Jakkes, iemand dus die vermoord is? Ik woon in een dorp, maar daar gebeuren soms ook hele rare dingen. Gelukkig nog wel altijd minder dan in de grote stad.
Ik vind het raar dat niemand dan die man dus mist, maar ja misschien iemand uit het buitenland. De rest denkt nu: citroentje vervloekt, waar gaaaaaat dit over haha
Zo er zijn er weer een hoop online... Allemaal benieuwd of Jojo gaat posten zeker haha @Super..ik wacht op mijn ongi...ik had hem vandaag moeten hebben volgens een ideale cyclus...maar er was al gezegd dat het waarschijnlijk langer duurt na zo'n eerste mislukte poging... @Sab..vervelend die pijn...door jouw placenta voel je de natuurlijk ook niet goed welke ledematen je voelt..
Ik heb ook getekend hoor Smits...wat ziek zeg..echt weer iets voor Nederland..en dan zeggen dat het de natuur is...Het is toch niet de natuur dat ze daar niet meer weg kunnen omdat er een hek omheen zit ??
dinsdag 23 maart... Natuurlijk hoop ik zwanger te zijn, maar een spontane menstruatie (als gevolg van een eisprong) zou al super zijn!
Maar voor jou is het volgende week dus ook erg spannend, Gelukkig! 'k Had net nog niet verder gelezen! Voor de anderen ook binnenkort test-tijd?
Voor de meiden waarvan ik het mobiele nummer niet heb, kreeg een berichtje van Jojo: "Het gaat goed met ons? Ze is zo mooi! Bevalling was heel zwaar duurde 24 uur met weeenstormen en al. 1 nachtje in het ZH gelegen. Ben kapot! 5 hechtingen haha! Ik probeer snel op zp te komen maar is nu zo hectisch! Veel liefs voor allemaal." Zo is iedereen weer op de hoogte. Fijne dag allemaal.
@ super80. Je had gelijk vandaag weer positief. Toch blijft het nog onwerkelijk. Ik ga morgen de huisarts bellen. @ gelukkig. Ik hoop zo voor je dat die temperatuur goed nieuws is. Ik duim voor je. @ Sab, Hopelijk is de pijn snel over en kan de VK je gerust stellen. Ik zit nu eigenlijk wel vol spanning te wachten op de foto van de pasgeborene. Hopelijk snel een berichtje van Jojo.
Wat fijn te horen dat het goed gaat met Jojo en Charlie Ze is vast vollop aan het genieten met Ro van hun kleine meisje! Vandaag gaat er een kaartje met de post mee. ieelll bij jullie ook al een lijk gevonden Sab en Bi, nou bij ons in Dordt dus ook he, denk wel dat iedereen het vernomen heeft van de TV. Echt te bizar voor woorden en het is nog een politieagent ook, zit echt schokkend op 't werk en zit er totaal niet bij met mijn hoofd ook al ken ik haar niet eens persoonlijk, dat zoiets zo dichtbji kan gebeuren bah! Loestig en je gaat dus een test doen vandaag voor de bevestiging ben benieuwd hoor! Nogmaals van harte. Gelukkig hoop voor je dat het temperaturen goed uitpakt. Sab ik heb ook af en toe harde buiken hoor, heb t maandagavond ook gevraagd aan de VK, is normaal voor deze termijn en hoort erbij, zolang het niet meerdere keren achter elkaar komt dus bijvoorbeeld een aantal keren in één uur. Dan is het een teken dat je rustiger aan moet doen. 1979 ik duim voor je meid dat je niet ongi wordt de 23e, hoop t zo voor jullie!!! Nou gister dus boodschapjes wezen doen en toen lekker niks...ben zo'n last van mijn rug en het kleintje ligt te drukken op mijn rechter rib, echt een vervelende deurderige pijn, vooral als ik zit, als ik plat lig valt t wel mee. Hij lag nu ook in stuit trouwens hoop zo dat hij nog gaat draaien. Nou nu ff aan t werk, blehhhhhhh en kan mijn koppie er niet bijhouden
Lieve meiden bedankt voor jullie steun en lieve woorden van afgelopen dagen!!! Wij leven in een roes en hebben nog even geen zin om weer op aarde te landen. Charlie is zoooo lief en mooi en schattig etc etc... ik zal een foto plaatsen in de club! Voor de liefhebbers hieronder het bevallingsverhaal! Heb nog wat nare details maar die laat ik maar weg voor de dames onder ons die nog moeten Zaterdag avond 13maart, begonnen s avonds de weeën. Doordat we al zo gefopt waren met alle voorweeën durfde we hier niets meer van te verwachten. 's avonds de verloskundige gebeld en ook zij dacht dat het om voorweeen ging. Ik moest maar gaan slapen met een warme kruik. Dit is ook gelukt en de weeën waren helemaal weg! Zondag 14maart zijn Robin en ik overdag naar Noordwijk gegaan om onze zinnen te verzetten. Veel last van harde buiken, maar het mocht geen naam hebben. Om 20uur kreeg ik weer weeën... Na een douche werden deze steeds heftiger en kwamen om de 3 a 5min. Weer dachten we dat het vals alarm was, maar toen ze in kracht toenamen en eigenlijk niet meer te harden waren hebben we om 03.00uur 's nachts de vk gebeld en deze kwam gelijk kijken. Helaas nog maar 1 á 2cm ontsluiting, maar het verlossende woord kwam eruit... WE GAAN BEVALLEN! (Het werd Ro te veel en die moest overgeven (L)) Om 09.30uur kwam de vk weer kijken om de stand van zaken op te nemen... Helaas nog steeds maar 2cm ontsluiting. Afgesproken dat we om 14.00uur nog contact zouden hebben en als het dan nog steeds niet opgeschoten zou zijn, zou er overleg plaatsvinden met het ziekenhuis. Ondertussen dus al bijna 12uur bezig.... Om 14.00uur een kleine 3cm... schoot dus echt niet op en ik zat er flink doorheen. Gelukkig mochten we gelijk naar het ziekenhuis waar ze me met een infuus zouden gaan helpen de bevalling op te laten schieten. Daar aangekomen werd er voorgesteld om me een ruggenprik te geven, omdat duidelijk was dat ik uitgeteld was. Dit wilde ik absoluut niet, maar een pethidine injectie was meer dan welkom. (haalt de scherpe randjes ervan af en maakt je high). Al met al werden de weeën krachtiger en krachtiger en helaas volgde al snel een weeënstorm die ik heel moeilijk kon opvangen. Ik heb geschreeuwd om alsnog een ruggenprik, maar ineens was daar ook de persdrang!!!!! Robin zijn handen zijn flink fijn geknepen! Ja hoor 8cm dus de ruggenprik kon ik vergeten! (Ro weer overgeven vande spanning) Binnen 10 min volledige ontsluiting en ik mocht eindelijk gaan persen!!!! Ik weet niet waar ik de kracht vandaan heb gehaald, maar binnen 18 minuten, na 24uur weeën was daar dan ons wonder, onze Charlie! Ze gilde met de kracht van een 8ponder, terwijl ze zo klein is! We zijn zo trots!!!! (alle leed is vergeten! Heb alleen wel een aambei whahaha en 5hechtingen!)
Hè jojo, super dat je er even bent! Weeenstirm, nog niet meegemaakt, maar lijkt me idd geen pretje! Zoals ik al in een sms zijn, ben supertrots opjullie( ondanks ro zijn overgeven haha) leuk verhaal voor later! Ben zo benieuwd naar jullie meisje!!! En blijf nog maar lekker op die roze wolk hoor, de aarde wacht wel!!
