Gestopt met de pil in mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mamaleonie, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Waarschijnlijk maak ik me weer druk om niets... Maar zijn er ook dames die niets van de eisprong merken? Ik verwacht hem morgen of zaterdag, maar heb totaal geen voortekenen... Geen kramp, slijm of positieve testen. Meestal is dat een paar dagen voor positieve test toch al? Hmmm praat mezelf vast weer wat aan hihi...

2. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    He, ik heb ons teruggevonden. We zijn verplaatst blijkbaar :) Was even zoeken:D Hoop dat iedereen ons terug kan vinden..

Had gisteren hele dag een rotgevoel in mn buik, steeds kleine steekjes en voelde heel ongemakkelijk. Benieuwd wat dat nou weer geweest is. Het was dag 13, dus wellicht eisprong (al dacht ik dat ik die eerder al gehad had..) of toch "gewoon" mn darmen die opspeelden. We zullen het wel zien. Blij dat het nu weg is, want voelde niet grappig.

3. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Misschien idd de eisprong? Dag 13 klinkt niet raar toch? Wel aan het klussen geweest:)?

4. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Zo veel leeswerk, zeg! Heb het zo druk gehad op t werk, ben blij dat het weekend is. En we zijn verplaatst op het forum.

Wordt niet veel klussen dit weekend, vriend lief is dit weekend naar Luxemburg. Hij oefent voor de Nijmeegse 4 daagse. Maar wel het bed helemaal voor mij alleen, heerlijk! Haha!

@lilypower, wat een mooie jurk!! Wow! Gaan jullie gelijk op huwelijksreis ook?
    Ik had nooit iets met trouwen, maar mijn moeder is een paar jaar geleden hertrouwt, en ik mocht getuigen zijn. Heel bijzonder. En helemaal nu wij een kindje willen, begint het stiekem toch een beetje te kriebelen ;)

Bij mij weet trouwens 1 (zwangere)collega van mij dat ik gestopt ben met de pil, verder niemand. En mijn vriend weet dan ook weer niet dat zij het weet. Maar kon het gewoon niet voor me houden, haha!

Heb net die site bekeken, best vies om te zien aan de ene kant, maar toch ook wel interessant. Vind het ook wel geniaal bedacht! Maakt het toch allemaal wat duidelijker, haha!

@ 1stexmom, ik heb geen idee of ik mijn eisprong heb gevoeld. Ik heb na de onttrekkingsbloeding de hele maand last gehad van steken in mijn buik. Wel dat slijm gehad, dus zal ook wel een eisprong gehad hebben??
    Deze maand maar even opletten of ik iets merk. Ik doe niet aan ovu testen enzo, dat kan altijd nog :)

Ook nog even een andere vraag:
    Ik zie bij sommige meiden iets van pendels staan? Geen idee wat dat betekend, en hoe kom je er aan? Vertel ben onwijs nieuwsgierig :-D haha!

5. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    @ Lilipower: wow, wat een mooie jurk zeg!!

6. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Sabrine: Welkom terug:D. Onderaan het forum daar staat een topic pendels. De meiden proberen dan door middel van pendelen (vaak druppelvormige kettinghanger) je vraag te beantwoorden.. bijv wanneer je zwanger wordt of wat het geslacht wordt...

Als je bij het topic kijkt, dan geven de dames zelf aan op welke tijdstippen je een aanvraag kunt doen. Ze hebben het echter allemaal heel erg druk, dus je moet wel wat geduld hebben en op de juiste momenten kijken of ze pendelen...

7. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Eisprong merk ik trouwens nog steeds niets van, geen slijm. Wel af en toe gek gevoel in mijn buik, maar omdat ik er zo op let zou ik dat mezelf ook kunnen inbeelden:)

8. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Ik was gister bij een vriendin van mij, 39 weken zwanger! dikke vette toeter maar zo mooi!!! heb gelukkig ff met haar kunnen bespreken en geeft wel een goed gevoel.... zij zei dat ze ook elke keer dacht en nuis het raak maar elke keer teleurstelling,ze is pas gaan testen als ze 3-5 dagen over tijd was alleen had ze een rare cyclus en heeft uiteindelijk een jaar geduurd maar nu toch spontaan zwanger! zij voelde nooit haar eisprong maar heeft wel door naar haar lichaam te luisteren tekenen gevonden, ze zegt niet te druk om maken want je voelt het vanzelf als je zwanger bent... dat gevoel stopt alle andere eerdere gevoelens weg maar dat weet je alleen als het echt zo is... ik herken dit wel van april ook al was ik toen maar heeeeeel ff zwanger.

Elk vrouwenlijf is helaas anders en bij de een gaat sneller dan bij de ander helaas!!! proberen vooral niet te druk om te maken maar zie wel dat dit makkelijker is gezegd dan gedaan.

Bleeehhh ik kan nu alleen nog maar afwachten!

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

@lilypower
    Mijn moeder vertelde me dat toen ze graag een kindje wilde ze er zo mee bezig was, dat het niet lukte. Na iets van 1,5 jr dacht ze dat het nooit meer ging lukken. En vlak daarna was ze zwanger (van mij ;) haha!)

Echt ons lichaam zit heel bizar in elkaar. Ik probeer er ook niet al te veel mee bezig te zijn. Moet zeggen dat sinds ik ongi ben geworden het een stuk rustiger er over ben. Maar ik moet eerlijk zeggen dat zodra mijn NOD er aan komt, ik toch een beetje kriebels in mijn buik ;)

Collega van mij is zwanger 28 wkn nu, zo mooi buikje heeft ze ook. Echt leuk want toen de beeb begon te schoppen pakte ze gelijk mijn hand, zodat ik kon voelen. Kan niet wachten tot ik dat in mijn eigen buik mag voelen!

@1stexmom, heb net een mailtje gestuurd aan Alies05 voor het pendelen. Ben beniewd wat daar uit komt. Bedankt voor je uitleg :)

10. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Ook ik ben in mei gestopt met de pil, 22 mei. Zit net te denken, heb m nog geen jaar geslikt na zwangerschap en bv.
    Geen idee hoelang mn cyclus is, ik gok op 30 dagen, dus NOD is 25 juni. Ik verwacht eigenlijk voorlopig nog niks, op de 1e hebben we 1,5 jaar geoefend...

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ja lichaam zit raar in elkaar, voel af en toe wel wat steekjes, maar denk ook dat ik er zo op let... dat ik niet weet wat nu wel en wat niet iets betekend:D. Ben ook wat rustiger er onder hoor, maar wel onzeker.. voor de zekerheid klussen we met regelmaat;), dan moet het toch een keer goedkomen!

@Sabrine: ben benieuwd wat er uit komt bij Alies hihi. En of ze het dan ook goed heeft. Pendels bij mij zeggen juli en augustus, dus dat zou mooi vlot zijn:D.

Op zich maak ik me trouwens niet heel druk hoor, ben er wel veel mee bezig, maar vooral omdat ik het zo spannend en leuk vindt allemaal...

Kunnen er al meiden bijna testen?

12. Lilipower

iedereen hier nog steeds "rustig" aan t wachten?
    hier vrijwel zeker eisprong gehad en nu nog steeds zeurderig gevoel in mijn onderbuik maarja kan natuurlijk vanalles zijn... enige wat we kunnen doen is wachten!

@Sabrine1984: al laten pendelen? ben benieuwd!

Ik hoop dat mijn pendels uitkomen maarja het blijft natuurlijk vooral lol!!

Wie is nu als eerste bij zijn NOD???

13. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    nou wachten nog neit, ben net met een nieuwe cyclus begonnen...wel afwachten of ik wat merk van mijn eisprong...

verder eigenlijk niets nieuws te melden...morgen weer een dagje werken...ff afspraak bij de tandarts maken omdat er een facing is afgebroken en ff een afspraak maken bij de huisarts om bloed te prikken...

14. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    @Lilipower, ik wacht met je mee hoor! Ik heb niets gemerkt van een sprong, dus of hij moet nog komen, of hij is geweest... Wel geklust en gaan daar ook maar mee door en wachten dus:). Maar ik ga er niet vanuit dat het bij ons raak is, kan dus lekker voorbereiden op de volgende ongesteldheid *baalt van te voren al*.

Verder morgen weer werken en vd week bezig met scriptie. Druk weekje...

15. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik denk, als ik me het lijstje goed herrinner, dat ik dat ben (1 juli). Maar kan me vergissen :) Ben dan op vakantie jammer genoeg dus kan jullie niet constant op de hoogte houden. Hopelijk is er een internetcafeetje in de buurt.

Buik blijft raar doen, dus zal niet de eisprong zijn geweest, tenzij dat drie dagen duurt:D

Gisteren even op bezoek geweest bij een nichtje die in maart is bevallen. Ze is 1 van de weinigen die weet dat ik gestopt ben met de pil, dus kon heerlijk met haar kletsen. Super zo'n ervaringsdeskundige. En haar dochtertje.. oei wat een schatje. Nichtje was zo lief om mij een voeding te laten doen (ze krijgt flesvoeding) en ik smolt echt helemaal weg. Enige wat ik nog kon denken was "wil ik oohoohook!!" Hoe dat kleintje dan je vinger pakt, of breeduit naar je lacht... meiden, ik heb geen geduld meer! Erg he, na 6,5 week?

16. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @Kawaii, denk dat ik eerder ben, 25 juni, als t ontpillen t zelfde gaat als bij de eerste. Heb t lijstje even gekopieerd, wat ik als laatste tegenkwam

Kawaii: 1 juli (gokje!cyclus 24-27??? 1e kindje)

Lilipower: 5 juli (Cyclus 33, 1e kindje)

1steXmom: 6 juli (Cyclus 24, 1e kindje)

minnie1979: 7 juli (Cyclus 25, 2e kindje?)

Sabrine1984: 14 juli (cyclus 34, 1 kindje)

Ladyblond: 8 Juni ( Cyclus ( gokje 29 dagen 1e kindje )

beertje1985: 15 juli (cyclus 30 3e kindje)

Chiickaa: 13 juni (cyclus ?? 1e kindje)

Meow: 25 juni ?gokje? (cyclus 30, 2e kindje)

17. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    ah, sorry Meow! Zat ik er toch naast!
    Hoe gaat het? Al kwaaltjes?

18. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Uhm nee niet echt, het enige is dat mn (.)(.) wat groter zijn en gevoelig, maar dat is t enige. En dat kan misschien ook nog van t ontpillen zijn??
    Verwacht t ook niet, de eerste was pas na ronde 16 raak...
    En bij die zwangerschap begonnen alle kwaaltjes pas na week 7.
    Maar hoop wel dat t nu iets sneller raak is :D

19. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik hoop het ook voor je!! Zal duimen! 16 rondes wachten, pff, dat duurt lang! Gaat nu vast sneller!

Ben mezelf gek aan het maken hier. Al dagen vage klachten, steekjes in de onderbuik, en zaterdag felle steken. Vandaag misselijk. Zou het... maar het kan net zo goed tussen mn oren zitten allemaal, of gewoon een virusje. Zal nog even moeten afwachten.:cool:

20. Lilipower

Hier even huweijksstress! pff ineens mensen die toch op laatste moment afbellen... weet wie je vrienden zijn :x ben er behoorlijk verdrietig om maarja kan helaas niet alles hebben!

Ondertussen heb ik nog steeds een naar gevoel in mijn onderbuik, net of er een flinke blauwe plek zit die maar gevoellig blijft. vandaag op mijn neefje van 2 gepast en ineens moeite met hem optillen door het gevoel in mijn onderbuik! laten we hopen dat het door een goede reden is :) verder gevoelige tepels...

Ik heb trouwens mijn NOD vooruit geschoven naar 1 juli omdat ik mijn eispong vrijwel zeker eerder heb gehad. nog 10 dagen spannend!

Deel Deze Pagina