mutz... ik sms ook wel.. dan weet je zeker dat je van alles op de hoogte ben.. nu wachten op chris.. en mijn pa die laat is van een vergadering..
Dank jullie alvast voor het sms-en, wil natuurlijk niks missen!! Lijkt me heerlijk Sab om elke dag even leven te voelen. Genieten hoor. Succes Kris!! Oh jojo, ik lees nu pas jouw bericht boven die van mij, had ik gemist. Jammer dat de kleine nog niet mag komen, hihi. Vriendin van mij heeft zich keer laten strippen, maar daar moest ze wel om zeuren. Snap ik wel van VK, het komt echt vanzelf een keer op gang, jammer alleen dat je daar zo lang op moet wachten....
Hey Mutz kan me voorstellen dat je er af en toe stapelgek van wordt met al die zwangeren hier. Het lijkt mij ook zo frustrerend en ik denk dat ik allang was afgehaakt als het bij ons niet zo zou vlotten. Wat heeeeerlijk dat je gaat skieën! Lekker joh en het zal je zeker goed doen! Rustig aan en je kan altijd ff een berichtje plaatsen om je hart te luchten he!!!! <knuffel> Sab ik bedoel de appelkruimelkoek hahah ik had het op hyves gelezen, maar dacht dat je aan de taart zat! (die lekkere van Bi waar ik ook wel het recept van wil hebben jummie!) Leuk dat Gerrit zo druk is! Bijzonder voelt het he! Merk je nu ook dat het per week sterker wordt die bewegingen??? Heb je je buik al op en neer zien gaan??? Kris ben zo benieuwd hoe het is gegaan of nu nog gaat???? Zou wel heel fijn zijn als er een klik is! Want ik ken het fenomeen bezorgde vaders! (denk aan de negers hahaha) OH jee ik vergeet volgend mij iemand.... Net even de badkamerkastjes uitgesopt, wasje gedraaid, was gevouwen en gestreken. Die kloterige nesteldrang ook hahah! Ik wilde graag bankhangen vandaag, maar ik moest gewoon ff poetsen hahahah gekke ik! Oh en Sab ik hoop dat je gelijk hebt met de 13e! (ookal vind ik het nogal een k*t datum hahah maar dan de 13e beginnen en dan de 14e geboren lijkt me leuk!)
hoi girls.. even een korte reactie.. morgen reageer ik weer op de rest.. mutz... even een knuffel richting zeeland... Snap het helemaal hoor van de ene kant wil je graag alles van 'ons' weten en van de andere kant doet het ook onwijs pijn... Hier ook wel hoor, 2 maanden terug lag ik daar in de beugels voor een samenlevingstest terwijl er nu een spiraal in is gezet.. De juiste beslissing hoor, maar doet wel pijn een eigen spruit op hele lange baan te moeten zetten.. Dusss sms/post gewoon al je frustraties af... Nou hier reageerde mijn pa best goed.. Hij had een goed gevoel bij chris.. Veel beter dan hij met Leon heeft gehad... Alleen nu dus even afwachten hoe hij reageert op het feit dat ik dus zaterdag écht bij chris blijf slapen haha
MUtz: nouuuu niet leuk dat je een dipje hebt. Wel heel erg voor te stellen. Zou er denk ik ook moedeloos van worden hoor. Ik duim nog wel zo hard voor je!!!! Misschiend at je vakantie wat helpt om afleiding te vinden. Maar voor nu voor jou een *dikke knuffel*. Hopelijk gaat het snel beter. Kris: hoe was het gisteravond? of heb ik eroverheen gelezen. even scrollen...hahaha ja dacht ik al. goed gevoel dus! dat is mooi nieuws. Dan zal hij vast wel rustig reageren dat je daar blijft zaterdag. Een vriendinnetje van mij heeft eergister een zoon gekregen en die heet ook Chris! Jojo: nou jammer dat ze nog even moet blijven zitten! Dacjt wel dat het 1 deze dagen ging gebeuren. Nou als je maar geen pijn meer hebt! Sab: heerlijk dat vladimir zo druk is....ik voel alleen nog maar gekriebel (vind ik ook bijzonder) maar kan niet wachten tot ik wat serieus voel. Bi: hoe is het met jou? en de pijn? Zwangere mutsjes doen jullie een zwangerschapscursus en vinden jullie dat leuk??? wil wel wat gaan doen maar weet niet zo goed wat... Zo nu ga ik een uurtje spinnen!! ben beniuewd hoe het gaat is al weer even terug. Fijne dag! ik ben lekker vrij...... xx
Jojo wat spannend allemaal meid, nog niet gekeken of je ontslutiing had dus jammer maar goed het is ook beter als ze nog ff blijft bij jou he Je hebt dus een lekker kleurtje mooiiiii zo voor je bevalling. Sab nog 1 nachtje dan komt jullie babykamer! Leuk!!! Kris fijn dat je pa goed reageerde, altijd lastgi dat soort dingen vind ik, is geen peil op te trekken. Geniet lekker meid. Nou gister dus de babykamer! Ik stond om 8 uur op want moest bellen hoelaat ze die dag kwamen...ik d8 nou die komen lekker in de ochtend, maar nee...ze waren er dus om 13:15 uur en ging om 16:00 uur weg...De kommode + ledikant staan in elkaar en heb ik al gesopt en het ledikant is al opgemaakt Alleen nu komt het vervelende gedeelte...de kast is kapot het zijpaneel lag helemaal doormidden, die mannen die het in elkaar gingen zetten van die winkel gelijk bellen of er nog een nieuwe kast leverbaar was en binnenkwam nou dat is dus het geval pffffoeee gelukkig maar, nu komen ze de kast naleveren + monteren op woensdag 31 maart, de kast komt in wk 12 daar binnen en in wk 13 ben ik vrij dus maar in die week laten doen. Al met al was ik wel een beetje teleurgesteld door die kast maar goed als het goed is komt het helemaal goed en w8te geduldig tot de 31e. Morgen weer wat leuks...de auto!!! Ben echt zenuwachtig!!! Nu weer op de zaak, deze week 3 daagjes...dus dat valt mee.
Mutz, ik begrijp je, denk ik voor 200% dat je soms even geen zin meer hebt in het forum en dat je ons natuurlijk even goed nog wel lief vindt...ik heb dat namelijk ook wel. Vooral nu de uitgerekende datum dichterbij komt. Neemt niet weg dat ik wel elke dag lees, maar niet elke dag zin heb om te reageren. Gaat ook wel weer over, want het gaat hier natuurlijk allang al niet alleen meer om zwanger, zwanger worden en zwanger zijn, maar gewoon om vriendschappen. Moet dus allemaal kunnen. Ga jij nou maar heerlijk genieten op die lange latten, zijn Sab en ik ook heul goed in...NOT leuk verhaal voor onze volgende meeting! Kris, heerlijk dat paps een goed gevoel had bij Chris!! En joh, je bent toch volwassen, dus als jij wil blijven slapen, kan hij hoogstens zeggen dat hij het wat snel vindt, wat hij zeker zal doen. Maar ach je bent ook geen 16 meer he...en je ben een verstandige meid toch! Naat balen van de kast, maar gelukkig snel een nieuwe! Ook wij krijgen dit jaar een nieuwe auto, leasebak weliswaar, maar altijd leuk en je mag hem zelf uitzoeken. We gaan sowieso voor een station. Wordt of een mercedes c klasse estate (chic hoor hahaha) of een opel insignia (klinkt wat minder chic hahahaha) Super, ik vind jou echt stoer dat je gewoon nog even lekker gaat spinnen als je al 18 weken zwanger ben, lijkt me retezwaar. Toen ik zwanger was van Mika en Lynn heb ik aan Yoga gedaan, ik vond dat erg leuk en heb er ook veel aangehad tijdens de bevalling. Ik weet dat sab Pilates gaat doen. Smits, laat je niet opnaaien op je werk he, aangezien jij volgens mij best een regelneef bent en zoals jojo al zei, een iets te groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt, zie ik jou daar al die hele toko runnen en regelen. NIET DOEN!! Chillllllllllllllll Gelukkig; hoe is het nu, na je eerdere verhaal? Jojo: what's up today....stand van zaken; wat voor een nacht, pijn, etc...... Manon: jij lelijke genieter, hahaha nee hoor meis je hebt het verdiend! Buiten de aanval om, ben je er heerlijk van aan het genieten en dat moet je ook!!! Julesz, eisprong ennnnnn what's next he.....hoop het zo voor je! En dat er ook iets gebeurt, ben je eigenlijk nog naar de homeopaat geweest na de eerste afspraak?? Hier gaat het zijn gangetje. Moet van de osteopaat zorgen voor mentale en fysieke onstpanning, en meiden ik ben daar zo slecht in he...ik kan het gewoon niet. Ik sta het mezelf echt niet toe om bijv. overdag op de bank te zitten, met in mijn achterhoofd; oh ik moet nog een wasje doen, de zolder moet nog opgeruimd, stofzuigen etc....en als ik dan (zoals gisteren) lynn ophaal bij een vriendinnetje, die in een mega huis wonen, waarbij de moeder 4 dagen werkt en het huis ziet er spik en span uit, met alles opgeruimd etc...dan denk ik; wat doe ik verkeerd???? hoe krijgen ze dat toch voor elkaar?????? Alhoewel ik dan ook wel weer weet, dat kinderen het liefst in een huis spelen en wonen, waarbij ze gewoon niet op hoeven te letten dat er iets stuk gemaakt wordt en waarbij het een rommel wordt. MMMM zouden de vriendjes en vriendinnetjes van Mika en Lynn daarom zo graag hier spelen?? verder weer naar mijn werk geweest 2 keer deze week. Had zelf een plan geschreven, veel te snel natuurlijk. We hebben nu een langzame opbouw aangebracht in ieder geval tot de mei vakantie. Dus volgende week weer 2 keer 2, dan twee weken 2 keer 3 etc....was savonds namelijk wel gebroken. ZO om 11 uur naar de osteopaat, en ik heb voor het eerst geen zin hahhaa, teken dat het goed gaat denk ik....
Bietje een Opel Insignia is niet verkeerd hoor, best een mooie luxe bak volgens mij Altijd leuk iets nieuws uit zoeken... Ja gelukkig komt de kast de 31 al, het was eerst nog de vraag of die nog leverbaar zou zijn, maar gelukkig is dit wel het geval...nu dus maar wachten. Succes bij de Osteopaat.
Hey Kris wat goed zeg dat je vader een goed gevoel heeft bij Chris! Dat moet je een goed gevoel geven!!! TOp joh! Naat balen van je kast, maar gelukkig wordt het deze maand nog in orde gemaakt! Heb je de foto's van je echo al gescanned? Veel plezier met de auto vandaag!! LEuk! Bi wat ben je toch sterk dat je alweer zo bezig bent met je werk. Ik vind het erg knap van je en toch ook wel snel hoor! Relaxen op commando is ook niet te doen toch! Nou heel veel succes bij de Osteopaat zeker een goed teken dat je geen zin hebt! Doe maar lekker waar je zin in hebt, want verplicht op de bank zitten zal je geen ontspanning geven als je je er niet aan toe kunt geven! Super ik heb ook yoga gedaan. Ik vond het erg leuk en denk ook dat ik er veel aan ga hebben. Heb er iig vertrouwen in gekregen dat ik de bevalling ga doorstaan hierdoor! Ben benieuwd wat je gaat kiezen! Hier gisteravond ineens weer weeën (zo noemen we ze maar). Duurde totaal 1,5 uur en vrij regelmatig. Deed ook meer pijn dan zondag, maar zette wederom niet door. Ik was er ook niet vanuit gegaan hoor dus heb ze gewoon rustig weggezucht en gedacht ach t zal wel weer niet. En dat klopt! Vannacht ook gewoon redelijk geslapen geen krampen gehad oid.... Vandaag lekker vrij met Ro. Gaan zo op kraamvisite bij mijn vriendin en de kleine Jim. Ben erg benieuwd!
