Ik heb/had veel last van harde buiken met buikpijn en moest extra naar de verloskundige en die wilde inwending onderzoek doen, zo kwam ze er achter... morgen weer controle. Niet echt prettig maar de rust lijkt voor de harde buiken wel te werken. Wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo en echt een jongen, helemaalleuk!! Leuk he om die kleine zo te voelen bewegen, vind het elke keer wel een wonder. Moet er zo om lachen dat het zo 5 min druk kan zijn en als mijn man dan zijn hand er op legt is ze stil.... hopelijk krijgt hij haar straks ook zo makkelijk rustig
Hee meiden, Eindelijk ook even tijd om weer wat te schrijven. @lili, doe je rustig aan meid? Schrok van je berichtje dat je niet mag werken enzo. Harde buiken. Bah. Laat die kleine meid maat zo lang mogelijk zitten. @fion, fijn dat de 20 wkn echo goed was. En een lief jochie op komst, geweldig!! Genieten jullie maar lekker van de zwangere buik, ik mis hem soms enorm. Het getrappel, m'n buik die soms net een stuiterbal leek. Ik vind zwanger zijn zo vreselijk leuk!! En nu is ons kleine mannetje er alweer een maand oud. Ongelooflijk hoe snel t gegaan is. Hij doet het ontzettend goed. Hij is zo relaxt, vindt echt alles prima. Huilt alleen als hij krampjes heeft of honger. Luier verwisselen, prima. Badderen, douchen, tummytub, hij vindt het heerlijk! Als mama maar in de buurt is, is alles goed hihi. Vrijdag voor t eerst naar t cb, ben benieuwd hoe hij gegroeid is.
Vandaag weer naar de verloskundige geweest en alles lijkt nog goed, de rust helpt voor deharde buiken en we gaan er alles aan doen om het tot iig tot 37 weken te laten zitten, al betekent dit niet meer dan drie halve dagen werken over twee weken ( proberen). Sabrine: ik vind op dit moment zwanger zijn niet zo leuk maar het trappelen blijft geweldig!! Je kleine alweer een maand oud, jeetje gaat snel!! Fijn dat het zo een relax jochie is. Klinkt goed allemaal
Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Lili al wat beter? Mag je al weer iets meer of nog steeds rustig aan doen? Hier alles nog steeds heel goed gelukkig. Liam groeit heel goed. We waren 13 juli naar het cb geweest en meneer was bij geboorte 3354 gr en 50 cm en nu 4790 gr en 56,2 cm!! Daarmee zit hij boven het gemiddelde met z'n lengte en gewicht. Verbaasd me niks, mijn vriend is ook vrij lang (1.90) En Liam heeft dezelfde bouw. Hij lijkt sowieso veel op mijn vriend Al begint hij ook steeds meer op mij te lijken. Zo grappig om te zien! En sinds 2 weken lacht hij!! Echt geweldig! Ik zei iets heel stoms tegen hem, Micky (onze kat) was in zijn bedje (waar hij nog niet in slaapt) gekropen en ik zei dat we haar er wel even uit zouden schoppen Vond hij blijkbaar erg grappig
Hee meid, vond het ook al zo stil. Eind juli nog een bericht geplaatst, maar Daar is denk ik overheen gelezen Lekker aan het genieten van je verlof/ vakantie? Hier gaat t goed. Hij groeit zo hard!! We zitten met Shirtjes alweer in maat 62. ( hij zwom in maat 50 toen hij geboren was) en in eens had hij blote buik Shirtjes hihi) Nog wel steeds last van krampjes helaaa zo sneu! Ik eet geen ui, knoflook enz meer. Reageerd hij sterk op. Hij heeft nu zijn stem ontdekt. Zo grappig! Hele verhalen tegen de muziekmobiel en sterren van z'n wieg
