al lijkt dit een schrale troost, er over praten helpt!

Fijn dat je ongesteld bent geworden, ben je in ieder geval van de onzekerheid af en kunnen jullie (meer) gericht aan de slag... overal het voordeel proberen van in te zien. snap dat je nu niet op zwangerschapsnieuws zat te wachten maar laat je geluk niet in de weg staan door wat andere meemaken... geniet van elke moment en elke dag!

9. laura28

laura28 Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,277
    0
    0
    hallo meiden,

mag ik mij hier aanmelden? ik ben 16 mei gestopt met de pil. na ongeveer 9 maanden gebruikt te hebben.
    sinds die tijd een nieuwe vriend en dus weer aan de pil gegaan..
    nu is het al weer een flinke tijd wachten op mijn ongi...wil niet echt lekker vlotten...was hiervoor wel bekend met een lange cyclus maar het blijft vervelend en lastig...

zal ff verdere uitleg geven, vorig jaar bij mijn man weggegaan, ben toen mijn vroegere vakantieliefde tegen gekomen :D, van ongeveer 15 jaar geleden. de gevoelens bleken bij beide nog steeds enorm te zijn en sindsdien kan het niet meer stuk, sinds afgelopen mei wonen we samen en ik ben eigenlijk meteen gestopt met de pil, het voelt zo ontzettend goed zo samen, heb ik eerlijk gezegd nooit zo gehad met mijn ex...

nu dus afwachten wanneer mijn ongi door gaat komen en dan kunnen we hopelijk over niet al te lange tijd genieten van een zwangerschap...wil al vanaf mijn 26e heel graag mama worden alleen was het mij en mijn ex niet gegeven...
    Hopelijk wil het dan nu wel gaan lukken, we zouden dat heeeeeeel erg fijn vinden..en het zal ons geluk kompleet maken :D

10. chiickaa

chiickaa Lid

Jun 13, 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-lijstje

beertje1985: 15 juli (cyclus 30 3e kindje)

Chiickaa: 13 juni (cyclus ?? 1e kindje)

11. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Zoo, even een paar dagen (nou ja,4 dagen.. haha) afwezig en weer lekker veel bijleeswerk!
    Hoop dat ik alles goed heb bijgehouden..

@Beertje1985: jeetje, wat erg, een zo'n jong kindje nog:( Zou ik ook helemaal van slag van zijn. Sterkte ermee hoor! Maar toch fijn dat je wel ongesteld bent geworden, heb je in elk geval een richtlijn.

@Lillypower: hoe ist nu met de zenuwen voor de bruiloft?
    En wat je net zegt over die dikke eiwitachtige sliert, die had ik dus maandagochtend vroeg op het toilet bij het afvegen. Vroeg me beetje af wat het nou was, want had dat nog niet eerder gezien. Vond het nogal veel en viezig, eigenlijk :D Haha nitwit hier! Maar dat kan dus de eisprong betekenen? Ben dus beetje bang dat ik 'm dus gemist heb deze periode. Zondagavond was vriendlief te dronken en ik te pissig om te klussen. Zaterdag ook niet van gekomen. Maandag moest ie van mij eerst heel erg zn best doen om het goed te maken, dus pas maandagavond geklust (sorry dames voor de details wellicht), en vrijdagavond ook. Hmm, denk niet dat dat 'm wordt deze maand.

@alle nieuwe dames: welkom welkom! Hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen!

Al posi testen in omloop hier?? Als ik het NOD lijstje zie ben ik bijna de eerste. Jammer genoeg ben ik dan op vakantie, hoop dat ze daar een internetcafe hebben zodat ik jullie af en toe even kan updaten.

@iedereen,
    fijn hoe jullie reageerden op de dronken bui van vriendlief. Vertelde het op het werk dinsdag en ze vonden me een beetje een aansteller. Tja, zij weten niet dat we bezig zijn voor een kindje en dat mn ei in aantocht was:D
    Overigens is de sfeer nu weer helemaal in orde, was maandag nog wat stroef allemaal, maar het is weer ok nu. Helaas heeft hij dinsdag keihard zn teen gestoten en ligt zn nagel er half af. Veel pijn, dus dus weinig klussen. Nou ja, eisprong is toch al geweest:cool:

12. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

Dec 4, 2006
    733
    1
    0
    @kawaii: Dank je.. Heel triest allemaal..

Ik vind het ook wel fijn dat ik nu een richtlijn heb en dat alles weer werkt op eigen krachten..

Spannend dat jij de eerste bent en ik vind je echt geen aansteller, want ik word dan ook altijd pissig en zeker als je bezig bent om zwanger te worden..

Maar jouw collega's weten daar niks van en misschien denken zij dat jij hem geen gezellig avondje hebt gegunt, maar zo werkt dat niet he?
    Jij gunt hem dat wel en je vond het misschien goed als hij een beetje zou drinken, maar bezopen thuiskomen is een ander verhaal..

