Joepie het lange weekend is aangebroken!!!!! Heerlijk weer even bijkomen. Jojo: Vind je moeder vast niet erg dat je langs wil komen op tweede paasdag. Kan ze weer lekker kroelen met der kleindochter. Ik ben niet stoer hoor met het langere doorwerken. Heb gewoon onzettend veel geluk dat het gaat. Manon: In totaal krijg je 16 weken verlof en kan je zelf kiezen hoelang van te voren je wilt stoppen. Regel is wel dat je altijd 12 weken na de bevalling krijg. Stop je dus 6 weken eerder en beval je 2 weken over tijd, heb je lekker totaal 18 weken verlof. Wat ga je doen in de badkamer? Nieuwe spulletjes? Gelukkig: Wat fijn dat jullie de doorverwijzing hebben. Eerste stap is gezet en zo te lezen viel het gesprek mee. Moet een hele opluchting zijn. Kris: waar ben je????? Hey meiden ik mis onze avondjes babbelen met flauwe humor wel hoor. Heb wel weer zin in een maanbeving
Hey Sab, leuk om weer wat van je te horen!!!!! Je mag interessant doen hoor, het heet echt zo. Leuk hoor, is wel weer even zo'n momentje. En je doet het slimmer dan ik, mijn mannetjes heten anders.
Oja Sab, heb je ook ergin de erkenning van de kleine door Jas. Kan je misschien gelijk 31 mei regelen.
Ik heb gewoon gezegd dat ik ook de erkenning op die dag wil. Volgens mij doen we eerst de ondertrouw en dan de erkenning.. ach hier in wormer zijn ze zo makkelijk, hahha...
Ideaal. Ik vond het erg geruststellend, nadat alles was geregeld. Ik heb trouwens vandaag de eerste proefdruk opgehaald van het geboortekaartje. Binnenkant is helemaal goed, buitenkant moet nog wel iets aan gedaan worden. Vinden het te druk nu. Het is wel gaaf om dan zo de naam te zien staan. De twijfel is daardoor helemaal weg.
Oh wat cool... dan wordt het echt helemaal echt he.. ben heel benieuwd naar jullie kaartje en natuurlijk de naam. gelukkig duurt het niet lang meer.
Sorry meiden ff heel lang verhaal maar wil ff mijn punt maken! @LOVEPEET!! Vreemd hoor ik zie namelijk zoveel dezelfde dingen bij jullie alletwee dat het bijna geen toeval kan zijn... 1. Alletwee in de beveiliging! 2 Alletwee 10 mei gestopt met de pil! 3. Alletwee bij zuidplein gewoond! 4. zij september van ZP pagina af jij oktober erop 5. zelfde leeftijd! 6. zelfde manier van posten. 7. alletwee dezelfde kat met dezelfde kittens...............!! 8. alletwee een buurvrouw die je nagels zet... 9. jullie hebben dezelfde banner. 10. zie helemaal aan het eind...verassing!!! Als je nu nog zegt dat je haar niet bent dan maak je het wel heeeel spannend wat er wel aan de hand is hier!! Maar dat je nu zegt dat je in september pas begonnen bent met klussen....ja dat is vreemd want ik zie namelijk hier deze uitspraak van je: hallo ik ben een vrouw van 20 jaar en mei 2009 gestopt met de pil.. ik probeer vanaf toen zwanger te worden .. 2,5 week geleden ongesteld geworden .. (bijna 3 ) en nu sinds vandaag licht bruin slijmverlies........... gr love peet en deze: Forum: Zwanger worden http://www.zwangerschapspagina.nl/images/styles/zwanger/statusicon/thread_hot_lock.gif[/IMG] wie gaat er morgen of verder in de week testen ? Bekeken: 1.945 Geplaatst door lovepeet Re: wie gaat er morgen of verder in de week testen ? ik ben bezig vanaf mei 2009 .. en mijn vriendlief is 31 dus hij wilt het ook super graag.. !.. en: Re: Nog geen kinderen -7 maanden gestopt he hallo ik ken het .. ik ben nu vanaf mei bezig dus 9 maanden dus ik hoop dat het snel raak mag zijn .. en: Re: Wie heeft 10 februari nog meer n NOD??? o nee ik bestel ze niet.. daar hebben we een winkel voor .. maar die week duurt nog zo lang al geloof ik er niet echt in dit keer.. aangezien dit al maand 9 is.. ehhhhhhhhhhh en deze is ook van jou: ik heb ook ooit 6 maanden geleden kvt gerbuikt 2 voor 5 maar die van mij gaf toen 3 x posi aan. Deze is van januari......dus dat betekend dat je in juli hebt getest.... En zo zijn er nog veel meer waarop je aangeeft dat je al vanaf mei aan het proberen bent... -------------------------------------------------------------------------------------- en dan deze Lovepeet: Re: Wisseldiensten beveiliging ik werk bij een groot beveiligings bedrijf in rotterdam bij ons is het zo dat ze er rekening mee houden .. en missdevil: Re: Goed vasthouden! `nou ik ben beveiligster van beroep en ik zat een keer lekker in mijn nachtdienst lekker een dvdtje te kijken... -------------------------------------------------------------------------------------- en missdevil: Re: Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?! he hallo ik ben op 10 mei gestopt met de pil Lovepeet: Re: NOD februari 2010 heee ik ken het ik voel het ook zo ik ben al vanaf 10 mei gestopt en nogsteeds niets -------------------------------------------------------------------------------------- Missdevil: Re: Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?! zo wat een vrolijkheid hier !! voor de rest alles goed hier ik wilde vandaag naar mijn buurvrouw gaan die wordt kapster en dan gaat ze er ook nog nagels bij doen enzo dus ik was paspop... Lovepeet: Re: nagels laten zetten, ervaringen? haha ik krijg ze gratis mijn buurvouw.. doet het.. maar goed.. ik zou ff rondkijken ook op internet.. ik werk in de beveiliging.. dus heb ze wel kort.. anders kan ik er niet mee werken -------------------------------------------------------------------------------------- Lovepeet: Re: Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2 19 jaartjes jong.. bijna 20 missdevil: Re: Hoe oud zijn/waren jullie toen je bent gaan "klussen"voor een kindje @ stella.. ik ben ook 19.... -------------------------------------------------------------------------------------- Oh en last but not least....jullie heten allebij in het echt MANUELA kijk maar: Lovepeet: http://www.zwangerschapspagina.nl/images/styles/zwanger/statusicon/thread_hot_lock.gif[/IMG] NOD februari 2010 Bekeken: 40.695 Geplaatst door lovepeet Re: NOD februari 2010 Manuela Profiel - hyves.nl (Manuela Profiel - hyves.nl) en missdevil: http://www.zwangerschapspagina.nl/images/styles/zwanger/statusicon/thread_lock.gif[/IMG] Poll: Wie heeft er ook griep??? Bekeken: 937 Geplaatst door missdevil Re: Wie heeft er ook griep??? @ manuela79 hallo naamgenoot nog niet gevloerd door de griep -------------------------------------------------------------------------------------- + ik herken je van je foto op je hyves want ik heb nog met jou op msn gezeten!! Zo en nu niet meer zo liegen!!!!!!!!!!!!!!! daar houden wij niet van... ------------------------------------------------------------------------------------- En ook geen pbtjes meer aan me met van die leugens erin hoor.... I rest my case....Super heb je nog een baantje voor me
Zo en zo is het maar net! Inspector gadget heeft gesproken. Missie volbracht, of moet ik zeggen missdevil volbracht. Wij zijn idd eerlijk naar elkaar en reageren op anderen en praten niet alleen over ons zelf. Daar is het een forum voor. Misschien beter om een blog bij te gaan houden, daar kun je ongegeneerd over jezelf praten zonder ook maar aan iemand anders te denken. Ok dus.... Jaa Sab wat errrg ben gewoon vergeten te smsen dus ik zeg t maar ff zo... Hoe laat is voor jullie een handige tijd??? (vergeet mijn rusttijden maar hoor, want dat werkt in de praktijk toch niet!) Vind het super leuk dat jullie komen! Lastig he die banden! Is je huid nog heel of ben je ook al zebrapaden aan het aanleggen??? OH en Sab je schept niet op hoor want je moet echt in ondertrouw voor partnerschap! Mocht je het ooit omzetten in een huwelijk dan hoef je niet meer in ondertrouw! Het stelt een ruk voor en binnen 15min sta je weer buiten, maar je moet er samen gewoon een leuke dag van maken!!!!! Gelukkig wat fijn dat jullie gelijk zonder problemen doorgestuurd worden! Ben zo blij voor je! Eindelijk is daar dan dat lichtpuntje!!!! Smits wat stoer dat je al zo ver bent met je kaartjes! Ben echt heel benieuwd wat voor soort kaartje het gaat worden!!! Ik kreeg vorige week een geboortekaartje en ik vond dat wel wat voor jou! Ik zal zien of ik gelijk heb hahaha (als ik er 1 krijg natuurlijk hahaha kan ik ook niet zomaar vanuit gaan duh!) Gisteren ben ik voor t eerst met Charlie alleen weg geweest! In de auto en boodschappen gedaan. Daarna bij mijn schoonzus en zwager op visite. Echt leuk! Goed voor je zelfvertrouwen dat het lukt en goed gaat! Ik ga de freule nu lekker in bad doen, want ze heeft zichzelf flink onder gekotst!!!
