zal ik anders even voor de zekerheid contacten via de sms met jojo?? of moet mama bietje (die al vaker contact heeft gehad met jojo deze weken ) dat even doen?
Kris, morgen zo'n bordje kopen voor aan je deur met Niet Storen. Manon, Jeetje wat er moet veel gebeuren bij jullie. Lastig als je zoveel last hebt van water. Bij ons zijn er geen planten kapot gevroren. Sterker nog de aardbeiplantjes doen het gewoon nog. We hebben er zelf gewoon veel uitgehaald. Border viel afgelopen zwaar tegen, dus tijd voor wat anders. JUlesz: $%^$^#*^had zo gehoopt op nog een nieuwe zwangere. Klopt het tijdstip van je eisprong wanneer je nu terugreken? Ik heb geen last van die rib hoor, beetje beurs wanneer ik erop druk, dus dat gewoon niet doen.
Hey meiden hier een jojo met de babyblues. Jank me rot haha! Charlie is 's avonds erg onrustig en moet heel veel huilen (klinkt als een zeemeeuw maar dan achterelkaar en dat voor soms wel 3 uur!!!) dus ik zit er regelmatig even doorheen. Lukt me ook nog niet om jullie helemaal bij te houden, maar ik denk wel aan jullie! Er is iets mis gegaan met de geboortekaartjes waardoor die van Manon en Nathalie morgen pas op de bus kunnen. Echt balen maar jullie worden niet vergeten! Jullie allemaal bedankt voor jullie lieve kaartjes! Doet me echt goed en Ro vindt het ook super lief! Op de vraag of ik het zie zitten om jullie allemaal tegelijk wil ontvangen zeg ik nu eerlijk nee, maar dat komt omdat we nog totaal geen ritme hebben ik me veel onzeker voel... Ik zag april staan en dan zijn we natuurlijk al weer even verder dus ik denk dat jullie het me later nog eens moeten vragen. Nou ik ga naar bed, want het is mooi meegenomen als we per nacht 3 tot 4 uur slaap krijgen, maar dat is op een goede nacht! Verder genieten we me volle teugen van ons meisje en hebben zo'n lieve kraamhulp! Morgen is ze voor het laatst en daar zie ik gigantisch tegen op! Even snel: Gelukkig meis wat klote zeg! Ik hoop echt dat de huisarts jullie snel wil gaan helpen!!! Dikke knuffel OOk voor jou klote Kris... Hoop dat je het weekend een beetje door bent gekomen. Echt niet leuk! Ook voor jou een dikke knuffel! Loestig welkom! Leuk dat je gelijk zo met me mee hebt geleefd! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij bent net als ik 1 van de gelukkigen waar het forum een vruchtbare uitwerking op heeft! Geniet ervan hoop dat het allemaal goed blijft gaan! Al iets gehoord van Starfish??? Verder weet ik het echt niet meer, maar ik denk wel aan jullie en vind jullie stuk voor stuk grote schatten!!! Ik hoop dat het snel wat rustiger word hier met het kleine poepkonijn (ze kan kakken dat is niet gezond!) en ik jullie niet meer zo hoef te verwaarlozen! Dikke kussss
Jojo wat rot dat jullie zoveel huilen samen...weet je waardoor ze huilt? Voeding, krampjes ofzo of wat anders? Ik was ook een huilbaby maar ik kreeg te weinig voedingsstoffen bij de borstvoeding, dat maakte mijn ma niet aan... Nou ja, hopelijk wordt het snel beter voor jullie..en Ro slaapt die er dwars doorheen of valt dat mee? Oh haha ik miste kijn kaartje al en had de TNT al de schuld gegeven...sorry TNT!! April is nog wel iets verder maar ook weer niet heel ver weg...en als we ons in kleinere groepjes verdelen? Of wil je gewoon helemaal nog even rust?proberen we het gewoon in mei nog een keer... Heb je zowiezo veel aanloop of jaag je iedereen die wil afspreken aan de telefoon al weg Veel plezier met Charlie hoor meis(want dat zal toch overheersen)...en wel balen dat de kraamhulp maar zo kort is dan nog he...maar je redt het vast wel hoor..ik heb er alle vertrouwen in, jullie worden/zijn superouders!
UIt de reactie van Bietje begreep ik dat ik nog niet had gepost hoe mijn man het vind. Tja er spookt ook ineens zoveel door je hoofd dat ik dat ben vergeten. Hij was echt hééél erg blij!!! We hadden de hoop al een beetje opgegeven dat het zo zou lukken dus dat was een echte verrassing. Hij had het niet verwacht, zeker niet na de bruine afscheiding. Hij is nu heel erg zorgzaam, ik mag nu al bijna niets meer doen Ik heb gezegd dat ik niet van porselein ben, maar ja die mannen...... Ik zag dat jullie allemaal data voorstelden om naar JOjo te gaan. Ik moet zeggen dat ik me zelf nog niet dusdanig onderdeel van de groep voel dat ik me daarvoor geroepen voel. Ik hoop dat dit niet als een belediging klinkt. Ik ben erg blij voor Jojo en ben zeker ook benieuwd hoe het kindje eruit ziet, maar jullie delen al veel meer en veel langer dingen samen dat ik me daar geen onderdeel van voel. Hopelijk begrijpen jullie dat.
Hoi Dames, Fijn te horen dat het goed gaat Jojo! Charlie is zo mooi vind ik, jullie kunnen echt trots zijn hoor. Loestig tuurlijk was je mannetje blij!!!!! Logisch toch!!!! je kiest er tenslotte samen voor als het goed is. Hoe gaat t verder niet misselijk nog? Verder heb ikzelf niet veel te melden, laatste weekje en dan heb ik een week vakantie en dan nog 4,5 week werken en dan verlof.
jojo: wat fijn om even van je te horen! Balen dat je zo veel moet huilen, die kraamtranen schijnen erbij te horen, maar lijken me maar niks... Nog erger is dat jullie meisje zo moet huilen. IK hoop dat jullie snel een ritme hebben en dat het vlotjes gaat lopen. Wij begrijpen het natuurlijk als je ons niet allemaal tegelijk wilt hebben. Kijk maar tegen die tijd, we kunnen ook spiltsen. Voor nu een dikke kus voor jou en je meisje!! Julesz: balen dat je ongi bent geworden zeg. Zwanger was leuker geweest. Natuurlijk wel fijn dat het nu een stuk kortere cyclus is. Smits en Manon: wat een bezige bijtjes zijn jullie zeg! Ik ben blij dat ik maar een mini tuintje heb en mijn verloofde (hihi) graag klust en bezig is. Loestig: natuurlijk snappen we dat je je nog niet geroepen voelt om mee te gaan naar jojo. Ik vind het al heel erg leuk dat je je wilt aansluiten bij ons. Je leert ons vast snel kennen! Misschien dat je bij onze volgende date wel zo ver bent dat je mee wilt. Hoe meer zielen hoe meer vreugt! Naat: wat lekker, een weekje vakantie! Gaat opschieten voor jou. Lekker straks verlof. Ben je wel aan toe geloof ik he?? Krisje: fijn dat je nog wel met Chris kan praten. Je weet nooit waar dat toe kan leiden en anders gewoon ogen open en lekker genieten van alles!! Hier de komende avonden zonder vriendlief. Hij is werken, voor mij mooi moment om mijn contacten weer op de doen Lekker theetje drinken met vriendinnen!! Oh, ga vrijdag trouwens jurken passen, zin in!!
Jojo Fijn dat alles goed gaat! Die kraamtranen horen erbij he. Gaat vast snel weer over, zijn vast hormonen de eruit moeten. En het is natuurlijk ook niet niks dat jullie ineens ouders zijn geworden van een klein mooi meisje!! Geniet lekker van elkaar! Kris Jammer dat Chris de relatie niet meer zag zitten. Wel fijn dat hij er eerlijk over is en je dus niet aan het lijntje heeft gehouden. Snap dat je verdrietig was/bent. Je hebt de laatste periode ook zoveel meegemaakt en te verwerken gehad. Maar ik weet zeker dat jij ooit de ware tegenkomt, knoop dat maar goed in je oren!!! Julez Klote dat je ongesteld bent geworden. Maar wel heel positief dat je cyclus minder lang is en je je eisprong hebt gevoeld! En tja, dat je elke maand weer andere kwaaltjes hebt/voelt....ik kan er een boek over schrijven hahah!!! Manon Lekker aan het tuinieren dus, is het ook wel weer beter weer voor! Ben je eigenlijk al ongesteld geworden? Ik heb een balkon, dus weinig tuinieren voor mij!! Ik voel me nu gelukkig weer goed! Heb wel een klote weekend gehad, was steeds zo verdrietig. Nu denk ik weer nuchterder. We gaan er gewoon weer het beste van maken deze cyclus. Meer kunnen we niet doen! Heb vandaag de huisarts gebeld, en kan pas 2 april terecht. Komt wel door mezelf hoor, wil hiervoor geen vrij vragen op me werk, dus kan alleen op vrijdag. En aankomende vrijdag is de praktijk toevallig gesloten. Er is nog iets waar ik eigenlijk een beetje mee zit. Weet ook niet zo goed hoe ik dit jullie moet vertellen. Ik vind jullie allemaal hardstikke lief en leuk, en jullie steunen me allemaal als ik er doorheen zit, en dat doet me heel erg goed. Maar...ik zie het niet zitten om met jullie af te spreken, ik hou het liever op alleen het forum. Hoop dat jullie dit accepteren!!! Ik merk dat jullie allerlei date's willen organiseren en dat jullie dit allemaal erg leuk vinden. Ik vind het fijn om met jullie te praten maar heb eerlijk gezegd niet echt behoefte om in het echt af te spreken. Nogmaals, hoop dat jullie nu niet boos of teleurgesteld in me zijn. Maar wil hier tegenover jullie wel eerlijk in zijn. Zit hier al een poosje mee in me maag. En ben blij dat ik het jullie nu vertel!!! Ga nu ff naar me ouders, die weten nog niks van onze kinderwens af. Me moeder heeft denk wel een vermoeden hoor! Ga ze nu maar vertellen van onze wens en dat het dus niet wil lukken, dat we naar de huisarts gaan! Vind het echt doodeng om dit te gaan vertellen, weet zeker dat me moeder het erg rot voor ons vind. Me moeder heeft na 3 kinderen waarvan ze binnen 3 maanden zwanger was, 7 jaar over me zusje gedaan. Dus ze weet natuurlijk wel hoe vervelend het is als het niet lukt!
nou zeg, gelukkig! wat maak je ons nou nee hoor meid, ieder mag toch zelf kiezen.. Wij steunen elkaar altijd! live, maar ook gewoon viritueel hoor! en weet bijna zeker dat we allemaal er zo over denken... heel veel succes zometeen.. zal aan je denken! jojo... wat heb je gister een update gegeven.. Meid, je bent vast een super moeder die nu nog in een ritme moet gaan komen. En logisch dat het nu zwaar is en dat je hardstikke onzeker bent. Dat charlie dan huilt en veel poept (haha!) zorgt volgens mij voor extra onzekerheden.. Maar meisie, ik weet zeker dat de meeste kersverse ouders zich zo voelen hoor! en gewoon rustig aan doen, meer dan jullie best doen kan niet he! trouwens mijn ouders vonden jullie kaartje ook zo lief! Bietje... tnx meid.. Je was vandaag even mijn zonnetje.. Wat lief dat je een kaartje hebt gestuurd Weet al hoe je dag was.. voordeel van smscontact haha... nog veel geschreven?! sab... jij vast ook gewerkt vandaag... ging het goed?? ik morgen weer aan de slag, extra hard aan de slag, want wil de helft van de rapporten morgen invoeren! jaja, scheelt donderdag weer extra werk met mijn duopartner... voorbedachte rade En 2 groepshandelingsplanen zijn ingevoerd, spelling opgezet door mijn duopartner en ik heb rekenen op 4 niveaus ingevoerd.. Wat een werk was dat! maar kreeg wel complimenten van mijn partner daar doen we het voor manon.. nog geen ongi?? Julesz... hoe is het met je? nog positief ingesteld of baal je inmiddels meer van je ongi?? smits ook al zo goed bezig geweest gister! haha... Hoe is het meid?? trouwens ik heb besloten dat je of voor 9 mei moet bevallen of na 11 mei. haha.. mijn moeder en ik gaan 9-11 mei naar parijs.. Datum is nu bekend, dussse dan houd je je benen maar tegen elkaar haha.. mmmm verder.. Oja, loestig.. snap best dat je het op het forum erg gezellig vind, maar nog even de kat uit de boom kijkt.. En ons kennende, komen er nog dates zat, dusss dan kan je later, als je je meer geroepen voelt, gewoon ook mee daten..!? Nog aan het genieten?? heb je al een vkpraktijk gebeld?
Eindelijjk mijn dongel doet het. Hihi zit nu in de auto op internet. Sta voor de deur bij de Yoga en kom net uit mijn werk en davht wil even lezen hoe het met jullie is. Gelukkig: Tuurlijk snap ik het en de rest vast ook dat je het liever alleen bij het forum houdt. Geen buikpijn van krijgen hoor. Sterkte vanavond. Het zal vast emotioneel zijn. Loestig: Voor jou geldt het bovenste natuurlijk ook. Blijf gezellig mee kletsen en dan zien we in de toekomst wel of je zin heb om mee te gaan. Ga nu de yogales in. Tot vanavond
Ff snel reageren op gelukkig, ik denk er hetzelfde over Kris. Ieder moet zelf weten wat ze doet. Als jijniet de behoefte voelt, geeft dat helemaal niks! Dus alle begrip voor jou, en we steunen elkaar gewoon via het internet. En ff voor julesz nog over het gesprek met de ouders: op onze locatie ben ik de directie en doorgaans los ik dit soort zaken ook op. Onze directrice heeft zich altijd weinig tot niet laten zien. Behalve dan de laatste tijd omdat ik er niet was, maar goed ik heb gewoon nee gezegd en het voelt goed. Wat to go to me!!!
mmm bericht getypt helemaal weg... nogmaals proberen dan haha... Vandaag gaat het redelijk hier... minder down dan het weekend, maarja genoeg te doen deze week weer, dus veel in het vooruitzicht Dit weekend ga ik stappen met een vriendinnetje (jaja heb een vriendin meegeregeld ) naar een 80's en 90's party die altijd zooo gezellig zijn.. De meiden van de majorette die ik vandaag les hebt gegeven, hadden wel een goed idee vonden ze zelf.. Ik moest chris (die is zowiezo daar) en leon (grote kans dat die komt want we gingen vroeger altijd naar die feestjes) maar eens laten zien wat ze missen haha... Kreeg kledingadvies: shirtje met decolleté aan, een mini rokje aan, hoge hakken. En dan een string aandoen die net boven mijn mini rokje komt, en dan vooral mijn kontje richting de mannen te laten gaan.. (jaja, hebben zelfs voor gedaan hoe ik dat moest doen ) sjonge jonge, en dat zijn meiden van 12.. De jeugd van tegenwoordig! haha... dusss jojo, houd charlie over een paar jaar maar goed in de gaten hoor! voor je het weet
haha smits zo up to date willen blijven dat ze dongelt in de auto haha.. veel plezier bij de yoga.. bietje, je hebt een sms!
Kraamtranen...voor mij een nieuw woord..het klinkt grappig maar er is niks grappigs aan... Gelukkig..als iemand het zal snappen zijn het idd je eigen ouders wel...veel sterkte vanaaf meis. dikke knuf alvast. Enne ik sluit me wat het andere onderwerp bij de rest aan hoor, no hard feelings Smits..lekker weer aan de yoga..dat lijkt mij ook wel wat als ik zwanger wordt...leuk dat de dongel werkt he, nu kan je ooooveral van ons allemaal genieten hahah. krisje...wat leuk zo'n feest!! enne de meiden hebben wel een beetje gelijk hoor, maar ik weet niet of ik precies dat allemaal zou aantrekken Mutz...jij bent op een andere rose wolk dan Jojo maar die is er niet minder fijn om...spannend vrijdag..ik ben benieuwd hoeveel je er moet passen wil je de jurk van je dromen gevonden hebben...wel foto's nemen he!! enne @ allemaal ik heb een geheimpje dusse je weet waarheen... (Loestig ik stuur je ff een pb-tje)
Lijkt me leuk maar ga jij maar lekker met je vriendinnetje bijkletsen hoor, jullie hebben vast veel te bespreken samen(Chris, Leon..)
Nou meiden, kom net bij me ouders vandaan en heb het niet verteld! Wat ben ik toch ook een doos zeg! Durfde gewoon niet. Hoe vertel je zoiets nou? Ga woensdagavond zwemmen met mijn moeder, en dan vertel ik het denk maar. Het moet er gewoon een goed moment voor zijn. Heb echt een goede band met mijn ouders, maar dit is best lastig! Ben erg blij dat jullie het niet erg vinden dat ik het liever alleen bij het forum hou qua contacten met jullie.
gelukkig snap je helemaal.. pas toen het helemaal over was met leon, en dus ook met de zwangerschapswens heb ik het aan mijn ouders verteld... dus wanneer het goed voelt vertel je het wel hoor!