@ Fionn Gefeliciteerd!!! Voelt fijn he dat het nu gelukt is? Hoop dat je je goed blijft voelen. @ Meow, hier gaat het redelijk veel buikpijn maar dat zullen de darmen wel zijn. Het meer eten wat ik echt heel slecht deed en de prikkelbare darmsyndroom zullen wel niet echt mee helpen. Volgende week naar de gyn dus even vragen wat ik er aan kan doen. Verder de misselijkheid is de laatste 2 dagen minder dus ben benieuwd of het nu zo blijft. Hoe is het verder hier???
Haj meiden, @Sabrine: Als ronde 12 niet raak is maken we een afspraak bij de huisarts. Zo hebben we het een mei 2011 afgesproken en mijn vriend is een vreselijke (irritante) optimist dus eerder krijg ik hem toch niet naar de huisarts haha.. Fijn dat jullie 3d echo zo mooi was, lijkt mij ook erg bijzonder om te zien. @Lili: Aaah wat leuk, mooie echo meid! En gatsie wat eng van die inbreker.. Hier zijn ze wel een keer binnen geweest, naast een fototoestel en wat geld weinig gestolen maar toch een heel naar gevoel dat iemand hier binnen is geweest. @Meow: Hier alles goed hoor, inmiddels alweer dag 11 van de 11e ronde dus wij zijn weer aan het klussen geslagen.. Fijn dat alles goed was met jullie beeb! @Fionn: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Fijne avond
Fion: wat leuk, gefeliciteerd!! Ik heb maandag alweer termijn echo! Gaat lekker snel zo... Heb me banner nog niet kunnen verzetten maar we zijn morgen alweer 10 weken! Komt helemaal goed
@Fionn, wat fijn dat je zwanger bent!! Duimen voor een plakbeeb Voel je je goed? @Leenelise, Hoop dat je niet de mmm in hoeft meid, dat is toch ook niks \____/ bakje hcg voor jou! En bij jou wel een keer ingebroken dus? Jakkes... Lijkt me ook zo raar als er iemand in je huis is geweest!! Vond het al vreselijk toen er in onze auto was ingebroken (4 x in 3 maanden tijd..) Laat staan dat er iemand in je huis is geweest.. Brrrrr @lili, helemaal gelukt met de sloten vervangen enzo? Voel je je alweer een beetje veiliger? Zo'n 3D echo is echt heel bizar, je weet dat hij er is, je voelt m elke dag trappelen enzo. En dan in eens heeft hij een gezichtje. En ook ergens nog heel onbekend en ook weer bekend. Ik zit echt elke dag wel een paar keer naar de foto's te kijken, Nog steeds met een WOW gevoel. Zover het te zien is lijkt ie niet op mij haha!
Bedankt voor de felicitaties!! Kan niet wachten om het m'n ouders te vertellen... ik ga dit weekend naar ze toe, want ik wil het natuurlijk wel persoonlijk doen Ik heb tot nu toe niet echt superlast van kwaaltjes. Had voordat ik wist dat ik zwanger was 2 weken last van moeheid, niet zo'n grote eetlust, en de laatste week voordat ik testte ook ongikrampjes. En m'n borsten werden *iets* groter. En ik had het koud. De dag dat ik wist dat ik zwanger was (maar dus niet hoelang, dat week ik nog steeds niet), was ik héél moe; ik zou 's avonds eigenlijk uit eten gaan, maar afgezegd want had ook veel hoofdpijn en moest niet aan eten dénken. De laatste paar dagen heb ik het nog steeds veel koud (zelfs met deken + sprei + man!). Borsten zijn al aardig aan het groeien; zondag pijnlijke boezem gehad, maar dat valt nu weer mee. Oja, en nauwelijks trek, vooral 's ochtends niet. Maar niet misselijk; of het moet wel héél licht zijn. Ook ben ik niet zo moe, ondanks dat ik sinds ik weet dat ik zwanger ben twee nachten ontzettend slecht heb geslapen. Ik voelde de afgelopen dagen ook steekjes en krampjes, maar dat was gister veel minder. Wel af en toe wat last van m'n onderrug. Hoef trouwens helemaal niet vaker naar de wc (in de afgelopen weken maar 3 keer uit bed gehoeven om te plassen, wat ik anders nooit hoef). Is dat normaal? Nouja, natuurlijk zit ik met veel twijfels; gister had ik een ontzettende twijfeldag, vooral omdat ik zo weinig voelde. Vandaag ben ik weer lekker optimistisch. Oh, hormonen Succes met jullie echo's etc! Ik ga maandag naar de verloskundige en krijg pas 12 april een termijnecho, dus ik moet nog even wachten
Leenelise: ik hoop dat bij jullie ook ineens raak is voor de mmm, ik moet zeggen dat ik er erg tegenop zag maar uiteindelijk was het zo'n opluchting. Hopelijk voelt het voor jullie ook zo. Sabrine: we hebben wel wat maatregelen genomen maar denk niet dat deze nog terug komt... Kan met dat idee wel leven. Er gaan dit weekend heerlijk naar zuid-limburg, zo veel zin in en ook nog eens mooi weer? Jullie al genoten van de zon?
