Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab ook snel in haar pauze aan het kijken :p haha!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    OOOOOOOOOOOOOOOOOHhhhhhhhhhhhhhhh nou nog geen nieuws.. Jammer hoor dat ze ons tussen de weeen door niet even op de hoogte houdt, hahaha. Dat ga ik haar betaald zetten, whahah.. Zal je zien ga ik straks in juli bevallen is iedereen op vakantie.. gezellig hoor....

Ohhhhhhhhhhh heb gewoon de zenuwen, hahahahah...

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja inderdaad Kris, maar ik heb het voordeel dat vandaag mijn lio dude er is en kan dus ook gewoon onder werktijd kijken, want de baas is er lekker toch niet, gna gna..... Stuiter ik nog even verder hier...........

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Yep, hier ook lunchpauze. Zit alleen op kantoor met heel veel collega's, oppassen dus.

Ben zo benieuwd hoe het gaat. Kris Sms je me als er nieuws is.
    Heb deadlin en weet niet of tussemdoor kan kijken.

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    kan ik alleen tot tot 2 uur.. daarna ben ik dus 4 uur niet online... grrrgg... maar als bietje/sab ons dan weer op de hoogte houden, doen ik het vanavond na 6en wel weer :p haha

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hahaha.. mijn pa heb ik ook al gek zitten.. die zit al te denken over een webcam bij jojo haha :)

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    is goed, als ik er aan denk onder het verven, en er is nieuws dan sms ik wel, ik denk alleen niet dat ik het nummer van smits heb, dus kris als jij dat ff wil smsen naar mij, komt het in orde

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    OOoooooooooooooooooooooooooooh Jojo want spannend, ben zoooooooooooo benieuwd hoe het nu gaat met je........kan je Ro niet ff een berichtje laten zetten ofzow:D:p hahah

Loes, welkom op het forum...jeetje endometriose..het kan idd erfelijk zijn. ik hoop niet dat je het hebt. Wilde je na deze keer naar de HA gaan? Je kan er toch 2 maandjes bij verzinnen...ik vind dat de kans op endometriose wel een reden zou kunnen zijn om wat eerder de MMM in te gaan hoor...

Bietje, hier geen dipje hoor, alleen druk weekend gehad. Zaterdag om 12 uur naar mijn vriendin gegaan en naar Alice in Wonderland geweest en The lovely bones. 2 Supermooie films in de bios. Daarna gewinkeld en uit eten geweest. Ben bij haar blijven slapen dus geen tijd gehad voor jullie sorry. Zondag ochtend snel naar huis gegaan omdat ik mijn cadeau kreeg; De vogels!!! Was helemaal leuk!! Ik zal de foto's snel online zetten(nou ja een aantal dan want het zijn er heeeeeel veel hahah) 's avonds naar mijn vaders verjaardag...dus lekker druk geweest...

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje...een webcam bij Jojo whahahaha:D:D:D die is leuk!!!! Zie het al voor me hihi.... Jojo lach nou even naar ons... Trek eens een wat leuker gezicht...Zoom eens even in..zie ik nou het hoofdje al?? whahaha:D

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nog nietssssssssssssssssssss????????????????? hahahah....wat zijn we lekker ongeduldig met zijn allen... Ik hoop dat alles goed gaat daar... maar vast wel, want het wordt een super mama... en ik zal Jas alvast gaan leren hoe hij op het forum komt, mocht het nodig zijn in juli, hahhaha....

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    julesz heeft bietje jou al gesmst??

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    en jou manon?? haha

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier niets, maar weet niet of ze mijn o6 heeft. Misschien kunnen we allemaal onze 06 op de club zetten, nou ja degene die dat willen dan...Ik ga hem eropzetten iig :)

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hij is al doorgestuurd naar je manon!

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ooh jeetje arme Ro....ben nu idd benieuwd of hij ook nog gaat flauwvallen:D.
    Ik hoop dat ze gelijk hebben en dat hun meisje vandaag nog komt.

16. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nog niets van Jojo gehoord meiden??? Ben zo benieuwd!

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naat, zal je ff updaten...vanmiddag stuurde jojo een smsje, ik heb jouw nummer niet dus kon hem niet doorsturen.
    ze had nog steeds 2 cm, Ro had het niet meer. Verloskundige zou langskomen, omdat het toch wel zwaar werd na 15 uur werken. Daarna heb ik niets meer gehoord. Vk vertelde wel dat het waarschijnlijk wel vandaag ging gebeuren. Dussss ik denk dat ze nu echt aan het bevallen, misschien is ze zelfs wel al klaaaar. we wachten in spanning af. Misschien wil je ook je 06 op de club zetten, die van ons staan er ook.

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Wat een ellende, wachten tot iemand bevallen is.
    Ik ben er wel achter dat ik telefoon met internet nodig heb. Als ik in het zieknhuis terecht kom kan ik tenminste posten ( denk ik nu, op het moment zelf heb ik daar waarschijnlijk helemaal geen ergin).
    Wel een goed excuus op toch de i-phone te kopen.

Bi, is het nog gelukt met verven. Metalic vind ik altijd een stukje lastiger om streeploos op de muur te krijgen.

Van wie kreeg ik nou het sms-je van BI of Kristel?? Nr staat nu opgeslagen onder Kris, zou een lekkere aanfluiting zijn als het van Bietje is, krijgt ze sms-jes die helemaal niet op haar slaan.
    Anyway, bedankt voor het sturen!!!

Manon: vogeltjes????? Ik heb iets gemist denk ik.

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ooo zie het al bij de Club. Bedankt Bi voor de Sms

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    smits.. had heb ook gestuurd hoor... ik eindig op 00 ;)

spannend! gelijk kijken, maar nog niets gehoord :( ben altijd ongeduldig, schiet op jojo!:p

Deel Deze Pagina