Gestopt met de pil in mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mamaleonie, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

@ladyblond: ik wil je niet ontmoedigen maar even terug met beide beentjes op de grond, vorige maand had ik precies het zelfde. helaas zonder resultaat.... maar weet niet of ik vergelijkingmateriaal ben :)
    Ik hoop dat het bij jou wel een goed teken is! ik duim voor een dik positieve test.

2. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo beide benen heb ik ook zeker op de grond!
    Ga zeker niet te veel hopen!
    En heb al vanaf maandag gezegt dat het niet gelukt is, mijn man daarin tegen denkt er anders over!

3. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @ladyblond; heb van innesteling weinig gemerkt, had alleen zo rond 7-8 dpo gewoon t gevoel dat t raak was. Heb deze ronde wel vaak krampen gehad.
    Voel me nu veel zwangerder ( is dat een woord?) dan vorige keer. M'n (.)(.) doen echt veel pijn, zijn ook gewoon al groter en ben erg moe. Maar alles voor t goede doel :D

4. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ladyblond: Mijn buik is eigenlijk altijd opgezet na mn ei.. Ook vaak last van krampen, ene keer erger dan de andere keer. Hoop voor jou dat het iets positiefs betekend!

@Meow: Heerlijk dat je je nu zwangerder (ik weet ook niet of het een woord is) voelt! Probeer lekker te genieten..

5. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooo ik snap het niet!
    Weer niet gelukt, terwijl we vlak voor de sprong en op de dag zelf en er na gewoon geklust hebben!!!!!!
    PFffff zo veel pijn vannacht dat ik weet waar het vandaag of morgen op uit gaat komen!
    Sorry moest het even kijkt!

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @ladyblond: kan me je teleurstelling indenken... :(

@Meow: fijn dat je je nu echt zwanger voelt!! probeer er ondanks alles ook van te genieten he..

@LeenElise @Lillipower: hoest nu?

7. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @ladyblond; bah bah bah :( (oh ja de rondes die ik zwanger ben geraakt, hadden we 2 en 3 dagen voor de eisprong geklust)

@mamaleonie; ik probeer t wel, maar voel me zo onzeker, ga zo blij zijn als ik een goede echo heb :)

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ladyblond: Aah balen!!

@Mamaleonie: Weinig nieuws hier, aan het wachten op mn ei ;)

Hoe voel jij je Meow?

9. Lilipower

@ladyblond: balen zeg, aan de hoeveelheid lag het deze ronde niet :) helaas weet je nooit waarom het niet lukt!

Ik heb Gister mijn ei gehad, duidelijk gevoeld en vandaag gelukkig erg duidelijke temp stijging, ondertussen klussen we gewoon door want je weet het maar nooit!
    Nu gaan we maar weer afwachten, deze twee weken lijken altijd langer te duren dan de eerste 3 ;)

10. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @LeenELise: ik voel me goed! Slaap wel wat minder maar mag verder niet klagen. Word nu wel errug nieuwsgierig naar het kleintje in mijn buik en daarom mag het van mij ook wel gebeuren haha...Zul je zien dat ik gewoon weer strak overtijd ga!
    Hoest met jou?

@Lilly: spannend weer. Ja die laatste weken duren langer maar gewoon nog ff doorklussen en misschien mag jij dan ook positief testen! :D

@Meow en Sabrina: hoe is het?

11. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lili: Haha ja de laatste twee weken duren altijd het langst! Succes op het wachtbankje, hopelijk kom ik je gauw vergezellen..

@Mamaleonie: Spannend hoor! Zou ook ontzettend nieuwsgierig zijn.. Hier alles prima, aan het wachten op mijn ei.

12. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

@Mamaleonie, Jeetje wat is het toch snel gegaan eigenlijk. Nog even en je kan je kleintje eindelijk in je armen houden!

@ladyblond, pff balen dat t niet gelukt is :( hopelijk is het deze maand raak meis. Duim voor je!

@lilipower, Op het wachtbankje, duim duim duim!! Spannend!!

