Hoi meiden, Wat leuk 2 meiden die gaan trouwen. Ik weet niet of ik zou drinken. Ik had idd ook gehoord dat de eerste paar weken geen bloedband hebt met je kindje. Maar voor de zekerheid misschien toch beter het niet te doen. Ik snap de jaloerse gevoelens ook wel. Er zijn zoveel zwangere om me heen.. Maar onze tijd komt ook heus, daar hou ik me dan maar aan vast. Ik heb toevallig gisteraaf nog getest, maar nog steeds negatief.. Ik heb helaas ook nog steeds last van migraine en die medicijnen mogen niet gebruikt worden tijdens de zwangerschap. Ik heb trouwens getest met die van het kruitvat, 2 voor 5 euro. Geen idee of die een beetje betrouwbaar zijn. Iemand ervaring met welke testen goed zijn?
Die 2v5 van kruidvat staan hier op het forum heel goed bekend, lees je alleen maar positieve verhalen over. Dus ik neem aan dat deze wel betrouwbaar zullen zijn dan. Sterkte met je migraine, dat lijkt me echt heel erg akelig! Zeker tijdens de zwangerschap. Krijg je dan wel andere medicatie, als je je eigen niet mag gebruiken?
Hoi Allemaal, Even weer alle berichten bijgelezen. Ik word ook heel erg enthousiast bij dit forum, kun je lekker alles met elkaar delen. Voor de rest weet niemand ( behalve mn vriend haha) dat we bezig zijn voor een 2e, dus kan ik hier mn ei kwijt hihi Over drinken gesproken, ik drink op het moment niet en eet ook niks wat je tijdens de zwangerschap ook niet mag. Ook al zeggen ze dat er geen bloedband is, voor mijn gevoel is dit het beste, maar een ander mag daar anders over denken hoor!! Als ik ongie ben geweest drink ik wel weer een wijntje tot de ovulatie.
Even een vraagje, dames... heb vanmiddag via een topic hier ontdekt dat je op deze site je meest vruchtbare dagen kan berekenen. Dat heb ik dus meteen gedaan, altijd leuk om te weten toch? Daar kwam uit 13 juni, en een paar dagen daarvoor. Leuk, een vruchtbaar weekend voor de boeg! Via sensitest.nl heb ik daarna een zelfde soort berekening gemaakt, en daar kwam 15 juni uit, met dezelfde gegevens?? Ik snap natuurlijk dat dit maar een indicatie is, geen garantie, maar ik vind het toch een beetje vreemd dat er met dezelfde gegevens (lengte cyclus en eerste dag van laatste menstruatie) er twee verschillende dagen uitkomen? Hoe dat ook, een leuk klus-weekend voor de boeg
@ Minnie1979: Precies, ik eet en drink nu ook niets wat je tijdens de zwangerschap ook niet mag. Ik wil geen risico's lopen. Of je nu een bloedband hebt met je embryo'tje (wat klinkt dit stom hihi) of niet, ik wil zo gezond mogelijk doen. Ik heb zelfs de whisky-saus laten staan toen we gingen barbequen, want had ik een topic -waar je iets aan de verloskundige kan vragen- iets gelezen over die saus. Er zit maar heel weinig whisky is maar toch.. @Kawaii: Ik heb inderdaad ook bij verschillende site's zo'n berekening gedaan en het verschilt inderdaad. Maar ach, ik geloof daar ook niet zo in hoor, maar het is gewoon leuk om te kijken.. @Sabrine: Nog steeds negatief? Volgens vele zijn die testen van de kruidvat wel betrouwbaar. Ik heb ze van matcare.nl die zijn ook goed. Die had ik de vorige keren. Ik had daar nu 9 testen voor 8 euro (er kwamen wel wat verzendkosten bij)
NOD lijstje: Sabrine1984: 4 juni (cyclus 28?? Eerste kindje) Beertje1985: 13 juni (Cyclus 28? derde kindje) Lilipower: 5 juli (Cyclus 33, 1e kindje) 1steXmom: 6 juli (Cyclus 24, 1e kindje) Kawaii: 1 juli (gokje!cyclus 24-27??? 1e kindje) Zo zo ladies, ik heb wel in de gaten dat ik niet te lang moet wachten met bijlezen. Helaas heb ik op mijn werk geen toegang tot ZP dus kan daar niet ff tussen de bedrijven door reageren... Laat ik maar beginnen bij het begin, ik heb mezelf weer op het lijstje gezet, vorige x ben ik er vanaf gevallen. @Foetsie. Welkom terug! Balen dat het nog niet loskomt bij je. Hopelijk komt het snel dan weet jij ook waar je aan toe bent (hoewel ik het nu alweer zat ben, hoop dat ik snel zwanger ben, al is het alleen daarom al)... @lola83. Leuk dat je ook komt meepraten, wordt al een hele groep zo. @Lilipower: Ik drink wel minder, maar neem nog steeds een borreltje hoor... heb ik bij alle 'zwangeren' om me heen ook gezien, dus ga ervan uit dat ik dat ook kan... Zodra ik in de 'vruchtbare' periode kom en daarna, beperk ik het wel tot een minimum... Ik kan me voorstellen dat je enorm zenuwachtig wordt voor je bruiloft, maar het is net wat je vriend zegt (zegt die van mij ook altijd): Het komt wel goed schatje! Mooi dat we zo dicht bij elkaar zitten, heb ik een lotgenoot hahaha. @kawaii, Succes dit weekend! Verder herken ik alles wat jullie zeggen hoor. Ben er veel mee bezig en hoewel ik zei van niet, ga ik geloof ik toch maar ovulatietesten bestellen
Ik ben er ook veel te veel mee bezig, zou wel iedere dag een test willen doen, maarja is zo zonde he?
