Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Kan iemand even appeltaart voor mij gaan halen?? heb ik toch zo'n trek in en ik kan niet lopen van de pijn in mijn rug en Jas wil ik het niet aan doen, hahahha

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    kan die iemand dan meteen even naar de mac voor mij?

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Smits.. ga jij alvast die webcam maar ophangen hoor. ... Dit is toch niet te doen???? Hahah

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    hahahahaha of wij zijn gewoon TE nieuwsgeirig?

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jaja ik ook... toch best een goed idee dat van de webcam van mijn pa haha :)

mutz wordt dubbel geinformeerd.. volgens mij smits vanmiddag ook een dubbele sms... dusss houden elkaar goed op de hoogte.. nu jojo ons nog!

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja zwangeren.. Jullie zijn inderdaad gewoon verplicht een webcam op te hangen, óf ieder half uur een update.. Door jezelf, je vent of een derde aangewezen persoon :) wij MOETEN gewoon iets weten van de bevalling :p

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Bij deze stel ik Bi aan als mijn derde persoon... Geen discussie

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Whahaha zie het al helemaal voor me met de webcam. Heb Ed al instucties gegeven dat hij jullie op de hoogte moet houden.

Baal gewoon dat ik zo naar de Yoga moet. Heb geen zin, wil bij jullie blijven

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    die kleine in mijn buik heeft me trouwens goed wakker geschopt en gehouden vannacht. Niet normaal zeg, kan er normaal wel van genieten, maar wilde nu zo graag slapen.

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hhahah wat een drukte, wel erg gezellig!!
    En appeltaart en de mac, ook niet verkeerd.

Ben er zo wel ff vantussen, ga ff naar een vriendin, zij doet eens in de zoveel tijd mijn wenkbrouwen bijwerken. Ken dat echt niet zelf hahah.

Weet niet meer wie het schreef, maar na je eisprong hoort je temp hoog te blijven of je nou zwanger bent of niet....vind alleen die onweize piek ineens zo vreemd. Als je naar me tempkaartje kijkt zie je het heel duidelijk.
    Oh, die vreselijke wachtdagen weer. Heb nog 2 testen liggen, (kv 2 voor 5euro) die hoop ik voorlopig nog in me nachtkastje te laten. Maar ze roepen me nu al hahah.

Je zou denken dat je na zoveel maanden makkelijker wordt, maar bij mij is het elke maand weer zo spannend zeg!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh nee, als ik ga bevallen was iedereen op vakantie..

Smits.. niet naar de Yoga, dat is toch erg, hahah.. Kan het me wel voorstellen hoor, maar we hebben nu allemaal je mobiele nummer, dus we houden je op de hoogte... neem hem maar mee de les in, haha

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan het me voorstellen hoor, gelukkig! Blijft toch elke kkeer weer spannend!

Is goed hoor ik wil wel de derde persoon zijn hoor, Sab ook wel de tweede hoor hahahaha oh nee dan moet ik erbij zijn, Let but sit whahahahahaaaa. Jojo is morgen mama, jojo is morgen mama, jojo is morgen mama....of nu al?!?!?!?! En Ro is flauw gevallen hahahaha denk het echt.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nee nog niet gaan testen hoor Gelukkig.. dat is echt zonde van je test.. zeker nog 4 dagen wachten... Ga ff je kaartje bekijken...

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wat is Let but sit??? kan er niets van maken hoor, hahah...Zeker weer op je i-phone aan het typen...

maare als je aan het persen bent, kun je toch gewoon smsen..persen doe je toch niet met je handen, hahahha... Oke ik stop nu met flauw doen, maar het duurt zooooooooooooooooooo lang.....

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Die gaat zeker mee, alleen wel op vergaderstand.

Heb trouwens nog goed nieuws. Er is gewoon voor drie dagen plek op de Kinderopvangboerderij, zie www.kinderopvangboerderij.nl
    Site is eigenlijk wel aan vernieuwing toe.

Sab, beetje lullig dat Jas geen appeltaart gaat halen. Bi kan er natuurlijk ook 1 bakken voor je:p

Gelukkig, wanneer mag je off. testen?

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    gelukkig.. wacht inderdaad maar.. hoe moeilijk het is.. Maar anders word je misschien wel teleurgesteld of wat dan ook :(

bi.. verrassend dat jij als 3e persoon bent aangesteld.. Maar sab de 3e persoon hoort wel alles in detail te beschrijven duss moet er natuurlijk wel live bij zijn haha ;)

Sab.. ik ga niet op vakantie, dus ik ga je dan stalken! haha

smits... snap dat je liever hier in spanning zit dan op de yoga.. foon in de bh, en gewoon gaan.. De trilling van je boobs waarschuwen je dan wel voor nieuws van ons haha!

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    hihi mijn mob is groter dan mijn boobies, zal een apart gezicht zijn.

En Sab, ik ben in juli ook gewoon thuis

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab... denk dat de vk toch gek zou staan te kijken als je als as mama zit te smsen tijdens het persen.. haha
    ook zal een webcam als vreemd worden ervaren haha.. volgens mij kunnen we gewoon beter met het topicclubbie bij de bevalling zijn, ook vreemd maar dan zijn we misschien wat rustiger allemaal haha ;)

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    gaaf smits dat van de zorgboerderij zeg!!!

bij de yoga gewoon zeggen dat je boobs de laatste dagen zo gegroeid zijn! haha niemand die er dan iets van kan zeggen :p

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Smits.. Jas wil het wel halen hoor, als ik het echt zou willen.. Maar die arme jongen is op dieet...dan ga ik hem niet treiteren met appeltaart.. wat hij afvalt in een week, kom ik aan, hahah.. hoe zou dat nou komen...

@ Kris.. Bi kan wel filmen met haar i-phone en dat op you tube zetten, hahah...

Deel Deze Pagina