Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    oh wacht, ik las hem verkeerd.... Ja, zo'n hoorspel is niet heel fijn... Altijd opgelucht ademhalen als het weer achter de rug is...
    Jojo, wat opgeknapt na de douche?

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou zussies... jullie hebben weer een leuk avondje gehad zo te lezen.. haha :D zie ze al staan op de trap met zijn tweeen.. En inderdaad sab, jouw trapgat is niet heel breed kan ik nu uit ervaring zeggen ;)

Sab.. nu hopen dat de commode in ieder geval van het weekend wel boven komt.. ;)

Bietje.. Leuk leuk bios met kids.. en 3d vind ik zelfs super laat staan kinders :)

Manon... Snap best dat je ervan baalde terug te moeten.. Toch lekker zo'n vakantietje... En dan wil je ook gewoon lekker zo doorgaan, rust sauna winkelen bij elkaar zijn heel de dag ;)... Helaas is de realiteit dat je een baan hebt en dat die ook nog gewoon wacht :(
    Hopen dat je dinsdag ook nog ongi wordt...! zal voor je duimen!!

Naat... zie je al racen in jullie corsa! Hippe mama achter het steur haha... En was de verjaardag (alweer een!?!?!) leuk? :p

Smits.. Is de limbo aan het dansen waarschijnlijk haha...
    Mutz.. Is haar familie aan het vermaken...

Gelukkig.. Chris heeft inderdaad een eigen huisje.. Sorry, helemaal vergeten antwoord te geven :( vergeef me...:)

Julesz.. Druk druk druk dus maar weer.. Jouw cyclus gaat zo wel als een trein natuurlijk... Je schrikt onderhand zelf ervan hoever je bent in je cylus haha :$

Hier gister naar de verjaardag van een vriend van Chris geweest (lees: die Kristel tien jaar geleden als puber gezoend had ;) oepsie ;)) Was erg gezellig...
    Bij het naar huis gaan nog een bijna een uur met Chris staan praten.. Hij schrok van het tempo in onze relatie.. Ging wel erg rap en dat kon zijn hersenen niet helemaal aan.. haha.. ADHD'ers hebben rust en structuur nodig en die mist hij nu natuurlijk volledig.. Binnen een week seks, binnen 2 weken bij mijn pa op de bank, binnen 1 week vrienden van hem ontmoeten... Hij kreeg er onwijs veel onrust van gaf hij toe..
    Dus afgesproken dat ik vanavond gewoon thuis slaap en dat we het even aankijken hoe en wat...
    Ben van de ene kant blij dat hij dit natuurlijk gewoon verteld (leon praatte nooit!!!) maar ja, het maakt me natuurlijk wel angstig.. :( Wilde juist proberen hem niet af te schrikken had ik me voorgenomen, en dat is (onbewust) wel gebeurd...
    Ah ja, we zien het wel weer.. Nu eerst vandaag lesgeven, ondertussen word mijn kast eindelijk afgemaakt en vanavond houdoe avond ( half vasten) van de carnaval...

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo, hoe is het ermee? Beetje kunnen slapen vannacht. Leef helemaal met je mee. Stiekem hoop ik dat je helemaaaal niet heb kunnen slapen en dat je nu ligt te knuffelen met het allermooiste meisje van de wereld.

Sab, hahaha wat een verhaal over de commode. Kan je hem niet beter uitelkaar halen en plankje voor plankje naar boven brengen?
    Leuk een mamafiets. Wat voor kleur is tie?

Manon: Het is altijd weer balen als er aan iets leuks een einde komt. Wij waren gisteren alweer eind van de middag thuis, was kapot van al dat lopen. Het was wel erg leuk!! Maarre babyshoppen kan je daar niet, wat weer een erg groot voordeel is voor de portomonnee.
    Dat klereding van een dongel werkt in Limoland ook al niet, lang leve de kpn.

Julsz: Je bent altijd zo lekker druk. Ga je de deadline halen?

Gelukkig: De spannende tijd is weer aangebroken. Nog een weekje wachten. Hopelijk kan ik volgende week zondag een gebakje eten om jouw zwangerschap te vieren.

1979: Al nieeuws bij jou??

Kris: leeft je telefoon weer of heb je een nieuwe moeten kopen? Mijn antieke Nokia doet het nog steeds. Alhoewel er een paar functies zijn uitgevallen.

