Hè meissies ik zeg: Manon, you rule!! Ik moest er enorm om lachen en dat is dan een understatement!! Loestig, ik sluit me aan bij jojo, ik had bij alle drie ook pas vanaf zeven weken last van misselijkheid. Oooo ik gun het een ander zo hahaha, deed ik ook voor Sab, maar ja die komt er weer ongeschonden doorheen hahaha nee hoor, ik hoop dat het je allemaal bespaard blijft. Gelukkig, ik hoop dat je heel snel terecht kunt!! Zou fijn zijn als je iig dingen uit kunt sluiten. Mutz jij moet wel weer heel lang wachten, waar is dat voor nodig en ik kan het me voorstellen dat je hier stevig van baalt ondanks alle leuke dingen waar je mee bezig bent. Jojo, je hoort het van ons, zal wel in de ochtend worden want smidsags moet ik natuurlijk thuis zijn voor Mika en lynn. Ik heb er zin an!!! Sab, je mag de namen ook naar mij sms en hoor, heb hè mijn nummer? En meiden zeggen jullie ff tegen Sab dat ze moet stoppen met kleren kopen, anders niet er straks een kast bij en dat gaat echt niet passen!!! Super, leuk babykamer en lekker aan de slag... Is altijd ff werk naar heerlijk als het klaar is. Mika heeft vannacht voor het eerst op zijn nieuwe kamer geslapen en lynn heeft bij hem gelogeerd. Ze zijn nog niet beneden geweest maar zitten heerlijk te keuvelen met zijn tweeën. Ze hebben nog niet eens ontbeten hahaha Smits' super dat hè echt tevreden bent met de naam, het zal dan steaks voor jullie zo vertrouwd zijn, want die naam hoort dus gewoon bij de kleine!!! Ben benieuwd naar je kaartje, nog ff wachten!! Kris, whats up, druk of geen zin? Julesz, bijna hè deadline, heb je weer wat rust!! Naar, gewoon weer een rustg weekend, moet niet gekker worden hé! Wij zijn gewoon thuis met Pasen. Paaseieren verstoppen, lekker ontbijten en savonds lekker eten. Maandag een verjaardag en verder een beetje rommelen in huis. We hebben het bed van lynn verkocht dus die moet uit elkaar. Verder gisteren even mijn caravan in gestapt, checken of alles nog Oké was.... Als ik alleen die geur al ruik krijg ik zin in de vakantie...heerlijk ff weg. Nog meer verder, ik heb gesolliciteerd op een functie als directeur op een basisschool hier vlakbij... Nog niets gehoord dus spannend!!! Daaaaag
Oh ik stop met lange berichten versturen via mijn telefoon. Zit vol met fouten, moet er zelf wel om lachen hoop dat jullie het wel snappen haha zo leuk t9
Bietje: wat spannend zeg je sollicitatie!!! maar dan werk je niet meer bij sab...das wel weer jammer denk? Nee die T9 is niet heel handig. Leuk dat Mika en Lynn zo samen kunnen spelen. Jojo; 30 maart was een vreemde dag inderdaad. Maar mede dankzij het wondertje in mn buik en een fantastische 20 weken echo kan ik sinds donderdag mijn geluk niet op. Nou de wagen hebben we opgehaald, en ik heb hem meteen in elkaar gezet! Wauw superstoere kar zeg! Twee muurtjes vanb de babykamer zijn geschuurd (die wilde ik zo graag in de structuurverf 2 jaar geleden) en nu wil ik behang voor onze kleine. Morgen gaat Serg derest schuren en dan gaan we beginnen met behangen. Kan niet wachten tot de meubels aan de beurt zijn Nu weer op de bank met behoorlijk rugpijn...net weer even teveel gedaan denk!?
