Gelukkig dat geeft niks hoor, vertel het pas als jij je daar goed bij voelt...je bent niemand iets verplicht...het juiste moment komt vanzelf voorbij...
pff mensen ik ben helemaal op..ik ga naar bed, moet er ook weer vroeg uit morgen. half 6 gaat de wekker bah ochtenddienst..zo'n hekel aan...gelukkig woensdag en donderdag dagdienst kan ik een beetje uitslapen
Gelukkig het is ook een moeilijk onderwerp meid, neem je tijd en vertel het pas je ouders als je er zelf klaar voor bent. Het is ook niet niks. Oke dus 2 april naar de HA, spannend, gaan jullie samen??? Ik snap het ook wel over de live ontmoetingen, ik moet bekennen je bent niet de enige, ik heb dat ook wel een beetje, dat idee of dit wel is wat ik zou willen, ik vind het op 't forum+hyves echt super om dingen met jullie te delen maar of dit van mij 'live' ook zou moeten, weet ik nog niet...wie weet denk ik er straks wel anders over maar ik zeg jullie eerlijk dat dit van mij op dit moment niet perse hoeft. Hoop dat jullie het van mij ook begrijpen. Vond het ook erg moeilijk om te vertellen omdat iedereen er zo vol van is elkaar in het echt te zien. Manon werkse vandaag met je ochtendienst, waarschijnlijk ben je al bezig op 't werk. Sab jij heb toch ook al bijna je 3D echo? April toch? Jojo hoop dat alles goed gaat met jou en Charlie!!! Genieten he met z'n drietjes Mutzzz ik ben idd zo toe aan mijn verlof! Nog even volhouden, maar dat komt goed...volgende week lekker vakantie! Heerlijk! Ga maandag nog even langs de drukker ivm het geboortekaartje, ben er nog niet helemaal over eens (indeling en tekst) dus moet nog even wat aanpassingen doen, mooie dag om dat te kunnen regelen... Woensdag de 31e de kast en de suikertjes worden dan ook geleverd, leukkkk Hopelijk is alles goed in orde. Trouwens gister gesprek gehad met de directeur, verliep goed gelukkig, zag er best tegenop omdat ik eerder (dec'09) een rot gesprek had...mijn werkdagen zijn definitief bekend: dinsdag, woensdag en vrijdag. Heb ik grotendeels zelf bepaald, wel fijn dat ik die keus had. 10 mei dus de 1e verlofdag en dan begin in als het goed is weer dinsdag 31 aug. Duurt nog zolang hahahaha Nou nu ga ik maar eens ff aan 't werk.
Fijn dat jullie het begrijpen dat ik er niet bij ben als jullie naar Jojo gaan. In ieder geval voor jullie veel plezier. Hier verder alles rustig. Nog geen misselijkheid of andere zwangerschapskwaaltjes. Ik ben de laatste dagen wel een beetje moe, maar dat kan ook van het werk zijn. We zitten namelijk midden in een herinrichting en iedereen is de weg een beetje kwijt, qua werkplekken. Ik heb vandaag een vrije dag en heb gisteren naar de VK gebeld. Vandaag ga ik ernaartoe om formulieren in te vullen en papieren op te halen.
Net terug van de VK, op 8 april mijn eerste controle. Ik moet nog een datum plannen voor de eerste echo (kan halverwege april). De data die ze voorstelden waren allemaal overdag en mijn man is docent en kan dus eigenlijk alleen in de avonduren. De eerste echo is zo speciaal daar wil hij, en dat vind ik ook heel fijn, graag bij zijn. Voor de zwangeren en moeders onder ons, hoe was jullie eerste echo ervaring.
Ik kreeg eerst ook een intake bij de verloskundige, was toen rond de 8-9 weken, en een weekje daarna hadden wij onze 1e echo. Dit was niet bij de verloskundige maar bij een echo-praktijk, leuke dames en alles verliep prima, vertelde alles en ging alles goed bekijken. Heb je je echo wel bij de eigen verloskundige of niet? Logisch dat je man erbij wil zijn bij de 1e echo, mijn vriend wil er bij iedere afspraak bij zijn echo of niet maakt hem niet uit, helaas heeft hij 2 keer over moeten slaan ivm overwerk, toen is mijn moeder meegegaan.
@Nathalie. Mijn man wil er ook het liefste altijd bij zijn, maar dat gaat niet altijd lukken. We hebben nu de echo gepland op 12 april, dan ben ik 8 weken en 3 dagen zwanger. Gelukkig kan mijn man dan even weg van zijn werk omdat hij dan een tussenuur heeft. Ik vind zelf de echo datum al erg vroeg, maar blijkbaar kan dat al. Ik heb mijn echo gewoon bij de VK. Dat is gewoon al over 3 weken. Het gaat wel snel zeg.
