@Meow: Vanmorgen weer een hoge temp zie ik, hopelijk betekent het iets goeds voor je! Of denk je aan een langere cyclus na je ma? @Sabrine: Ik kan me voorstellen dat jullie het willen aanvechten als het zo oneerlijk is gegaan. Succes ermee! Hier 3dpo en dus toch een laat ei, nu weer op het wachtbankje!
@LeenElise; ik denk dat dat mn ei was, heb afgelopen 3 dagen ook eipijn gehad. Nu hopen dat mn temp 3 dagen hoog blijft en niet na 2 dagen weer naar beneden gaat zoals op dag 14 Dus 2 weken later dan normaal, valt nog mee, sommige meiden moeten nog veel langer wachten
@Meow: Gelukkig! Vandaag weer een hoge zie ik, morgen nog één en dan krijg je vast een kruis van ff..
Juppie meow! Wat goed..... Ik ben geloof ik al twee dagen overtijd (als ik ei goed had met temp stijging en gevoel) Heb wel ongi gevoel af en toe maar er komt nog niets! Ik durf niet te testen.... Misschien morgen!!
@Meow: Jeeej een duidelijk ei, fijn zeg! @Lili: Wat spannend!! Hoe is het vandaag? Al getest? Hier niets bijzonders. Vandaag 7dpo, nog een weekje op het wachtbankje.
Het is zo erg... heb ik eindelijk een reden om te testen durf ik absoluut niet meer... vandaag 3 dagen over tijd en heb met mijn man afgesproken om nog 2 dagen te wachten... ben zo bang dat ik misschen toch verkeerd heb geteld of nog erger, dat de test negatief is! Op de één of andee idee heb ik het idee dat ik wel nooit zwanger zal worden (zie me zelf niet met zo'n dikke buik lopen) Al durf ik ineens echt niet meer te roken en te drinken hihi Ik zat trouwens laatst even terug te lezen en zag dat Mamaleonie (de eerste zwangere) al bijna is uitgerekend! jeetje wat gaat de tijd snel. @LeenElise: die 7 dagen zijn uiteindelijk ook weer zo voorbij... hopelijk een laat maar een goed ei voor jou @eow: ik lees vaak dat na een miskraam je extra vruchtbaar bent dus ook al heb je even moeten wachten op je ei, wie weet ....
haha ik hoop t maar, dan is t dat wachten meer dan waard geweest Heb je getempt deze ronde?? dan kun toch wel zeker zijn van je ei? Hihi vind t wel een beetje grappig dat je niet durft te testen
@Lili: Je maakt het wel heel spannend zo haha! Morgen testen dus, ik duim voor je hoor @Mamaleonie: Leuk dat je nog steeds meeleest. Alles goed met je?
Hoop van harte dat jullie ook gauw zwanger raken.. Vind het nu wel mooi geweest! Lilli al getest? Hier is de tijd voorbij gevlogen. Nog een week of 6-7 en dan is onze kleine er, erg onwerkelijk. Alles is op de plek en aankomend weekend gaan we de naam in MDF letters kopen zodat deze ook aan de muur kunnen en dat is dan echt het laatste. Het kamertje is echt superleuk geworden en we hebben er zin in!
Mamaleonie: wat goed dat je nog mee leest... Voel je je goed? Fijn dat alles al klaar is voor de kleine! Weet je wat het wordt (neem aan van wel met naam in mdf) Ik ben ondertussen nog niet ongesteld... Morgenvroeg ga ik toch echt testen, ben heel benieuwd maar toch ook wel bang, want wat is er aan de hand als ik één negatieve test heb?
Helaas, test is negatief :x ben toch wel erg verdrietig nu... Snap echt niet hoe het kan dat ik dan nog niet ongesteld ben... Kan denk ik alleen maar wachten....
@Lili: Ah nee toch! Had zo gehoopt op een mooie test voor je.. Heb je getemperatuurd deze ronde? Ben je zeker van je ei?
Ik ben net ook gelijk ongesteld geworden... Had dit keer goed mijn ei doormiddel van temp... snap er niets van. Vanmorgen was mijn temp ook gewoon nog hoog! We wachten gewoon weer een maand af en dan mogen we naar het ziekenhuis.
Bah balen lilipower, had zo gehoopt op een posi test voor je. Hopelijk levert het ziekenhuis wel iets op, dikke digi knuf!
God wat balen Lilli... Hoop echt dat het ziekenhuis jullie kan helpen. Kan me indenken dat het flink frustrerend is en je natuurlijk ook erg verdrietig en onzeker maakt! Ik voel me goed kan de tijd wel vooruit kijken..wil mijn normale lichaam ook wel weer terug hahaha.. Getrappel is nog wel erg fijn maar nieuwsgierig ben ik ook! We weten het geslacht maar ivm meelezers zet ik dit hier niet neer, mocht je het willen weten dan via pb hoe is het met jou Meow? Las ook een nare ervaring bij jou heb je het een plekje kunnen geven? Leenelise: voor jou komt de testdatum dichtbij, ik zal duimen! Sabrine: hoest met jou en de zwangerschap?
@lili, balen meid dat je ongi bent geworden. Gelukkig heb je bijna de afspraak in t ziekenhuis. Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid. @leenelise En hoe voel je je? Zie dat je op 10 dpo zit. Duim voor je meid! @meow, voor jou een ei las ik. Zal een fijn gevoel geven dat je lichaam weer doet wat ie moet doen. @mamaleonie Nog even en dan met verlof, wat gaat t snel zeg! Fijn dat je je goed voelt. Weinig kwaaltjes gehad ook? Hier gaat alles goed. Vanmorgen weer door de apk van de verloskundige gekomen. Bloeddruk was goed (55/120), ukkie groeit goed en ik ook (foto's in m'n album) 26 januari hebben we de 20 wkn echo. Weer even heerlijk naar ons kleintje kijken, en dan weten we eindelijk of we een jongetje of meisje krijgen Ik heb gelukkig niet zoveel last van kwaaltjes, wel moe en sneller moe ook, maar als dat het enige is mag ik zeker niet klagen
@Lili: Hopelijk kan het ziekenhuis straks wat voor jullie betekenen. Ik heb het er ook over gehad met mn mannetje, maar wij wachten toch nog even.. @de mama's: Fijn dat het goed met jullie gaat! De tijd vliegt voorbij, ben heel benieuwd naar jullie kleine beebs straks Hier vandaag 11 dpo en mn temp is 0,1 gedaald, dus 'even' afwachten wat mn temp morgen doet..