Ja, misschien wel zonde en vroeger deden ze het ook niet.. Maar aan de andere kant... Het kan nu wel dus waarom zou je niet testen dan? Ga ze toch maar bestellen
@lilipower: ik denk dat 1 borrel geen kwaad kan hoor. Je moet toch ook wel echt je bruiloft vieren! Ik ben een half jaar geleden getrouwd en het was echt de mooiste dag van mijn leven (tot nu toe dan ) Zelf ben ik zo goed als gestopt met alcohol drinken en eet ik ook geen dingen meer die niet mogen tijdens de zwangerschap. Af en toe neem ik nog 1 wijntje, maar verder niet. Morgen ga ik weer een paar dagen weg met mijn man (zo slecht is het leven nog niet ) dus ben er begin volgende week pas weer. In de tussentijd wacht ik rustig af...
Ik ben sowieso niet zo'n drinker, dus daar hoef ik niet veel in te veranderen. Let nu wel een beetje op met wat ik eet, geen filet amercain enzo. Maar ik ga niet nu alles al drastisch veranderen, ook een beetje genieten nu het nog kan!!
Goede morgen meiden, mooie dromen gehad? Eerder in deze forum hadden we het toch over de hoeveelheid plassen!? Gisteren contact gehad met de huisarts; en die gaf ook aan dat bij het ontpillen blaasontsteking voor kon komen. Dacht vertel het wel even door hihi. Gisteren ong. moeten worden maar niks, wel de krampen gratis dus weer afwachten vandaag! Werkse! Nog maar drie dagen en dan eindelijk vakantie, dus ong schiet op .......
@Ladyblond, Bedankt voor de tip! Die had ik nog niet eerder gehoord. Gelukkig geen last van. Lekker dat je op vakantie gaat! Waar gaan jullie heen? Helaas heb ik pas in augustus vakantie, maar we gaan niet weg. Ons oude huisje schreeuwt om nieuwe kozijnen met dubbelglas Hier nog steeds niks, heb met me zelf afgesproken dat ik zaterdag pas weer een test mag doen. Maar of ik het vol hou??
Wachten wachten wachten aaaaaahhhh! Maar het ook zo zonde om er iedere dag een test er tegen aan te gooien, dan word het toch wel een prijzige hobby! Maar ja vrouwen zijn al zo geduldig hihi! Wij gaan naar spanje, gelukkig kunnen we op vakantie want we zouden niet gaan ivm nieuwe woning! Maar we kunnen 7 dagen gaan genieten!