Meisjes, ik lees wel mee hoor maar zit even niet zo lekker in mijn vel. Reageer dus even wat minder. Zullen wel hormonen zijn ofzo.......gaat dus verder wel goed met me. Loestig: mijn eerste echo ervaring was helaas niet zo goed maar daar zal ik je niet mee belasten. Wel een moment om samen te beleven inderdaad. Kun je niet ergens in de avonduren terecht?
manon je hebt een pbtje... super wat balen zeg... rustig aan doen dan he en als je virituele steun nodig hebt, gewoon zeggen he! naat, wat fijn dat je gesprek met je baas zo lekker ging.. Op naar je verlof loestig.. wat een geregel voor een echo. Je vriend/man (wat is het eigenlijk haha hoezo nieuwsgierig) docent wat is hij?? bietje.. gaat het wel? heb je gesmst maar hoor niets van je?? how are you?!?!
he Kris, bedoel je gisteren? Graag gedaan natuurlijk he! Heb ff niet zo'n forum zin, heb ik wel vaker, gaat ook wel weer over...ligt niet aan jullie maar gewoon aan mezelf! Smsjes zijn altijd leuk hoor!! Liefs
Het is stil hier op het forum. Hebben geloof ik bijna allemaal even een forum-moe momentje. Me too. Al blijf ik het leuk vinden om van jullie te lezen, dus gewoon blijven posten hoor! Loestig: wat leuk dat je al zo snel je echo hebt. Ben wel verbaasd dat het zo snel is. Kan me voorstellen dat je wil dat je man meegaat. Gelukkig: goed dat je een afspraak hebt. Duurt nog even, maar in wachten ben je goed geworden, toch? Verder dus even een dipje hier... Ben het zo beu, niet zwanger zijn... Af en toe even gedachte verzetten dus....
Mutz snap dat je in een dip zit is ook logisch hoor, hoop dat je je snel beter voelt. Loestig opaich is die termijn voor echo wel goed te doen geloof ik hoor, wij gingen met 9 wkn. Alles was toen al goed te zien gelukkig. Bietje ook forum-moe...gewoon weer posten als je daar zin in hebt hoor!!! Ja Krisss was ook zo blij betreft het gesprek! Op naar mijn verlof inderdaad Nou heb net even mijn verhaal gepost op hyves, zit er een beetje doorheen betreft de familie van mijn vriend, wordt soms zo gek van die mensen, is altijd wat bah!!! hoop dat iemand het leest, wilde het gewoon eventjes kwijt het is ook niet iets wat je tegen iedereen kan rondbezuinen vind ik...nou nu weer op t werk met walletjes onder de oogjes ben moe....
@ jufkrisje. Ik zal je een korte update geven. We zijn in mei vorig jaar getrouwd en hebben toen direct besloten aan kinderen te beginnen, juist omdat het bij mijn zus niet zo snel ging en we niet zo heel lang wilden wachten. Mijn man is onderwijzer middelbaar onderwijs en geeft wiskunde en natuurkunde. Ik zie in jouw naam trouwens ook juf staan. Lerares??? @ super. Ik kan me voorstellen dat je niet zo'n zin hebt om te reageren als je je niet zo goed voelt. Lees lekker met ons mee en mocht je even stoom af willen blazen dan kan dat bij ons. @ Mutz. Voor jou geldt hetzelfde. Lekker op ons je frustratie afreageren . Ik snap het wel, hopelijk snel een mooi ei aan de horizon.
Er zijn hier zelfs drie onderwijzers, Sab en Kris staan voor de klas en ik ben adjunct directeur op dezelfde school als waar Sab werkt. Mutz heeft ook haar akte maar zit niet in het onderwijs. Zo ben je weer ffgeinformeerd!
En ik vond de echo, de eerste dan altijd een bevestiging dat er echt een kindje in je buik groeide. Mijn laatste echo was dan niet leuk, maar als alles goed is, is het genieten!!
@ bietje. Bedankt voor de update. Het lijkt mij ook een bevestiging dat er inderdaad een kindje groeit. Ik voel namelijk nog helemaal niets en voor mijn gevoel is het nog niet helemaal waar.
Heey Lieve Dames!! Hier even een berichtje van mij, voorheen prinsesje1988. Een tijd geleden had ik een hele leuke site waar je babykleertjes enzo kon bestellen voor een mooi prijsje. Je kon ook namen en vanalles op de kleertjes bedrukken. Weet iemand nog leuke sites? Want ik ben de mijne kwijt...en ben toch al spulletjes aan het verzamelen..ookal ben ik nog niet zwanger.
Over 2 weken heb ik een afspraak met de verloskundige. Ik heb bij de aanmelding een heleboel folders gekregen die ik moet doorlezen en waar ik over na moet denken. O.a. over de combinatietest. Zijn er hier mensen die deze test hebben gedaan?