ja hoor bietje maak me maar jaloers! zwarte markt.. lang geleden weer... zal mama eens lief aankijken de komende tijd, Hier rustig aan.. Vandaag lekker vrij maar ja weer veel te doen.. Gister zat ik aan de tel met chris in bad.. Haha i know niet handig! en je raad het al, plons telefoon wilde ook badderen.. Dus vandaag maar even met mijn niet reagerende tel naar de kpn.. naat, lekker dat je auto al goed bevalt... Bietje.. Druk druk druk weer.. Denk je wel aan jezelf.. Jojo, jou ook nog gesproken over de sms.. Zijn weer helemaal op de hoogte vannacht lekker geslapen? Sab... Leuk leuk, babykamer inrichten veel plezier en foto's!!! Super.. op jou gereageerd in het geheim wat leuk joh! Gelukkig... Je hebt wel een mooi temp lijstje.. Nu alleen nog wachten.. Vervelend weer! Gewoon veel inplannen, tel laten vallen in bad, heb je zo weer extra dingen te doen Manon.. weekje weer zo voorbij he?! weer helemaal bijgetankt???
Hey meiden hier Jojo vanuit bed. Wat een klote nacht gehad zeg! het lijkt alsof mijn onderlichaam niet van mij is doet zo veel pijn. Kan me niet meer omdraaien in bed, kan er niet meer zelf uitkomen en lopen tsja hahah de eerste 10 stappen gaan gebukt onder een hoop ge-auw en ge-oeh dus nu lekker een dagje voor mezelf in bed. heb lekker dvdtjes liggen en Ro heeft een boek voor me gekocht van Sophie Kinsella. "Ken je me nog". Ik denk dat ik de komende 3 dagen zo lekker door ga brengen! Tieten doen zeer en lekken als een gek hahaha en gister weer een deel van de slijmprop verloren na een hele hoop harde buiken moest ik plassen en bij t afvegen kwam t mee. Zo ik heb even lekker gezeurd sorry hoor ben het zo zat en ik ben zo boos dat mijn lichaam niet meewerkt! Ik reageer later op jullie! Sorry!
Lieve Jojo je bent echt bezig hoor meid, heb je misschien de VK nog gebeld want hoe of wat gaat het nu verder omdat je toch die slijmprop verloren bent? Vervelend dat je er zo vervelend door voelt, blijf lekker in bed met wat films en een boek, hopelijk komt jullie meisje gauw. Denk aan je meid.
Krisje dom dom dom met je telefoon in bad gaan zitten bellen, je ziet wat ervan komt Lekker vrij, geniet van je vrije dag!
Helaas komen er nu een zooitje drukte makers binnen, hopen dat ze hun mond houden tijdens de film pffff
Ik hoop 't ook voor jullie Biii! Kunnen jullie rustig genieten van de film, veel plezierrrrrrr Ik ga zo naar huis is onze nieuwe auto En dan eten en naar mijn oma die is vandaag jarig, alweer 82
Bietje Hoe is de film? En zijn de druktemakers stil? Hhahaha Natalie Fijn dat de auto goed rijdt. Ik heb ook een opel corsa! En gefeliciteerd met je oma. Veel plezier vanavond. En lekker weekend vieren. Leuk dat jullie de box gaan opzetten. Sab De baykamer komt dus vandaag? Gaaf!!! Kan je lekker gaan inrichten. Lijkt me zoooo gaaf om te doen. Krisje Hhahah je telefoon in bad, oeps!!! Chris zal ook wel gedacht hebben dat je ineens niet meer aan de lijn was! Veel plezier morgen met jullie logeerpartij...heeft Chris nou een eigen woning? Manon Je komt vandaag weer thuis toch? Lekker gehad, en nu het drukke normale leventje weer in. Jojo Hoop voor je dat jullie meisje snel komt. Als je pijn hebt en niet meer normaal kan lopen enz. is het natuurlijk niet meer leuk! Blijf lekker in je bed met je dvd's en boek. Ben vandaag vrij, dus lekker me huisje aan t doen. Morgen ga ik met vriendinnen lunchen. En een andere vriendin krijgt morgen een pup, dus ga ff op bezoek natuurlijk. Alles wat klein is zwijmel ik bij weg hahah!
