Gestopt met de pil in mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mamaleonie, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Haj meiden,
    Hier even gauw een berichtje van mij. Mannetje inmiddels actief bezig in het revalidatiecentrum, lopen gaat helaas nog niet zo voorspoedig als we hadden gehoopt.. Mja we houden moed! :)
    Wat ontzettend leuk dat je een meisje krijgt Lili! Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar zwanger worden is helaas het laatste waar we mee bezig zijn.. Vind het wel leuk om even te lezen hoe het met jullie gaat!

Geniet ervan!!! Liefs

2. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit geloven jullie niet :$

IK BEN ZWANGER!!

Ik kan het absoluut niet geloven.. Deze ronde mocht mn vriend op een vrijdagmiddag eventjes mee naar huis, s'avonds moest ik hem weer terug brengen. Toen hebben we vluchtig geklust (ik op de rolstoel, *schaam schaam* shame on us :))
    Ik had er totaal geen rekening mee gehouden, één keer geklust en nu ben ik dus zwanger! Ik werd maar niet ongesteld en had pijnlijke borsten, dus vanmiddag een clearbleu gekocht en er staat duidelijk ZWANGER 1-2 :D
    Nu kan ik wel huilen en lachen tegelijk, wat nu als mijn vriend hier niet goed uitkomt? Hij is wel ontzettend blij!
    Ook heb ik nog steeds bruine afscheiding en met vlagen ongi krampen :( pff meiden wat een verhaal he, hoop zoo dat het goed gaat!

3. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ooooooooh LeenElise wat goed!! En spannend en onzeker.
    Ongikrampen had ik ook, die horen erbij, bruin is oud bloed.
    oe wat spannend ik ga voor jullie duimen

hihi wel een mooi verhaal; verwekt in de rolstoel..........

4. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Jeetje LeenElise! Wat een wonder! Je zou bijna denken dat het zo heeft moeten zijn!!! :)
    Hoop dat je er van kan genieten en dat je vriend er weer snel boven op komt!!!!

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Wow!! Wat onwijs leuk!! Gefeliciteerd!! Ongelooflijk!
    Hoe gaat het verder met je vriend? Behalve t lopen verder wel beter?

6. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Verder wonderbaarlijk goed! Alleen het lopen gaat nog niet zo, wel is hij qua spierkracht al vooruit gegaan volgens de tests.. Dus we blijven positief, nu helemaal :D
    Kzei al, misschien kun je straks wel een kinderwagen gebruiken als rollator ;)

7. Sabrine1984

Van zo'n fantastisch bericht gaat t nog beter natuurlijk :) ik ben zo blij voor jullie! Haha ze jullie al lopen de een achter de kinderwagen de ander achter de rollator :D

8. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

Wij zijn alweer van onze roze wolk geschopt :(
    Had vrijdag nog maar een licht streepje op de kruidvat 2v5 en ben gisteren enorm ongi geworden! Vriendlief is er helemaal kapot van, zo sneu.. Dus wij houden er maar even mee op.

9. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Knuffel voor jou LeenElise :(

Hoest met jou Sabrina: tis bijna zover he:D

En de andere meiden?

10. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    @LeenElise: het spijt me heel erg om dat te horen! :( Sterkte! xxx

11. Sabrine1984

Lieve meiden, HIJ IS ER!!!! 10 juni om 16:51 is onze knappe zoon Liam Dani geboren. Turbo bevalling begon rond 9 uur 's morgens, om 3 uur naar t ziekenhuis en om 16.51 is hij dus geboren. Super snel allemaal. Het gaat gelukkig goed, met mij ook. Hij spookt lekker 's nachts ;) en ligt nu heerlijk te slapen. Ga ik nu ook eventjes doen. Liefs van een hele trotse mama!!

12. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Ohhh GEFELICITEERD!!!! Ben blij dat het allemaal goed is gegaan! GENIET! En rust lekker uit :)

13. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ow LeenElise, dikke knuf voor jullie

14. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Sabrine!! Lekker genieten met zn 3-en

15. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Gefeliciteerd met Liam!! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan, nu lekker genieten!

16. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Halo dames,

Schaam schaam, ik heb een hele hoop gemist! Ff druk met mezelf geweest.

Sabrine: gefeliciteerd met jullie zoon, wat een leuke naam.... geniet ervan!

Leenelise: ik washelemaal door dolle heen toen ik las dat je zwanger was....jammer dat het is mis gegaan maar zie het positief, zwanger worden zit erin... wanneer je er het minst mee bezig bent kan het ineens zo zin. Snap dat je baalt dat het is misgegaan, maar ik weet zeker ook voor jullie is dit geluk weggelegd en idd misschien is dit nog net niet de juiste tijd.

Fion hoe voel jij je nu? Weet je al zeker dat het een jongen wordt??

Meow: de kinderkamers al klaar?? Hoe gaat het met de misselijkheid, hopelijk ben je er helemaal vanaf.

Hier hebben we de 20 weken echo achter de rug en was super, alles lijkt goed met onze kleine meid.
    Met mij gaat het helaas sinds een paar dagen wat minder, ineens meerdere keren per dag harde buiken dus mijn lijf roept mji behoorlijk terug.... van de vrloskundige dit weekend verplicht bedrust gekregen om te proberen de harde buiken trug te brengen...moet eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vind om mezelf rust te dwingen.
    Hopeljk gaat het snel weer beter.

17. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    ooooh wat is het stil hier, gaat het goed met iedereen????

@lilipower; goed naar je lichaam luisteren hoor. Ja de kamers zijn af, alleen de wieg moet nog naar beneden, maar dat is zo gebeurd. Misselijk ben ik nog een btje, maar neem er geen medicijnen meer voor in

18. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Hoi! Sorry, ik zie nu pas dat er weer wat gepost is!

Met mij gaat het goed! Volgende week hebben we de 20-weken echo dus dan zullen we zeker weten dat het een jongetje is!

Ik voel de kleine af en toe in m'n buik fladderen, de ene dag best veel, dan weer een paar dagen niet. Ben nu ook begonnen met zwangerschapsfitness; heel leuk, maar heb nu ontzettende spierpijn!

@Lilipower, doe je het al rustiger aan? En hoe gaat het met de harde buiken? Wat fijn dat de 20-weken echo helemaal goed was! Ik vind het wel spannend hoor!

19. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hallo meiden,

Hoe is het hier??

Hier gaat alles rustig aan... 2 weken verplichte rust van de verloskundige gekregen, verveel me dood!! Waarschijnlijk is mijn baarmoedermond (te) zacht en in combi met de harde buiken is geen goede combi.
    Hopelijk mag ik na de twee weken weer gewoon werken want mis het nu al.
    Elke week nu naar de verloskundige om te controleren nu.... moet nog wel ff blijven zitten!!

Fion: heb je de 20 weken echo al gehad??

20. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Hoi!

Oei, 2 weken rust houden? Succes ermee! Maar gewoon lekker (zwangerschaps)boeken en tijdschriften lezen, films kijken, etc... Hoe kwamen ze er trouwens achter dat je wss een te zachte baarmoedermond hebt?

20-weken echo was helemaal goed! Het is volgens de verloskundige (en eerlijk gezegd ook volgens ons ;)) dúídelijk een jongetje en alles zag er helemaal goed uit! Super om de kleine weer te zien! Wat is het toch al een knapperd ;) Maar ben vooral zo blij dat alles er goed uit zag!

Voel 'm nu ook regelmatig schoppen, ook tegen m'n hand. Heerlijk!

Deel Deze Pagina