Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Heb trouwens mijn temperatuurkaartje onder mijn banner geplaatst. Misschien intresseerd het jullie niet maar dacht, meld het ff.

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend joh gelukkig! Maar dan kan je niet over 5 dagen al testen toch? Dat is dan zondag over een week pas of ben ik nu heel dom aan het praten?? Ik ga voor je duimen!!!!!

Manon ben je helemaal tot jezelf gekomen in Limburg????? Leuk een dagje Maastricht heerlijk! Genieten maar weer :D

Super.... hahahha zie t geheime cluppie!

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    wat leuk gelukkig!! Wat zie je dat goed he! Hoop dat het raak is deze keer...

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    gelukkig ik snap het kaartje niet helemaal! Wil je het uitleggen???

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Gelukkig.. nu weet je zeker pas achteraf dat zondag je ei was?? Heb je ook iets gevoeld die dag?? Spannend allemaal.. Nu moet je temp toch eigenlijk hoog blijven?? De duimen gaan weer draaien..

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hahaha Ik weet wat de kruisjes betekenen Gelukkig !!! Goed gedaan hoor...kan haast niet missen he..en anders de MMM in hoor...goede keuze

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik weet nu ook wat ze betekenen hoor, haha.. Goed geklust Gelukkig...

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH en nu snap ik het dan ook!
    En die stippellijn die kruist is de dag van je ei dan toch??? Dan heb je wel precies goed geklust hoor! whoehoe goed joh spannend he!

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaartjes waren echt voor mij, de rest van de zaken eromheen kloppen dan namelijk ook enne Sab krijgt een jongetje hè... Het was echt een meisje

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh en sab de m-en en de l's er vlakboven in het rose is denk ik de ongi: Matig en Licht. (klopt dat Gelukkig?)

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja Bi die van mij heeft echt een wurpie.. Misschien kunnen ze daar ook wel een 3d van maken, haha.. als bewijs...

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh kon ze dat ook nog zien Bietje, sorry dat had ik gemist...of Lynn heeft toch nog gelijk dat Gerrit een Gerda is:D haha...Nee hoor hoop dat de kaartenlegster gewoon gelijk krijgt!!

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    We blijven hopen net als voor jullie allemaal!!!!
    Wat ingewikkeld man dat temperaturen, en Manon weet precies van de hoed en de rand!!! Gelukkig hoop zo dat het voor jou raak is!
    En Manon, hoe is het met jou verder? Vooruitzicht wanneer je ongeveer weer " het traject" verder in gaat?

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    gelukkig, wat spannend zeg! we moeten dus weer heel hard duimen deze week.......zou wl helemaal super zijn natuurlijk. En anders inderdaad naar de huisarts

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    meisjes, ik ga moe maar voldaan mn mandje opzoeken. Lekker nog een boekje lezen en dan slapen.

Bedankt voor jullie medeleven vandaag! Fijn om altijd ergens alles kwijt te kunnen. Jullie zijn allemaal lief!

xx

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    En wij gaan de sauna in hmmmmm toedels...

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ja, die kruisjes daar hebben we geklust, daar kan het dus niet aan liggen, hebben weer goed ons best gedaan hahaha.
    Die m en l in het balkje boven de x'jes zijn idd. mijn menstruatie.

Nu blijft mijn temp (als het goed is) hoog.
    Ik heb trouwens niks gevoeld of gemerkt van me eisprong. Heb zelfs geen pijnlijke borsten nu, wat ik eigenlijk altijd heb na me eisprong. Maar me temp. zal er niet om liegen en is best duidelijk als ik het zelf zeg.
    Wordt gewoon weer afwachten.

Maar mijn banner klopt niet hoor, die staat ingesteld op 28 dagen. Maar mijn NOD is pas volgende week zondag.

18. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Heb me banner maar ff aangepast, nu klopt hij dus!

GGGGGRRRRRR ga dus die klote wachtdagen weer in. Gelukkig volgende week heel de week werken. Gaat de week voor je gevoel toch sneller.

19. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou meiden we hebben de auto hoor, Opel Corsa hij rijdt echt super, wel even wennen natuurlijk omdat je een andere auto gewend bent maar goed hij rijdt fantastisch lekker:D Ben echt zo trots als een paauw:p Gister al eventjes een blokje gereden want je weet maar nooit he, d8 zou je zien moet ik morgenochtend weg kom ik niet weg:p zal een stunt zijn zeg.

Super ik heb net gereageerd op je heugelijke nieuws, Geweldig hoor meid.

gelukkig zie dat jij weer in je wachtdagen zit, rotdagen zijn dat altijd, hopelijk wordt het wachten beloond meid, duim voor jullie.

Manon hoe was het in de sauna, lekker bijkomen?

Sab dat wurmpie konden ze bij ons ook goed zien hoor op de 3d, vooral op de film is het goed te zien, heb er helaas geen foto in 3d van wel van zijn balzakje:p whahahaha ook grappig hoor.

Zo laatste werkdagje en dan lekker weekend, was een kort weekje deze week voor mij, lekker hoor. Mijn oma is vandaag jarig dus daar moeten we vanavond naartoe. Morgen lekker uit eten en waarschijnlijk gaat Pas de box in elkaar zetten, of anders wordt dat zondag gedaan. Heb er zin innnnnnn, wat zijn jullie weekend plannen?

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Naat, je nieuwe auto! Ruiken altijd zo lekker hahaha
    Ik ga vanmiddag met mijn kids heerlijk naar de Bios, vanavond gaat Mark ff helpen sjouwen bij Sab en Jas (babykamer) dus misschien gaan we wel ff mee bakkie doen.
    Morgen komen vrienden eten, ga ik lekker hachee maken en zondag maar weer eens een chill dagje....met rommelen in en om het huis en misschien zwarte markt.

Deel Deze Pagina