@fion; supergefelciteerd! voor wat betreft klachten, tja elke vrouw en elke zwangerschap zijn anders, dus misschien ben jij er zo 1 die weing last heeft. @LeenElise, idd een bak hgc voor jou! Heb je je ei al gehad? @ladyblond, hoe is t met je buikpijn? @Sabrine; anoek leek ook zo erg op dr vader, nu begint ze pas trekjes van mij te krijgen @Lilipower; ja hierook lekker genoten van t mooie weer! Vandaag met Anoek naar Blijdorp geweest. Ik heb een abo en t is maar 15 min rijden. Dus die was helemaal moe vanavond, maar ze heeft echt genoten, we waren al een half jaar niet geweest.
Meow: dierentuinen zijn altijd zo leuk, heerlijk als het zo dichtbij is. Hoe voel jij je nu trouwens? Gaat het al beter met de misselijkheid? Ik heb net weer een echo gehad om termijn vast te stellen... Nu 10 wk + 5 dgn Uitgerekende datum is 17 okt! Alles is helemaal goed, krijgt al een onwijs schattig neusje! Lag alleen al te slapen en liet zich niet wakker maken ... Lijkt dus nu al op mama
zolang ik mn medicijnen neem gaat t overdag best aardig, zolang ik maar blijf eten en s avonds word ik ondanks de medicijnen toch misselijk. dus ga maar vroeg slapen dan, dan heb ik er geen last van. Hoop maar dat t met 16 weken over is.... hihi die van ons was juist helemaal hyper tijdens de echo, ze hebben t met moeite kunnen meten. Lijkt dus op papa
Aaaa dat meen je niet! Zo leuk!! Dat zal je best wel een beetje gemist hebben denk? Geniet van het getrappel meid!
Wat een verschil hè met de vorige echo Voel je je goed? Heb jullie het eigenlijk al aan iedereen verteld? Misschien was dat al een keer gevraagd hoor, maar m'n geheugen is echt een zeef op t moment hihi
mooi Lilipower, nu al een echt mensje he ja, t is vroeg om te voelen, maar ik voel t toch echt, ik herken het van Anoek
Aaah wat een mooie echo Lili! En wat leuk dat je de baby al voelt Meow.. Willen jullie straks eigenlijk weten wat het wordt?
nee we willen niet weten wat t wordt, dus een echte verrassing in september Ons voorgevoel zegt meisje en ook Anoek heeft het zelfs voor ik zwanger was van deze uk over een zusje. Hahaha dus als t een jongetje is, ben ik denk echt even 10 seconden heel verbaasd (en hopen dat Anoek anders een broertje ook leuk vindt, ze is niet van het zusje-idee af te praten) Hoe is t met jou? Je hebt je ei gehad zag ik
@Meow: Haha ik ben heeel benieuwd! Hier alles prima, inderdaad mijn ei gehad.. Straks eindelijk mn 'laatste' ronde in en kunnen we naar de huisarts, spannenddd
@ leenelise, Wat spannend weer we gaan voor jullie duimen! En Lili wat een mooie echo! Toch wel heel appart allemaal en de gedachte dat er 2 harten in je kloppen maakt het wel heel appart ( 2, 1tje van jou en 1 van beeb voor jullie denken dat wij zwanger van 2 zijn! ) . Wij hadden dinsdag weer een echo alles wat mooi en goed, dit weekend de broers van mijn man ingelicht en volgende week de vrienden! We zijn benieuwd. 12 april termijn echo en daarna zullen we onze luxe positie wel kwijt zijn!
Dames, ik zag toevallig dat kawaii ook is bevallen van een zoon lars, al kletst ze al een tijdje niet meer mee vind ik het toch wel leuk om even te melden!