Hallo dames, Eindelijk weer een berichtje Hier gaat alles goed, tijd gaat ineens best snel en we kunnen al een beetje gaan aftellen. De babykamer is gisteren gekomen en ben er suPer blij mee!! Een foto plaats ik straks nog even. Ik werk nu weer halve dagen en dat gaat erg goed, gelukkig. Moet nu nog drie weken werken en dan al verlof, gAat wel snel!! Hier nog ff een fotO van onze 3D echo, ze ligt met haar voeten voor haar gezicht dus was moeilijk te zien. ( in mijn album, uploaden lukt niet)
Gaaf he die 3D foto Fijn dat alles wat beter gaat nu. Het grote aftellen is nu begonnen he! Spannend hoor! Alles helemaal gereed thuis? Hier alles goed. Net lekker geshopt met en voor mijn lieve kleine ventje. A.s. vrijdag krijgt hij zijn eerste prikjes... Ik ben er best wel een beetje zenuwachtig voor. Geen idee of ze van deze prikjes veel last gaan krijgen. Ik hoop het niet, prikjes zijn al erg genoeg (in ieder geval voor mama ) Straks nog maar even langs de apotheek wat zetpillen halen. Wat kan je je zorgen maken om zo'n kleintje zeg. En hij is nog niet eens geprikt
@sabrina; fijn dat ie zo goed groeit! Tja die prikjes.... Anoek had nog t meeste last van de BMR, en die krijgt ie voorlopig nog niet. Maar verstandig om zetpillen in huis te halen, je weet maar nooit @Lilipower; ja hier ook aan t aftellen, buik is enorm, zit ook enorm in de weg dus. Maar goed genieten doe ik er wel van, t is denk voor 95% mn laatste zwangerschap (hihi ik zeg nooit nooit...) hihi klein eigenwijs meisje heb je dus al, dat wordt nog wat. Lekker bijna verlof! Ik had eerst zomervakantie en aansluitend verlof, dus ben al 5 weken vrij nu, heerlijk
Hoi meiden, Nou de prikjes zijn geweest, wat was hij stoer! Bijna niet gehuild. So far So good.. Toen begon t huilen s middags. Huilen krijsen gillen. Ik kon m niet eens neerleggen voor te tempen. Hij heeft 3x alles onder gepoept. Koorts was hoog geweest als ik m geen zetpil had gegeven. Zo zielig! heb hem de hele dag vast gehouden, anders sliep hij niet. Nu met getempt 37,9 maar geen huilen (nog niet) zal mij benieuwen en dan wordt het ook nog zo warm vandaag oef wat kan je je rot voelen als je kleintje zo'n pijn heeft.. Over een maand krijgt ie de volgende.. Wel was hij weer goed gegroeid. 5795 Gr. En 61 cm al! Hoe gaat t met jullie? Zwanger met dit weer is ook niks aan. Mijn slippers moest ik toen t zo warm was 3 maten verstellen door al t vocht wat ik vast hield succes met de hitte meiden. Wij blijven maar binnen..
@Sabrina; ach arm ventje. En ja t is zo moeilijk om je kleintje pijn te zien hebben. Hopelijk is hij weer opgeknapt @hier; gister echt enorme buikpijn gehad, dacht eerst nee he, dit zijn toch geen weeen, maar t was echt heel plotseling en dan weer weg en dan kwam de pijn weer terug. En na een uur was t helemaal weg. Maar dat waren dus indalingsweeen, want ben vanmorgen bij vk geweest en ukkie ligt heel laag en vast in mn bekken. Ben blij dat t afgekoeld is, hield ook veel vocht vast, maar mn bloeddruk was goed 95/55.
Meow: nog maar een maandje, wat gaat de tijd snel! Hoe voel jij je verder?! Vervelend zeg die buikpijn maar gelukkig is het weer weg. Verwacht je dat het eerder komt of juist niet? Mijn gevoel zegt dat ik overtijd ga lopen. Ik hoef nog maar 6 dagen te werken, ben blij dat ik bijna klaar ben, wordt nu echt langzaam. Hijg als een oud paard. Gister middag in ziekenhuis doorgebracht op verzoek van verlos omdat ik minder leven had (haalde de 10 bewegingen niet) al twee dagen. Ik maakte mij niet zo zorgen en de onderzoeken waren allemaal goed. Maar jeetje wat vermoeiend was dat. Ze ligt trouwens nog wel in stuit! Sabrine: is de kleine weer helemaal opgeknapt? Heeft hij veel last gehad van de warmte, lijkt me niet fijn voor zo'n kleine.
