Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    nou de kleine gezien daarnet en wat een moppie zeg. Hij heeft wel een conehead want ze moesten hem eruit trekken. maar mutsje erop en klaar. Hij is groot!! en heeft grote lange vingers. Hahah en hij lag bij mij lekker in zijn broek te poepen:D Toen hij begon te huilen heb ik hem zelfs weer stil gekregen, heb mezelf een schouderklopje gegeven:p.

de bevalling was vreemd. Zelfs het ziekenhuis wist niet wat ze ermee aanmoesten. Ze had al vruchtwater verloren maar 5 uur later was er nog niets aan de hand. Toen hebben ze besloten dat ze naar het ziekenhuis moest komen voor een echo. na de echo moest ze blijven voor de zekerheid. toen zijn tegen de ochtend de weeen gelukkig alsnog vanzelf gekomen en is Zack om 10:10 geboren. Ook heeft hij wat vruchtwater binnengekregen dus moet hij af en toe overgeven. Hij is erg groot en daarom wordt zijn suiker goed bijgehouden. daarom moet hij samen met moeder nog 1 nachtje blijven. Als alles morgen nog steeds goed is mogen ze naar huis.

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    @ Manon, gefeliciteerd met je tanteschap ;) Lekker van gaan genieten!!!

@ lovepeet, Welkom bij de club. Voor mij was dit forum een geluksforum (toen ik lid werd was ik die cyclus meteen zwanger, eindelijk na 10 maanden). Hopelijk voor jou ook een geluksforum.

3. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Manon! Gefeliciteerd!!!!!! Wat leuk joh, geniet ervan.. Blijft een gek gezicht he als ze gehaald zijn met de pomp. Mooie naam by the way!!!!

Bietje;wat fijn dat je vriendinnen nu dan toch langs zijn geweest. Zeker na je verdriet over alles wat er gebeurd is, is het wel fijn dat ze er zijn en je dingen met ze kunt delen. En absoluut, ieder huisje heeft absoluut zijn kruisje... Het is inderdaad wel appart om over na te denken wat je zei over het niet willen of niet kunnen zwanger worden. Ik hoop heel erg voor je dat het op korte termijn verandert naar "willen"....
    Voor de rest moet ik veel terug lezen... Ben heel af en toe voorbij geraced, druk. Ja, saai he? En dan moet ik even mijn prioriteiten stellen. Nog anderhalve week....zennnnnn.
    Hier alles goed verder. Nieuwe cyclus, nieuwe ronde, nieuwe kansen.... Ik blijf goede hoop houden. Heb er ondanks de rommelige cyclus wel vertrouwen in.
    Gelukkig: ik duim voor je dat je gesprek met de HA een positieve is. En hij/zij met je mee denkt...

Xx

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    tante Manon van harte met de geboorte van je neefje!!! Hopelijk mogen ze snel naar huis toe.

Bii heeft gesproken!!!;) Fijn dat je met je vriendinnen hebt kunnen blijkletsen ookal zijn het niet altijd leuke dingen toch.

Nou de babykamer is gister gebracht en gemonteerd, alles goed behalve één zijpaneel van de commode, die moet vervangen worden was beschadigd, komen ze a.s. woensdag doen dus al met al viel t mee. Vandaag vanalles alvast ingeruimd want heeft die al veel spulletjes zeg hahahaha
    Morgen ga ik lekker de stad in met mijn mannetje. Verder niet echt bijzondere plannen.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz: Grappig dat je zus hetzelfde kamertje heeft. Het dekentje komt bij Prenatal vandaan. Met verbazing heb ik gelezen wat de gyn heeft gezegd. 2 maanden afwachten?!?!!?!?!????????????????

Naat: Maak je nog een foto van het kamertje. Fijn dat ze zo snel het beschadigde deel komen vervangen.
    Wij wachten nog steeds op de kast. Volgende week 9 weken, dus wat mij betreft mogen ze bellen.

Julesz, meid jij verdiend een super relaxdag over 1,5 week. Zet hem nog even op. Ga je het redden??

Gelukkig: Succes morgen!!

Loestig: hoe is het met je nek. Enne is de tweede kwaal inmiddels ook een feit?

Manon: Een terechte schouderklop!

Jojo, kan echt kwijlen bij de foto's van je dochter. Ze is zo'n mooi poppetje. O en besef me dat ik misschien maar 2 weken verlof heb.
    Eigenlijk ben ik daar al blij mee, ben veelste bang dat het nog korter kan gaan worden. Op een paar kleine -geen belangrijke- dingetjes na zijn we er klaar voor.

Wat zijn jullie paasplannen?? Eerste paasdag komt mijn kant van de familie gezellig dineren. Heb eindelijk het menu bij elkaar en ik moet zeggen ik maak het me lekker makkelijk en dat voelt heerlijk. Geen keukenstress dit keer.

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig heel veel succes vandaag!!!!

Dank je wel Smits, altijd leuk om te horen!:D
    Lekker dat je zo goed als alles klaar hebt! Misschien moet je achter je kast aanbellen, want dit duurt wel erg lang!!!!
    Hoe dan ook, ik vind je een stoer wijf dat je tot 36weken doorwerkt!!!!!

