Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jojo Ik snap dat dit wachten en de valse meldingen je sloopt! Wel fijn dat jullie er vanmiddag ff samen tussenuit zijn geweest! Het zal echt niet lang meer duren, probeer daar aan te denken. Succes met het wachten. En logisch dat je niet op ons reageerd hoor! Als je ons maar wel op de hoogte blijft houden van je situatie he???

Kris Lekker geshopt en een vakantie geboekt dus...lekker hoor, en gezellig met je moeder. Ook goed dat je lekker spaart zeg!

Sab Je babykamer staat dus (uiteindelijk) boven. Nu kun je lekker gaan inruimen enz.

Bietje Jij bent ook weer druk bezig geweest. En in je tuin gewerkt en je zolder geschuurd. Hoe was je avondje met vriendinnen?

Julesz Lekker is dat he, zo'n wandeling met de hond. Vaak denk ik, nee he nu met die kou de hond uitlaten, en als ik dan eenmaal in het park loop is het genieten van de buitenlucht. Welke dag van de cyclus zit je nu? En (sorry vergeten) had jij nou pas je eisprong of was dat Mutsie)?

Loestig Welkom. Hoelang zijn jullie bezig? En hoe zijn je cyclussen? Als het deze ronde weer niet gelukt is gaan wij naar de huisarts.

Smits Lekker nachtje weggeweest, leuk hoor. Ook voor jou gaat het niet heel lang meer duren. Wat vliegt de tijd zeg!

Naat Lekker aan het rondscheuren in je corsa? Trouwens, je hebt me aan het bingoén geholpen. Op spelpunt, erg verslavend. Alleen het speeltegoed is bijna op en ga niet opwaarderen, dus bijna einde verhaal ben ik bang. Nou, ga dan gewoon weer patience.

Manon Ook ik herken dat klote gevoel als je het erg leuk hebt gehad en weer weg moet. Kan ook wel janken dan. Zeker als we het met mijn familie zo fijn hebben gehad en we bijv. na een weekendje weg met zijn allen weer naar huis gaan kan ik wel janken, mis iedereen dan gewoon haha. Nou, beter zo dan dat ik blij ben om ze niet meer te zien toch?

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou meiden, meneer chris heeft zijn muurtje alweer wat afgebrokkeld.. Gisteravond een vriend van hem in een situatie beland waar chris wat stoerder uit kwam dan hij eigenlijk had gewild (stond op het punt van vechten volgens mij..) en hij schaamde zich zo erg... Hij voelt zich nu ook al heel de dag klote, en niet om het feit dat hij op het punt stond, maar was bang voor mijn reactie.. Dat ik zo was geschrokken dat ik niet meer wilde :)...

Dus zo maar even naar mijn mannetje om hem duidelijk te maken dat het allemaal wel mee valt, zolang het bij bijna vechten blijft... En dat hij dat maar niet meer moet doen in de toekomst ;) maar dat het allemaal wel meevalt hoor...

Eigenlijk klinkt het nu wel alsof chris een vechterbaas is :D maar een vriendin van hem, mijn oude vriendinnetje/naamgenootje, heeft ook verteld dat chris helemaal niet zo is, en dat zij ook echt stond te kijken van zijn reactie gister..

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ach ja Kris,volgene mij doen wemallemaal wel eens iets wat totaal niet bij ons past.

Heb net even het goede voorbeeld van Sab opgevolgd en foto's geplaatst op hyves. Moet alleen mijn buik no vastleggen.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits.. heb de foto's bekeken...echt super gaaf leuk en lief... moest alleen de laptop op zijn zijkant houden.. ik even blij dat ik een laptop heb en geen gewone pc, hihi...

@ Jojo.. maak je nou niet druk om het feit dat je niet wilt en geen zin hebt om te reageren.. Helemaal te begrijpen..bewaar jij je energie maar voor de kleine meid.. en als je weer zin hebt kom je weer langs.. maar wat Julesz ook al zei, houd je ons wel op de hoogte??

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    smits... reactie op hyves... leuk zeg!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden het is echt begonnen!!!!!

Sinds 22uur vanavond (ja duh anders staat er 10uur) weeën die in kracht en snelheid toenemen. Om 3uur ofzo de vk gebeld (gelukkig een andere) en ze kwam gelijk. Net getoucheerd en helaas nog maar 2 cm ontsluiting. Ze zei dat het nog wel even kon duren dus ik vroeg gelijk praten we over dagen??? Maar nee over uren!!!! Dus ik weer moet Ro gaan werken of niet, maar het leek haar beter van niet, al denkt ze wel dat het nog niet heel snel geboren zal zijn! Maar goed het feit dat we weten dat dit echt is is erg fijn! We zijn nu schijtlollig van de zenuwen dus ik dacht ga jullie ff berichtje sturen!