@lilipower; tja ik voel me zoals de laatste loodjes voelen.... deze zwangerschap is zwaarder dan mn 1e. Ik denk (en hoop ook wel) dat ik eerder zal bevallen. Zolang t maar tot 37w blijft zitten, dan mag ik thuis bevallen Oh was je echt niet ongerust?? A. lag met 32 weken nog in stuit en is met 33w gedraaid, ik hoop voor je dat je eigenwijze meisje ook snel besluit te gaan draaien
Ik had niet echt een zorgelijk gevoel, ik had het idee dat het uiteindelijk wel goed zou zijn ofzo, en ik ben er van overtuigd dat je ongerust maken niet helpt... scheelt ook eenhoop harde buiken. Ik denk overigens dat de kleine gisternacht is gedraaid.... dinsdag weer een echo dus ben benieuwd
Das waar, stress scheelt een boel harde buiken. Ben benieuwd naar je echo, hoop voor je dat ze nu goed ligt Ik heb morgen mn groei/liggings echo, ben benieuwd
Hee meiden, laatste loodjes hè! Spannend hoor!! Meow voor jullie is t geslacht nog een verrassing toch? Wat zal je nieuwsgierig zijn. En lili klein eigenwijs ukje dus hoop dat ze nog draait. Ga je anders een versie doen of ks? M'n kleine moppie is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Al was hij niet echt zichzelf ook door de warmte. Hij wilde alleen maar bij mij zijn. Wat dat betreft ben ik blij dat het wat is afgekoeld. Niks aan voor zo'n kleintje. Ik heb alleen het idee dat m'n bv aan het teruglopen is hij blijft huilen na de voeding. En dan geef ik beide borsten. En huj wordt alleen maar kwader als er niet (snel) genoeg uit komt. Nou was z'n laatste plasluier ook al niet zo best. Heb m maar nutrilon gegeven. Wist t anders ook niet.. Best leuk hoor bv geven maar ik word er ook soms zo onzeker van
@ sabrina ja wij weten nog niet wat t wordt, maar worden wel steeds nieuwsgieriger. Ons gevoel zegt meisje, eigenlijk meteen al. Maar goed nog even wachten Had je geen regeldagen? Dan willen ze alleen maar drinken en niks lijkt goed te zijn. Kolf je? Anders misschien tussendoor afkolven om je productie omhoog te halen. Maar ook weer niet te lang mee doorlopen. Vraag anders hier op t forum bij de lactatiedeskundige. Toen ik A bv gaf, werd t ook zo warm en had ze ook nooit genoeg. Foto echo staat in mn album
Hallo dames, Hier ligt onze kleine eigewijs nog steeds in stuit. Gisteren een echo gehad. Nu gaan we morgen moxa therapie proberen, een beetje zweverig maar we proberen het gewoon.... ik weet niet of het jullie iets zegt maar is een chinese alternatieve iets, genoeg over te vinden op google. Het kan iig geen kwijt. Al dat niet luktbeslissen we over 1,5 week of we een versie met 35 of 36 weken gaan laten doen, maar natuurlijk liever niet. Meow: ik snap dat je nieuwsgierig bent, ik vind zo al spannend genoeg ook al weten we wat het wordt... ik ben heel benieuwd! We hebben nog ff geduld! Mooie echo foto weer! Sabrine: vervelend dat de borstvoeding terug loopt, elke dag is er eentje maar de kleine moet geen honger krijgen, heb je er nog hulp bij gezocht. Ik heb net voorlichtingsavond gehad over borstvoeding,lijkt mij erg mooi om te doen. Alleen kan je helaas niets dwingen.