Oja dat met die teen.. auwww, maar zeg maar dat hij niet aan moet stellen. dan doet hij er maar een sok of verbandje overheen tijdens het klussen whaha

@lilipower: De grote dag komt steeds dichterbij!!! Leuk!!

13. Lilipower

@laura28: welkom hier! wat een bijzonder verhaal, had misschien toch zo moeten zijn dat met je ex niet lukte! hopelijk dit keer snel een roze wolk voor jou

@kawaii: goed dat je maandag nog geklust hebt! die doorzichtige slieten betekent dat je ei ERAAN KOMT! dikke vette hoop dat je helemaal goed gegokt hebt!!! toch nog een voordeel misschien dat ie zondag in die toestand was en zijn zwemmers zich klaar konden maken voor een raak shot op maandag :D:D soms kan dit zelf al 3-5 dagen voor de eisprong komen dus voor de zekerheid nog ff klussen....

Wat vervelend van je teen, beterschap... moet je mannetje je maar goed verzorgen!

Je leert hier in een korte tijd zo veel! twee maanden terug dacht ik nog dat de laatste week voor je ongi je het meest vruchtbaar was (schaam schaam:)) zo weinig was ik er mee bezig en opletten op school was ook niet mijn sterkste punt hahaha:D

Hier gister ineens enorm zenuwen voor de bruiloft maar nu is alles weer rustig! kan er nu toch niet zo veel meer aan doen dus we zien wel hoe het komt.... het komt, zoals het komt!

@ alle dames: Vertellen jullie trouwens in jullie omgeving dat jullie bezig zijn met kindjes krijgen ????

14. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    YAY! dat is goed om te horen! heb ik toch nog hoop deze ronde. Ik neem zwangerschapstesten mee op vakantie als we volgende week vertrekken!:cool:

Wij hebben het verteld aan mijn ouders, omdat ik mn mond niet kan houden en graag ergens mn verhaal kwijt wil. Ik ben een moederskindje, dus die keus was niet zo moeilijk! Mijn ouders wonen helaas aan de andere kant van het land, dus we bellen wat af op dit moment. Mijn moeder leeft heel erg met me mee en het is fijn om dit met haar te kunnen delen.
    Daarnaast weet onze beste vriendin het, vriendje wou zn verhaal ook kwijt de eerste week nadat we de pil hebben weggedonderd. Verder houden we het stil, want het lijkt ons super om vooral mn schoonouders te kunnen vertellen dat we zwanger zijn. Ze hopen al jaren op een kleinkindje.

@Beertje: tuurlijk gun ik hem een leuke avond. En hij mag ook best drinken, en ook wel meer als een beetje. Maar niet zoveel dat hij de wc onderkotst, haha! En wat betreft die teen. .misschien moet ik m maar zeggen dat hij alleen maar stil op zn rug hoeft te liggen, doe ik de rest wel.. woehahaha.:D

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Haha is is zijn teen, niet de mijne. Gelukkig:cool:

16. Lilipower

Hahah je lees het nu ook... het is nog vroeg laten we het daat op houden!!

Wat spannend dat je dan op vakantie kan testen... als je meer weet sprint je natuurlijk wel gelijk naar een internetcafeetje of niet ;)
    Geniet vooral lekker van je vakantie!

17. Lilipower

Oja wilde jullie nog wel ff mijn trouwjruk laten zien, mijn vriend heeft hem al gezien maar natuurlijk ook ff deze voorpret met jullie delen.... nog maar 8 dagen wwaaahhh...

Heb trouwens wel ff kop eraf gehakt mocht iemand in mijn omgeving hier toch toevallig zitten!

18. laura28

laura28 Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,277
    0
    0
    of er mensen zijn die het weten dat we bezig zijn weet ik niet, mijn moeder vertel ik het niet maar weet wel dat we heel graag een kindje willen, weet ook wel zeker dat ze het heel erg leuk vinden als het zover is...

mijn vriend zijn broers en zussen weten het niet maar zullen niet heel erg verrast zijn als ze horen dat er een kindje onderweg is, die begonnen er al over nadat we nog geen maand samen waren dat het wel tijd werd... :$ ;)

Oh ja, er is een iemand die het weet en dat is de beste vriend van mijn vriend, die vond het zo raar dat ik afgelopen weekend geen drank nam...er zullen dus wel vragen gaan komen binnenkort...:cool: zeker als ik ook nog ga stoppen met roken, dat ga ik heel binnenkort ook doen..:)

Gisteren is overigens mijn ongesteldheid door gekomen, dus nu op naar een normale cyclus en goed bijhouden hoe lang of ie duurt...ik ben benieuwd..

19. laura28

laura28 Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,277
    0
    0

wow wat mooi zeg! ik hoop dat jullie een hele mooie dag gaan beleven..

20. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    @lilipower,
    wow wat een mooie jurk! Mooi figuurtje heb je ook! :):) Ik wens jou en je aanstaande een superdag toe!!!!

Share This Page