@leenelise, Hopelijk snel ook (en ook voor jou hopelijk voor de laatste keer) op het wachtbankje

@meow, hoe gaat het met jou?

Hier gaat t goed. Gisteren de 20 wkn echo gehad en alles is goed!! Alles zit er op en aan, keurig binnen de marges, ennnnn ik had gelijk :D we krijgen een zoon!!! Zei t gelijk al toen ik zwanger werd dat het een jongen zou zijn. Zo'n sterk voorgevoel. Kinderkamer en de kinderwagen hebben we vorige week besteld, wordt allemaal eerste week van april geleverd. Dus voor die tijd kan ik me helemaal uitleven op de muren van de babykamer :) En shoppen voor z'n eerste pakje!

13. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @lili, ja had ik ook, die 2 weken na mn ei duurden altijdlanger dan daarvoor.
    @mamaleonie; spannend hoor, nog een maandje :)
    @sabrina: aaah wat leuk, een zoon. En idd je had t al gezegd (haha ik ook, maar dat was meer aan de kleur van je onderschrift en ja ik denk dat ik weer een meisje krijg lol. Maar volgens Anoek, krijgt ze een zusje en een broertje....)
    Ik mag dinsdag eindelijk weer de vk bellen, maar ik ga wel vragen dan of mn echo eerder kan dan 10 weken

14. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Sabrine: Wat fijn dat alles goed is, en wat leukkk een jongetje! Haha grappig dat je gevoel goed was..

@Meow: Ben benieuwd of je onderschrift gelijk krijgt :) Hoop voor je dat je eerder een echo mag van de vk, geeft toch wat meer rust lijkt me..

15. Lilipower

@Sabrine1984: wauw wat cool, tijd gaat zo snel, alweer 20 weken ...en een jongen en ook nog het goede voorgevoel! helemaal top!!

16. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj meiden,

Hoe gaat het hier?

@Meow: Hoe is het? :D Inmiddels contact gehad met de vk? Weet je al of je eerder mag komen voor een echo?

@Lili: Hoe gaat het op het wachtbankje?

Misschien dat jullie hier iets van begrijpen..
    Ik heb een onduidelijk ei, zie mn kaartje.. Gisteren moest ik 3uur eerder opstaan dan normaal en slecht geslapen, dus mssn daardoor een veel lagere temp.
    Als ik die temp niet meereken dan komt mn ei overeen met mn slijm, vanaf zondag echt weer 'creamy', zelfs het klussen ging moeizamer haha..
    Toch heb ik normaal na mn ei wel 37,1 en niet 36,9, mssn toch een later ei?
    Nu was het wel handig geweest als ik ovu testen had gebruikt, vervelend zo'n onduidelijk NOD ;)

17. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    pffffffft ben kotsmisselijk, maar ik beschouw t maar als positief, vorige zwangerschap niks van dat en mn 1e weer wel.
    Ik heb 13-2 een afspraak met de vk en ga vragen of ze die week een echo willen doen

@lili over 2 weken naar t ziekenhuis zie ik, spannend, maar ook over 9 dagen testen. Ik hoop positief!!

@LeenElise; ik denk dat FF t kruis wel goed gezet heeft, denk dat die lage temp echt door t slaaptekort komt en misschien heeft je temp nu een aanloopje nodig om naar 37,1 te komen

18. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah dat is vervelend Meow, maar ik zou de misselijkheid inderdaad ook als positief ervaren.. Sterkte!! Dat je je maar gauw beter mag voelen.

19. Lilipower

Pfff het is maar saai hier op het wachtbankje!

Hoe is het Leenelise? Ei nu duidelijk?

Meow: misselijk is een goed teken toch? Laat die hormonen maar werken!

20. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lili: Ja het wachtbankje is elke ronde weer een ramp.. Ik heb nog steeds een onduidelijk ei. Had verder ook erg vroege diensten dus dan heeft tempen geen zin.
    Ik houd nu gewoon deze banner aan, mocht ik niet ongi worden verplaats ik het naar de andere ei mogelijkheid..

Deel Deze Pagina