jeetje Jojo weer weeen gister, je ben dan toch wel wat aan 't rommelen hoor. Spannend allemaal zeg. Leuk dat je samen vrij bent met je mannetje en jullie gaan kleine Jim bezoeken, veel plezier. Wanneer moet je nu weer naar de VK? Wij halen morgen onze auto op, spannend hoor PS ik moet de foto's nog inscannen, moet ik op t werk doen alleen heb ik het nu erg druk na twee dagen vrij te zijn geweest..
Bi: nou dat stoer is nu wel weer minder hoor. Heb overal pijn nu hahahahaha.....nou ja wel lekker even er tegenaan gegaan. En het is inderdaad zwaar maar wil zo graag proberen mijn conditie een beetje op peil te houden. Ik vind jou trouwens veel stoerder met je werkplan!!!! Pas wel op hoor dat het niet te snel gaat!!! Kan me voorstellen dat je erg moe bent na zo'n dag. Naat: %$$&@^^@$%@&**& wat balen van die kast. Ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn hoor! Nou gelukkig wel redelijk snel een nieuwe. Jojo; jeetje zeg dut hadden ze er niet bij verteld, Ik dacht dat je op een gegeven moment gewoon weeen krijgt en dan begint het!!!! niet dit gerommel. Sterkte ermee hoop dat het zakt vandaag en dat je lekker op kraamvisite kan. Ik ga denk ik ook voor de yoga. Ohhhhhh nog 1 nachtje slapen. Ben echt wel zenuwachtig nu! Wat zal het zijn.................
OH sorry Naat verkeerd gelezen! Nou veel plezier dan morgen En de foto's zien we vanzelf verschijnen! Super leuk hoor yoga al moet t wel je ding zijn! maar ontspannen is het zeker! Jaaaa morgen ik ben ook zenuwachtig voor jou! Wat een leuk en mooi en lief kereltje is Jim! Hij is zoooo klein en heeft zo'n lekker tut mondje! Hij heeft wel een blauwe plek op zijn achterhoofd van de vacuumpomp zielig! Ook leuk om mijn vriendin en haar man zo op die wolk te zien zweven. Ik heb even lekker zitten janken zoooo mooi vind ik hem en het geluk dat ze uitstralen als jong gezinnetje! Volgens hun kraamverzorgster gaat het bij mij niet lang meer duren. Ze vond me er erg hoogzwanger uitzien! hahah ik hoop dat ze gelijk heeft! Ro heeft ook nesteldrang gekregen! We hebben nogal een troepie op de hal door gebrek aan een goede kast. Nu zouden we vandaag lekker naar zandvoort gaan, maar zo zonnig is het niet dus zei hij, we gaan een kast kopen en de boel opruimen hahaha! Straks krijgt hij ook nog weeën! Ik heb ook met kastdelen lopen sjouwen (tot woede van Ro) maar zit nu weer even op de bank! Dus als ik vanavond harde buiken en voorweeën krijg dan denk ik er helemaal niks meer van hahahah die heb ik verdient! Meisje is wel erg rustig vandaag. Voel haar wel, maar niet zoals afgelopen dagen en ze zeggen dat dat ook vaak zo is voor dat je gaat bevallen! Maar ja ik maak mezelf weer gek en dan komt er niks dus ik houd nu op hahahahahah! Ik ga Ro helpen doeiii
Jojo wat lief dat je zo genoten hebt bij je vriendin, het is ook zo bijzonder. Ik had dat toen ook met die kleine van mijn vriendin...leuk leuk!!! Nu dus bezig met de kast, ook leuk maar doe je rustig aan meid...ook op verzoek van mij Nou hopelijk heeft de kraamverzorgster van je vriendin gelijk en duurt 't niet al te lang meer...ik word er ook een beetje zenuwachtig van hoor Jaja morgen pas, ben nu al zenuwachtig hoor
jojo; ow je maakt het wel spannend, hihi! straks zijn we allemaal nerveus. Kijk al extra vaak op het forum of er nog nieuws is.... Doe je een beetje rustig met die kast??????? Naat; morgen nieuwe auto jeuhhhhhhhh....blijft toch ook altijd weer leuk. Hier een heerlijk dagje vrij. Komt niet echt veel uit mijn handen. Nou ja heb wel boodschappen gedaan/ bed verschoont en ga nu een was ophangen. Ben weer erg moeeeeeeeeeee...... nou ja geef me er maar aan toe zal wel ergens goed voor zijn.