Ik gok dat t volgende berichtje is dat ik mama ben geworden, maar ergens is nog dat stemmetje die zegt "de weeën gaan weg en je hebt je kindje nog laaang niet!" Als ze nu de 15e geboren wordt heeft Smits de poul gewonnen!!!!

Ok ik lul te veel en moet proberen wat te rusten anders trek ik t zo niet maar ben helemaal hyper! Ok wee......auauauauau

jullie zijn toppers meiden thanx!

7. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    'k zit achter de laptop aan m'n ontbijtje... en ik MOET even reageren: Jojo, wat spannend dat 't nu echt gaat beginnen!!! Ik ben zo benieuwd hoe je nacht is verlopen! Nou, zet 'm op meid!!!
    Liefs, 1979.

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Eindelijk Jojo. Ben ineens onwijs zenuwachtig voor je. Mijn duimen zijn volledig voor jou en 10.07 hé wordt je meisje geboren.
    Denk aan je en zet hem op.

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    update nog steeds weeën steeds pijnlijker heftiger en langer! Het wordt steeds moeilijker ze weg te zuchten.
    Ro slaapt nu gelukkig want hij is zooo nerveus! Hoop wel dat hij zo wakker wordt want dit is best heavy alleen op te vangen.

Meiden hoop jullie niet meer te spreken als niet mama! ;)

10. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo wat spannend meidddddddddddddddddd:D:D:D
    Het zal zeker niet lang meer duren voordat jullie jullie kleine meisje vast kunnen houden.

Gelukkig heb ik je evrslaafd gemaakt aan de bingo! Ik zit er nu niet zoveel meer op, zijn altijd van die momenten bij mij. Wie weet vanavond weer ffies.

Krisje beetje bij beetje laat hij dus meer van zichzelf zien en het is toch goed dat hij voor zijn vrienden opkomt lijkt mij, kan een keer voorkomen zo'n situatie.

Nou wij hebben de auto lekker ingereden hoor, hij rijdt fantastisch!!! Gister heeft Pas de box in elkaar gezet en gelijk mijn huis anders ingedeeld qua meubels...leuk allemaal hoor.
    Vanavond weer naar de verloskundige, mijn mamsie gaat mee...Pascal moet stucen bij zijn zusje.

Verder weet ik het niet meer zo goed wat iedereen verteld heeft, sorry dames.

Probeer vanavond wat uitgebreider te reageren en Jojo ik hou de site in de gaten en hopelijk dalijk een berichtje als mama Jojo!!!:D

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: zit (weer) op mn werk te stuiteren. Meid heel veel succes. Zet hem op en heel veel sterkte. Ik denk aan je en duim voor je!

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    waaaajjjjjjaa!!! jojo zit hier in brabant in stuiterstand!!! wat goed meid :D heeel veeel sterkte, plezier, en toi toi toi! zet hem op meis!!!

Ook hier draaien de duimen overuren :)

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    @ Jojo. Spannend zeg! Ik kan me voorstellen dat je nu echt heel ongeduldig wordt en wilt dat dit gedeelte voorbij is en dat je je dochterje in je armen kunt houden.

@ Gelukkig. Ik ben in mei gestopt met de pil. Mijn cyclussen waren in het begin wisselend, nu iets regelmatiger rond de 31 dagen. Juist omdat het nog weleens afwijkt ben ik begonnen met persona, dat geeft mij wel een geruststellend gevoel. Afgelopen maand zag die mijn eisprong perfect (zondag 28 febr en maandag 1 maart) en hebben we ook rond die dagen goed geklust. Helaas heb ik de afgelopen 2 dagen heel licht bruinig bloedverlies gehad en ook heel de maand geen symptomen die wijzen op een zwangerschap. Maar ja het is nog steeds geen rood bloed, dus ik blijf hoop houden. Eigenlijk zou ik vandaag mogen testen, maar heb dat nog niet gedaan. Ik wacht nog een paar dagen voor het geval dat mijn cyclus gewoon weer onregelmatig is.
    Ik las in het overzicht dat Sabrina had gemaakt dat jij ook nog klussende bent. Hoe lang ben jij bezig? Heb je een regelmatige cyclus?

