Kris lieve meid heel veel succes voor vanavond... Kan me voorstellen dat je een steen op je maag hebt liggen om het te vertellen... Ik vind het wel echt heeeeel erg super van je s-ouders dat ze met je mee gaan. Je hebt echt wat aan die mensen geweldig! Ik hoop dat het lesgeven je een klein beetje afleiding heeft kunnen geven. Ik ben helemaal zenuwachtig voor je voor vanavond. Meid ik denk aan je en idd ik hoop dat we snel weten naar welk adres we post kunnen sturen, want je moet niet vergeten dat je op je 3 gesettelde vriendinnen na ook hier vriendinnen hebt en wij zijn er voor jou!!! Heeeelee dikke knuffel meisje!!! Je kunt het!
change of plans... meneer wil mee... hij wil zijn kant van het verhaal vertellen... dus dan maar voor het laatst samen... weet niet of ik vanavond nog online kom, morgen uiterlijk verslag... dat verdienen vriendinnen..
Misschien wel erg fijn dat "meneer" vanavond meegaat naar je ouders. En hoe je ouders reageren weet je toch nooit van tevoren. Het zal iig. wel erg moeilijk en zwaar voor je zijn. Maar als je het hebt verteld zal er wel een last van je afvallen. Heel veel sterkte gewenst! We denken aan je. En idd. over 1 weekje zijn we jarig! Al zal er voor jou dit keer geen leuk feestje inzitten.
Dat meen je niet Kris! En is dat ook wat jij wilt??? Gaan je s-ouders alsnog mee voor morele steun of niet? Ik ben heel benieuwd en hoop dat je vanavond nog een gaatje en de kracht vindt om verslag uit te brengen! Sterkte meid!
Nee, nog niet getest! Heb wel vandaag de KV (2 voor 5 euries) gehaald. Maar mijn banner staat ingesteld op 28 dagen, en zit nu op dag 30. Wacht dus nog even. Heb wel lage rugpijn, soms steekjes rondom me borsten en soms zeurderig gevoel rond me lies. Maar ja, voel elke maand wel wat dus ga maar nergens vanuit.
Hey Krisje, Ik zit even naar mijn beeldscherm te turen, en ik begin zuchtend met typen. Ik wil je graag een hart onder de riem steken. Ik hoop dat het vertellen je lukt. En dat iedereen naar behoren reageert. Wat zal die steen op je maag zwaar zijn hee... Woorden zijn lastig te vinden voor deze hele situatie. Heb de hele dag met regelmaat aan je gedacht. @ Gelukkig, ja je hebt stiekem wat hoop maar tegelijkertijd wil je geen hoop hebben omdat je bang bent om voor de zoveelste keer teleurgesteld te worden met een nega test. Heb je andere kwalen dan ervoor? Want idd er zijn altijd wel kwaaltjes rond de ongi dag. Maar toch... @ jojo, hoe is het nu? Heb je nog last gehad? Ben je je dagdienst een beetje doorgekomen? @ hier; hang op de bank, flaptopje op schoot. De tussenevaluatie ging goed? Opdrachtgevers zijn tevreden. Hoera voor mij. Dat scheelt een hoop zeg, die bevestiging. En nu even chillen met de billen. En nog steeds geen rood..... xxx
Joh dat het je dan lukt niet te testen! Ik ga ook niet meer zeggen dat het als symptomen klinken, want de vorige keer dat ik dat zei werd je ongi! Dus ik zeg maar zo ik zeg maar niks! Zou je ook niet vast 1 testje doen??? Julesz fijn dat het goed is gegaan! Maar uuhm ik ga heel eerlijk zijn en toegeven dat ik niet meer goed weet waar het ook alweer voor was!! sorrryyyyyy!!!! Dagdienst ging goed vandaag. Collega was erg begrijpend en heeft alle lichamelijke dingen overgenomen waardoor ik me kon richten op de rest. Erg fijn! Nu lekker op de bank idd ook met de flapflop op schoot, duimend voor Kris dat het allemaal goed gaat vanavond....
Maakt niet uit jojo, het was voor het lange dialoog oa over Krisjes slechte nieuws. Daarbij valt zo'n zinnetje van daarvoor ook vrij snel weg. Moest voor mijn freelance werk een deadline halen. En opdrachtgevers gingen tussentijd kijken naar het resultaat tot nu toe. En die waren positief. Als ze dat niet geweest waren, hadden we zo goed als overnieuw kunnen beginnen.. Fijn dat je collega je zo goed ondersteunt wanneer je dat even nodig hebt. Ben zo benieuwd naar iedereen in februari. Leuk hoor. Wie is de prettig gestoorde persoon achter Jojo whahahaha
hahah ik ben best een rustig persoon hoor, maar als ik melig word dan ben ik niet meer te houden hahaha! Ik ben ook echt benieuwd naar iedereen! Wie praten er allemaal met een zachte G en wie praat er boers? Of is dat beledigend??? Ik bedoel een beetje twents ofzo hahah En wie deelt er mijn amsterdamse accent? Dus dat was dan voor het filmen toch? Of zit ik nu echt helemaal mis??? Wel lekker hoor dat het allemaal goedgekeurd is, anders heb je alles voor niks gedaan!
Ja hoor, ik ken het effect. Ik vind het leuk hoor! Ik vrees dat ik de enige ben die enigsinds noorderlijk kom. eigenlijk noord oost midden.. Groot contrast. Maar niet minder leuk. Filmen heb je goed onthouden! Ik ga even iets opzoeken om te snaaien.... ik heb trek..
hey meiden gezellie, Ik ben ook benieuwd naar iedereen. Ik was vandaag in Dordrecht en loop dan wel stiekum een beetje te kijken of ik Naat zie whaha. Jullie zullen van mij wel vinden dat ik een Rotterdams accent heb...en dat klinkt vaak een beetje aso vind ik zelf..maarja kan er niks aan doen...
Haha..Manon, waarom asociaal??? Klinkt altijd leuk joh.. Ik praat hartstikke ABN...whahaha... Nou gelukkig praat ik niet Zaans want dat ik echt verschrikkelijk..
jaaah, die dialecten, ze hebben alllemaal wat. Ik denk dat mensen uit het zuiden altijd maar en grap vertellen vanwege de melodie waarop ze iets vertellen. Mensen uit de randstad praten vaak luider met duidelijkere klanken. En mijn regio klinkt alsof men mompelt en nurks is.... haha. Maar ik praat gewoon abn ( als dat niet zo is heur ik dat natuurlijk groage)
Nou, ik heb een groep zanen op een verjaardag gesproken. En als je je ogen dicht doet en luisterd klinkt het als een uhhh klaagzang haha! Maar ik zal naar je luisteren hoor.
Waarskijnlaik net zo ABN als ik Julesz... Het Limburgs accent vind ik echt verschrikkelijk hoor... Komt denk doordat de mensen van de UWV daar werken, hahah
Hier zeggen ze ook niet tuin maar teun... Verschrikkelijk vind ik dat..ik let er altijd heel goed op, ook zeker omdat ik voor de klas sta, moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven...