ja das beter in de richting..oosterhout ligt nog voor Breda en st Willebrord ten hoogte van Breda en dan iets richting zeeland. Vlakbij Roosendaal dat kennen jullie misschien wel??
Potverdikkeme (netjes he) ik ben vandaag gewoon alweer 31weken zwanger!!!! Gaat t toch hard ineens!!!!
Manon is duidelijk de aardrijkskunde expert onder ons.. ik moet gewoon het kaartje erbij pakken. hihi
Whaha als ik ergens niet goed in ben is het aardrijkskunde. Ik zit achter de laptop he dames dus heb gewoon gezocht op de routeplanner van de ANWB
Dat gaat ze natuurlijk nooit toegeven he... jezus mina word hier gek van een kat.. genaamd Sok..waarom blijft dat beest miauwen.. ga echt geen eten geven hoor, heeft niet ie gehad..vreetzak.. lijkt mij wel...hahah
Meisjes help me ik ben zooooo moe!!! Wat kan ik eraan doen??? Ik heb zin om in bad te gaan!!! Maar ja dan moet ik mijn dikke reet in de wasbak proppen want een bad heb ik niet!
hahha.. en je mannetje is niet thuis he.. dan zou ik maar gewoon lekker een tukkie doen.. kan je ook buiten doen, is wel koud, maar dan word je wel nat....
Ik knik wel ja....Ik heb een topografiegat in plaats van bult. Ja, vreterts zijn het. Niet te geleuben! Hier ook. Zitten ze op de trap, allebei een eigen tree. En dan zo indringend kijken. Manon, jij hebt ook leuke katten trouwens, net je uitnodiging geaccepteerd. Zal van die van mij ook een foootootje erop zetten.
als je echt wakker wil blijven een koude douche nemen, van een warm bad wordt je alleen maar lomer. Of ff een paar rondjes rond je tafel rennen...adrenaline komt dan los en je voelt je weer fit!!
Sab als ik nu een tukkie ga doen dan word ik morgen pas weer wakken.... Misschien dat ik het maar wel doe... Ik ga t nog een half uur aankijken en anders ga ik gewoon naar bed ha!!! Wat een kattenmensen hier zeg!!!! Ik denk dat zo'n spynx kat wat voor mij is die is lekker kaal dus hoef ik ook niet aan de ikea rollers enzo!
ja natuurlijk heb ik dat.. die ander heet Sivi.. Sok en Sivi.. Vroeger met mijn ex had ik er twee (die ik niet mocht meenemen van hem, de lul) die heten Kip en Carrie...