Met pasen gaan we zondag paasontbijten bij mijn schoonmoeder en daarna lekker even naar het bos denk ik. 2e pd moet ro werken dus ga ik mezelf uitnodigen bij mijn ouders denk ik hahaha!

Zooooo er zit er hier 1 op mijn schoot te kakken!!!! Wat een luft produceert dat kind van me!

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Meisjes goedemorgen, ik ben er vroeg bij op de eerste dag van mijn weekje vakantie. Maar allemaal voor een goed doel want de babykamer is zojuist gebracht. Van het weekend gaan we lekker behangen en dan de meubels in elkaar zetten!!! Wat een feest.
    Ben 30 maart doorgekomen. Wat een rare dag was dat bah! Maar gister werd het allemaal weer stukken beter dankzij het wondertje in mijn buik. De 20 weken echo was helemaal goed. Heerlijk ons schatje doet het hartstikke goed. Zal zo even een foto plaatsen van de echo (1 3-d foto LEUK).....nou eens even kijken of ik jullie nog wat aandacht kan geven :)

Manon: meid van harte met de geboorte van je neefje. Hartstikke leuk joh! Gaat het goed met hem? En voor jou komen er weer spannende tijden aan! Ik ga weer duimen......

Bietje: ik kan me indenken dat je het niet altijd meer trekt om hier te komen en te lezen. In mijn gedachten kom je vaaaaaaak voorbij. Ik voel met je mee, voor zover ik dat kan. Lijkt me ongelooflijk zwaar om hiermee om te moeten gaan en ik vind dat je het zo goed doet. Knuffel voor jou.

Smits: wat gezellig je familie over de vloer met de paas. Doe je wel een beetje rustig aan???? (zegt de blinde tegen de dove) Je verlof komt dichterbij wat heerlijk.

Jojo; wat ben ik jaloers op dat mooie meisje van jullie!!! Wat heerlijk zeg. Echt een heel mooi meisje.

Gelukkig: vandaag de dag!!!! eindelijk naar de HA.... hoe was het?

Mutz: how's life?

Julesz: jammer dat je zo druk bent. Zo te horen wel een beetje rust over je cyclus...

Sabje: ben jij al begonnen met je zwangerschapsgym/yoga of wat dan ook? En wat vind je ervan?

Nou ga lekker rommelen heb nog een heeeeeeeeeeele dag voor de boeg hahahah

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
  9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    @ super. Gaaf he, zo'n 3D foto. Wat ze tegenwoordig toch wel niet kunnen zeg. Geniet van je weekje vrij en je babykamertje...

@ Gelukkig. Heel veel succes vandaag bij de HA. We horen graag hoe het is geweest.

Ik heb verder niet zoveel te melden. Hier alles rustig enne Smits, ik heb nog geen tweede kwaal kunnen ontdekken. Maar dat zel niet lang meer duren denk ik.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #2530 manon31, 2 apr 2010
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
    Gelukkig, Ben je al geweest?..spannend hoor..ik ben zoooo benieuwd wat hij/zij gezegd heeft!!!

Super..lekker hoor weekje vakantie...nog plannen of gewoon lekker bijkomen? Die 3d is dat nou zijn hoofdje...ziet er erg grappig uit zo...beetje ET:p maar dat vind ik altijd op al die echo foto's hoor,niet persoonlijk opvatten...

Smits, nou inderdaad stoer van je hoor dat je zo lang doorwerkt...maarja als je er tegenkan...en is het dan zo dat je nu die dagen juist erna opneemt zodat je langer met je kindje bent?
    De paasdagen worden hier niet zo spannend. Alleen zaterdag ga ik met de buurvrouwen uit de straat naar een high tea in Breda en de echte paasdagen komen mijn ouders en gaan we aan de badkamer klussen...

Bietje...dikke knuffel voor jou en natuurlijk ook voor alle andere die ik nu 'vergeet'. Maar sorry ik heb haast want moet snel weg...doeiii

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

he dank je wel voor het welkom
    ! nou ik zit er al vanaf november !!..
    haha dus die vlieger gaat niet op . !
    maar goed
    we zijn zelf bezig vanaf september
    met intensief bezig zijn
    ik ben 10 mei gestopt met de pil.. ! ..
    maar tot op heden helemaal niets..

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovepeet ben je nu dezelfde als Missdevil of niet???

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @Lovepeet...ik had je deze vraag gesteld,...ik geloof twee dagen geleden...ben wel heel benieuwd eigenlijk...
    heb je hem niet gelezen? Want het is hier wel de bedoeling dat we van elkaar lezen en ook op anderen reageren. Het moet van twee kanten komen snap je...

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
  15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zo is het maar net!

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig hoe was het vandaag??????

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hahahha heerlijk zijn jullie!!!