@ Jojo... oh oh.. nog even volhouden mop... Morgen is de kleine meid er, ben ik namelijk nog steeds van overtuigd.. en top van je dat je voor jezelf kiest en lekker in bed gaat vertoeven, al heb je weinig andere keus op dit moment, maar dat maakt niet uit, hih @ Bi... foei foei, niet forummen onder de film, dat geeft teveel licht.. Lukte dat eigenlijk wel met zo'n 3d brilletje op?? Hahha.. nog wat van die gehaktballen op kunnen vangen om op te eten? @ Naat... helemaal in je sas met de nieuwe auto, zou ik ook hebben hoor.. en nieuwe auto's ruiken ook zo lekker.. @ gelukkig lekker aan de poets... het voorjaar komt er weer aan en dan is het heerlijk als het opgeruimd is.. Veel plezier met je vriendinnetjes en de pup.. zo schattig.. @ Kris.. geen waterdichte telefoon dus, hahah. Wat zal jij gebaald hebben.. Was het niet die van Smits die meegewassen was en het alsnog deed?? @ Super.. ik moest namens Mutz zeggen, dat ze het ontzettend super voor jullie vindt en natuurlijk gefeliciteerd.. Ze is vanochtend vertrokken en hoopte dat ze internet zou hebben.. @ Smits.. lekker aan het genieten in Limboland?? Jullie ook een sauna in de buurt? En in Maastricht kun je vast ook heel goed babyshoppen.. @ Manon... Jij zou vandaag weer thuiskomen toch?? Weer verder zonder elke dag in de sauna..dat zal wel wennen worden..maar jullie hebben heerlijk genoten, en dat hadden jullie wel verdiend... @ Julesz... nog steeds druk met werk en werk?? Hoe is het verder. gebeurd er al iets in dein buikie?? @ De rest.. de baby kamer is dus gister binnen gekomen, er staan nog twee dozen beneden, een daarvan is de kommode, die zit al in elkaar en moet naar boven, daarvoor komt Mark vanavond, ben benieuwd of ie door het trappengat past.. De rest is nog allemaal uitelkaar, zal wel morgen worden of zondag.. Als ik ooit nog eens een babykamer koop dan doe ik het met montage, whahahha.... Verder heb ik vandaag een nieuwe fiets gekocht. Heb namelijk alleen een mountainbike en een verotte barrel van een opoefiets, daar kan ik kleine gerrit met de tijd natuurlijk niet mee vervoeren.. Dus helaas geen nieuwe auto, maar wel een mooie nieuwe mamafiets... Kus
Nou Sab wil wel fotos zien hoor van jullie kamertje!!!! Ben erg benieuwd! Leuk een nieuwe mama bike! Nu ook gaan gebruiken he hahaha! Jij was het toch die net zo'n fiets wonder is als ik (not) Oh en als jouw voorspelling mocht uitkomen moet ik nu wel een beetje gaan beginnen, want je denk dat het vannacht rond 4uur geboren wordt! hahah i wish! Mutz hele fijn vakantie! Geniet er lekker van en kom lekker bij! Smits heeel veel plezier in Maastricht! Niet teveel shoppen he! hihi Kris bedankt voor je smsjes van vandaag lief! Vanavond nog plannen?? Met Chrissemans? Naat rijdt de auto lekker? Bi hoe was de film? Gelijk trek in gehaktballen of niet? Ik heb wel gehaktballen gemaakt vandaag hahaha Manon ben je weer veilig thuis????? Lekkere laatste dag gehad? Jij ging ook nog ff naar Maastricht toch? Gelukkig ik hoop dat de wachtdagen voorbij vliegen voor je! Je hebt iig lekker gepoetst in huis dus wat er ook gebeurd, je huis is schoon hihi! Hier ondertussen verplaatst naar de bank. Voelde me vandaag echt depri. Heb weer alle sites afgezocht naar houvast over