Gelukkig dat het nog te verdragen is. Tjee spannend hee... Het blijft absurd vind ik, dat een mens gewoon een kind op de wereld kan zetten,. Nu zit ze nog lekker bij je in je buik. En straks, hoe snel straks moet nog blijken, heb je d'r in je armen. Fijn dat Ro zo thuis komt. Is hij eerder terug gekomen? Tjee, zit in stuitermodus hiero.... Xxx
oh Jojo.. wat spannend weer allemaal.. Ik ga zo naar mijn bedje, maar kan vast wel duimend slapen.. Ben benieuwd dat het door gaat zetten... Zet hem op he.. You can do it.. denk aan je.. Kus
Nou meiden Ro heeft net de vk gebeld en het komt erop neer dat ze vindt dat ik me aanstel... Ze komt niet langs en zegt dat ik ws te gespannen ben en dat Ro maar een warme kruik voor me moet maken. Het woord "t zou wel eens begonnen kunnen zijn"heeft ze niet in haar mond genomen. Voel me zo dom nu, maar ik stel me niet aan en wat ik voel is echt. Als het dan wederom voorweeën zijn, is het dan echt zoveel gevraagd als ze even komt om te kijken of er evt ontsluiting is??? Blijkbaar wel. Volgens haar krijg je pas ontsluiting als je om de 3min krachtige weeën hebt. Dikke vette bull shit. Voel me niet serieus genomen en kan alleen maar janken. Al is het weer vals alarm het zou fijn zijn als ze kwam om me gerust te stellen.... Pijn gaat hier gewoon door. Het is echt krachtiger dan dat het vorige week was... Nou ja het zal wel niet en ik stel me dus blijkbaar aan. Zit er echt even doorheen nu. Ik laat jullie morgen als ik wakker ben (hoop tussen 10 en 11) weten hoe de nacht is gegaan... gatverdamme wat een kutzooi en een nare verloskundige! Ro is ook echt boos! Slaap lekker meiden ik ga nog ff door met me aanstellen omde 5 min...
Gewoon weer bellen als ze krachtiger worden en er korter tussen zit, ik dacht dat er een rapport opgemaakt was, waarin stond dat de vk 's in Nederland beter moesten luisteren naar zwangere vrouwen, omdat juist zij degene zijn die aanvoelen wat er gebeurt. Schijnbaar hebben niet alle vk 's in Nederland dat rapport gelezen of doen het af als onzin en de jouwe is daar 1 van. Niet twijfelen om weer te bellen als er iets veranderd, en natuurlijk ben je gespannen het is verdikkeme je eerste!!
jojo... wat balen van je vk!?!?! hopen dat je de nacht door bent gekomen.. Heel veel sterkte.. Wil je het mij smsen?? ben vandaag niet online namelijk... Ga met mijn broer shoppen (alweer shoppen )
Jaaaaaaaa hooooooooooooor Jojo...dat geloof je toch niet.. wat een ontzettende ^@$$#^@%@$^ van een vk zeg.. Zit me hier gewoon boos te maken.. Ze wordt toch betaald om jou te begeleiden..jezus wat een doos... pfffffffffff Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen, maar misschien ben je vannacht alsnog begonnen... wacht vol spanning af... Dikke knuffel...
@ Loestig welkom op het forum. Hopelijk is het voor jou ook snel raak.. Ben je ook al naar de huisarts oid geweest? Je vroeg hoe het er hier met de meiden voorstaat.. eens kijken of ik een opsomming kan geven. Volgens mij zijn we met zijn 11-en soms 12-en Jojo = zwanger Nathalie = zwanger Super = zwanger Smits = zwanger Sabrina = zwanger Bietje = vroeggeboorte kindje verloren met 20 weken Jufkrisje = net relatie verbroken dus even niet met het zelf krijgen van kindjes bezig. Natuurlijk wel met onze kindjes en de kindjes van haar werk... ze hoort er gewoon helemaal bij... Mutzie = druk in de weer. Had problemen met haar eisprong Julesz = klussende met een hele wisselende cyclus Gelukkig = klussende , nu aan het temperaturen Manon = verstopte eileiders nu 1 ivf poging gehad 1979 = heeft laatst voor het eerst dankzij medicijnen een eisprong gehad.. of in ieder geval was haar ei groeiende... Zo even kort samengevat... zitten natuurlijk hele verhalen achter elk persoon, maar dan moet je de twee delen gestopt in mei maar even doorlezen, hihi
Jojo, hoe is het? Ik kan mijn bericht van gisteren wel kopiëren voor je. Hoop zo dat het is doorgezet vannacht. Denk aan je. Wat en ^&^^&$^&$%^(*) verloskundige. Hopelijk doet ze de rest van de werk uitstekend. Sab: Hoe is het bij jouw afgelopen? Commode inmiddels boven? Je bent verder toch wel blij met je spulletjes?? Loestig: Welkom. Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen heb.
