Ladyblond: wat fijn dat alles er goed uitziet en wat fijn dat je zo snel al een echo hebt! Zo ik ook wel willen alleen moet nog twee weken wachten
He een vroege echo is opzich wel lekker, maar er zijn ook nadelen. Met een echo hoop je toch op een kloppend hartje en die hebben we niet gezien en ondanks alles blijf je onzeker!!! Maar daar gaan we nu lekker niet aan denken, het komt allemaal goed!!! Hoe gaat het bij jou???? En die twee weken schieten echt wel op veel leuke dingen plannen!!!!
@ladyblond, Fijn dat alles er goed uit ziet op de echo. Duimen voor een mooi kloppend hartje bij de volgende echo. @lilipower, Wat duurt wachten lang he Maar je wachten zal beloond worden, zo leuk om te gluren naar je kindje!
Wat leuk al die echo's meiden.. Ontzettend fijn Meow en Ladyblond dat het goed is met jullie kleine beebs, heel benieuwd naar de rest van de echo's binnenkort! Al nieuws over Mamaleonie?
Dank jullie wel! Heb hier nog niet terug gelezen daarvoor heb ik nu nog geen tijd Ben idd op 1 maart bevallen van een prachtig mooi mannetje Guus! Hij woog 3860 gram en is 50 cm lang. De bevalling was een turbobevalling... In zijn totaliteit 41 min.. Het gebeurde bijna op de trap haha.. Vk was gelukkig op tijd, kraamzorg niet . Ik kom van de week wel weer ff om de hoek kijken, bedankt voor de felicitaties!
wow mamaleonie, wat een turbo bevalling!!! Gefeliciteerd!!!! oja, foto van echo staat in mn album, vrijdag hebben we alweer de 12-weken echo, lekker snel na een weekje vooruit gezet te zijn
@mamaleonie, 41 minuten?? Hoe doe je dat?? Jeetje mina.. @meow, mooie echo meid! Alles erop en eraan Voel je je goed? Niet misselijk meer?
@Sabrine; met medicijnen gaat t goed, maar gister had ik diarree en heeft de zetpil niet kunnen werken en was het dus weer drama, hele dag gespuugd en 1,5 kopje thee en een eierkoek binnen kunnen houden. Vandaag gelukkig gewoon medicijnen kunnen nemen en weinig last.
Meow: mooie echo! Fijn dat je nu al zo snel gaat en weer een echo krijgt! Mamaleonie: 41 min.... Jeetje is dat wel gezond? Veel na weeen gehad dan?
@Mamaleonie: Dat is inderdaad een turbo bevalling! @Meow: Wat leuk, mooie echo! Dat zal een fijne geruststelling zijn.. We klote van de misselijkheid, hopelijk is dat gauw voorbij. @Lili: Hoe is het met jou?
Hoe is het hier? Bij mij gaat wel Oke, al paar dagen echt gevoel in mijn buik een ongesteldheid gevoel... Hoor er verschillende verhalen over maar probeer zo positief mogelijk te blijven en als het mis gaat kan ik er toch niets aan doen. Ik merk wel dat ik vol vragen zit, wat dat betreft is de afspraak met de vk net een week te laat maar we blijven netjes wachten... Nog maar 9 dagen
@lili als je je zorgen maakt gewoon je vk bellen hoor! Daar zijn ze voor. Ik heb ook voor dat ik m'n intake had het noodnummer gebeld omdat ik toen bruin verlies had. Ik weet niet of je vk echo's maakt of dat je naar een echobureau moet? Ik had ook ongi achtige krampen in t begin, schijnt te komen door t oprekken van de baarmoeder. Maar je vk kan je dat allemaal veel beter uitleggen
He meiden, Hoe gaat het? Hier alles goed begin nu goed misselijk en moe te worden! Gelukkig de ene dag erger dan de andere dag en nog niet aan de spug! En maandag mochen we weer voor een echo, ben benieuwd of het hartje klopt! Vind het dood eng! Maar even een vraagje iemand tips om mijn ontlasting op gang te brengen? Heb z'n last van mijn buik door die ontlasting pfffff Fijne dag, wij gaan straks swingen bij ANOUK
@ladyblond, oooo wat spannend maandag een echo!! Komt vast helemaal goed Vervelend he dat de darmen er mee op lijken te houden.. Veeeel vezels eten (bruin brood enz) en voldoende (water) drinken. Mocht het nou niet helpen, kan je bij de apotheek lactulose halen. Veel plezier bij Anouk vanavond! Wat gaaf zeg!!
Aaaah gaafzeg Anouk Wat bij mij hielp waren kiwi's en druiven en ja ook vezels en water (droge vezels nemen veel vocht uit je lichaam, waardoor t weer erger wordt, dus cornflakes, muesli lekker in de melk zacht laten worden) Misselijkheid neemt bij wat af en morgen heb ik weer een echo @Leenelise; hoe is t met jou? @lili; en met jou? Heb je nog pijn?
@ meow hoe was de echo? Alles helemaal goed? @ladyblond hoe was t bij Anouk? Collega van me was er gisteren ook, zei dat t heel gaaf was! @lilipower hoe gaat t met jou? Je vk nog gebeld? Voel je je al wat beter?
@ leenelise hoe is t bij jou? Nog op t wachtbankje? Zat je temp kaart te bekijken, maar mis een paar dagen. Ben zo benieuwd!