jeetje wat spannend zeg dit! Heb de hele dag steeds lopen spieken op het forum....ben echt nieuwsgierig!!!!!
Oh meiden.. nog steeds niets... ik word hier gek, hahahha.. Wat een spannende dag zeg...pfffffffff... ik hoop dat kleine Gerrit hier een snelle is, hahah... We wachten geduldig maar weer af...
anders slapen wij volgens mij allemaal vannacht met de laptop naast ons.. en dan ieder uur wekker af laten lopen om even te checken haha!
Zullen we afspreken dat iedereen die vanaf vandaag nog gaat bevallen, dit pas meldt bij 8 cm ontsluiting??? Haha.. nee hoor flauw... @ Smits... jij bent niet de enige die de vogeltjes gemist heeft hoor... ik heb ze dan ook gemist. @ Loestig.. je weet wel precies wanneer je bij het forum moet komen, hahah.. midden met je neus in een bevalling.. En inderdaad zolang er nog geen rood bloed is is het goed. En wat Manon zegt, je zus is vast wel een reden dat ze eerder onderzoeken gaan doen.. daar zullen ze toch niet moeilijk over gaan doen???
PFFFF ik krijg er gewoon de kriebels van, zo spannend voor Jojo. Ik hoop echt dat het snel achter de rug is. Lijkt me voor haar geen pretje als het zolang duurt. Hopelijk snel blij nieuws. Ik val; met mijn neus idd in de boter Hier nog steeds geen bloedverlies, zelf het bruine is nu al de hele dag weggebleven dus duimen maar.
Volgens mij is 24 uur bezig, vanaf de eerste lichte wee niet extreem lang hoor ! Dus vanavond wordt de kleine, mini jojo gewoon geboren. Volgens mij zeggen ze altijd 1 cm per uur... Dus ff rekenend om half twee had ze nog steeds 2 plus 8 = half 10 vanavond, zo leuk dit speculeren hahaha enne Sab anders begin jij toch meteen met de tweede die gaan sneller, doen we net of Gerrit nummer twee is!!
Idd ik zou al drie keer getest hebben, hahaha ben ook niet van het geduldige soort, ben zelfs te ongeduldig om zwanger te zijn.
meiden ben trouwens zelf helemaal gek geworden haha.. Ben bijna geneigd weer de pil te gaan slikken.. Morgen alweer 2 weken bruin/roodverlies.. En als ik nu weer de pil slik ben ik weer misschien 9 maanden weer ongi vrij haha ben het nu wel zo beu weer ongi zijn... bah!
bietje.. je bent heel geduldig, je kan zelfs gewoon een boek schrijven! daar moet je ook geduld voor hebben!
Kris, jij ook bedankt. Heb alleen die van jou per ongeluk verwijderd, dus heb je mobnr niet. Loestig:Klinkt goed nog geen bloedverlies en vandaag zlef niets. Knap dat je nog niet hebt getest. Had ik allang gedaan. Hihi Sab, de derde schijnt nog sneller te gaan. Twee denkbeeldige bevallingen en je bent er.
Pfffffffffff nog steeds niks......... hahahah stelletje ongeduldige mutsen zeg zijn wij! Over Mutz gesproken.....die mist toch wel weer wat.
JOEHOE Wat een spanning hier zeg! Die Jojo is nu vast erg hard aan het persen. Ben ook erg benieuwd hoor! Ging ze nou thuis of in t ziekenhuis bevallen? Loestig Ik heb een redelijk regelmatige cyclus. (zie mijn onderschrift onder me banner)! Ga als ik weer ongesteld wordt naar de huisarts, zijn dan 10 maanden bezig waar we echt goede kansen betreft klussen hebben gehad. Ben het gewoon zat. Ben begonnen met temperauren deze cyclus. Bij jouw wel positief dat je nog niet bloed. Bruine afscheiding....misschien innesteling? En knap dat je nog niet getest hebt. Meiden, iemand verstand van tempen? Misschien Manon? Me temp. was gister 36,7 en vandaag 37,2. Wat is dat dan? Heb zelf hier op t forum gelezen dat het een innestelingsbloeding kan zijn.....ohhh maak mezelf weer helemaal gek!!!
tuurlijk niet, mutz houd ik op de hoogte.. haha die is ook al sinds vanmiddag in stuiterstand.. haha smits... mijn nummer staat ook in de club inmiddels
haha gewoon 6 meiden op het topic voor je jojo! moet je wel goed doen het na je bevalling allemaal terug te lezen haha
he gelukkig, helaas geen verstand van tempen, idd misschien Manon?? En eeeeh Smits, de vk zei tegen mij dat een derde juist weer niet sneller gaat, vraag me niet waarom, maar het zijn haar woorden. En wat betreft Mutzie, ik heb haar ook gesmst dus ze is op de hoogte!
Gelukkig wat spannend zeg! ik heb gelezen dat als je zwanger bent je temp hoog blijft!!!! de mijne was toen ik zwanger was ook 0.4 graden hoger dan dat ik normaal heb. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven.....Spannend hoor..... Meiden zijn er eigenlijk nog foto's van de bijeenkomst???? ben wel nieuwsgierig. Misschien dat iemand ze op ons clubje kan zetten??
Jaaaaaaaaaaaaaa hooooooooooooooooor... maandagavond net over 7-en zie hoeveel mensen er online zijn, whahahha.. Dit zal Jojo heel leuk vinden,hahha.... En Smits.. die denkbeeldige bevallingen daar voel je niets van, hahha. Als de boel nou ook wat opgerekt is daaronder voor Gerrit, hoor je mij niet klagen.. Maar gelukkig mogen jij en Nathalie mij nog lekker voor gaan.. Alhoewel, als Naat overtijd raakt en ik ben te vroeg, dan zou ik wel eens eerder kunnen zijn... mmmmmmmmm