Lieve Jojo, je heb het toch maar even gedaan. Vind het knap van je en ben gewoon trots op je!!!En natuurlijk ook op je steun en toeverlaat Ro. Kanjers geniet van jullie meisje.
Jojo Wat fijn dat alles goed gaat met jullie. Een lange bevalling dus, maar je hebt het wel ff gedaan toch!!! Je mag trots op jezelf zijn. En die aambei en hechtingen komen ook wel weer goed, al is het nu natuurlijk geen pretje! Nu lekker thuis genieten van elkaar en natuurlijk het kraambezoek! 1979 Spannend zeg. Hoop voor je dat het raak is! Gister belde een vriendin dat ze zwanger is, in de 1e ronde raak! Net een vergadering van me werk achter de rug, die niet leuk was. Heb het echt ff gehad voor vandaag zeg! Werk op een kdv. en de kindaantallen lopen zo erg terug dat we binnen de organisatie (die groot is) moeten gaan invallen waar nodig is! Echt zwaar kut dus. Wordt je dus als team uit elkaar gehaald, en MOET je dus op andere locatie's gaan invallen. Heb hier zo geen zin in! En dan nog eens die klote wachtdagen. Me temp. blijft mooi hoog, maar niet misselijk, moe of pijnlijke boeps, dus zal wel weer gewoon ongesteld worden een deze dagen! Kan wel janken, heb echt een pesthumeur, ga zo douchen en me nest in.
Jojo: wat heerlijk om je verhaal te kunnen lezen! En ook ik ben zooooo trots op jullie. Jeetje jij bent erg stoer geweest......fijn dat alles goed gaat met jullie! Geniet van elkaar......blijf heerlijk even in jullie roes hangen derest komt wel weer. Gelukkig: mooi dat je temp nog hoog is. Balen dat je zo'n slechte dag hebt gehad. En geen symptomen????? uhhh...en je pesthumeur dan..........mijn duimen draaien... Jeuh ik mag naast moeder ook dit jaar nog tante worden! Mijn schoonzus is zwanger. wat een fijn nieuws!
Jojo.. fijn om even wat van je te horen. Natuurlijk ben ik ook super trots op jullie... en ach ja.. die mannen, hihi.. nee hoor vond het wel sneu voor hem, die arme man.. weet zich even geen raad.. Jij als mama had natuurlijk het oerinstinct.. en als ik het zo lees, hoop ik dat ergens in juli mij die weeenstorm bespaard blijft... En wat een prachtige foto van jullie mooie dochter.. zet Gerrit alvast maar op de wachtlijst....
jojo... wat fijn een berichtje te lezen... En wat is het een wolk van een dochter gefeliciteerd zeg! Wat leuk allemaal in verwachting nieuws hier vandaag haha... Hier wat minder nieuws, Chris van Kris vond het relatie verhaaltje een beetje te moeilijk worden en te dichtbij... Hij heeft besloten het nu niet meer te willen en dus een punt achter te zetten.. Ja achter wat??? een leuke 3 weken haha... komt wel weer goed, maar weer een deukie erbij voor kris...
Heeeey Jojo, leuk wat van je te lezen!!! jeetje jij hebt het zwaar gehad zeg...maar het resultaat mag er wezen hoor Enne we zien nu toch maar weer wat het sterke geslacht is he... Gelukkig...meid kop op..wat een dag heb jij gehad...niet bij de pakken neer gaan zitten hoor..jou tijd komt ook nog wel...ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor mijn duimen draaien nog steeds voor jou deze maand!! Smits...wat is jullie kamertje mooi geworden!!
Ach krisje dat meen je toch niet!!!..het stomme is..ik kan niet echt boos op hem zijn zoals ik wel op Leon was..maar dat komt denk ik omdat hij wel heel eerlijk is en je niet aan het lijntje heeft gehouden...Ach het was toch een lekkere rebound meis..je had het slechter kunnen treffen daarmee