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH Jojo.. vet rete spannend.. Zet hem op lieverd..je kan het.. Nog even en je hebt de kleine in je armen.. Misschien nu al, maar dat weet ik natuurlijk niet...

Denk aan jullie..

Dikke knuffel

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jojo yesssssssssssss, had al heel stiekem even op het werk gekeken en voorgelezen aan Sab, jezus het lijkt wel of ik zelf aan het bevallen ben, al was ik daar niet zo zenuwachtig voor!!

Je bent gewoon straks mama, is het niet vandaag dan wel morgen want veel langer gaat het echt niet duren met 2 cm ontsluiting....zet m op, you go girl!!!!!!

Baal ook een beetje dat mijn voorspelling niet klopt grrrrrrr...maar ja daar kom ik dan wel overheen hahahahaha

Nog 16 weken en dan ben ik tante hahaahah, ga gewoon af tellen nu...en nog 16 weken dan is het zomervakantie, dat klinkt lekker kort!!

Hier net ff verf gescoord, dus straks na de lunch verf kleding aan en aan de schilder. Het wordt Mika's kamer en hij gaat voor zilver (metalic verf) en blauw. Gisteren alles geschuurd (was gebroken pfffff, maar voor een goed doel)

Kris, wel lief dat hij meteen aan je denkt. Ik zou me echt geen zorgen maken, want als ik het zo lees is hij retegek op je. enne net wat Smits zegt, we doen allemaal wel eens gekke dingen.

Loestig; zou ook geen 2 maanden wachten hoor om naar de huisarts te gaan, je bent tenslotte al bijna een jaar bezig! Hoe oud ben jij eigenlijk?

Manon, lieverd waar ben je?? Mis je alweer ff; heb je een dip?

Hier gisteren ongi geworden, prachtige cyclus dat dan weer wel, maar ja wat heb je eraan he...geen reet...maar goed.

Was het weer ff, ga ff boven afnemen met ammoniak en dan kids ophalen

Kus voor jullie allen!

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mensen.. ik ben gewoon zenuwachtig voor jojo :D haha... ieder kwartier kijken, muts je weet toch dat dat niet zo 1,2,3 gedaan is een bevalling.. Maar toch!?!?!?! haha...

Mutz weet het inmiddels ook, en volgens mij ook in stuiterstand..

Waahh, spannend! :D hou me maar op de hoogte. Laat Jojo (jaja haar echte naam natuurlijk in de sms maar ben scherp ;)) maar weten dat ik aan haar denk. x mutz...

Dus go girl!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    druk dagje bietje zo.. Wel leuk werk verven, van de ene kant vervelend maar je ziet zooo veel verandering door een likje verf...

haha, gewoon 5 nieuwsgierige op het forum nu..

Ook loestig zit er al helemaal in :) haha en smits in haar etenspauze zeker?

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    @ bietje1972. Ik ben 26. Bij mijn zus is ging het niet via de natuurlijke weg, om het zo maar te zeggen. Zij heeft namelijk endometriose. Ze is nu wel moeder van 2 prachtige zoontjes. Ik geloof niet dat ik endometriose heb (want blijkbaar kan dat erfelijk zijn), bij mijn moeder ging het namelijk ook destijds niet zo gemakkelijk. Ik wacht het denk ik nog 1 maandje af.
    Jammer dat het bij jou weer mis is gegaan. Hoe lang zijn jullie nu bezig?

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Loestig, Wij waren helemaal niet bezig hahaha...Jona was een onverwacht kadootje, die er helaas niet mocht komen. Ik heb al twee prachtige kinderen van 9 en 7. Op dit moment verschillen mijn man en ik van "mening" ik wil heel graag nog een derde en hij niet, een lastige situatie dus. Ik ben nu niet aan de pil en zie wel waar het schip strand. Sabrina is mijn zusje en dus krijgen we in Juli ons eerste neefje, daar leef ik enorm naar toe en mijn andere twee kids ook.
    Ik ben zelf (en mijn man denk ik ook) ontzettend vruchtbaar, want raak makkelijk zwanger, bij Jona was het gewoon een paar keer de pil niet geslikt en meteen zwanger en bij Mika en Lynn ging het ook erg snel; 4 maanden en 2 maanden...
    zo ben je weer ff op de hoogte.

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaah het is nog nooit zo druk geweest op een maandag ochtend op dit forum.....ga nu snel weg, kids zijn om 12 uur uit, dus ben weer eens de ontaarde moeder die te laat is....doeiiii

Deel Deze Pagina