@lili, wat onwijs gaaf dat je je kleintje hebt gevoeld Zo bijzonder gevoel!! Hoe was het bij vk? @ladyblond Wat fijn dat je nu naar vk mag! Hoe is het met de kwaaltjes? @meow? Hoe gaat het met jou? Nog erg misselijk? Hier gaat het allemaal nog steeds goed gelukkig, buikje groeit goed (elke dag 10 minuten in gevecht met mijn schoenen en sokken aantrekken ) buik is soms net een stuiterbal Gisteren heeft beebje de vk geschopt haha. Echt hilarisch! Hij is nog niet helemaal ingedaald, maar wel onderweg zei ze. Heb ook soms behoorlijk felle steken bij m'n schaambot.. auwie... Nog een paar weekjes werken (ga door tot 36wkn) ben ook echt aan het aftellen hoor, ben toe aan niks doen, lekker met mezelf bezig zijn en ons beebje. We zijn er bijna Jullie allemaal nog leuke plannen voor Queens Day? Wij niet, mijn vriend gaat 's avonds misschien even de stad in, maar ik blijf lekker thuis.
@Ladyblond; das fijn dat je naar de vk mag!! Hoe gaat t verder? @Lilipower; oooh ja leuk he, voor t eerst die kriebels @Sabrina; oh t gaat ook opschieten voor jou, dalijk lekker verlof Ik ga al met 29 weken met verlof hihi, dan begint de zomervakantie en aansluitend begint mn verlof, en hoef pas begin januari weer te beginnen, dus heb in totaal bijna 5 mnd verlof Kleine schopjes zijn inmiddels flinke trappen geworden.... soms doet t al echt pijn, zo gek, t is zo klein nog, maar dan al zo hard trappen Tja, nog steeds misselijk ik ga er nu maar vanuit dat t 40 weken gaat duren, met de emesafene is het te doen. Wij hebben een bbq morgen, maar ik ga verder niks doen. Heb nu een week vakantie en we gaan aan de nieuwe kamer voor Anoek beginnen. (ze was gister jarig) Oh en vandaag bij de HAP gezeten, omdat ze galbulten over dr hele lichaam had, waarschijnlijk van vis
Meow: nog gefeliciteerd met anoek, schandalig laat maar goed! Hopelijk is ze ook weer helemaal beter van de bulten? Wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent, ben zo blij dat ik dat niet meer heb en ook niet zo erg heb gehad. Hier alles goed, mijn buik begint echt kei hard te groeien. Zo leuk dat ook vreemde het nu zien. Vandaag gaan we de babykamer bestellen, toch wel speciaal vind ik zelf..... schijnt wel ff levertijd op deze te zitten maar dat maakt niet uit, we hebben nog ff
@meow, oh met 29 wkn al lekker vrij! Wat heerlijk!! Ik moet nog 7 keer vroeg op Morgen lekker vrij, donderdag een half dagje en nog maar 3 daagjes. Op z'n vroegst begin ik 8 oktober pas weer met werken. Heb nog heerlijk 4 weken vakantie achter m'n verlof geplakt Afgelopen week had ik het even zwaar. Was best warm 's nachts, sliep zo slecht! Dan is de dag doorkomen op het werk best pittig.. Dus donderdag een kleine paniek aanval (gaan we het wel redden, kan ik het allemaal wel, heerlijk he die hormonen ) Die nacht als een blok geslapen, toen ging het weer een beetje gelukkig. Nog gefeliciteerd met Anouk trouwens! Is haar kamertje mooi geworden? Gaat het weer een beetje beter met haar ook? Heb je de 20 wkn echo eigenlijk al gehad? @lili, Leuk he shoppen voor de kleine Ben benieuwd naar hoe het kamertje wordt. Hier is het kamertje zo goed als af. Lampje, gordijntjes enzo, verder is alles klaar. oh ja en 1 van m'n muurstickers moet er nog op. Nou dat gaan we redden voor de kleine er is Wiegje is klaar! Zo leuk geworden! Ben er helemaal trots op.
