@Lili: Ah lief van je, hopelijk komt onze tijd ook gauw @Ladyblond: Ik ben ook nog over haha vervelend die steken! De ene ronde heb ik ook steken tot aan mn ei en de andere ronde voel ik niets. Heb nu ook helemaaal geen ongi buikpijn gehad. Lastig he, kan er ook niets over zeggen.. Alleen maar wachten en duimen succes nog ff tot woensdag!
We wachten inderdaad netjes af! En wachten is mijn sterkste vak hihihi!!!! Maar meer kunnen we inderdaad niet! En nog even en dan kunnen wij het hopelijk ook van de daken schreeuwen!!
Zo het is woensdag, nog niks van ongesteldheid te zien. Wel de kampen maar die heb ik al een week! Al 2 testen gedaan NEGATIEF natuurlijk! Dus nu op naar zaterdag.
Aaah ladyblond dat word gewoon nog even afwachten hoeveel DPO zit je nu? weet je dat zeker? Houdt moed, voor mij geldt echt wanneer je er werkelijk van overtuigd bent dat je ongesteld bent en je de hoop een beetje opgeeft kan het ineens zo zijn.... Ik mag 16 maart naar de verloskundige... gelijk ook echo, ben heel benieuwd! Ik moet zeggen dat de hormonen hier toeslaan ... vandaag echt een enorme huil dag, beetje moeilijk zo op het werk Gelukkig weet één collega het wel omdat ik daar altijd mee rookte en nu dus wel mee naar buiten loop maar niet meer rook, zo is het ineens een stuk makkelijker om te stoppen trouwens! Morgen komen ze trouwens ook langs van moeders voor moeders, dit wilde ik wel graag doen! ben benieuwd hoe hun testje eruit ziet. Ik heb trouwens ook een digi van clearblue gedaan en als het dan in woorden staat : ZWANGER is dat wel gek hoor. Foto in mijn album
@Ladyblond: Hoe is het ondertussen? Vervelend die onzekerheid. @Meow: Dankjeeeeee @Lili: Spannend hoor volgende mnd echo! Leuk dat je meedoet aan moeders voor moeders, met je eerste knaller en een zwanger van clearbleu wordt die van moeders voor moeders vast ook een knaller
leenelise: de test van MvM was zo een knaller dat ze gelijk vroeg of ik wel zeker wist dat het geen tweeling is ! ik ben zelf van een tweeling en in de familie zitten er veel maar moet er niet aan denken er zelf één te hebben. Was ook benieuwd hoe het was met ladyblond?
@lili; hihi dat zou leuk zijn een 2ling @ladyblond; hoe is t met je? @hier; kotsmisselijk, maar ik hou vol. T vervelende is dat eten wel redelijk gaat, maar van drinken ga ik kotsen. Kan pas rond 11 uur iets drinken, dus heb dan megadorst, maar als ik te snel drink, moet ik weer spugen
Hahah lil een 2ling........ Dat zou wat zijn inderdaad nu is de echo extra spannend voor jullie!! Hier nog steeds niks behalve pijn! Pijn in de buik en borsten leuk he pffff nu weet ik weer waarom ik aan de pil was gegaan! Echt ik stel me niet aan! 2 weken lang deze pijn baal er flink van! Over 2 weken even in het ziekenhuis bespreken! Oja het blijft wel spannend nu er nog niks is nu afwachten tot zondag! Hoe is het met de rest van de meiden???
Mamaleonie: hoe is het? Nu echt de laatste loodjes... Wat zegt je gevoel, komt het snel? Meow: wat vervelend zo misselijk, zou er gek van worden. Gelukkig heb ik er nog geen last van! Leenelise: hoe voel jij je nu? Neem aan dat je je nu wel rot voelt als "laatste" (niet lullig bedoeld) Hoe gaat het met de rest?? Hier alles prima, heb eigenlijk nergens last van... Beetje moe maar kan ook zo komen door de verkoudheid.
Echt zo onwerkelijk vandaag nog maar weer een test gedaan hihi!!! stond gewoon weer ZWANGER hihi!!! nu maar duimen dat de kleine blijft plakken!!!
Hier gaat alles goed. Nog 1 weekje officieel. Wel wat last van voorweeen maar het zet niet door dus denk dat het nog wel ff duurt Woensdag weer naar de verloskundige en dan willen ze gaan toucheren, we shall see. Moe was ik de eerste weken ook zo erg, pfff niet vooruit te branden. Maar als dat het enige is Kan me voorstellen dat het onwerkelijk is Ladyblond, het blijft een wonder! Sabrina en Meow: hoe voelen jullie je? LeenElise: hoest met jou?
@mamaleonie; aaah dat schiet al op zeg,nog een weekje @hier; vooral s avonds kotsmisselijk, 's ochtends valt het reuzemee. Soms schrik ik daar wel van en vraag me af of alles nog wel goed is. Gelukkig 28-2 de 1e echo, eindelijk