Bietje, wanneer verwacht je iets te horen van je sollicitatie? Heerlijk dat je kids zo samen lekker kunnen keuvelen, geeft een hoop gezelligheid in huis. Super: wat voor kinderwagen heb je eigenlijk?? IK zit weer heerlijk met mijn voetjes omhoog. Mijn normale voeten zijn alweer een week niet meer zichtbaar, net zoals mijn vingers. Even zeuren hoor maar mijn vingerkooitjes doen toch zeer door het vocht. Overdag gaat het wel,maar 's-nacht en 's-ochtends kan ik ze niet meer buigen. hihi sta nu dus extra lang onder de douche om mijn vingers wakker te laten worden ( is weer eens wat anders dan je hoofd wakker krijgen). En mijn gezicht doet vrolijk mee aan het vocht vasthouden. Loestig: ben je nog geslaagd voor een tuinhuis? Sab: kan je alweer horen?
Hahaha smits jij dus al tonnetje rond aan het worden. Vind je het niet super spannend worden nu? het komt al dichterbij voor je! We hebben een maxi cosi mura 3.
Hoi girls... 'even' jullie aandacht geven.. sorry meiden, hier ook een dip door alle drukte op werk... Van de week de rapporten mee gegaan dus dat was best een werk.. balen, had een fout gemaakt bij een rapportpunt van taal.. sommige kids zelfd 1,5 punt verschil (gelukkig voordat we de rapporten af hadden had mijn duo partner het door) maar baal er wel van.. komende week 10minuten gesprekken dus dindsdag en donderdag tot 21.00 uur op school... hoort er natuurlijk ook bij.. Verder hier een stapweekend voor de boeg.. Ben op de helft, donderdag naar breda geweest... Leuke jongen gezien die nu erg zijn best doet om mij het naar mijn zin te maken, goed zo vent, je kruipt maar even voor me voor ik uberhaupt toe zou happen.. (ben echt bitchie al zeg ik het zelf ) gister wat gedronken in Etten en vandaag Roosendaal en morgen Highstreet.. Hoppa leuk leuk leuk... Dus ben weer in positieve stand, heb weer wat uitgaansmaatjes, sjans met jongens dusss gaat helemaal top Manon, R.E.S.P.E.C.T. maar dat wist je al.. ben benieuwd hoe het was met de High Tea bij D. en Jones... Super.. gewoon alweer 21 weken! gaat snel he.. Smits.. kaartje klaar.. ben benieuwd naar jullie naam hoor! nog maar een aantal weekjes wachten. SPANNEND! en doe je rustig aan? ook al werk je zo lang door? Jojo.. Wat ben je een goede mama.. zag je www'tjes en volgens mij komt er al wat meer ritme bij jullie? Gaat het allemaal weer beter met Charlie, en slaapt ze al beter? Julesz.. bijna eind april... dan is de drukte hopelijk weg... Gelukkig.. Sorry heb je reactie gelezen maar weet echt niet meer wat je hebt geschreven... mijn excuses! Fijne pasen in ieder geval! Sab.. hehe, dacht dat ik niet lang had gepost maar jij was ook wel heel lang stil.. Gefeliciteerd met jullie mama (jaja ook voor jou bietje ) en 'spannend' ondertrouw en erkennen.. Hier was de ondertrouw geen kont aan.. stonden zo buiten en waren 250 euro armenr Ah ja, dat geld heb ik al weer terug haha! bietje... hoe is het met de hechtingen van Mika en met je boek??? lang niet gesmst naar elkaar... Maar heb wel aan je gedacht deze week ... Serieus! niet gemerkt?? Hier trouwens ook internet op mijn foon laten zetten duss nu nog uitzoeken hoe het werkt en dan kan ook ook spelfoutjes berichtjes posten Nu even opschieten, haren en make up in orde maken en dan weg! tot postze!
zal wel lukken hoor.. nu helemaal op en top klaar.. en Man, wat zie ik er leuk uit haha hoezo een eigendunk door mannelijk aandacht aan het krijgen
Super: leuk de Mura! Welke kleur hebben jullie gekozen. Ik vind het zo apart dat we over max 7 weken papa en mama zijn. Kan me er geen voorstelling van maken (mmm klinkt wel een beetje vreemd). Tot nu toe staan we er redelijk nuchter in, komt waarschijnlijk omdat we niet weten wat ons te wachten staat -voornamelijk met de bevalling-. We zijn wel ontzettend nieuwsgierig naar dit kleine druktemakertje, maar dat mag voorzich spreken. Kris: Goed bezig met al dat stappen. Als je dit leest zit je stapavondje er weer op en hoop ik dat weer een onwijs geslaagde avond was. Palm die jongens maar lekker in en dat laten kruipen doe je uitstekend.
