Bilprik omdat mijn bloedgroep 0-negatief is en dat kan als het gemengd wordt met het bloed van de baby gevaarlijk zijn. Dus krijg ik in de 30ste week een prik om antistoffen aan te maken... zoiets was het, maar het is voor mij erger dan voor de kleine Gerrit, hahah.. Gelukkig maar... Leuk mandjes opgehangen, dus het raakt steeds meer af.. fotooooooossssss, hihi.. En wat voor dekentje, tja ik denk wel iets met grijs, hahah.. We zullen wel zien.. Jojo.. hoe is het???????????????????????
Jojo: meid hier even snel een berichtje van mij. Ben aan het werk dus eigenlijk:........Foei! Maar wat zal jij er doorheen zitten...jeetje ik vind het echt belachelijk dat de vk niet even kwam kijken bij je. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt en onzeker. Maar kom op hoor! Je bent niet gek en je stelt je al helemaal niet aan......... Hou vol ik denk aan je (alsof je daar wat aan hebt) en ik duim voor je!!!!!!
Hier nog steeds niks dus. Ik ben kapot heb amper kunnen slapen. Weeën namen eerst in kracht toe en duurde langer, maar uiteindelijk zwakte ze af en waren ze haast weg. Ben toen in slaap gevallen rond 3uur en af entoe wakker geworden van pijn in mijn buik... Nu gaat het nog gewoon het zelfde door, alleen niet meer zo krachtig. Ik hoop dat het nu gewoon gaat stoppen, want het is allemaal zo zinloos dit... Ga ook geen vk meer bellen. Ga er morgen heen en zal dan eens even haarfijn gaan vertellen wat ik er van vind... Kom net uit bed maar voel me alsof ik er nooit in ben geweest bah. Reageer later op jullie sorry ff er helemaal klaar mee!
jojo.. Sterkte meissie! zal aan je denken vandaag hoor!! en inderdaad ga morgen maar eens lekker op je strepen staan bij de vk!
Is te begrijpen hoor Jojo.. Gaat Ro morgen mee naar de VK?? Vind het echt niet kunnen hoor, wat zij gisteren gedaan heeft. Dan komt ze toch gewoon even langs om jou gerust te stellen.. Ze werkt wel met mensen hoor, niet met auto's die voor een apk-tje komen... Neem vandaag lekker een chill dagje.. Telefoon uit, pc uit een dekentje en hangen op die bank of in bed.. Lekker een warme kruik om die buik en tja.. voor de rest is het natuurlijk wachten, wachten wachten.. maar als het nou maar door zou zetten inderdaad, dan weet je waar je aan toe bent... Dikke knuffel voor je...
Sab: Oja dat had je eens verteld. Nou succes ermee. Zal vandaag foto's maken. Meiden bestond er naast de regendans ook maar een weeën-/geboortedans. Dan was kleine van Jo er binnen no time.
@ Sabrina Bedankt voor je update over de meiden. Ik zal op een rustiger moment de verhalen gaan lezen. Ik ben zelf nog niet bij de huisarts geweest. Mijn man en ik hebben afgesproken nog 2 maanden te proberen. Mocht het dan nog niet raak zijn, dan gaan we naar de huisarts. Maarja, 2 maanden is nog best veel, ik weet niet of ik nog zoveel geduld heb, misschien nog 1 maandje en dan toch maar gaan. Ik heb vandaag de hele dag krampen en gisteren ligt bruinig bloedverlies dus mijn regels zullen vandaag of morgen wel doorzetten. Kan ik weer met een nieuwe cyclus beginnen. @ Jojo, wat rot voor je dat je de hele nacht in die onzekerheid hebt gezeten en hebt moeten afzien. Hopelijk mag het snel echt doorzetten.
Lieve Jojo, wat shit dit zeg! Je zult wel kapot zijn.. Laat je maar lekker verwennen. En fijn dat je morgen even je zegje kunt doen over de gang van zaken. Een beetje meer empathie en begeleiding mag wel zeg! Een stevige knuffel voor jou. Smits, wat fijn dat het nachtje weg zo fijn was. Het kan zoveel verschil maken, even een nachtje ergens anders in een leuk huisje ofzo. Wat heerlijk trouwens, aanklooien in huis. Welke kleuren zijn de mandjes en van wat voor materiaal? Krisje, muchos plezieros tijdens het shoppen Sab, wat fijn dat eindelijk alles er staat. Wat een gedonder man! Uiteindelijk is het resultaat er maar toch, zou fijn zijn als het iets makkelijker zou gaan. Hoe kewl, een tecnneut van een nichtje. Leuk dat je haar gaat aanmoedigen.. Eigelijk moet je dan een bril met dik montuur opzetten (staat heel slim) en dan roepen dat ze het van d'r tante heeft Loestig, leuk dat je meekletst. Ik kan me levendig voorstellen dat het geduld wat op raakt... Hoop voor je dat het snel raak is. @ hier, lekker op pad geweest, wezen wandelen met de hond over de dijk. Helemaal frips achter den computert. Nu even aan de slag. Jullie vroegen naar de deadline. Als het goed is begint het rustigere leven eind april... ik kijk er naar uit hoor..... Bietje: hoe gaat het met jou en je plannen? Ben je al aan het schrijven. Ben er heel nieuwsgierig naar... Gelukkig, Manon hoe is u? En wanneer is mutzie ook al weer terug? Frons, ik vergeet iemand.... oh ja, super! Heb je nog wat leuks gekocht? Of heb ik daar over heen gelezen. Kus
Welkom loestig, Sab goed samen gevat!! Denk toch of is het hoop, dat het bij jojo door heeft gezet. Hier druk beIg geweest, tuin een beetje opgeruimd, zin in voirjaaaaar... En net de hele zolder geschuurd als het ff meezit morgen starten met schilderen. @julesz, boek gaat goed, maak er echt op bepaalde dagen tijd voor. Geeft me veel voldoening!! Krissss daar gaan je spaarcentjes met al dat shoppen!!! Nee hoor lekker genieten! Verder meissies weer alles ff kwijt!!
