Nou Jojo..daar heeft mijn schoonzusje er twee van, maar die kun je niet eens aaien..hahah... en ga maar lekker slapen als je het niet meer trekt, heb ik vanmiddag ook anderhalf uur gedaan, haha
nou wordt ik zomaar van i-net gegooid. onze katten heten Sonja, Matou (frans voor kater, hij komt ook uit la douce France) en Bo (ook uit frankrijk en stiefbroertje van Matou). Die van mijn zusje heeft ook een leuke naam : Kaas (hele naam Kazimir)
Oh meiden.. had vanmiddag even medelijden met Bietje hoor.. We waren naar de verjaardag van de vriend van mijn nicht... Allemaal babies natuurlijk... Ze heeft zich super gehouden, maar kan me voorstellen dat het een zwaar k*t moment voor haar was.. Ze heeft me weer trots gemaakt... as usual
Zo dat is niet makkelijk neej! Knap hoor dat ze er uberhoupt naar toe is gegaan en je dan zo sterk houden petje af! Daarna ook geen tranen???
Ik denk trouwens wel dat het de 27e febr heel gek zal worden om iedereen te zien! Ik vind het doodeng hahaha en weet dan vast niet wat ik moet zeggen en denk dat jullie dan ineens weer vreemd voor me zijn hahaha erg he!
Ik zit lekker veilig in mijn eigen huisje, hahah.. Ah joh is toch leuk.. en anders beginnen we ons gesprek met de politieknuppel van super of mutzie, hahah
Heel goed, gezelligheid onder dwang.. `De foto heeft vertraging. Mijn foto's staan niet meer op flaptop... hey, wie kwebbelt er hahaha!
t zag er anders bloedig serieus uit, ik was al ff bang dat ik de 27e de hele dag abn moest praten...pfff relief!!!!!!
met een amsterdammer en een rotterdammer erbij..don't worry... ik praat wel gewoon zoals altijd..nieuw nederlands dus, hahah