Manon..ik zeg volkomen duidelijk... Enne Super...geef die meid een baan, hahah... Jojo..ik ga het even met Bietje overleggen, die zie ik toch vandaag want mams is jarig.. Toppie dat alles goed gegaan is samen met Charlie, had ook niets anders verwacht hoor. Ik ga even googlen, want mijn oor zit potdicht en ik word er nu al knettergek van. Leuk als je straks een verjaardag hebt, haha.. Wat zeg je???????? Heeeeeeeee???????????
Even korte reactie, want we gaan zo naar op zoek naar een tuinhuisje voor de tuin. We zijn hier namelijk in december 2008 komen wonen en het huis is helemaal klaar, dit jaar komt de tuin aan de beurt. @ Manon. Zo dat is tenminste een verhaal. Wel een beetje creepie zo'n undercover detective @ Gelukkig. Heel goed om te horen dat ze je doorverwijzen. Ik hoop nog steeds voor je dat het niet nodig hoeft te zijn en dat het deze maand gewoon spontaan gelukt is, maar zo niet dan ga je in ieder geval lekker naar de gyn. Kunnen er in ieder geval volgende stappen worden ondernomen. @ Sab. 3 mei in ondertrouw, gefeliciteerd. Voor jullie een bijzondere dag, maak er iets moois van want op het gemeentehuis doen ze dat niet hoor. Zoals Jojo al zegt is duurt het inderdaad 15 minuten. Het is voor hen echt lopende band werk, dus maak er zelf gewoon ene leuke dag van. @ Smits. Nog even en jullie kunnen je kindje in je armen sluiten. Wat een mooie gedachte is dat toch. Hier nog niet echte kwaaltje, af en toe een beetje last na het eten. Dat zal wel een hele lichte vorm van misselijkheid zijn denk ik. Maar als het niet erger wordt als dit vind ik dat niet erg. Dus kwaaltje 2 is een feit denk ik. Nou ik ga nu echt naar de bouwmarkt voor een tuinhuisje. Oh ja gaan jullie nog iets leuks doen met de paasdagen? Wij gaan morgen bij de schoonfamilie brunchen. Ik moet nog een kwarktaart maken voor bij de koffie na de brunch.
En manon heeft gesproken. Jojo: daar kan je wel zomaar vanuit gaan hoor!! Tuurlijk krijg je een kaartje, net als de andere meiden. Ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig naar het het kaartje die je vorige week kreeg. Las op je hyves dat de borstvoeding toch niet is gelukt. Balen, wilde het niet opgang komen? Eén voordeel je bent met flesvoeding wel veel vrijer. Zo irritant een verstopt oor Sab. Heb je al een wondermiddel ontdekt op het web. IK zou hem niet weten voor je, sorry. Manon, 1 woord voor jou...speurneus. Heb moeten lachen om je zoekactie en met verbazing de resultaten gelezen. Zusjes: Gefeliciteerd met moeders! Bi: een kunffel voor jou. Gewoon omdat je een kanjer bent. Nog een klein maandje en dan lekker op vakantie. Wel dubbel, maar goed om te doen.
Ik zeg; "GO Manon" jeetje goed bezig geweest. Kan je wel gebruiken bij de digitale recherche Sab: fijn weer wat van je te lezen. We zijn allemaal een beetje stil geweest.(nou ja bijna allemaal) Pilates lijkt mij ook wel leuk. Nou ja ik begin over een paar weken met yoga, hihi ben benieuwd. Wat leuk dat je in ondertrouw gaat, ik vind ook dat dat zo heet! Leuk hoor... Gelukig: jeej...eindelijk een doorverwijzing, spannend hoor hoop dat je snel heen mag. Loestig: fijn dat je niet heel erg veel "kwaaltjes" hebt. Geniet er maar van. Ik had ook niet zoveel in het begin. Nu begint de rugpijn en bandenpijn, jammer. Zit te wachten op vriendlief. Hij moets nog een paar uurtjes werken maar daarna gaan we de kinderwagen halen. En dan gaat hij muren schuren en dan vanmiddag gaan we behangen ga foto's maken en als er wat leuks op te zien is zal ik ze posten....
