Ben opgehouden met teruglezen dames. Wat kunnen jullie ouweneeeeeeeeeeeeeeelen hee!!!!!!!!!!!!!!! En dan gaan jullie nu weg! Nog steeds geen nieuws dus.... Bietje was zo lief om me te smssen. Zal jullie nummer eens in mijn mobilio zetten, nog niet gedaan.. I love smssen... Krisje, wat suf dat het achterlijke gedrag in de fam zit bij Leon... Zal soms nog wel eens auw doen? Gelukkig ,wees niet zo stom als ik. Want we zitten op dezelfde dag van de cyclus ongeveer....Ik natuurlijk me op zondag laten verleiden.... kon het gewoon niet laten.... kv is goedkoop, dat scheelt.... Heb nu gevoelige onderbuik. Steken bij de zijkant van mijn onderbuik ongeveer, links... Dezelfde soort steek als toen ik mijn uhh hoe heet het ook alweer...eisprong, ja dat was het... moest hebben en zowaar ook had.... ik ken ook een frans woord: derriere.....
julesz ... ik ben er weer gewoon hoor... zo lang kan ik niet zonder het forum op zo'n spannende dag... Pijn nee hoor, alleen zoooo blij dat ik weg ben bij hem... Fijn dat hij het heeft uit gemaakt haha
Nee he? Rete spannend! Maarreh, ik ga naar bedje ( primeur, ik vroeg naar bed).Ondertussen blijf ik duimen dat we straks een bevallen mama in ons midden hebben ( of nog beter, al hebben) XXX
truste Julesz! Voor jou ook weer spannende dagen in aantocht. Ik geef het ook op en ga mijn mandje opzoeken ben weer af. Zal morgen dus pas lezen hoe of wat, als ik kan slapen.......
he he ben er weer en helaas nog steeds geen nieuws. Zullen we vanavond nog iets horen?? Yoga was weer heerlijk ontspannen. Ben blij dat ik ben gegaan,
aaahhhh... net ook gesmst door jojo... half 8.. zaten we allemaal goed met onze gedachten toen bij haar
Bi of Kris, willen jullie haar mob even sms-en kan ik haar en ro feliciteren. Wow eindelijk onze tweede mama!
wolkje wolkje... big mege grote WOLK haha... zou het liefst nu richting het noorden rijden.. haha... maar gun ze toch maar even hun rust haha!
Tweede mama toch?? Snik snik??? :0) ik heb julesz ook gesms t Sab ook maar reageren allebei niet, misschien naar bedje?