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Oja Bietje, het schijnt zo te zijn dat pas bij -ik dacht- 16 jaar de leeftijd grens in de bios daadwerkelijk geldt. Daar onder is het de verantwoording van de ouders. Even uitzoeken dus en dan lekker naar Alice in Wonderland.

Kris:Kan me voorstellen dat je even schrikt van de reactie van chris, maar hé hij was er zelf bij dus geef jezelf niet volledig de schuld. Goed dat hij het aangeeft.

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bedankt smits', dat wist ik dus idd niet!! Dat biedt perspectieven!!!
    Kris, sluit me aan bij Smits een relatie heb je samen, dus het is niet alleen krisje die snel ging. Je hebt je toch niet aan hem opgedrongen??? Gewoon proberen een beetje afstand te nemen dus.
    Jojo stand van zaken??? Keep is updated hè!!!
    Manon plezier bij Alice, nu jij niets verklappen hè! En herken het trieste gevoel van ergens weggaan waar het leuk was. Ik heb dat altijd na een vakantie, die mag van mij eeuwig duren!!
    De rest reageer ik later wel op, krijg een lamme sms vinger
    doeiiii fijne dag allemaal!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh oh oh heb gelachen om het klus/babykamer verhaal! Ik zie jullie al zitten met z'n tweetjes hahaha en Lynn maar op en neer naar boven om te kijken hoe het ervoor staat hahaha! Gaan ze nu vandaag verder???
    Bi veeel plezier met je vrienden vanavond, ik hoop dat het weer net zo gezellig wordt zoals het altijd was! Ben benieuwd!

Smits wat irritant van die dongel! Het lijkt heel wat zo op de reclames, maar is dus eigenlijk verschrikkelijk onhandig!
    Helaas ben ik nog niet aan het knuffelen met mijn lieve meisje... Ze vindt het wel best hierbinnen ben ik bang, maar ik ga proberen me er vandaag niet zo druk om te maken (lukt soms een uurtje haha)
    Hoe is het bij jou verder? Voel je je nog steeds goed? Gaat nu ook opschieten he! Wie weet beval je wel eerder dan ik!

Julesz druk baasje dat je er bent! Gaat het allemaal lukken met je deadline??

Kris dat zal idd wel even schrikken zijn geweest dat Chris dat zei, maar zeker goed dat hij het wel aangeeft! Misschien een goed idee om een paar dagen afstand te nemen (hoe moeilijk ook) en hem het contact te laten zoeken, zodat hij dat op zijn eigen tijd kan doen! Het zou zo zonde zijn als dit niet gaat werken! Jullie zijn zo leuk saampjes! Komt vast goed! :D

OH manon jullie midweekje is dus gewoonweg heerlijk geweest dat je er zo verdrietig van wordt! Ik snap dat wel hoor! Je hebt wel iets om heel fijn op terug te kijken!
    Als je ongi er nu aankomt moet je dan weer het ziekenhuis bellen of hoe werkt dat? Je hebt het wel verteld, maar ik kan t me niet zo goed herinneren!

Ro is zijn chef aan het ophalen en die komt hier zo de nieuwe thermostaatkraan in de douche monteren! Dan kunnen we weer heet douchen heerlijk! Ook de wasbak die door een potje dagcreme is gesneuveld wordt vervangen. Heerlijk dat het gedaan wordt, want hierna zijn echt alle klusjes (op het gewone huishouden na) klaar! Dus vandaag mag ze niet komen! Ik wil lekker even genieten van mijn hete douche!
    Daarbij komt ook dat de onderbuurman een feest geeft in zijn achtertuin met een partytent en dat is precies onder ons slaapkamer raam.... Dus het lijkt me niks om te liggen puffen met een hoop buren lawaai op de achtergrond!
    Dus dan maar de 15e want daar had ook iemand op gegokt geloof ik en vind ik wel een mooie datum! (Ro denkt net als Bi de 18e!)
    OH en vannacht redelijk geslapen, merk dat he rustige dagje van gisteren mijn lijf goed heeft gedaan! Vandaag ook nog heel rustig aan en dan moet het wel goedkomen!

Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend????

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij deze Bietje! Ben je al ongi geworden? :S

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits.. dat is dus het probleem, die commode kan niet uit elkaar. Alles is in delen behalve die commode. Volgens jas hebben ze een grote boom gepakt en daar de commode uitgehakt, hahah.. en niet babyshoppen???????? Dat kan toch niet....