Smits: we hebben de zwart/grijze...echt heel gaaf vind ik hem. Het onderstel staat mooi opgevouwen in de gang en derest op zolder. Nog even geduld. Jeetje ja max 7 weken.....leuk hoor. Krisje: lekker je roes aan het uitslapen? leuke avond gehad?
nou super... uitslapen wat is dat lag om kwart voor 6 erin, en om 10 uur weer wakker... Zo kan ik vanavond niet op mijn mooist zijn haha... Vooruit he, heb ik die jongen (dennis) me na nog een avond kruipen (een aantal betalende drankjes en veel geslijm haha) me laten zoenen.. tjonge jonge, net een wasmachine! moet ik hem dat nog eens goed gaan leren misschien haha smits... ook jij wordt een super mama! kan niet anders!
Hahha...Kris een wasmachine, hahah.. Zie het helemaal voor me... Heb je ook een foto van de kruipende, wassende man??
Whaha Kris..de wasmachine/helikopter heb ik ook een keer gehad...pfff...vond er niks aan...ook maar snel weer weggedaan die gast...maarja als hij heel leuk is zoals jij zei dan is het misschien wel waard om hem anders te leren...enne er zijn saaiere dingen om iemand te leren hoor Super...Gefeliciteerd met je senior membership!!! Enne sorry hoor maar nog geen verstand van de maxi cosi's e.d. dus kan daar niet over meepraten... Smits...wat gaat dat snel zeg...bijna papa en mama...heb je al genoeg van je buik of mag het van jou nog wel even duren. Je hoort veel dat vrouwen er tegen het einde genoeg van hebben.... Bietje..wauw wat een leuke baan zeg waarop je hebt gesolliciteerd...ik ga voor je duimen hoor!! Sabje!! leuk om weer van je te horen..en leuk nieuws..gefeliciteerd...leuk he de naam van je man aannemen!! Julesz...bijna je deadline toch? hoop dat alles goed en naar wens gaat... Loestig..hoe gaat het met je kwaaltjes? Wanneer had je ook alweer je echo? Mutz...2 maanden wachten...pff geen pretje..gaf hij/zij nog een reden voor het wachten?... Gelukkig..jij gelukkig wel direct doorverwezen..een hele opluchting...ja bij ons duurde het idd eventjes voor ze plek had ik de agenda maar ook weer niet zo lang gelukkig..ik weet het niet meer precies maar ik dacht iets van een week of drie ofzo...daarna zit er ook steeds best veel tijd tussen de vervolgafspraken. Dat komt vooral door hun volle agenda vaak en soms ook door wat er bij je getest moet worden en in welk stadium je cyclus dan moet zijn... Mar als je nagaat dat wij half augustus naar de huisarts gingen en dat ik oktober al mijn kijkoperatie kreeg en daarna in jaruari mijn eerste IVF dan vind ik dat zelf best snel gegaan allemaal... Maar dat gevoel is pas achteraf hoor. Op dat moment kan het niet snel genoeg gaan en is elke week wachten vreselijk lang... Naat, alles goed? voor jou is het nu ook bijna zover, lekker vrije daagjes en gaan genieten! jojo..heerlijk om jouw verhaaltjes over Charlie te lezen en te zien hoe je geniet!!!
Manon In welk ziekenhuis loop jij? In Voorburg toevallig? Wij wonen niet ver van elkaar vandaan. Wij moeten iig. naar Voorburg. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat wij onze 1e afspraak hebben. Kris Flink aan t stappen, leuk hoor! Al moet ik er echt niet meer aan denken hahah. En een wasmachine...heb ik ook en keer gehad, is echt niks nee! De rest ben ik kwijt. Komen net bij me ouders vandaan, heerlijk gegeten met heel de familie. En heerlijk geknuffeld met me neefje van 6 maanden. Erg fijn maar ook wel een beetje moeilijk. Wij willen ook zooo graag!!!