Ja, fijn is dat he? Je voorbereiden op de voorjaar.. Ik zit te wachten totdat ik bezig kan in mijn volkstuin. Ga vanmiddag even zaadjes bestellen. Ik hoop ook zo dat het bij Jojo heeft doorgezet... Alles lijkt er wel wat op... Wordt vervolgd... Super dat je zo druk bezig bent met schrijven, ben echt zo benieuwd wat het wordt! Houd ook erg van schrijven. Tegelijkertijd is het vaak ook een manier om dingen van je af te zetten, een soort helingsproces.... Welke kleur wordt de zolder? Xx
Nog steeds niks hier. Zijn lekker naar Noordwijk gereden en hebben even lekker gewandeld. Ook Ro zit er doorheen. Heb idd de telefoon op stil pc net aangedaan omdat een serie wil kijken op bed, maar verder heb ik even nergens zin in.... Zo flauw dit! Harde buiken heb ik nu heel veel maar doen niet echt pijn meer. Het is dus weer echt loos alarm geweest, maar wel een pijnlijk alarm! Sorry hoor heb echt even geen zin om op iedereen te reageren, maar vind jullie wel allemaal hartstikke lief en morgen zal ik weer gezellig doen! doeii..
Lieverd, no worries, helemaal begrijpelijk toch! Fijn dat jullie even samen op pad zijn geweest.. Lekker rustig aan doen. Kus
hoi girls.. bietje heb me ingehouden... heb alleen een kei leuk gillet met bijpassende rok en een lange witte blouse (zo een tot over de billen) gekocht... Totale schade 160 eurie... valt nog te overzien.. Oja, mmm toch minder ingehouden dan ik dacht zijn samen ook even naar het reisbureau geweest om een stedentrip Parijs te boeken voor de meivakantie... Mam en ik met de Thalys in een hoteltje... Dus geeeeen huwelijksaanzoek op de eifeltoren die eer houd ik aan mutz haha... DUs ja, die schade 260 euro.. Maar ja, dat is een verspreide aankoop van 3 maanden toch Ter verdeging: heb al wel 3400 euro gespaard in 7 weken.. Best redelijk toch Bietje, lekker aan het prutsen dus vandaag... Hier is later op de dag ook een flauw zonnetje doorgekomen... Heerlijk! Julesz.. Een volkstuintje, wat grappig... Hier in ons dorpse leventje kennen we helemaal geen volkstuintjes.. Of je hebt een tuin, of geen! Maar lijkt me wel super om zo toch lekker een eigen tuin idee te hebben... Eind april rustiger vaarwater.. Dat is nog maar 6 weekjes.. Dat is te doen, en anders gewoon lekker klagen hier tegen ons Jojo, meid, doe inderdaad lekker je eigen zin.. Snap heel goed dat jullie er mee zitten.. je 1e, alles nieuw en vreemd.. En dat je meisie dan beslist dat ze jullie helemaal gek maakt met al die voorweeen enzo... Van mij mag ze komen hoor, heb vanmiddag een kei leuk kraamcadeautje gekocht.. Heb ik nog gesmst, maar na je postje hier voel ik me allemaal lullig hierover... was goed bedoeld a.s. mama!
Was er maar een manier om je het makkelijker te maken Jojo. Ga je nou niet schuldig voelen dat je niet reageer op onze berichten. Dat verwachten we ook helemaal niet. Kom hier maar lekker al het vervelends van je zeuren en verder niets! Dikke knuf voor jou en Ro. Bietje:Jij hebt veel gedaan vandaag, waar is dat chillen gebleven? Hoe was het van de week eigenlijk met je vrienden? Kris: Wat leuk naar parijs met je moeder. Spontane actie? Knap dat je niet helemaal los bent gegaan in de stad. Nu maar hopen op snel mooie weer, kan je oa met je blouse gaan pronken.