@ Smits.. ja de spulletjes zijn inmiddels allemaal boven. De commode buitenom bleek een fluitje van een cent.. tenminste zo zag het er van binnen uit, hahah.. We zijn heel blij met de meubeltjes hoor.. Nog maar 16 weekjes dat is ie gevuld, hahah.. De meubels zijn wel wat aan de grote kant, of eigenlijk, het kamertje is klein, hahha.. geeft niet.. het past en een kleintje heeft toch niet zoveel ruimte nodig... Hoe is het daar in Limboland?? Vandaag weer terug of blijven jullie lekker tot morgen?? Hoe is het verder in jou buik??
aaahhh... worden jullie ook gestoord van het niets horen heb al 10 x gekeken hoe het met jojo is... Ga zo winkelen dussss dan hoor ik niets... smsen doe ik maar niet, zit ze misschien helemaal niet op te wachten... Loestig welkom.. sab.. mooi samengevat, maar moest dat nou zo gemeen neergezet worden van mij ik ben juist wel met kids bezig die van jullie en mijn schoolkids Net of ik er niet meer bij mag horen haha!
Ik ga het aanpassen zeurpiet, hahahha... En ja.. ik zette vanmorgen als eerste de pc aan om te kijken hoe het met Jojo en de kleine is... Wordt gek van dat wachten, hahah...
ik ook hoor... en hoe is het in wormer?? waren vanmorgen bijna richting beverwijk gereden... was ik weer even vlakbij jullie geweest.. Nu waarschijnlijk richting manon... winkelen in rotje knor..
Heb het veranderd hoor... hahha... Hier alles goed hoor.. Kamertje is klaar, tenmiste de meubels staan erin, haha. de rest komt later wel. En naar Beverwijk?? Zwarte markt zeker? Mij benieuwen of Bietje nog geweest is, anders had ze wel brood voor me mee kunnen nemen... Lekker winkelen.. jippie.. het is prachtig weer ervoor in ieder geval, tenminste hier in Wormer schijnt het zonnetje...
hier niet hoor... kei bewolkt.. met best een windje.... mmm hadden we dan toch maar voor de zwarte markt gekozen haha... En wanneer mag je van de week werken?? en zal eens naar je aanpassing gaan kijken
Oh, dan zitten wij een keer aan de goede kant van het land, hihi.. Ik mag maandag dinsdag en woensdag werken. Donderdag met Bietje mee naar Alkmaar. Lynn mag mee doen met een techniektoernooi, dus tante Sab gaat haar aanmoedigen. Vrijdag komt er iemand van de kraamzorg en om 13.00 uur mag ik naar de Vk.. Moet ik even vragen wanneer ik mijn overheerlijke bilprik ga krijgen... ielllllllllll
Soms kan iets er zo ingewikkeld uitzien en dat gaat het bijna vanzelf, hups commode naar boven. Wat voor kleur krijg het dekentje Sab? grijs of doe je er nog iets bij. Ben wel benieuwd naar het resultaat. En wat je zegt, de kleine heeft niet veel ruimte nodig, moeder wel voor al die spulletjes Tjee zou Jo nu toch echt bezig zijn? We zijn sinds vrijdag alweer terug. Was maar 1 nachtje,maar wel heerlijk om er even tussenuit te zijn. Vandaagde mandtjes ophangen in de babykamer en lekker verder rommelen. Die kleine van mij heeft zich gisteren heel de dag uitgeslooft. Was zo leuk, handjes en voetjes ( tenminste dat denk ik) vlogen alle kanten op.
bilprikken zijn niet erg.. die zie je niet aankomen hahah.. druk weekje weer voor de boeg... jojo, were are you!?!?!