Gestopt met de pil in mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mamaleonie, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @LeenElise en Lilipower; de testdatum komt alweer dichterbij
    @Ladyblond; hoe is t met jou?

Genieten jullie ook van het winterweer?? Anoek heeft vandaag voor t eerst op schaatsen gestaan :D

2. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo spannend weer 2 test datums in de buurt! Wij zitten ook weer op het wacht bankje ben benieuwd! Gisteren mochten we onze nieuwe buuf feliciteren, begint nu steeds meer te kriebelen hoor hihi! Maar we wachten rustig af! Beze maand expres geen echo laten maken dus ben benieuwd of dat werkt!
    Hoe gaat het met jou Meow?
    Wij genieten zeker van deze winterdagen! Heerlijk die kou maar hoeft niet te lang te duren hoor hihih, maar ja alles beter dan die wind en regen!!!

3. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Meow: Wij hebben ook op het ijs gestaan dit weekend. Lekker dik ingepakt, zonnetje erbij heerlijk :)
    De testdatum komt inderdaad dichterbij, al hangt het nog wel een beetje af van mn ei. Mja, ik ga nergens meer vanuit..
    Jij alweer 7wkn, wat fijn meid! Ben zo benieuwd naar de eerste echo.

@Ladyblond: Ook al op het wachtbankje, duurt lang he haha ;)

4. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hier niet echt aan het wachten tot testen, eerder wachten tot ik ongi wordt... Al dagen buikpijn dus kondigt zich lekker aan.. Pfff! Gelukkig ook bijna ziekenhuis tijd.

5. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Lili: Ik wacht eigenlijk ook weer op ongi, na die rondes teleurstelling verwacht je niets positiefs meer.. Ik heb nog nergens last van, vandaag 11dpo of 8dpo ook lekker onduidelijk ;)
    We moeten nog een paar dagen wachten Lili haha pff succes meis!

6. Lilipower

Willen jullie ff mijn temp kaartje bekijken... Zie ik iets over het hoofd?
    Mijn temp was vanmorgen nog gewoon 37.1 dus niet echt een daling??
    Terwijl ik toch wel gevoel heb dat ik ongi wordt....
    Ik haat wachten!!!!

7. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat ziet er goed uit Lili :) 37,1 is nog ruim boven de coverline dus vind ik ook niet echt een daling.. Spannendddddddddddd, ik duim voor je!! Wanneer ben je van plan evt. te testen?

Ik ben vandaag 13dpo of 10dpo (ben bang pas 10dpo gezien mn temp), dus ik wacht nog even met je mee ;)

8. Lilipower

Ik durf het bijna nie te geloven maar hier is ie dan:

:D:D:D:D:D

9. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    GEFELICITEERD LILLYPOWER!!!

Mooi nieuws!! Geen ziekenhuis voor jou:D

LeenElise bij jou al nieuws?

10. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Vergeet ik jou Ladyblond, jij zit ook op het wachtbankje? Al nieuws?

11. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    aaaaaaaaaaaah JAAAAAAAAAAAA Lilipower super!!
    en wat een knaltest

12. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik las eerst je berichtje over je temp en wilde al zeggen dat die mooi hoog was, en ik lees verder En dan zie ik die ongelooflijke knaltest!! WOW!!! Gefeliciteerd lili!! Geweldig!! Wat heerlijk voor jullie! :D

13. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lilipower, wat gaaf gefeliciteerd!!!! O zo fijn voor je geen ziekenhuis bezoeken!!!
    Ik zit er voorlopig nog wel tot volgende week vrijdag! Wel pijnlijke borsten nu en behoorlijke pijn in onderbuik dus ben bang dat het weer niet gelukt is! We wachten gewoon netjes af!
    En LeenElise? Ben zo benieuwd!!!!

14. Lilipower

Dank jullie wel dames!! Geloof nog steeds niet echt.... Blijf maar naar de test kijken, hij is wel echt knal duidelijk!!!
    Ik ben helemaal hyper, kon er gewoon niet van slapen vannacht... Dat wordt nog wat bij mij!!!

15. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    haha Lilipower, t went vanzelf wel een btje :D
    En ik heb de test nog in de badkamerkast liggen, kan ik er elke dag even naar kijken tijdens t tandenpoetsen :D

16. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Liliiiiiiiiiiiiiiiii WOW wat goed! :D Van harte gefeliciteerd meid, heerlijk gevoel geen ziekenhuisbezoeken..

Hier helaas weer ongi geworden, op naar ronde 10 :)

17. Lilipower

Leenelise: klote zeg meid.... zo vervelend is dat! maar FF had wel je ei goed ingeschat...
    Ik gun het jou ook zo!!!!

18. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou er blijven er maar weinig over die nog niet zwanger zijn!
    Ik ben bang dat ik deze maand ook weer kan weg strepen veel pijn in mijn onderbuik! Hoop was er dat het innsteling was maar de pijn houd nu al 5 dagen aan! Dus verwacht woensdag gewoon mijn menstruatie :( ! Maar ach het is niet anders 27 maart moet ik weer naar de gyn, en ben bang dat we in een ander project worden gezet!

19. Lilipower

Ladyblond: dat is vervelend he... Maar probeer elke maand te zien als een nieuwe kans! Ik hoop zo voor je dat jullie snel zwanger zijn... Ook Jou gun ik het natuurlijk zo!!!
    Probeer positief te blijven en ik moet zeggen dat ik ook echt dacht dat ik ongi zou worden, en zie nu!

20. ladyblond

ladyblond Actief lid

23 mei 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht of voelde je het? Het is gewoon die verdomde steken in mijn linker lies. En staald uit naar mijn onderbuik! Vooral in de avond en ochtend!

Deel Deze Pagina