hoi allemaal Ik ben hier nieuw en ben ook gestopt met de pil omdat ik niet weet of ik tijdens het slikken van de pil zwanger ben geworden. Heb namelijk een antibioticakuur gehad en ook gemeenschap nu ben ik al vanaf begin mei aan het wachten tot ongie keer komt maar deze blijft lekker weg. Heb ook al meerdere testen gedaan en allemaal negatief. Toch heb ik verschijnselen en begin dikker te worden iedereen ziet het aan me
Hallo Urssie, welkom hier! Als je het niet zeker weet waarom laat je dan niet testen door de huisarts? Als je ongi nog weg blijft , al zou nu een testje allang aan moeten geven dat je zwanger bent .... misschien is je lichaam nu aan het ontpillen! heb je wel onttrekkingsbloeding gehad nadat je gestopt bent met de pil of midden in de strip gestopt?? @ladyblond: Naar spanje, altijd leuk! Wanneer is jou NOD? je staat niet in het lijstje Zo moeilijk om van iedereen bij te houden wanneer iedereen is gestopt met de pil, maar het is al wel gezellig druk hier en daar gaat het om! Hier geen nieuws... we wachten nog steeds... vandaag ben ik jarig en vier ik met werken en tentamen maken, kan wel wat beters bedenken
@lilipower Gefeliciteerd meid! Geen groot feest vandaag dus. Wat voor tentamen heb je vandaag? Succes! @ urssie, Welkom hier! Gezellig dat je met ons met komt kletsen Inderdaad wel een goed idee om je bij de HA te laten testen. Dan weet je het zeker. Ik ben zelf begin mei gestopt, ontrekkingsbloeding wel gehad en toen niks meer.. testen zijn ook negatief. Heb wel erg veel buikpijn gehad de afgelopen weken (ontpillen??) dus ik wacht nog even af. @ Ladyblond, ow lekker spanje! Heerlijk zeg! Hopelijk heb je een beetje lekker weer daar. En samen een huisje gekocht? Wanneer krijgen jullie de sleutel?
@Sabrine1984: dank je wel! ik heb ook echt totaal geen zin om tentamen te maken... Maar ik studeer accountancy en heb tentamen management & Organisatie.... Dood saai en geen voorbeelden bij te bedenken ach nog ff doorzetten! Dames wat kan ons lichaam ons toch lekker voor de gek houden... op hoeveel dagen na onttrekkingsbloeding zit je nu Sabrine1984?
Hartelijk gefeliciteerd Lilipower Ursie welkom bij ons kletsgroepje, je zegt dat je door de pil heen eventueel zwanger bent geraakt, ben je er wel blij mee als het zo zou zijn?? Als je liever geen antwoord geeft mag dat ook hoor Hier ook nog steeds iedere keer krampjes, maar moet nog een weekje w88, als het goed is moet ik rond de 15e ongie worden, als ik de 18e nog niet ongie ben gooi ik er een test tegenaan, wil expres niet op de 17e testen want op die datum is mijn vader overleden
Hoi allen, @ladyblond. Heel veel plezier op vakantie en geniet nog even lekker met zijn 2-en. @urssie. Welkom bij de club. Als ik jou was zou ik laten testen bij de huisarts... weet je het in elk geval zeker. @Lilipower. Gefeliciteerd met je verjaardag, jammer dat je moet werken en tentamen hebt, maar goed... vanavond wel een klein feestje? @Sabine. Vervelend dat het zo lang duurt! Ik had het nu nog niet verwacht, maar bij mij ging het ineens snel. Geen buikpijn gehad, maar afgelopen weekend (voor ongi) wel onwijs last van mijn rug. Dat heb ik wel vaker, maar dit was echt extreem... Misschien dat je buikpijn toch een voorteken is? @minnie1979... Spannend weekje dus...kan me voorstellen dat je niet op de 17e wilt testen. We horen het ongetwijfeld wel van je
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier De laatste pil heb ik genomen op zaterdag 14 mei. Ik moest toen dinsdag 17 mei ongesteld worden maar ik werd het niet. Pas zaterdag had ik paar druppels bloedverlies maar zondag was het weer opgehouden. Ik dacht toen dat ik misschien zwanger was, dus een hoop testen gedaan de 2 weken daarop maar negatief. We wilden eigenlijk nog een paar maandjes wachten voordat ik stopte met de pil maar dat hebben we dus vervroegd Ik heb als het goed is afgelopen maandag mijn eisprong gehad. Volgens mijn gespannend borsten, buikpijn en ook de FF bevestigd het. Ik ben maar meteen begonnen met temperaturen. Van de ene kant wil ik er niet zoveel mee bezig zijn maar ik wil zo graag een gezinnetje.. Hebben jullie dat ook, dat je er continue mee bezig bent? Ik zit nu dus op 3 dagen na de eisprong, en als het goed is word ik dan rond maandag 20 juni ongesteld.. Afwachten! Ik vind het wel erg spannend hoor. Het zou wel echt een wonder zijn als het meteen lukt, dus ik reken er niet op maar stiekem hoop ik het wel. We hebben wel flink geklust.. Houden jullie ook precies bij wanneer je eisprong is? Ook door temperaturen? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes! Maartje