Oh ja smits leuk dat je kaartje bijna goed is. Maar nog veel leuker dat de naam helemaal goed is!!! Wij weten het nog niet, zucht!!!
Loestig: nog een tip voor een tuinhuisje: www. prinstuinhuisjes.nl Kan je je tuinhuis op maat laten maken van goed hout en keus uit verschillende ramen en deuren.
Wij hebben er ook lang over gedaan Super. Vind het voor het andere geslacht veel makkelijker. Jij hebt een leuke dag vandaag. Lekker klussen zoals klussen bedoeld is en het kamertje opzien knappen waar straks jullie kleine slaapt. Veel plezier enne niet al het mooie eraf kijken hè. Zo ik ga de voorbereidingen treffen voor het Paasmenu. Loestig, mijn familie komt morgen eten en draaien altijd een mooi diner inelkaar met zulke dagen. Maar ik maak het me wel makkelijk dit jaar.
Smits..geen wondermiddel gevonden. Heb een lading slaolie in mijn oor gegoten en er een watje in gestopt. Het lijkt wel of ie nu wat meer open is, maar vind het nog steeds vervelend. Loestig.. ik had dat ook, na het eten en dan vooral het avond eten een heel klein beetje misselijk, maar zoals je zegt, als het daarbij blijft, heerlijk. Super.. zo leuk he aan het kamertje beginnen. Wij moeten hem nog steeds afmaken hoor, maar het meeste werk is gedaan. Ben nu elke keer kleren aan het kopen, haha. Moet daar nu maar even mee stoppen, want de kast is aardig vol, maar alles is zo leuk. En die namen haha.. Ik vond onze meisjes naam eigenlijk leuker dan onze jongensnaam maar om hem nu die naam te geven dat is ook een beetje raar. Zou ze graag even posten om te kijken wat jullie ervan vinden, maar ja heb Bietje op het forum he..dan is de verrassing eraf..worden in ieder geval geen Nederlandse namen maar wel namen die je normaal kunt schrijven en uitspreken.
Vind ik juist leuk sab, buitenlandse namen. Die van ons zal wel niet heel bijzonder worden want vriendlief is wat dat betreft een sappie hahahahahahahha.....oftewel doe maar gewoon...... Smits: waar je zin in hebt om nog een maaltijd voor te bereiden voor je fam. Wat ga je maken?
Is goed Sab ik laat het aan jullie over! Wij zijn toch wel thuis en mocht ze nog in bad moeten weet ik zeker dat jullie dat helemaal niet erg vinden om bij te zijn!!! Leuk Smits!!! Ik ben benieuwd! Ik kan het kaartje wel scannen maar dat zeg ik wel heel stoer maar vergeet ik toch weer te doen! Als je Charlie komt bewonderen zal ik hem showen! Leuk hoor dat je gaat koken voor de familie! En zij hoeven niet te weten dat je het jezelf makkelijk maakt toch haha! Zolang het geen patat met frikadellen zijn valt het vast niet op!! Loestig veel plezier met kopen van je tuinhuisje! En hoeraa kwaal 2 dient zich aan! Ik werd trouwens pas met 6 weken misselijk dus je bent nog niet helemaal safe! Super veel plezier met het kamertje en het kopen van de wagen! Leuk he dat maakt het allemaal zo lekker echt! Gelukkig ben je de 30e redelijk goed doorgekomen, Heb veel aan je gedacht. Kris wat ben je stilletjes??? Gaat het goed met je??? Al een nieuwe vlam op het oog of ben je er eventjes klaar mee? Nog lekker stappen vanavond??? Idd dikke kus voor BI! Oh en Sab je mag de namen wel smsen hoor Ik beloof plechtig mijn mond te houden! Ben zooooo benieuwd! Veel plezier, ook voor Bi, bij de verjaardag van je mamsie!!! Wij gaan zo even boodschappen doen! Charlie net lekker in bad geweest. Zo schattig hoe relaxed ze dan is! Heeft ze haar mondje half open en kijkt ze je met die grote ogen aan alsof ze zegt "mama ik vertrouw je" zooo lief en bijzonder! Om te janken! hahaha! Oh en ik eet 2e paasdag bij mijn ouders! jeeej heb mezelf gewoon uitgenodigd! Mijn vader zit nu in spanje en komt maandag thuis, dus wel leuk dat hij zijn knapste kleindochter weer kan zien!