Sabrine: heerlijk dat je kan aftellen en daarna lekker genieten. Als ik naar jou kijk gaat de tijd super snel!!! Ik weet niet wat het is maar voel me al drie dagen verschrikkelijk,moe, boos en verschrikkelijk hoofdpijn... afkicken van de vele hormonen die nu afnemen???? Vandaag ziek gemeld op het werk en hopelijk dan snel beter, baal er wel van ben pas bij 16 weken en wordt af en toe al gek van mezelf!!!
jippie, de 20w echo was helemaal goed @Sabrina; nog een weekje werken voor jou?! @lilipower; jep, dat zijn de beruchte hormonen, gaat het nu wat beter met je? De bulten bij Anoek blijven terugkomen, lang niet zo heftig als dat ze had, maar helemaal weg is t ook niet t kan nog steeds van de vis komen, aangezien ze echt een mega heftige reactie had, of toch iets anders. Dus nog een paar dagen aankijken en anders weer terug naar HA
Meow: wat vervelend zeg dat anoek daar nog last van heeft, is dat dan een allergie reactie ofzo? Kan er niet getest worden waardoor het komt??? Hier gaat het wel iets beter, krijg beetje last van mijn onderrug en dat is ook niet echt goed voor mijn humeur. Ik wordt vooral beetje gek van mezelf, ben zo snel verdrietig en boos maar kan ook echt werkelijk nergens beslissingen over nemen terwijl ik normaal precies weet wat ik wil !?!?! Nog 3 nachtjes slapen en dan weten we als het er goed voor ligt wat het wordt ... zo spannend!!!
Zo spannend, vandaag komen we (als het goed ligt) of onze baby één jongen of één meisje is.... Ben zo benieuwd!!!! Vanavond kom ik hier nog even vertellen wat de uitslag is.
Oh spannend!!!! Heb je zelf een voorgevoel? Hier gaat alles goed. Ben inmiddels met verlof, afgelopen vrijdag toch maar gezegd dat t genoeg geweest was. Beebje zit heel erg te boksen met m'n schaambot, zo erg dat ik er niet meer van kon lopen.. Merk dat als ik meer rust dat het beter gaat. Helaas ook minder goed nieuws. Mijn vriend z'n oma is vanmorgen overleden. Gisteren afscheid genomen van haar, voor zover dat kan want ze was al niet meer wakker. As zondag zou ze 91 geworden zijn. Wat een leeftijd!
Ook wel even leuk voor jullie om te zien hoe mijn buikje er tegenwoordig uit ziet Foto heb ik eergister gemaakt.
Het was heel duidelijk te zien.... geen twijfel over mogelijk... we krijgen een MEISJE Los op roze!!!
Wat leuk!! Eindelijk kan je los in de prenatal een mooi vriendinnetje voor mijn kleine man straks hihi
wow mooi buikje hoor sabrina!! En ja de laatste loodjes zijn echt het zwaarst in dit geval, maar nu lekker genieten van je verlof! @lilipower; dat wordt shoppen op roze!!!! Ik wacht nog (on) geduldig tot september op het geslacht Had je zelf een voorgevoel?? Hier; gesprek gehad op school over mn verlof, ik hoef sowieso pas na de kerstvakantie te beginnen, ook al komt uk eerder, dus das erg fijn Verder nog misselijk s avonds en last van mn bekken/rug als ik te lang stil heb gezeten (vooral met slapen dus) Maandag naar vk om te vragen of er wat aan te doen is. Fysiek is deze zwangerschap echt zwaarder dan de 1e keer, maar ben over de helft
Bij deze nog een foto van onze kleine meid! Ben nog steeds helemaal hyper.... wist niet zo goed wat min gevoel zei, neige meer naar een meisje maar durfde het gewoon niet te geloven! Ik heb gister eerste setje meidenkleding gekocht, zo schattig. Meow: wat heerlijk dat je zo lang verlof hebt, straks ga je je nog vervelen! Dus je wacht tot sept, zou ik echt niet kunnen, ben veel te nieuwsgierig.