Kris, jij bent toch ook altijd hyperactief. UIt slapen is best een keer lekker hoor. Wat een afknapper is dat zeg een slechte zoener. Maarja als hij erg leuk is ook weer uitdaging om hem naar jouw hand (of beter mond) kan zetten. Bedankt voor je lieve zinnetje. Manon, ik behoor tot de catagorie Ben mijn buik nog niet zat. Laat nog maar even een paar weekjes zitten. Mams in spe heeft nog teveel klusjes die ze nog wilt doen. Nog 4 daagjes werken en dan kan ik de lijst gaan afwerken, jippie. Sab, ben je eigenlijk nog geslaagd voor een wieg? En weet je al wat voor je kleur je verder ga gebruiken in de babykamer?? O en van je zus moet ik zeggen dat je geen kleertjes meer mag kopen. Maarja de verleiding is zo groooooot, het is zo leuk allemaal. Ik ben er wel mee gestopt. Simpel weg omdat ik straks gewoon samen met die kleine wil shoppen (of noemen ze dat pronken). Het paasdiner is gisteren helemaal gelukt. Altijd weer een opluchting. Vandaag gaan we even naar een tuincentrum. De tuinverlichting is vanbinnen helemaal verroest en dan doen ze het echt niet meer. Die dingen zijn nog maar 3 jaar oud en waren best duur. Eens kijken of we ze nog vergoed krijgen.
Smits...gelukkig kan je dan nog even lekker genieten van je buik..ik weet het natuurlijk niet zeker maar als ik kijk naar hoe graag ik hem zou willen, kan ik me ook niet voorstellen dat ik hem ooit zat zal worden...Zijn er nog veel dingen die je moet doen? Gelukkig..nee, wij lopen in het zuiderziekenhuis(huidige naam:maasstadziekenhuis) in Rotterdam en het lab(waar onze vruchtjes liggen en waar mijn terugplaatsingen zijn) is in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten!
Niet echt veel dingen die ik moet doen (enveloppen schrijven geboortekaartje) maar meer dingen die ik wil doen ( foto's vakantie vorig jaar, herindeling trapkast, gaatjes dichten pui en verf klaar maken etc etc). Ben benieuwd naar jouw echo zaterdag. Hoop zo dat je eitjes lekker aan het groeien zijn. Nu ik dit schrijf krijg ik gelijk een paar vraagtekens. Die eitjes heb je deze ronde toch niet nodig?? Kijken ze daar naar om te zien of je baarmoeder klaar voor terugplaatsing is?
sory smits... wederom niet uitgeslapen... even denken hoor, do op vr-4 uur slaap, vr-za-5 uur slaap, za-zo-3,5 uur slaap, vannacht 3,5 uur slaap... totale schade...16 uur op 4 nachten! enne ik leef nog!! oja, en juf kris heeft voor het eerst in 6 jaar wat gedronken.. én is niet eens zat geweest!! goed he Meneer kan al beter zoenen.. heb bijles gegeven alleen zijn ex (na 2,5 jaar uit, nu zo'n 5 weken) was er en meneer was daar dus heel de avond mee bezig.. Dus heb ook maar even gezegd dat hij dat eerst moet afsluiten... Ervaringsdeskundige Smits.. fijn dat je nog zo graag zwanger blijft... zo is toch weer iedereen anders.. En goed dat je diner is gelukt... Hier vandaag waarschijnlijk gourmetten... gelukkig ik weet nu wel wat je schreef.. sorry meid fijn dat je gelijk werd doorgestuurd... ben benieuwd wat de artsen zeggen en voor onderzoeken ze gaan doen! sab... al contact gehad via de sms... heb dus je/mijn raad opgevolgd haha! wiegje al gevonden? bietje... paaseitjes met de kids gezocht/geschilderd? of zijn mika en lynn geen knutsel en zoek kids... nog steeds niets gehoord van de solllicitatie?? maandag was de uiterlijke datum hoor!! hallo, contacten zoeken met de mogelijke kandidaten he! loestig.. je bent stil, dusss ook druk met de paashaas jaja, weer een weekje erbij, zo komt je echo zelf in zicht...
Klopt Smits...idd gewoon kijken hoever je natuurlijke eisprong is zodat ze weten wanneer ze kunnen terugplaatsen... en jij dus beetje nesteldrang