Gestopt met de pil in mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mamaleonie, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @sabrina; idd wat lilipower zegt, je hebt hem wel 3 maanden gevoed en je moet doen waar je je goed bij voelt of dat nu bv of kv is

@lilipower; jammer, maar je hebt t geprobeerd.

Hier nog lekker rustig, weinig harde buiken, vrees dat t overtijd gaat worden :(

2. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

En meow? Al nieuws??? Wil de kleine zich nog niet laten zien?

Hier een beetje ziekjes, vanmorgen flinke menstruatiekrampen, was alweer vergeten hoe die voelde pffff

3. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Nee helaas :( nog niks. À kwam met 39w5d, dus hoopte deze ook, maar nee dus. Ook nog maar weinig harde buiken :(

4. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @Lilly: lekker rustig aandoen. Luisteren naar je lichaam en rust nemen.

@Meow: nog ff volhouden!!

5. Lilipower

We zijn net terug van het ziekenhuis en alles is goed. Het wordt een geplande keizersnede en we weten de datum al! (voor de rekenaars precies bij 39wk)

Heel spannend allemaal maar fijn dat we nu weten waar we nu aan toe zijn (mits ze zich niet eerder meld)
    We kunnen gaan aftellen.

Meow: bij jou al aan het rommelen??

6. Lilipower

Het word steeds spannender, de datum voor de keizersnee is 2 dagen vervroegd!!

7. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @Lilly: oooh spannend Lilly! Voel je je nog goed?

@Meow: hoe ist nu?

@Sabrine: alles goed met jou en Liam?

8. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @lilipower; oeee spannend
    hier; nog helemaal niks :(
    Wel afspraak in zkh gehad vanwege enorme jeuk en uitslag op mn buik. Morgen terug voor de bloeduitslag en evt inleiden bespreken. Helaas geen thuisbevalling denk ik, tenzij t besluit nog spontaan te komen, maar dat denk ik niet. Heb nog zoveel ruimte en water... Hmmm geduld/wachten is niet mn sterkste kant :(

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hoi meiden!

@meow, nou hij/zij houdt de spanning er wel in zeg. Wat vervelend dat je zo'n jeuk hebt. Hopelijk niks ernstigs. Ga je nog laten strippen of gelijk inleiden? Wat jammer zeg dat je nu ws niet thuis kunt bevallen :(

@lili, voor jou ook zo spannend! Lijkt me een gek idee, dat je weet op welke dag en tijdstip(?) je je kindje in je armen zult hebben. Nog heeel eventjes geduld :)

Hier gaat alles goed. L. is gisteren een paar uurtjes wezen wennen op het kdv. Ging hartstikke goed! Geslapen, flesje gehad. Het kdv zit naast mijn werk, dus ik ben daar even langs gegaan. Gezellig wat bij gekletst met mijn team en andere lieve collegaatjes. En met mijn baas.. Ik wil namelijk terug naar 3 dagen. En dat vanaf 8 oktober ook gelijk. Maar omdat ik teamleidster ben was hij daar niet zo blij mee.. Maar we hebben afgesproken tot het einde van het jaar dat ik ma/di/do hele dag werk en woensdag een halve dag. Om te kijken hoe dat gaat.
    Ik vind het wel super spannend hoor om weer te gaan werken. Hoe het allemaal gaat. Ik ben ook zo bang dat ik zoveel ga missen. En dat terwijl hij toch de helft van de week vooral bij mij is, maar toch. Sowieso wel lekker dat hij 's morgens gezellig met mij mee komt, dat hij fijn in de buurt is.
    Bij de KA was trouwens alles goed, ik had wel medicijnen gekregen voor de reflux klachten maar die geef ik hem niet eens. Osteopaat heeft ook wonderen verricht! Hij slaapt nu zelfs op zijn niet-voorkeurskant. Geweldig! Hij slaapt zelf in, en hij slaapt sinds een paar nachtjes nu op zijn eigen kamertje. Super spannend de eerste keer, maar het gaat heel goed! En zelf slaap ik ook veel beter nu.

10. Sabrine1984

@mamaleonie, hoe gaat het met jou? En je kleine grote man Guus? 6 maanden alweer, gaat ook zo vreselijk snel allemaal.

11. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Meow: jeetje dat schiet toch ook nog niet echt op :( Hopelijk besluit de baby zelf nog te komen vannacht! Inleiden lijkt me ook geen pretje.. Maar goed als het niet anders is komt dt ook wel weer goed! Ik liep met Ruben 8 dagen overtijd en Guus 3 dagen, ik konm het nog goed volhouden maar natuurlijk wordt je ook erg nieuwsgierig! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen!

@Sabrine: wat fijn dat alles zo goed gaat!! Lekker dat je wat meer rust krijgt nu hij op zijn eigen kamer ligt en dat hij goed went bij het kdv maakt het ook makkelijker om hem weg te brengen! Dat komt vast allemaal goed! Ook alweer 3,5 maand, pfff, wat vliegt de tijd he!

Met Guus gaat alles wel goed, hij is alleen wat grieperig en is bezig met tanden, ik was even vergeten wat voor een rotperiode dat was;) 7 maanden is hij nu alweer en het wordt wel steeds leuker! Ruben vindt Guus geweldig en vice versa, altijd lachen om elkaar!

12. Lilipower

Meow: ik kom elke dag even kijken.... Ik heb zo met je te doen! Hopelijk is de kleine er snel! Je zou nu t wachten wel echt zat zijn???

13. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    jaaaaaaaaaa hij is er!!!!
    Stijn heet hij, haha ik was echt ff verbaasd, een jongen :D
    Vrijdag 28-9 om 8 uur kreeg ik de gel en om 12.19 was hij er al :D Hij weeg 4030gr en is 53 cm (en de vk maar zeggen dat t een kleintje was....)

14. Sabrine1984

Aaah geweldig!! Gefeliciteerd! Welkom kleine Stijn :)
    Wat snel is het gegaan zeg! Hoe voel je je? En hoe vindt A. Der kleine broertje?

15. Lilipower

Wauw wat leuk!! Een jongen... Gefeliciteerd meow. Geniet van jullie koningskoppel!!!

16. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Gefeliciteerd met de kleine Stijn! Wat fijn dat alles zo vlot verlopen is! Geniet!!!!

17. Lilipower

Eerder dan verwacht is vanmorgen om 09:33 uur onze dochter Jolisa Rosalie geboren!!! Ze is 3220 Gr. En 49 cm.
    Ik en de kleine maken het goed!!

18. Sabrine1984

Ah wat leuk!! Gefeliciteerd! Ook al zo'n geweldig leuke naam :)
    Wel met een keizersnede? Wat snel zeg! Zijn jullie al thuis?

19. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @lilipower, oww wat leuk, mooie namen. Met een ks of niet? Geniet van jullie meisje

20. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Ff mn verhaal voor wie dat leuk vind
    Donderdag 27 sept moest ik dus voor controle van CTG en een bloeduitslag terug naar het ziekenhuis. Bloed was op zich goed, net binnen de waarden, maar op t CTG zagen ze dipjes die ze liever niet hebben. Dus eerst op de poli van half 1 tot half 4 aan t CTG gelegen (en dus niet krabben..... en ik vond een uur al lang...) en daarna kwam de gyn, die zag mn buik en zei, we gaan je opnemen en je wordt morgen ingeleid. Dus nachtje in t ziekenhuis "geslapen" en nog tot 23.30 aan t CTG gelegen...

Vrijdag om 8 uur kreeg ik de gel ingebracht en werd ik om 9 uur naar een eigen kamer gereden. Rond 9 uur kreeg ik de eerste weeen, maar kon nog eten, spelletje wordfeut doen en what's appen. Om half 11 in de douche gegaan en daarna maar een dokter opgeroepen omdat de weeen om de 3 minuten kwamen. Mocht weer aan de CTG. Om 11.45 zijn mn vliezen gebroken bij 6 cm ontsluiting, om 12.06 10cm en om 12.08 begonnen met persen en om 12.19 was hij er al :)

Foto staat in mn album. Anoek moest ff wennen; maar vanavond zei ze; ik ben heel blij dat de baby er is :)

Deel Deze Pagina