Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jemig Kris, ik zou allang zijn omgevallen met zo weinig slaap. Wel ideaal als je zo weinig nodig hebt om energie op te doen.

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje wat moets ik veel bijlezen zeg! en weet t nu al niet meer....erggggg!
    Nou ik ga een poging wagen!

Sab & Bietje nog van harte met moeders! Is ze goed verwend?

Super staat de babykamer al in elkaar of nog niet? Leuke dingen zijn dat he en wat een super echofoto van jullie kleintje zeg, geweldig!

Kris jij een druk weekend achter de rug, waar haal jij toch al die energie vandaan?!

Peet is nu lekker bij haar ouders waarschijnlijk! je hebt helemaal gelijk dat je jezelf lekker hebt uitgenodigd, hebben wij gister gedaan bij mijn ouders, heerlijk gegeten!

Manon ik ga idd aftellen, nog 4,5 week werken en dan heerlijk verlof, elke dag een streepje zetten op de kalender:p hahaha

Smits hoe was t paasdiner, alles geslaagd geweest? pfff zit je al zoland te wachten meid op de kast toch ook of niet of een onderdeel daarvan?? vervelend is dat he. Ik moet t eerst nog zien of ze woensdag komen, ons vertrouwen is een beetje weg sinds dat gedoe afgelopen week...

Net alvast de etiketjes op de geboortekaartjes zitten plakken! Pffff wat een gedoe maar wel leuk om alles klaar te maken, ook de stickertjes met zijn naam in de geboortebedankjes geplakt dus die zijn ook al klaar;) snelle naat whahahaha
    Ben nu alleen Pas is voetballen dus lekker aan t wassen...morgen weer werken en donderdag weer controle bij vk om 9uur.
    Nou zo dat was t wel weer, sorry op wie ik niet gereageerd heb,weet t niet meer sorry dames!!

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ naat, zag net de foto's op hyves van jullie kamertje.. Deze vind ik ook erg mooi hoor. En wat hebben jullie allemaal een ruime kamer voor de kleine.. Arme Gerrit, die moet in een klein kamertje slapen..

@ Smits.. fijn dat het diner helemaal gelukt is, nu lekker chill en niet druk maken om je lijstje hoor, anders is het maar niet allemaal gedaan..

@ Kris.. jij losbol, hahha.. Nee hoor lekker van genieten en leer die kerels maar het een en ander.

@ Jojo..veel plezier bij je ouders en ook zonder mannetje gaat het goed komen.

Euhmmm ik weet het niet meer, hahah..

Heb al het hele weekend druk op mijn hoe zeg ik dat netjes.. doos, haha.. Iemand enig idee wat het kan zijn?? Dacht misschien heb ik zaterdag teveel gedaan, maar dan zou het nu al over moeten zijn toch? Zo af en toe als ik loop of sta dan komt het opzetten. Vaag...

Verder hebben we eindelijk het wandrek opgehangen en het gedicht op de muur geschilderd. Die moet alleen nog een beetje bijgewerkt worden, want ik vind het natuurlijk weer niet goed genoeg..

Iedereen die ik vergeten ben, solly

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    hahha... Manon..wat heb ik om jou moeten lachen op het andere forum.. als je hulp nodig hebt geef je maar een brul..

Maare als Love peet niet Missdevil is, waarom is Missdevil dan vandaag om 2.18 uur nog online geweest en zijn al de foto's weg?? Vaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggg

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bel morgenochtend dan je vk ff. Misschien al ingedaald? Wel vroeg, maar zou kunnen. Heb je al gegoogled?

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wilde je net gaan bellen...Kan af en toe amper lopen.. dit zullen toch geen tekenen zijn BI?? Dan ben ik er mooi ziek van..bleh

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ff gegoogled, schijnt met hè bekken te maken te hebben, zoals ik het lees. Heb gezocht op druk op vagina hihi. Maar je kan altijd hè vk bellen. Er wordt ook gesproken over blaasontsteking op de site waar ik keek. En daar had jij het van de week natuurlijk al over.

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja maar of het nou echt mijn vagina is, haha..wat een woord, wordt er melig van.. het is meer onderin in mijn buik. Als ik dan ga lopen en mijn buik vast hou, dan doet het minder pijn. Dus als je me morgen ziet lopen met mijn buik in mijn handen, hahah..dan heb ik er weer last van. Moet vrijdag naar de VK, als het erger wordt dan bel ik wel even..tot dan toe..gewoon alles in chill stand...daar ben ik heel goed in. Al moet ik wel zo het bed nog opmaken... En anders plasje brengen bij de HA

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    jeetje Sab wat vaaaaag;).... en rot als je haast niet kan lopen ervan. Zou idd ook even bellen morgenochtend en/of je plasje wegbrengen. Doet het zeer bij plassen? Heb weleens een blaasontsteking gehad maar begrijp dat de symptomen niet bij iedereen altijd hetzelfde zijn. Zeker als je zwanger bent zal dat anders aanvoelen...moeilijk hoor...

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Sab, in eerste instantie zou ik ook denken aan indalen. Ik had dat rond de 29 weken. Voelde bij mij als scherpe steken. Een blaasontsteking is ook niet zo'n gekke gedachte. Morgen gewoon even bellen. Waarschijnlijk moet je gelijk urine inleveren bij de ha.
    Een blaasonsteking voelt anders aan wanneer je zwanger bent, you never know.

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nu is het weer over.. het is zo nu en dan. Zou sowieso niet weten hoe een blaasontsteking voelt, heb er nog nooit een gehad.

We moeten morgen ook voor de 3-d echo en die mevrouw kijkt ook altijd even in 2-d, dus dan zal ze misschien ook wel iets zien. Of de kleine is gewoon gedraaid.. ach ja.. we kijken het aan en als het niet gaat dan bel ik morgen de vk...beloofd

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoe is het nu Sab??? heb je er nog steeds last van of niet meer gehad? Kan indalen zijn, ik heb af en toe ook een raar gevoel van onderen, soort van tinteling/steken, denk zelf aan indalen, dit is ook af en toe en niet gedurende heel de dag. Maar nu valt t weer mee. Zou gewoon ff bellen hoor omdat je er toch bijna niet van kan lopen.
    Spannend vandaag de 3d echo meid, veel plezier, hoelaat moeten jullie?

Ik zit weer op t werk. er schijnt hier in dordt een gijzeling te zijn bij een supermarkt, vloog heletijd een helekopter in de rondte.
    Jammer hoor wordt lekker weer vandaag en naatje moet werken...

Peet hoe was het eten bij je ouders? ze zijn sker super trots op hun kleindochter!?

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Sabje!!succes vandaag bij je echo....ik moet werken dus zal vanaaf laat (om half 12 pas) wel zien hoe het gegaan is....ik hoop dat je een mooie dvd mee zal krijgen en dat je antwoord vind op je druk in je buik...dikke knuf..

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Naat: wat heerlijk dat je kunt gaan aftellen naar je verlof. Hoe gaat het eigenlijk met je bandenpijn?

Smits: fijn dat de paas is gelukt. Wat had je eigenlijk gemaakt?

Manon: hopelijk komt 14 april heeeeeeel snel...

Sabrina: veel plezier bij je echo vanavond, spannend hoor.

Jeej....mijn beste vriendinnetje is ook zwanger. Wat een feest! Ze zat ondertussen alweer in ronde 9 dus het mocht er wel van komen

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ben zo happy, happy met pijn in mn rug, maar alle meubeltjes zitten in elkaar!!!!! En het behang op de muur....nu de aankleding en dan wordt het helemaal leuk!

Sabje: hoe was het? nog aan het nagenieten?

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, wat leuk dat je vriendin ook zwanger is. Is zij degene met wie jij je zwangerschapsfeestje had?

Leuk dat je zo blij bent met het kamertje. Ga je nu ook steeds stiekem kijken? Ik doe het nog steeds. Plaats je binnekorrt wat foto's? Morgen wel even rustig aan doen hoor. Laat je lichaam maar even bijkomen.

Sab, hoe was het??????????????????????????????????????

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Heb vanavond het topic 'genante en memorabele bevallingsverhalen" gelezen op zp. Een aanrader! Heb dubbel gelegen van het lachen.

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Meiden, klein dipje hier... Had ik gister al op de club laten weten. Ik lees echt mee hoor en ben enorm benieuwd naar de kamertjes, echo's en andere verhalen, dus lees mee en denk aan jullie!!

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh mutzie ik vind het zo klote dat je zo'n dip hebt!!!!!Hoop zo dat je je snel weer beter voelt hoor....XXX voor jou

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Dat topic heb ik ook al zitten lezen. Erg leuk!!

Deel Deze Pagina