Super het is echt ergens goed voor, neem lekker je rust dat heb je echt nodig en je hebt toch wat gedaan en zoniet jammer dan je bent toch vrij Moet je morgen weer werken? Jaaaaaaa Joepi nieuwe auto, maandag heb ik alles al geregeld voor de verzekering etc. Dus we zijn er helemaal klaar voor
Hahahah ik zie nu pas het lijstje van bevallingen op hyves staan!!!! Leuk al die voorspellingen! Ik hoop dat Sab gelijk heeft bij mij dat is nl zaterdag al! Ik heb hem ook ingevuld! Erg leuk en ben erg benieuwd of iemand gelijk gaat hebben!
Ik hou je in de gaten hoor jojo! Las trouwens net op deze site dat er geboorte gel is! Nooit van gehoord!! Dianatal? Ze verzinnen een hoop... Morgen is trouwens Starfish uitgerekend.. Ben benieuwd hoe het met haar is. Sab, jij had haar toch een pb'tje gestuurd? Nog een reactie gekregen?
Oh ja joh is dat morgen??? Ben benieuwd of ze al bevallen is, maar nog nieuwsgieriger of ze het ons laat weten hahaha! Nou ja hoop dat het voor haar dan ook niet lang meer duurt. Ik heb gekeken bij die gel haha maar dat is om de geboorte makkelijker te laten verlopen! Ben je al aan t pakken voor vrijdag???
Jojo en een optie gevonden meid? Ohh Starfish is dus morgen uitgerekend, jammer dat ze nooit meer op het forum te vinden is, ze heeft het toch opgestart...hoop voor haar dat als het zover is of al achter de rug is alles goed gaat/is gegaan. Heb de foto's van de 3d echo op Hyves geplaats, heb er nog meer maar had helaas geen tijd om er meer in te scannen vanmiddag op 't werk, wie weet morgen...je ben 2 dagen vrij geweest maar heb 't dubbel zo druk als je er weer bent. Mijn schoonmoeder kwam net even kijken naar de babykamer, ook daar zal ik snel foto's van maken en op de site zetten. Vandaag geen last gehad Jojo? Of toch een beetje? Net alles klaar gelegd op tafel voor morgen om mee te nemen als we die auto op moeten halen, papieren enzo want ben net een zeef en zooooo zenuwachtig als een klein kind...
jojo, je meisje maakt het wel spannend voor ons allemaal. haha de Ro van jouw is ook een echt vent. Ik ken er 1 die echt die wilde. hahaha zijn lettelijke woorden "door komt papa, daar gaat papa, daar komt... etc". Mutzie: Fijne vakantie, geniet ervan en doe voorzichting ( ja mam). O enne heel begrijpelijk hoor dat je soms even forum-moe bent. Rest, sorry ben gesloopt om nog verder te reageren. Heb 5 werkdagen in drie gestopt. Krijg je als je do en vr vij bent. Morgen dus ook richting Limboland. Eerst nog even de konijnen bij moeders brengen en dan heerlijk naar bed. Hopelijk krijg ik mijn dongel aan de gang daar in maastricht (never believe the kpn, dat ding is een drama). Kris ik geloof dat ik mijn 06 aan jou heb doorgegeven, wil je me sms als jojo's meissje er aankomt. Super: Heel veel succes en plezier morgen!!!!!!!!!!!!!!!