Hee meiden, hoe gaat het met iedereen? Lili lekker aan t shoppen? Of kan je je nog in houden Hier alles goed, beebje zit nog lekker in m'n buik ben heerlijk aan t genieten van m'n verlof. Afgelopen woensdag een fotoshoot gedaan met m'n lief samen, zo leuk! Zitten hele leuke foto's tussen. Tik dit op m'n telefoon, dus zal later een foto plaatsen. Morgen gaat m'n mama m'n buik gipsen. Kan ik ook eens zien hoe groot m'n buik is iedereen vraagt me of ik t al zat ben. Eigenlijk niet, vind t nog steeds heerlijk om zwanger te zijn. Al ben ik wel super nieuwsgierig naar m'n kleine mannetje. En vind t super spannend allemaal. Ik zie niet op tegen de bevalling, maar ben wel benieuwd hoe en wanneer t begint. Hoe ik ga reageren hoop niet dat ik zo'n kreng word hihi. Of onwijs ga schreeuwen ofzo. Na zal wel mee vallen toch
Hey hey, Ik kwam weer eens kijken hoe het hier is! Ik zie veel tevreden en genietende zwangere dames! Mooi Sabrine jij loopt ook nog, kun je het goed volhouden? Lillipower: een meid! Geweldig zeg! Lekker losgaan in de roze kleertjes. Meow: zo is het, over de helft alweer! Gaat snel bij een tweede he? Je staat er ook minder bij stil vind ik. Leenelise: hoe is het nu met jou en je vriend? Ladyblond: alles goed? Hier alles goed. Guus is alweer bijna 3 maand en ligt nu te spelen in de box. Hij drinkt goed en slaapt de nachten door dus dat is zalig! Overdag vindt meneer het niet zo heel belangrijk om te slapen dus dit wisselt nog wel eens. Ruben geniet van zijn kleine broertje maar kan hem wel groter kijken. Straks even met mijn moeder en de kids naar de kinderboerderij, altijd gezellig. Nu eerst Ruben ophalen van school, ik kom straks weer ff langs hier.
Hallo! Leuk dat het zo goed gaat met iedereen!! Hier gaat alles ook goed. Heb vorige week nog een echo gehad en daarop was volgens de echoscopiste duidelijk te zien dat het een jongetje is! Is niet 100% zeker (we wachten de 20-wekenecho af), maar zijn nu al druk jongensnamen aan het verzinnen! Wat is dat trouwens moeilijk! Om de één of andere reden had ik al een lange lijst meisjesnamen... veel makkelijker! Maar goed, we hebben nog wel even Begin nu ook echt een buikje te krijgen; ben er zo trots op! Maar goed, succes, Sabrine, met de laatste loodjes! Mamaleonie, geniet van de kleine Guus! En voor de rest: geniet van de zwangerschap!
@Mamaleonie, wow je kleine Guus alweer 3 maanden. Wat gaat het hard!! Fijn dat alles zo goed gaat @Fion, wat leuk een jochie Spannend he! Heb je er last van kwaaltjes? Ik vond t ook heel moeilijk om een jongensnaam te verzinnen. Voor meisjes is er toch wat meer keus. Vanmorgen weer controle gehad bij VK, alles was weer goed. Heb al m'n hele zwangerschap een mooie bloeddruk (120/60 gemiddeld) Weer even het hartje gehoord en m'n buik gemeten. Vorige week nog 35 cm, deze week 37cm! Flink gegroeid dus nog. Gisteren een gips afdruk van mijn buik gemaakt samen met mijn moeder. Hilarisch!! We zaten helemaal onder t gips, onwijs de slappe lach, heerlijk zulke momenten! En het wiegje is klaar!! Ik ben er zo trots op!! Ongelooflijk dat ons kleine mannetje daar over een paar weekjes in ligt. Vanmiddag ook eindelijk maar eens de klossen gehaald nu nog kijken hoe we die er onder gaan krijgen aangezien ik niet echt meer kan tillen.
Wat leuk zo'n gipsbuik! Haha, ik zag dat een keer bij de Pfaff's en toen dacht ik al: dat zou bij mij nimmer zo soepel gaan! Weet dus ook niet of ik eraan moet beginnen, maar klinkt iig heel gezellig Heb sinds anderhalve week geen last meer van kwaaltjes! Vanaf de één op de andere dag voelde ik me helemaal de oude! Gister wel weer even terugval en ben nu een beetje moe, maar over het algemeen heb ik weer veel meer energie en ben ik niet misselijk meer.
@mamaleonie; aaah alweer 3 maanden, t gaat hard. Nou in t begin vond ik t helemaal niet snel gaan, ben zo verschrikkelijk misselijk geweest. Merk wel dat ik er minder bij stil sta, daar is gewoon geen tijd voor met een dametje van 3 @Sabrina; hihi zal wat geweest zijn zeg! Mijn buik hebben ze btw nog nooit gemeten, ze voelt alleen maar. Ow leuk he zo'n wiegje, als Anoek dr nieuwe kamer klaar is dan komt t wiegje ook weer naar beneden. @Fionn; hier het zelfde hoor; we hebben allebei een enorme lijst met meidennamen en voor een jongen hebben we er met moeite 2 Hier; alles ok, druk met Anoek dr nieuwe kamer. Ukkie druk in mn buik aan t trappen