@ Jojo.. how is live today?? Alles nog rustig?? Heb ik het dus mooi fout gevoeld dat het vandaag zou gaan gebeuren.

@ Kris.. ben het met Bi en Smits eens hoor. Een relatie heb je niet alleen. Je hebt hem toch niet vast gebonden ofzo?? Wil ik dit eigenlijk wel weten, hahah...

@ Bietje.. Kan Mark niet illegaal aan die film komen? Vast wel en die brilletjes heb je vast mee mogen nemen, dus problem solved...

@ Manon.. ik ben altijd iemand die juist graag naar huis wil, hahha.. Maar als ik lees hoe jullie genoten hebben kan ik het me wel goed voorstellen hoor.. alles lekker in chill tempo en doen waar je zelf zin in hebt... heerlijk..

verder weet ik het niet meer, had net een heel verhaal getypt, maar internet vloog er weer uit, dus verhaal weg...

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja jammer Sab hadden we maar om een zak dubbel zout gewed! Had ik ook eens gewonnen! Het zou vandaag natuurlijk nog kunnen, maar het tijdstip zal niet meer goed zijn!

Werd gister gebeld door mijn zus dat haar vriendin die de 17e was uitgerekend is bevallen van een zoon Seff. (Erg stoere naam vind ik) Super leuk voor haar natuurlijk, maar stak ook wel een beetje!
    Gelukkig voor haar is de bevalling snel gegaan! 12.00uur begonnen en 18.30uur had ze hem in haar armen!

Balen van die commode zeg! Gek dat het niet uit elkaar kan! Heb je wel een hele mooie robuuste commode dat kan niet anders! Nou hoop dat hij snel op zijn plekkie staat en je hem lekker kan gaan inrichten!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou hier nog steeds drama hoor. Het bedje past niet door de deur, dus die staat nu op de babykamer terwijl we eigenlijk het plan hadden om die eerst bij ons te zetten. En bij de kast willen de deurtjes er niet in.. Ben maar naar beneden gegaan, want ik raak er zo vreselijk door geirriteerd...grrrrrrrrrrrrr kan wel janken eigenlijk. Waarom gaat het nou nooit eens in een keer goed. Om 16.00 uur komen de hulptroepen voor de commode..zal je zien valt die natuurlijk van de aanbouw af ofzo...bleeeeeeeeeeeehhhhhhhh

@ Jojo..kan me voorstellen dat het je steekt hoor. Je wilt het nu natuurlijk zo graag en ze is al een tijdje aan het rommelen... ook lekker gefrustreerd dus, hahah.. Zitten de kraan en de nieuwe wasbak er al op???

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chilllll sabba!!!!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey wat shit zeg Sab! Je verheugd je er zo op en dan wil het allemaal niet zoals het hoort! Daar kan ik ook om janken hoor! Nu hopen dat het alsnog goed gaat komen en anders leen je gewoon mijn wiegje en zet je dat naast je bed! Die van ons is er dan toch al weer uit! Laat maar weten of je dat wilt ik vind het prima!

Hier hangt de nieuwe kraan en de wasbak! Is erg mooi geworden! Net heeeeerlijk heet gedouchet zoooo fijn na een paar maanden onder dat pis straaltje te hebben gestaan! Spieren voelen gelijk weer soepeler! Net toch maar weer even t huis gedaan, want het was hier rommelig. Morgen gaat Ro de badkamer poetsen en mag ik niet in de buurt komen van hem vanwege de spullen waarmee hij dat gaat doen! Zo lief! Dan nog een dweil door t huis en klaar zijn we voor deze week!

Ik durf er niks meer van te hopen maar heb toch weer wat last van de krampen in mijn rug en buik.... Ik denk dat het gewoon komt van het stoffen, zuigen en poetsen, maar je gaat toch weer hopen he!
    Ga zo maar even naar mijn vriendin even afleiding zoeken met mijn lekkende tieten!

Sab kop op he komt allemaal goed! Later lach je erom ;)

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou he he.. de kast zit in elkaar.. wat een gedoe zeg. Nu die commode nog.. En eigenlijk hebben we een te kleine kamer..hahha.. Of te grote meubels, het is maar hoe je het bekijkt..