wanneer de bevalling gaat beginnen. Mijn plotseling lekkende borsten zeggen dat het niet lang meer gaat duren, maar feitelijk duut het ook niet lang meer natuurlijk aangezien ik over 2 weken ben uitgerekend dus het zegt wederom geen ene f*ck! En die prop die er in delen uit komt kledderen zegt ook dat het niet lang meer duurt, maar op de sites vinden ze 3 of 4 weken ook niet lang grrrr hahaha ik ben gewoon een doos en te gefocussed! OH nog 1 ik poep me helemaal leeg en ook dát zegt dat t niet lang meer duurt, maar ja wederom.... jullie snappen het! En de kleine is al 2 dagen wat rustiger en je raad het al.... ook dat zegt dat t niet lang meer duurt hahaha nou ja je hebt er niks aan dus ik ga mezelf nu verbieden om nog langer te kijken op internet! Heb ook niet veel te kijken meer, aangezien ik alle sites gehad heb! Sorry voor mijn gezeur hoor meiden, maar ik loop echt met mijn ziel onder mijn arm!
Heb ik vier uur gezegd?? Dan mag ze wel gaan beginnen ja, haha.. Snap wel dat je er even de balen van hebt hoor.. Zolang je mobiel bent en alles kunt doen, dan is het volgens mij niet zo erg, maar als je er echt "last" van gaat krijgen, wordt je het snel zat... Hopen dat de kleine echt snel gaat komen of dat je je wat beter gaat voelen. Adviezen over bevalling en voortekenen heb ik niet voor je, die wil ik ook een paar maanden van jou, hihi
Had je ze maar hahah! Echt iedereen zit me te bellen vandaag en dan neem ik niet op, maar spreken ze t antwoordapparaat in of ik al begonnen ben! NEEEEEE EN WAS T WEL ZO HAD IK T NOG NIET LATEN WETEN GRRRR Zo irritant! Of je krijgt smsjes "Nou het kan nog 4 weken duren, maar er is er nog nooit één blijven zitten" Nou dat wil je ook niet meer horen hoor! Hahahaha zeiksnor ben ik! Maar klopt als je nog lekker mobiel bent is het zwanger zijn nog heerlijk, maar nu is het niet grappig. Hopelijk morgen een betere dag en vergeten we deze gewoon weer! Ik ga lekker douchen op mijn douchekruk (echt een uitkomst!)
Nou meiden, we zijn weer thuis hoor...en nu moeten we bijkomen van vandaag..whahaha...druk dagje gehad..moesten vroeg op...inpakken...daarna Maastricht(veeeel gelopen)...eind naar huis rijden..boodschappen doen...alles uitpakken.....eten maken(soepje opgewarmt hahah) pfffff nu ff rustig op de bank vanaaf, want morgen weer vroeg op... Samengevat hebben we een supertijd gehad daar!! Was echt verdrietig vandaag dat we weer terug moesten, stom he...heb zitten janken in de auto ervan...maar denk dat het ook hormonen zijn want als het goed is moet ik dinsdag ongi worden...we zullen zien...spannend Jojo, wat rot die pijn..kun je je antwoordapparaat niet opnieuw inspreken: "Nee ik lig niet te bevallen, wil alleen een beetje rust. Spreek iets in, maar ik bel niet terug, de ballen." Bietje, naar Alice in wonderland geweest zeker??Leukkkkk!! niets verklappen hoor, ik ga morgen met een vriendin... Zijn de druktemakers wel een beetje rustig gebleven? Sab...leuk allemaal nieuwe spulletjes...wel foto's maken als het allemaal staat he Naat lekker aan het genieten van de nieuwe auto...dat ruikt idd altijd lekker zeg... Smits..heb je niet gezien
