T is je vergeven hoor, maar kon het niet na laten haha, hou het maar op de opwinding en je hormonen... En die van mij zijn al heul lang uit de luiers natuurlijk
Weet eigenlijk niet of jojo de naam hier op het forum wil, dus misschien ff via de Hyves en wie moet er nou terug lezen? Smits'?
smits helemaal beschaamd haha! meid, we zijn nu allemaal zo in stuiterstand dat we dingen zeggen zonder erbij na te denken ! kan gebeuren toch?
Vet hey ladies. Echt geweldig. Tam tam is doorgekomen hoor! Wat fantastisch. Fijn om dit zo samen te beleven. trusten de busten lieverds..
Nou meiden heb ik weer heel wat gemist toen ik met me reet in het zwembad lag whaha Moest 12 pagina's teruglezen...pfff ben er nog niet hoor, moet er nog 8... De 'vogeltjes', voor degene die zich dit afvroegen, was het verjaardagscadeau wat ik van Bart had gehad. Een dag met roofvogels...was heel vet!! Ik zal nog foto's online zetten... Ik ga nu weer ff verder lezen..en reageren..
@ Jojo & Ro..GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Wat leuk en wat is ze klein...wat voor maatje is dat? 56 of nog kleiner? Mooi de tweede naam hoor. ook de gedachte erachter is heel mooi...wat zullen jullie genieten zeg!!! ik ben benieuwd naar je verhaal hoor, maar ga eerst maar lekker bijkomen en genieten van jullie meisje @ Gelukkig...een hogere temp ertussen..ehhh...een tweede eisprong??..Nee heb echt geen idee meid, misschien heb je een koudje gevat? Ben je veel eerder of later naar bed gegaan de avond ervoor of wakker geworder 's nachts? Heb je alcohol gedronken? Een andere thermometer gebruikt of een andere meetplek? was het 's nacht kouder of warmer dan eerst? Dit kan allemaal gevolgen hebben voor je temp...Je ziet in je grafiek dat je vaker vreemde stijgingen en dalingen hebt gehad...Het gaat uiteindelijk om het gemiddelde...Ik denk dat je rond de 17e dag je ei hebt gehad..dat zou betekenen dat als je niet zwanger bent dat je over drie dagen ongi moet worden. Een tweede ding kan zijn, dat je een hele lange cyclus hebt dit keer en dat je eisprong rond de 26e dag lag en dat je temp nu twee weken lang rond die 37,2 blijft schommelen...wacht gewoon even af tot je weer van een paar dagen temp hebt dan weet je meer...ben benieuwd hoor..ik hou het bij van je enne zwanger zijn zou helemaal top zijn natuurlijk! @ zwangeren, wat moet dit leuk voor jullie zijn, zo komt het voor jullie ook weer wat dichterbij en meer echt!! Oh ja Bi!! je appeltaart..nu moet ik er gelijk weer aan denken...heb je voor mij het recept..ik vond hem echt heeeeel lekker!! @Smits...wow die boerderij is echt super zeg...het is een eindje om voor mij maar ik denk ik de mijne gewoon daar heendoe. Sta ik gewoon om 4 uur op... @Krisj...hahaha grappig dat je leon nu dankbaar bent dat hij het heeft uitgemaakt...je moet er toch niet aan denken dat je bijna getrouwd was met die eikel he hihi Wat een familie zeg... Ooooh wat hebben jullie het leuk gehad vanavond zeg en wat was het spannend he. Ik heb er in het zwembad nog wel over gehad hoor met mijn vriendin...maar helemaal leuk om het zo te lezen... Morgenavond zal het ook wel druk zijn en dan ben ik thuis en kan ik lekker meekletsen tussen mijn programma's door
Jojo, kersverse mama, van harte proficiat met je dochter! 'k Hoop dat de bevalling je is meegevallen... of dat het in ieder geval waard was! Maar daar twijfel ik niet aan! Geniet van je eerste dagen als mama, en ik hou het forum wel in de gaten voor je eerste verhalen! Liefs, 1979.
heerlijk geslapen jojo! fijn dat je gisteravond nog bent bevallen denk dat dat voor onze nachtrust goed was haha geniet er lekker van he meisie!
WOOOW wat en goed nieuws. Ik heb gisteren niet meer kunnen kijken, maar ik heb wel wat gemist zie ik. Zo hé wat kunnen jullie veel ouwehoeren zeg Ik ben heel erg blij voor Jojo, gefeliciteerd meid! Ik ben toch wel benieuwd naar de naam, maar die mag ze zelf gaan posten. RUst maar lekker uit en ga genieten van je meisie. @ gelukkig. Ik zou ook niet weten wat de temperatuur betekent. Ik ben het sinds deze maand ook gaan bijhouden en kan er zelf maar weinig uit opmaken. Vrijdag had ik 36.5, zaterdag een dipje naar 36.2 (en licht bruinig bloedverlies, dus ik dacht dat het mis was), was het op zondag weer 36.6, dus ik snap er niets van. MIsschien is het wel een soort innesteling en is dat bij jou dus ook het geval. Ik hoop het, want dan kunnen we samen zwanger zijn. Jullie vinden het allemaal dapper dat ik niet test, maar ik durf het gewoon niet, ben zo bang voor weer die teleurstelling. Ik heb al 2 nachten weinig geslapen. Ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden, maar het wordt met de dag moeilijker.
Ladies, kan een van jullie mij het nummer van jojo pb-en? Dacht dat ieder zijn nummer op hyves stond maar dat was niet zo.. Ik ga nu snel uit bed. Moet aan het werk.. Kus
Jeeeeeeeeeeeeej Jojo is mama geworden van dochter Charlie, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Helaas gister geen tijd meer gehad om op 't forum te kijken maar dan moet het maar vandaag, super nieuws zeg zo op de vroege ochtend genieten meid!!!!