Jojo wat fijn dat het allemaal al klaar en wat heerlijk dat je hebt kunnen douchen onder een normale straal.. Vreselijk is dat die pisstraaltjes... heb nu net een bod gedaan op een wiegje op marktplaats, maar ik houd uw aanbod in gedachten..tnx...

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en ben nog een beetje zoekende.

Sinds mei 2009 ben ik gestopt met de pil. In het begin waren we vooral aan het klussen als we zin hadden. Sinds 5/6 maanden echt heel serieus bezig. Sinds afgelopen maand test ik met persona om te zien wanneer ik mijn ei heb, want de testen van kruidvat vond ik niet echt duidelijk. Sinds deze maand ben ik ook aan het temperaturen. Over 2 dagen zou ik mogen testen, maar vanmorgen had ik licht bruinig bloedverlies. Het zal dus wel weer mis zijn.

Hoe is het met jullie? Nog steeds aan het klussen of ook al mama's in spe?

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoi girls...

vandaag gewoon lekker druk aan het lesgeven geweest dus.. Chris niet gesproken, hij belde nog (terwijl ik lesgaf) expres niet opgepakt... Dus zie hem vanavond wel, feestje van de carnavalsvereniging... Ga ik lekker mezelf vermaken met mijn oude vriendinnetje, hoop ik dan ;)

Sab.. al contact gehad.. Gelukkig dat je nu weer rustig bent ;)

Peet.. ook wij al contact gehad ... haha makkelijk he smsen... :p Maar weer een druk heerlijk dagje gehad.. Vind het ook altijd zo lekker dat de klusjes die gedaan moeten zijn gedaan zijn.. Hier ook vandaag éindelijk mijn kastschuifdeuren erin.. Nu is mijn kamer dus ook helemaal klaar... Onee, nog 2 plinten.. :( maar ja, mijn pa is niet zo snel met klusjes doen zucht :(

Bietje... How are you today?? wij nog geen contact gehad... mmm.. Maar de dag is nog niet voorbij ;)

Mis ik nu iemand... Volgens mij niet... Tot morgen waarschijnlijk!

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: meid ik heb met je te doen. Zo te horen zit je er echt doorheen!! Ik hoop dat het of snel beter gaat of dat je meisje snel mag komen. Hou je taai meid.

Sab; hahahaha lekker bezig met die babykamer..........hoop dat de frustratie weer wat is gezakt en dat je kamertje vooral mooi is (en inelkaar is gezet)

Kris: veel plezier vanavond!!!

Mutz: lekker in de sneeuw???? geen beentjes breken he?

Loestig: welkom hier! Hopelijk mag het snel raak zijn bij je.

Hier weinig nieuws. Het is weer mijn werkweekend dus ben weer druk. Heb een andere medecollega in mijn weekenden en ik kan heeeeel fijn met haar werken. Werkt dus stukken beter en dat vind ik wel prettig. Voorlopig blijft ze ook samen met mij werken. Verder ben ik nog helemaal in de wolken van ons mooie nieuws van donderdag.
    Zal snel nog even de foto's van de echo plaatsen.

Voor een ieder die ik even vergeet SORRY, mijn geheugen wordt echt met de dag beroerder......

xx

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    meiden ff snel ga allemaal please voor me duimen! heb weer weeën om de 6 á 8 min sinds een uur
    Wordt nog niet echt heel veel erger, maar gaan zo toch de vk denk ik bellen om te vragen of ze wil komen om te kijken hoe het er voor staat, want dit trek ik zo niet langer als het weer vals alarm blijkt te zijn.
    Ga er maar vanuit dat we weer in de maling worden genomen doe ik nl ook. Niet allemaal stuiteren nu he! Ik moet t nog zien. Hou jullie op de hoogte!

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als er maar vooruitgang in zit, dat de weeën korter op elkaar komen!!! Ik hoop het zo jojo!!! Duim duim heb nog nooit iemand zo graag weeën toegewenst hahaha maar nu wel denk aan je en puf in gedachten mee!!!

19. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nou ik ga voor je duimen dat het nu begonnen is!!!!!!!! Trek je de pijn van de weeen een beetje???????

Zou zo mooi zijn als het begint!!!!!!!!!...... KEwl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kus!

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    thanx girls doet nog niet echt pijn is alleen vervelend. Ik hoop dat ro zo thuis komt. ik ga nu douchen misschien dat het versterkt
    Gvd ik hoop t zo!

Deel Deze Pagina