Hey ladies, Even kort van wat ik zoal onthouden heb... Mutz, ik snap de gevoelens meis. Het is soms gewoon wat dubbel en dat kan alle kanten op gaan. Meekletsen en dromen over inrichting, shirtjes enzo is hartstikke leuk. 9 van de 10 keer gaat dat heel puur en zonder er over na te denken. Pure enthousiasme, blij zijn dat je forumdinnetjes zwanger zijn. Maar heel soms lukt dat even wat minder. en is het even confronterend. Zo snap ik heel goed dat de laatste weken van een zwangerschap vermoeiend zullen zijn en je steeds ongeduldiger wordt,of vermoeidheid in het begin niet heel fijn is in een zwangerschap etc... Maar tegelijkertijd zegt een stemmetje in mijn hoofd in zo'n dipje dan: ik wou dat ik het had, want dan was ik zwanger geweest Ik hoop dat je straks weer wat uit je dipje komt. Vast wel! En wat zul je het druk hebben. Ben zo benieuwd wat voor jurk je gaat kiezen. Super: heb al gereageerd op het club gedeelte Sab, wat leuk allemaal!!!!!!!!!! Ben benieuwd of je het record kinder-kamer-in-elkaar-zet-record gaat verbreken... Manon, wat fijn dat je het zo leuk had, minder dat je zo verdrietig was... Ik ga voor je duimen volgende week... Meer weet ik even niet... Druk druk druk hier. Pff ,draai overuren. O ja, om nog even op Sab haar vraag te antwoorden: ik had toch echt niet door op welke dag ik van mijn cyclus was gebleven deze keer. Kwam ik er net achter dat ik alweer op dag 27 zit! Man, tijd gaat snel... Ja, heb werkelijk geen idee... Elke maand(en) weer een surprise ( voorkeur kindersurprise) Xx
Hè meiden, Manon, we waren niet naar Alice, hadden we alle drie heel graag gewild, maarrrrr het is vanaf 9 jaar en lynn is nog maar 7, dat wordt dys een dvd tje voor ons. Nu waren we naar het regent gehaktballen, ook leuk hoor, maar niet super. De Kiss vonden het geweldig zo met die drie d bril. Weet niet wie het zei, maar ik kan jullie vertellen dat Sab in ieder geval niet het record baby kamer in elkaar zetten heeft! Meer zeg ik niet, hahaha die lol gun ik haar zelf.
Lol lol lol?????????? waar heb je het over.. zo lollig is het allemaal niet hoor.. Komt er op neer dat de mannen twee uur (ik hou van overdrijven) bezig zijn geweest om de commode naar boven te krijgen.. resultaat negatief... Commode past niet door het trappengat.. dus moet het via de aanbouw aan de buitenkant wat weer inhoud dat we er twee mannen bij moeten hebben... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... heb wel geconcludeerd dat als de commode er niet doorpast, een brancard dus ook niet... dus dat wordt bevallen in het ziekenhuis, want ik ga echt niet in een bed beneden liggen hoor...
Verder hebben we wel gelachen.. al zat ik de hele tijd op een klap te wachten en een brul van Jas dat hij onder de commode lag... Bi zou het erger vinden als de commode beschadigt zou zijn.. tja van je schoonzus moet je het hebben, hahhahaha
Ben daar ook nooit zo'n held in, zat met samengeknepen billen op de bank. Af en toe mocht lynn van ons polshoogte gaan nemen om te kijken hoe ver de heren gevorderd waren. Niet ver dus en zweten, waarvan???? Van het overleg vast. Normaal gesproken staan ze bij dit soort dingen altijd zo melig te doen met zijn tweeën dus ik was ook al weer bang dat ze dat ding uit hun handen zouden laten kletteren. Maar 1 troost Sab, die andere doos is wel boven!!! Hahaha