Nou, vanmorgen naar de huisarts geweest en we worden gelukkig doorverwezen. Ze vroeg naar me cyclussen en heb me temperatuurkaartje laten zien. Zag er netjes uit zover ze nu kon zien. Verder vroeg ze of we al kinderen hadden. Meer niet, is een hele lieve huisarts. Nu kan ik dinsdag de doorverwijsbrief ophalen en dus bellen naar de gyn. voor een afspraak.

Super Leuk dat je kamertje is geleverd. Nu dus lekker klussen en de meubeltjes in elkaar zetten!!!

Jojo Die kleine van jou kan dus al lekker reutelen!!! Heeft ze geen last meer van obstipatie?

Manon Weet jij nog hoe lang het duurde voor je voor de 1e keer bij de gyn. terecht kon? Als ik het zo hoor en lees kan het volgensmij wel 1,5 maand duren. En alweer de 4e dag van je cyclus, spannend!!! DUIM DUIM DUIM. Oh ja, en nog gefeliciteerd met je neefje.

Bietje Kan het goed begrijen hoor dat je soms liever niet op t forum komt. Het is niet gemakkelijk als je een grote wens hebt die niet in vervulling gaat. Hoop voor je dat je man ooit van gedachten veranderd. Waar hangt je zusje uit? Die heb ik al lang gemist hier!!!

Loestig Geniet er maar van dat je weinig kwaaltjes hebt. Wie weet veranderd het nog.

Smits Zo, jij blijft lekker lang doorwerken. Goed zeg. Heb je straks lekker langer verlof als de kleine er is.

Zo iedereen gehad, zoniet sorry!!! Fijne paasdagen allemaal!!!

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

hoe kom je daarbij!!

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

nee
    ik had hem niet gelezen ben druk geweest..
    met huishouden en met mijn kittens
    dus ik heb hem niet gelezen
    maar ik ben niet missdevil..
    ik ben love peet..
    hoezo wat was er met haar dan
    ben nu wel nieuwschierig..

ik ben er toen opgekomen toen mijn vriend en ik hadden besloten om met kids te beginnen .. we zijn in september eigenlijk pas echt begonnen ..

alleen vanaf mei al gestopt..

maar soms toeval.. ik weet niet maar ik ken ECHT geen missdevil

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Hier ben ik dan ook weer eens. Heb wel steeds meegelezen hoor, maar gewoon geen puf om te reageren en af en toe gaat het me ook allemaal te snel. Ga natuurlijk wel proberen om op jullie te reageren.

Jojo...wat fijn om je zo nu en dan weer op het forum te zien. Houd natuurlijk je hyves in de gaten dus ik weet heus wel hoe het met je is. Waar blijft die sms aan Bietje met de tijd?? Hahha.

Smits.. jij bent ook een druk vrouwtje hoor.. altijd maar in de weer en geen tel rust in je kont.. wel goed om jezelf blijven denken he.. en natuurlijk om de kleine

Mutzie.. 2 maanden weer wachten!!!!!!!!!!!... is dat standaard. Vind het wel lang eigelijk.. zijn het trouwens 2 maanden of 2 cyclussen?

Kris.. hoe is het met u? Ook druk of geen zin? Leuk om te lezen dat jij en Manon zijn wezen stappen en dat het zo gezellig is geweest. Had ook niet anders verwacht hoor, dat was de vorige keer live natuurlijk al duidelijk dat het allemaal zo goed klikt.

Super.. waar blijven de foto's van je kamertje?? Hahha.. nee grapje hoor.. Lukt het allemaal een beetje met behangen? En ja ik doe al iets aan beweging voor de zwangerschap, haha. Ik doe pilates..heerlijk.. leren niet puffen ofzo, maar goed te ademen en de spieren te ontspannen. Misschien ga ik ook nog yoga doen, maar daar moet ik nog eventjes over nadenken.

Loestig.. jij al verder kwaaltjes of ben je net als ik een van de gelukkigen bij wie de misselijkheid weg blijft?

Julesz... deadline is in zicht. Nog even en je kan gaan genieten van je wel verdiende rust.. Hoe is het met de caravan jacht?

Manon... jij weer een nieuwe cyclus.. oh ik ga zo duimen dat het deze keer allemaal goed gaat komen. Het moet gewoon.. Van harte met de geboorte van je neefje. En goed dat je gegaan bent.

Gelukkig..fijn dat je zo'n lieve huisarts hebt. Is altijd prettig als iemand je begrijpt en niet moeilijk gaat lopen doen en je gewoon doorverwijst. Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan.

Zoooooo pfffff volgens mij heb ik iedereen gehad..

Hier alles dus prima hoor. Nog steeds geen klagen. Al hebben mijn banden het af en toe een beetje zwaar, maar dat zal nog wel erger worden. Verder is het kamertje nog niet af, maar ben ik wel al begonnen met wassen van de babyspullen..jeetje mina joh, dat kereltje is nu al verwend, haha.

3 mei gaan Jas en ik in ondertrouw, weet eigenlijk niet of het ook zo heet bij geregistreerd partnerschap, maar vind het wel interessant staan, haha. 31 mei gaan we dan voor het echie en zal ik dus uiteindelijk dezelfde naam als mijn mannetje en mijn mannetje krijgen...

Deel Deze Pagina